Telecom News - חברת הסלולר We4G השיקה את שירותיה

חברת הסלולר We4G השיקה את שירותיה

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> חברת הסלולר We4G השיקה את שירותיה
חברת הסלולר We4G השיקה את שירותיה
מאת: מערכת Telecom News, 10.4.18, 12:55יעקב נדבורני

תציע "חבילת סלולר לכל החיים".
 
חברת  הסלולר We4G, שבבעלות חזי בצלאל, השיקה היום את שירותיה במסיבת עיתונאים בתל אביב,  במסגרתה הבהיר יעקב נדבורני, המנכ"ל, (בתמונה), שהחברה מאמינה בחבילות במחיר קבוע שלא משתנה לעולם. זאת, כדי לחסוך מהלקוח את "כאבי הראש" של בדיקת החשבוניות ומתי יעלה המחיר. בהתאם הוא הצהיר, שהחברה תמיד תציע חבילה לכל החיים.

We נכנסת לשוק הסלולר עם "חבילת סלולר לכל החיים", שתקופת ההשקה, תעלה 29 ש"ח ללא הגבלה לשיחות וסמס ועם 40 גיגה גלישה, החבילה השנייה היא לשנתיים בעלות 19 ש"ח ללא הגבלה עם 10 גיגה גלישה.

גם בתחום השיחות מחו"ל לישראל, החברה הכריזה, שבנוסף לחבילות הרחבות,  תשיק גם חבילת גלישה לואו קוסט בחו"ל הכוללת ¾ גיגה בעלות 49 ש"ח בלבד. חבילה זו נותנת מענה לנוסעים לנופשוני הלואו קוסט הקצרים ומאפשרת להם חיסכון בחבילות הסלולר בחו"ל.

We הקימה רשת סלולר דור 4 משותפת עם סלקום בטכנולוגיית MOCN. עם מערכות הליבה NFV/SDN של אריקסון, מהמתקדמות בעולם. קידומת החברה -051. 

החברה מציעה חבילות ברורות ופשוטות, שירות עצמי מתקדם באתר המאפשר מגוון עשיר של פעולות בדיגיטל - שירות הלקוחות בטלפון, סמס, צ'ט, דוא"ל, פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר וזמינות של נציג שירות לקוחות 24 שעות 5 ימים בשבוע וכן בשישי עד הצהרים בכל ערוצי הטקסט. כמו כן האזור האישי של הלקוח זהה למסך הנציג.

עלות הסים היא 19.90 ש"ח חד פעמי עם אפשרות משלוח של שליח עד הבית בעלות 19.90 ש"ח או בחינם עם דואר ישראל.
We מתחייבת לאפשר גלישה ללא חסימה וללא חיוב אוטומטי בסיום החבילה, אלא רק להאט את קצב הגלישה כך שעדיין תאפשר תקשורת ושימוש בוויז, ווטסאפ, מסנג'ר סנאפצ'ט וטלגרם. ראוי לציין, שהחברה אף מאפשרת להתנתק משרותיה בלחיצת כפתור באתר.

יעקב נדבורני: "אני לא מאמין בגישה של התחכמות עם הלקוחות, אלא בשקיפות, תוך מתן מענה מדויק ונכון לצרכיהם. אין לי ספק, שאנו מביאים בשורה אמתית לשוק הסלולר".

חזי בצלאל: "התחרות בשוק הסלולר אמנם עזה, אך אני נכנס לכך בעיניים פקוחות. הקמנו חברת סלולר דור 4 עם מערכות טכנולוגיות מתקדמות. זיהינו את הצרכים האמתיים של הלקוחות והחברה נערכה בהתאם".

קרדיט צילום: רמי זרנגר
  
 הערה חשובה: ניתוח מלא של המהלך של השקת רשת We4G - כאן.
 



 
 
Bookmark and Share