Telecom News - השר איוב קרא מנסה להתחרות במשה כחלון בתחום "מינוי מקורבים וחברים"

השר איוב קרא מנסה להתחרות במשה כחלון בתחום "מינוי מקורבים וחברים"

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> השר איוב קרא מנסה להתחרות במשה כחלון בתחום "מינוי מקורבים וחברים"
חשיפת "בוקר טוב ישראל" (עם צילומים וראיות) אודות קידום קרובי משפחה וחברים של השר איוב קרא בחברת הדואר, הם המשך ישיר לקידומים, שנעשו ע"י ה"כהן הגדול" של מינויים כאלה -  משה כחלון (כיום שר האוצר, היה שר התקשורת), שגם כיום בוחש בתקשורת ובמינויים במשרד התקשורת, בין היתר, באמצעות "מקורבים".השר איוב קרא
מאת: אבי וייס, 12.12.18, 11:44

תכנית "בוקר טוב ישראל" של גלי צה"ל, חשפה (כאן) כיצד שר התקשורת, איוב קרא (בתמונה משמאל), שרגיל לפעול בשירות הטייקונים והגופים המפוקחים רגולטורית ע"י משרד התקשורת  (כפי שחשפנו כאן עם תצלומים "מרשיעים"), פעל גם למינוי "מקורבים" בחברת הדואר, חברה ממשלתית המפוקחת ע"י משרד התקשורת, שבדיוק כעת נמצאת בצומת דרכים רגולטורי מאוד מורכב וקשה (כמפורט כאן, בנוסף לחשדות כבדים - המפורטים כאן, שטרם נחקרו). 

העיתון דה-מרקר (כאן) הרחיב את פרטי החשיפה הזו וקרא (ובצדק) לחקירה, תחת הכותרת הבאה: "ניחוח של שחיתות: לחקור את המינויים הפוליטיים של השר קרא בדואר".

אם לא די בכך, נחשף (כאן), כי השר איוב קרא שלח ע"י מסירה למנכ"ל הדואר מכתבים לפעילים של הליכוד בשווי 15,200 ש"ח - בלי לשלם אגורה  "כסף קטן" לעומת שאר השטיקים שחשפנו אודותיו, מהיום טכס בדוארשנכנס לתפקידו ועד עצם היום הזה. הדבר היותר מדהים הוא המועד בה איוב קרא העביר את ארגזי המכתבים הללו למנכ"ל הדואר: זה היה באירוע שחשפתי כאן - שהתקיים ב-12.9.17 במודיעין (יש תמונות מהאירוע בכתבה, אחת מהן כאן בקטן מצד שמאל).

זה היה אירוע שכולו נגוע (לכאורה) בשחיתות וניגודי עניינים של השר ומ"מ המנכ"ל, שמילה מימון, שקראתי לחקירה דחופה שלו, אך קריאתי לא נענתה וכרגיל "קליקת הפרקליטים" "גרסה" גם את העניין החמור הזה, שהחל להיות מטופל אז אצל היועמ"ש. .
על פי תצלום מאתר משרד התקשורת (מצ"ב כאן), שמילה מימון היה דירקטור בחברת הדואר אפילו במאי 2018. מדהים.  

אולם, השר איוב קרא הוא בכלל "טירון מתחיל" ו"ילד טוב ירושלים", ליד "הגורו והמלך של מינויים של מקורבים לצלחת" במשרד התקשורת, הלא הוא השר משה כחלון, (בתצלום משמאל), כיום שר האוהשר משה כחלוןצר, שלא נח לרגע מהמהלכים שלו להתערב במה שנעשה בשוק התקשורת בכלל ובמינויים במשרד התקשורת בפרט.

זו בדיוק הסיבה, ששלחנו ביום 6.12.18 לצמרת משרד התקשורת ולנש"מ (נציבות שירות המדינה) את השאלות הבאות:
"אודה להתייחסותך לפסקה הבאה:
 ביום 6.12.18 בכתבה ב"כלכליסט" "שי בחנות חרסינה" נכתב: "אבל החלום של באב"ד, כיום נשוי ואב לשתיים, תמיד היה לעבור למגזר הציבורי. ההזדמנות נקרתה כאשר כחלון, שהיה יו"ר שדולת הספנות בכנסת, הציע לו להתמודד על תפקיד מנכ"ל הרשות השנייה".
כזכור, שי באב"ד חסר כל ניסיון בתקשורת ונגוע ב"ניגוד עניינים" חמור, שאפילו לא הגיש מועמדות (כביכול) לתפקיד מנכ"ל הרשות השנייה, דווקא הוא זה שנבחר בזמנו לתפקיד (מול מועמדים אחרים ראויים), ע"י ועדת איתור בראשות עדן בר טל (אז מנכ"ל משרד התקשורת).
הרשת מלאה כתבות ביקורת על המינוי המאוד מוזר (כולל כתבה בדה-מרקר על בג"ץ של חיים גרון, סמנכ"ל בכיר במשרד התקשורת, בנושא) וכולם ידעו, שמדובר ב"תפירת" מכרז ע"י משה כחלון, באמצעות עדן בר טל, אך הצדדים תמיד הכחישו זאת (את יתר "תעלולי" הצמד הזה, אפשר למצוא למשל כאן).
כנראה, שהיום הם פחות נזהרים והאמת יוצאת לאור: משה כחלון הוא זה שביקש מבאב"ד להגיש מועמדות לתפקיד והוא זה שבחר בו לתפקיד!!! האם חברי "ועדת האיתור" ידעו על זה, חוץ מעדן בר טל?? כנראה שלא.
היום, כאשר כולם חוששים מהשתלטות פוליטית על התקשורת (ביבי – אלוביץ') והביקורת על מועמדים, שמסתירים מידע מוועדת המינויים (צ'יקו אדרי), חשוב, שהאמת יוצאת לאור גם לגבי מינוי שי באב"ד למנכ"ל הרשות השנייה. משם הקפיצה למנכ"ל האוצר הייתה ברורה (כאשר כחלון התמנה לשר האוצר).
אכיפה בררנית כבר אמרנו?
וכעת הפזמון הזה "חוזר שנית". עדן בר-טל שוב חבר בוועדות למינויים בכירים במשרד התקשורת. לאחרונה, בוועדה לתפקיד יו"ר מועצת הכבלים והלוויין".

תגובה לא הצלחנו לקבל, לא שלא ניסינו. ככל שנקבל תגובה, נעדכן בהתאם. קוראינו הוותיקים כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור מדוע. אי מתן תגובה זו עבירה פעוטת ערך מול העבירות, שהשרים עוברים, לכאורה, ב"מינויים התפורים" הללו.

איך משה כחלון, איוב קרא, נתי כהן, עדן בר טל, אבי גבאי ושמילה מימון מחוברים ביחד?

את מי מנסה עדן ברטל לקדם ממש כעת (כחבר וועדת המינויים שמונתה ע"י השר איוב קרא ושנתי כהן המנכ"ל עומד בראשה?? את שמילה מימון (שאותו עדן בר טל הכיר במסגרעדן בר  טל ושמילה מימון במקסיקות "טיוליו ברחבי העולם", מצ"ב כאן תמונה, שהנציחה זאת, אפשר לראות אותה בקטן מצד שמאל). כיום שמילה מימון הוא המשנה למנכ"ל משרד התקשורת והוא מחפש (שוב ושוב) תפקיד בכיר יותר, ולכן ניגש גם למכרז לתפקיד יו"ר מועצת הכבלים והלוויין.

איך עדן בר טל חזר לפתע לתחום המינויים הבכירים במשרד התקשורת? כשכחלון רוצה, הכל הולך. עדן בר טל היה אמור להיות מס' 2 במפלגה שכחלון הקים, אבל ההתפוצצות של "הפרשה הסודית" (המאוד "מסריחה") במשרד התקשורת מנעה ממנו להצטרף לחיים הפוליטיים ומאז הוא מסתובב בעבודות שונות ומזדמנות, בתקווה לחזור למרכז הבמה. אבי גבאי (שפרש מבזק והיה גם כן "ידיד" של משה כחלון) תפס את מקומו במפלגת "כולנו" שהקים כחלון, ואחר כך אבי גבאי נטש את כחלון והממשלה והגיע להיות יו"ר "המחנה הציוני - מפלגת העבודה".
למותר לציין, שכל פניותינו בזמנו למשה כחלון לקבל תגובה לעשרות החשיפות הנוקבות שלנו, לגבי "תפירת מכרזים" בכל הפינות של משרד התקשורת, כולל צילומי מסמכים, לא נענו. לא שלא ניסינו. כמה דוגמאות רק להמחשה: כאן, כאןכאן וכאן

על הקשרים בין השר משה כחלון וחברת IBC (אנלימיטד), קובי שמש (סמנכ"ל הנדסה של החברה ולמעשה המנכ"ל, כי אין מנכ"ל ב-IBC כבר כמה שנים), ו-3 מנכ"לי משרד התקשורת לשעבר, אפשר לכתוב ספר עלילות שלם, ונשאיר זאת לכתבות נפרדות. זאת, כי מה שאני מכנה "תיק 5000" וההטבות במיליארדים ש"עפו באוויר", בסיועו הפעיל של משה כחלון, קשורים קשר הדוק וחד-ערכי - בדיוק לעניין הזה. 

עדכון 12.12.18, 17:00: השר איוב קרא התמוטט בכנסת; טופל במקום - מצבו לא ידוע (השר פונה באמבולנס, בהכרה מלאה, לבית חולים הדסה). נאחל לו בריאות ואריכות ימים. עצה ידידותית לשר איוב קרא: אם תהפוך לאזרח מן השורה, ולא תהיה איש ציבור, שבוחנים כל העת את מעשיו למען הציבור, לא תעמוד תחת ביקורת ולא ינסו למצוא מה אתה עושה בדיוק בתור שר התקשורת במדינת ישראל, שאמור לדאוג לאינטרסים של הציבור (בלבד). 

עדכון 13.12.18, 16:00: להלן עדכון שנשלח מרל"ש השר איוב קרא (שירלי שיף): "שר התקשורת איוב קרא עבר אמש התמוטטות עקב סטרס כתוצאה מהלחץ הרב בו הוא שרוי לאחרונה. השר קרא הוא נכה צה"ל והלום קרב, ולאחרונה חלה החמרה במצבו הבריאותי. השר קרא מאושפז כעת בביה"ח הדסה עין כרם, וישאר בביה"ח בימים הקרובים להמשך בדיקות והשגחה צמודה. משפחתו וצוות לישכתו נמצאים לידו ודואגים לו ולמצבו."
 
NOMINATION FREE



 
 
Bookmark and Share