Telecom News - נמצא הפתרון המושלם להפרעות ה-GPS למטוסים הנוחתים בנתב"ג (סודי ביותר)

נמצא הפתרון המושלם להפרעות ה-GPS למטוסים הנוחתים בנתב"ג (סודי ביותר)

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> נמצא הפתרון המושלם להפרעות ה-GPS למטוסים הנוחתים בנתב"ג (סודי ביותר)
תושבי ישראל התבשרו בשבוע החולף, שנמצא הפתרון המושלם נגד שיבוש מערכות ה-GPS למטוסים המגיעים לנחות בנתב"ג. נוכל לחשוף לקוראינו רק את תמונתו של ממציא הפתרון הזה, ושום פרט נוסף בעניין הפתרון הסודי הזה, שייחשף במלואו לעולם וידהים את כל המומחים המתחזים והפרשנים במהלך השבוע הקרוב. 
מאת: אבי וייס, 29.6.19, 20:00
נתי כהן
כשקראתי בכלי התקשורת (למשל כאן) ושמעתי בחדשות את הידיעה הבאה [ציטוט]: "משרד התקשורת יקיים בימים הקרובים דיון דחוף כדי לבחון את ההשפעות של שיבושי התדרים בנמל התעופה עצמו ובאזורים אחרים בארץ. לדיון יוזמנו גורמי תעופה, בהם רשות התעופה האזרחית, רשות שדות התעופה והחוקר הראשי של תאונות האוויר", לא ידעתי אם לצחוק או לבכות.

את נושא שיבושי הסייבר של GPS והפתרונות שלהם חשפתי כבר לפני 3 שנים (כאן), ואף פרסמתי אזהרות בנושא (למשל כאן), אבל במשרד התקשורת רק צחקו למקרא שאלותיי... כעת הגיע הזמן שאני אצחק... 

למי שלא מכיר, המדובר במשרד התקשורת, שלא מסוגל לנהל אפילו את עצמו, אם לא הבנתם את חומרת המצב.

ניקח את הדבר הכי פשוט וקל לביצוע: להוריד את תמונתו של איוב קרא כשר התקשורת (כי הוא כבר לא שר התקשורת) מהאתר. למרות שפניתי למשרד לתקן את האתר ולהוריד את תמונתו של איוב קרא, הם לא הצליחו לעמוד במשימה הקשה ביותר והמסובכת ביותר הזו.

אז מי יטפל בפתרון שיבושי ה-GPS הללו במשרד התקשורת?
נוכל כרגע (מטעמי ביטחון המדינה, מה שקרוי חסמב"ה), לפרסם לקוראינו רק את תמונתו (כאן למעלה מצד שמאל) של המומחה הבינלאומי לסייבר ובעל התמחות מיוחדת בניטרול שיבושי סייבר בתחום ה-GPS.

זה עניין סודי ביותר, שכל פרטיו יתפרסמו רק במהלך השבוע הקרוב, ככתוב בפסקה קודמת.

לא ברור מי יעזור לאיש שבתמונה כאן למעלה משמאל, לטפל באופן מעשי ושוטף בבעיה הזו, כי מי שממונה על תחום הסייבר במשרד התקשורת - יאיר חקק, מבין, ככל הנראה, בתחום הסייבר כמו שאני מבין בהטסת חלליות למאדים.

לכן, אני סבור, שהמשימה לטפל באופן מעשי בבעיה הזו יוטל (כמו ד"ר עופר רז דרורתמיד), על ד"ר עופר רז-דרור, (בתמונה משמאל), הסמנכ"ל הבכיר לכלכלה, שיודע להמציא מספרים מקצה האצבע שלו בלי שום בעיה, אז בעיית שיבושי GPS היא כלום עבור היכולות המדהימות שלו. 

כמובן, הוא זקוק לייעוץ משפטי צמוד, כדי ליישם את הפתרונות, שהוא ימציא מקצה האצבע שלו. אולם, אין מה לדאוג. עו"ד דנה נויפלד (היועצת המשפטית הוותיקה של משרד התקשורת ו"גיבורת תיק 4000"), יודעת להכין חוות דעת משפטית לכל דבר, גם לשיבושי GPS, בכפוף להסדר "ניגודי העניינים" שיש לה בכל תחום (כאן). 

אני מביא כאן שוב פסקה, שכתבתי בעבר כאן, שמספרת את כל הסיפור, של המומחה, שנחשף כאן רק בתמונתו - חשיפה המיועדת רק לקוראינו:
****************************************************************
נולד בישראל מומחה סייבר עולמי. שמו ייחשף בשורות הבאות. 
לקראת חג הפורים, פרסם משרד התקשורת דיווח בפייסבוק (כאן) על כנס סייבר, שיזם המנכ"ל לראשי חברות התקשורת. אני מביא כאן ציטוט היישר מפי המקור:
מנכ"ל משרד התקשורת, נתי כהן, הציג את תוכנית הפעולה לניהול ארועי סייבר במגזר התקשורת.
מדברי מנכ״ל משרד התקשורת: ״היחידה להכוונה מקצועית מגזרית שהוקמה זה מכבר, תהיה אחראית בין השאר על פיתוח והפצה של הנחיות מקצועיות לחברות התקשורת, הפצת תכנית מענה להתמודדות עם אירועי סייבר, ניתוח סיכונים המלצה לפעולה ועוד, המשרד מתכונן להפיץ הנחיות מקצועיות לבעלי הרישיון בתחום ההגנה בסייבר במסגרת המרכז המבצעי לניהול ארועי סייבר, תוך בניית יכולות ייעודיות למשרד".

אין צורך שאשלח שאלות לנתי כהן, מהיכן הוא המציא את כל זה (זה ספין, שהוא ממחזר אותו מהיום שהגיע למשרד. אין דברים כאלה במשרד התקשורת ולמשרד התקשורת אין שום אחריות לשום דבר בתחום הסייבר).

אין צורך בשאלה נוספת שלי אליו בנושא, כי הפעם הספין הזה פורסם ממש בחג פורים ולכן זה מתאים לאווירת החג.

בקרוב מאוד יהיה 1 באפריל, וגם זה מועד ממש מצוין לבשר לעם ישראל ולראשי שוק התקשורת, אודות הספינים המופלאים בענין הסייבר, מבית היוצר של נתי כהן. הוא אף הציג את יכולותיו וכישוריו בתחום הסייבר לשר התקשורת הרומני (כאן).
**************************************************************************************************************

ככה נולד מומחה סייבר מס' 1 בישראל. בפורים. 

יש תקווה ממשרד התקשורת לעם ישראל ולמטוסים המגיעים לישראל.

עדכון 1.7.19, 14:30: משרד התקשורת פרסם היום את ההודעה הבאה: "
הבוקר התקיימה במשרד התקשורת פגישה בהשתתפות גורמים ממערך הסייבר, מרשות התעופה האזרחית וגורמים רלוונטיים נוספים. בפגישה נדונו השפעות ההפרעות בתחום ה GPS במרחב על תעבורה אווירית אזרחית ועל תשתיות אזרחיות נוספות, כמו-כן נדונו דרכים להתמודדות עם ההפרעה וניטרולה. מוני שמילה, משנה למנכ"ל משרד התקשורת: 'נמשיך לפעול בכלים העומדים לרשותינו על מנת למנוע פגיעה במרחב הספקטראלי של מדינת ישראל והפרעה לתעבורה אווירית. קיים שיתוף פעולה טוב בין כלל הגורמים ויחדיו נפעל לנטרול ההפרעה והפסקתה'
 

 



 



 
 
Bookmark and Share