Telecom News - רן גוראון מנכ"ל פלאפון ומנכ"ל YES מונה גם למנכ"ל בזק בינלאומי

רן גוראון מנכ"ל פלאפון ומנכ"ל YES מונה גם למנכ"ל בזק בינלאומי

דף הבית >> מינויים >> רן גוראון מנכ"ל פלאפון ומנכ"ל YES מונה גם למנכ"ל בזק בינלאומי
רן גוראון מנכ"ל פלאפון ומנכ"ל YES מונה גם למנכ"ל בזק בינלאומי
מאת: מערכת Telecom News, 20.12.18, 18:30רון גראון
 
מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי יפרוש מתפקידו כמנכ"ל בזק בינלאומי בתום השנה לאחר כהונה בת כ-5 שנים, בה רשם הצלחות בהובלת החברה, וימשיך בתפקיד COO בחברה. את אלמליח יחליף רן גוראון מנכ"ל פלאפון ומנכ"ל YES, שינהל גם את בזק בינלאומי. זאת, לאור התכנית לאחד את 3 החברות.
 
ניתוח מצב אישור האיחוד בין פלאפון-YES-בזק בינ"ל המבוקש ממשרד התקשורת - כאן.
 
רן גוראון היה סמנכ"ל שיווק עסקי בסלקום, סמנכ"ל שיווק בחברת ברק 013 וסמנכ"ל שיווק בבזק. בבזק הוא התקדם למשנה למנכ"ל ובאוקטובר 2015 מונה למנכ"ל פלאפון. למנכ"ל גם של YES הוא מונה ביוני 2018.
 
מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי: "לאחר 5 שנים של בניית אסטרטגיה, עשייה וחדשנות אני מסיים את תפקידי כמנכ"ל, עם תחושה של גאווה וסיפוק רב. בזכות עשייה מופלאה ומחויבות של עובדי ומנהלי החברה, הצלחנו להמציא את עצמנו מחדש ולהתמודד עם אתגרי השוק בעולמות העסקיים, הטכנולוגים והרגולטוריים בצורה מיטבית".
 
שלמה רודב, יו"ר קבוצת בזק: "מוטי מסיים את תפקידו כמנכ"ל, לאחר שרשם הישגים משמעותיים לבזק בינלאומי. הוא ימשיך בבזק בינלאומי כ-COO ויתרום מניסיונו בתהליך המורכב והחשוב בו היא מצויה.
לרן, שנכנס לתפקיד מנכ"ל בזק בינלאומי, נוספת עתה משימה חשובה בהובלת החברה להמשך ההצלחות. זאת, בתקופה של שינויים מהותיים. אני מאחל לו הצלחה בתפקידו".

קרדיט צילום תמונה עליונה: יונתן בלום

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share