Telecom News - דובר חדש למשרד התקשורת (שלישי בשנה החולפת): ערן בר עוז

דובר חדש למשרד התקשורת (שלישי בשנה החולפת): ערן בר עוז

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> דובר חדש למשרד התקשורת (שלישי בשנה החולפת): ערן בר עוז
מאז שהדובר הוותיק של משרד התקשורת, ד"ר יחיאל שבי, פרש מתפקידו לאחר 11 שנה, התחלפו 3 דוברים: עו"ד אמיר סגיר (מסוף נובמבר 2017 עד מרץ 2018), הוחלף ע"י גיל גפן, וכעת, אחרי כ-10 חודשים מתמנה דובר חדש: ערן בר עוז. נאחל לו הצלחה ואריכות ימים בתפקיד...
מאת: אבי וייס, 11.12.18, 16:52ערן בר עוז תצלום עצמי יחצ מש' התקשורת קר' גיל קרמר

את השתלשלות העניינים של ההחלפה המהירה והמפתיעה של דוברים במשרד התקשורת סקרנו כאן, כאן וכאן. את ד"ר יחיאל שבי, שהיה דובר המשרד במשך כ-11 שנה (עד סוף 2017), החליף עו"ד אמיר סגיר, שהיה תקופה קצרה דובר המשרד, אותו החליף גיל גפן וגם הוא החליט לפרוש לאחר כ-10 חודשים, ובמכרז, שפורסם לתפקיד זה, נבחר ערן בר עוז (בתמונה משמאל, יחצ משרד התקשורת קרדיט גיל קרמר).

החלפת 3 דוברים בפרק זמן של כשנה, היא סימן ברור לבעיה מבנית ותפקודית בסיסית, שיש בצמרת משרד התקשורת, בעיה עליה קוראינו מדווחים כאן ב-Telecom News יום-יום, וגם היום.

העיתון המקוון Ice חשף היום (כאן) את שמו וקורות חייו של הדובר הבא של משרד התקשורת: ערן בר-עוז. הוא ייכנס בימים הקרובים לתפקידו.

נקווה, שהיעדר ניסיון של ערן בר עוז בתחום האזרחי בכלל ובתחומי התקשורת ורגולציית התקשורת בפרט, לא יהווה עבורו מכשול בשוק כל כך מסובך, מורכב וקשה.

בכל מקרה, נאחל לו הצלחה בתפקידו המאתגר ונקווה, שיסייע בקידום עולם התקשורת הישראלי לטובת הציבור הרחב במדינת ישראל.

 



 
 
Bookmark and Share