Telecom News - ספץ - Spetz - אפליקציה בחינם לבעלי מקצוע מומלצים מבוססת בינה מלאכותית

ספץ - Spetz - אפליקציה בחינם לבעלי מקצוע מומלצים מבוססת בינה מלאכותית

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לצרכנות >> ספץ - Spetz - אפליקציה בחינם לבעלי מקצוע מומלצים מבוססת בינה מלאכותית
מאת: מערכת Telecom News
20/06/18,  10:41
מטרת / הייעוד של התוכנה: להציג מנוע מהפכני לניטור איכותי, מידי ואופטימלי של אנשי מקצוע  בעזרת בינה מלאכותית וחוכמת המונים ולחולל מהפכה טכנולוגית וצרכנית בתחום הזמנת השירותים.
שם התוכנה: לאנדרואיד: ספץ בעלי מקצוע מומלצים - Spetz. לאייפון: ספץ לשירותך מיד -spetz.
קישור להורדה: בחינם לאנדואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה, שפותחה ע"י Gpage Ltd., מהווה מנוע מהפכני ועתידני לניטור איכותי ואופטימלי של בעלי מקצוע ונותני שירות על בסיס מיקום רלוונטי, זמינות, דירוג לקוחות וחקר ביצועים, בהתאמה מיידית לפניות של לקוחות בעת תקלה או צורך.

המערכת מלווה את התהליך לאורך כל הדרך עד להשלמת השירות ומהווה את הדור הבא של מנועי הרשת, שאינו משמש עוד מנוע חיפוש לאיתור מידע (רשימות אינדקס), אלא מנוע להחלת הפתרון, בעל מסד נתונים מלא ומערכת מבוססת בינה מלאכותית וחכמת ההמונים, המאפשרת בתוך רגע לפתור כל בעיה ולענות על כל צורך.

המערכת הינה יחידה מסוגה ויצרה פריצת דרך עבור צרכנים בעת הצורך בשירות, וייחודית במהירות בתגובה ובפתרון, בהיקף הנושאים, בתחומים ואיכויות השירות. המערכת גם פורצת דרך בסקלביליות ובכושר הגידול להיקפים, שאינם מוגבלים ויוצרת פער מול אתרי חיפוש של בעלי מקצוע המוכרים כיום, שהם מבוססי אינדקס חיפוש וחסרי כלי איתור ומיון מבוססי בינה.

המערכת כוללת כיום כ-400 נושאי שירות שונים, כ-40,000 נותני שירות, בכל יישוב בישראל, 24 שעות ביממה.

מסך ספץ


 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share