Telecom News - "הרמת מסך" משני מינויים שמשרד התקשורת משום מה לא סיפר לכם

"הרמת מסך" משני מינויים שמשרד התקשורת משום מה לא סיפר לכם

דף הבית >> מינויים >> "הרמת מסך" משני מינויים שמשרד התקשורת משום מה לא סיפר לכם
"עידן השקיפות" בצמרת משרד התקשורת, שנמשך בקושי חודש, יצר מחדש את "מסך הסודיות" בכל פעילות המשרד, גם בדברים, שאין בהם שום דבר סודי. למשל: המינוי של שי רטר לסגן מנהל אגף פיקוח ואכיפה והמינוי המוזר של נתי שוברט כנציגו של שר התקשורת (איוב קרא) במינהל התכנון (יחידה חשובה במשרד האוצר).
מאת: אבי וייס, 30.8.18, 12:25שי רטר

לאחרונה חשפנו את "סיום עידן השקיפות" במשרד התקשורת, עידן שנמשך בקושי חודש...  זה לא מנע ולא ימנע מאיתנו לחשוף את המציאות העגומה (דוגמה טרייה - כאן), שכולה נסיונות מגושמים להסתיר עבירות והתנהלות פסולה "מכאן ועד הודעה חדשה", של צמרת משרד התקשורת.

אולם, ההסתרה של כמעט הכל (למעט ידיעות המפארות את השר והמנכ"ל, ידיעות, שלא מעניינות שום קורא, למעט עצמם ומקורביהם), מביאה להסתרה גם של ידיעות, שאין שום צורך בהסתרתם.

נציג כאן 2 מקרים טריים כאלה:

א. מינוי שי רטר (בתמונה משמאל), לסגן מנהל אגף בכיר פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת.
ביום 27.8.18 שלחנו את השאלה הדחופה הבאה לצמרת משרד התקשורת:
"האם שי רטר אשר פרש מהמשרד לפני כמעט עשור לטובת תפקיד ברשות פיקוח החשמל, עומד לשוב אליו. הפעם, לתפקיד סגן מנהל אגף פיקוח ואכיפה?"

תגובה לא קיבלנו. ככל שנקבל תגובה נעדכן בהתאם.

שי רטר היה במשרד התקשורת כמה שנים טובות, בתפקידו האחרון ממנו פרש ב-2012 היה מנהל תחום באגף בכיר הנדסה ורישוי. הוא היה גם חבר במועצת הכבלים והלוויין מתחילת העשור ושימש בתפקיד זה (כמינוי אישי) גם אחרי שפרש ממשרד התקשורת. בנוסף, היה מעורב בפעילות מקצועית במכון התקנים.

בתפקידו האחרון ברשות החשמל (רשות עצמאית הקשורה למשרד התשתיות ולאוצר), שימש כסגן ראש אגף בכיר רישוי ופיקוח. כך, שיש לו את כל הניסיון והכישורים המתאימים לתפקיד אליו הוא חוזר במשרד התקשורת.

נאחל לו בהצלחה בתפקידו החדש, לקידום אגף בכיר פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת, בראשותו של איתן כסיף, אגף, שאך לאחרונה חזר לתפקד, אם כי עדיין באופן חלקי

ב. מינוי של נתי שוברט כנציגו של שר התקשורת במינהל התכנון (שבמשרד האוצר).
לאחרונה פורסמו בכלי התקשורת כמה מינויים של "מקורבים לשר משה כחלון" במינהל התכנון (יחידה חשובה וגדולה, שהועברה ממשרד הפנים למשרד האוצר, אחרי הקמת הממשלה הנוכחית והעברת כל הסמכויות הנוגעות לתחום הבנייה לידי שר האוצר). 

הפרסומים הללו "פספסו" מינוי אחד מאוד מוזר.

אם לא די היה במינוי המוזר של נתי נתי שוברטשוברט (בתמונה משמאל, שנמצא ערב פרישה לגימלאות), למועצת הכבלים והלויין (כאן), מגיע כעת מינוי נוסף תמוה שלו, כמופיע בתצלום הבא:
מינוי נתי שוברט.

לנתי שוברט אין שום ידע, ניסיון או השכלה בתחום התכנון והבנייה, המומחיות, הידע, ההשכלה והנסיון שלו הוא בתחום הספקטרום (תדרים).

לכן, שלחנו ביום 26.8.18 את השאלה הדחופה הבאה לצמרת משרד התקשורת:
"מצ"ב תצלום המדבר בעד עצמו הלקוח מכאן.
איך מכל עובדי משרד התקשורת השר מצא, שנתי שוברט הוא המייצג הטוב ביותר שלו במינהל התכנון (שעבר בממשלה הנוכחית ממשרד הפנים למשרד האוצר), חבר בהרכב "ועדת המשנה לנושאים תכנוניים עקרוניים"?"

תגובה לא קיבלנו. ככל שנקבל תגובה נעדכן בהתאם. קוראינו הוותיקים כבר יודעים שתגובה לא נקבל..
למה לא נקבל תגובה? ככה. כי אפשר לצפצף על כל נורמה, תקנה וחוק. 

לא פלא, ש"חסידי סלקום בצמרת משרד התקשורתדהיום, לאחר ש"חסידי בזק" בצמרת המשרד סולקו, יכולים לעשות כרצונם, מחוץ לכל חוק ולכל נורמה רגולטורית אפשרית, וגם לדאוג לירושה נהדרת וממש ענקיתהכל על חשבונכם, לצאצאים וליורשים של עורכי הדין של אנלימיטד \ IBC.

בקצרה, הכל מתחיל ונגמר בנורמות של שוק התקשורת. כעת אנו חיים בנורמות של הפקר ו"רפובליקת בננות", כש"לא סופרים את הציבור ממטר" (סופרים רק את בעלי ומנהלי חברות התקשורת), מה שכבר הוזכר בספר שופטים בתנ"ך: בַּיָּמִים הָהֵם אֵין מֶלֶךְ בְּיִשְׂרָאֵל אִישׁ הַיָּשָׁר בְּעֵינָיו יַעֲשֶׂה.

 וכבר נאמר, ש"ביורוקרטיה היא מנגנון ענקי המופעל ע"י גמדים" (אונורה דה באלזאק).


SECRET FREE

 



 
 
Bookmark and Share