Telecom News - בזק החלה להגיב להתנכלות משרד התקשורת: ביטלה בקשתה לאיחוד חברות!

בזק החלה להגיב להתנכלות משרד התקשורת: ביטלה בקשתה לאיחוד חברות!

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> בזק החלה להגיב להתנכלות משרד התקשורת: ביטלה בקשתה לאיחוד חברות!
קבוצת בזק הודיעה היום לבורסה (וכמובן גם למשרד התקשורת), שהיא מבטלת את בקשת האיחוד בין פלאפון-בזק בינ"ל ו-YES, בגלל ההתנהלות של משרד התקשורת. האם מתחיל כעת הקרב הגדול: קבוצת בזק מול משרד התקשורת? לא בטוח. 
מאת: אבי וייס, 27.12.18, 11:29רן גוראון

בהודעה דרמטית לבורסה (ולמשרד התקשורת) כמפורט כאן, הודיעה בזק על ביטול בקשתה ("משיכת בקשתה"), לעניין המיזוג בין 3 החברות הבנות בקבוצה: פלאפון-בזק בינ"ל ו-YES.

טוב עשתה בזק בהודעה הזו. אנו ניתחנו את המצב בצורה מאוד ברורה בכתבות הבאות, שהיו רקע להחלטה הזו: בהודעתה מציינת בזק, שהיא תמשיך בהליכים לנושא הורדת "ההפרדה המבנית" בכל קבוצת בזק וכן תמשיך במה שכבר הוחל בו: מנכ"ל אחד לכל 3 החברות, רן גוראון (בתמונה למעלה משמאל), וגם סמנכ"לים משותפים לכל 3 החברות. 

ההודעה של בזק היא בהחלט תרגיל מאוד יפה, נכון וחשוב, בהגנת האינטרסים של הקבוצה והאינטרסים של בעלי המניות וגם הלקוחות של קבוצת בזק, בגלל ההתנהלות של משרד התקשורת. מדובר במשרד ממשלתי, שהפך להיות שלוחה פעילה ביותר ועקבית של סלקום ושות', כפי שחשפנו אך אמש - כאן.

האם המהלך הזה של בזק הוא "יריית פתיחה" למאבק כולל של בזק מול משרד התקשורת? בינתיים לא. בזק אמורה לבצע עוד כמה צעדים מעשיים והרבה יותר חריפים, כדי לשנות את מסלול ההתנגשות במשרד התקשורת ברגולציה עקומה ובלתי חוקית שהמשרד מוביל אותה בשנה האחרונה, בתקווה סמויה, שמרחפת מעל לכל מסמכי הרגולציה, שיצאו מהמשרד, שבזק תיפול לתהום וסלקום תחליף אותה... 

תזכורת: לפני כשבועיים פרסמנו כאן שבריאיון בגלובס (כאן) הכריז ד"ר עופר רז-דרור (סמנכ"ל בכיר לכלכה במשרד) כך: "ניכנס בבזק עם הראש בקיר - עד שתפעיל את רשת הסיבים שלה". ללא ספק מדובר באמירה מטורפת לחלוטין, של אדם שבכלל לא מבין מה תפקידו במשרד התקשורת ובשירות המדינה כעובד ציבור. אולם, כעת מתברר שזו עמדת המנכ"ל - נתי כהן וכנראה גם עמדת השר. פשוט לא ייאמן לאן הירדרנו. 

CANCELATION FREE



 
 
Bookmark and Share