Telecom News - משרד התקשורת פרסם שימוע להסרת מגבלות על IBC המחברת בתים לסיבים

משרד התקשורת פרסם שימוע להסרת מגבלות על IBC המחברת בתים לסיבים

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> משרד התקשורת פרסם שימוע להסרת מגבלות על IBC המחברת בתים לסיבים
משרד התקשורת פרסם שימוע להסרת מגבלות על IBC המחברת בתים לסיבים אופטיים
מאת: מערכת Telecom News, 14.1.20, 15:40FIBERS FREE
 
משרד התקשורת שוקל לאפשר לחברת IBC לספק ישירות ללקוחות שירותי תשתית וגישה לאינטרנט ושירותים נוספים ללקוחות עסקיים.
 
משרד התקשורת פועל לקידום פיתוח תשתיות התקשורת בכלל, ובתחום התקשורת הנייחת בפרט, בד בבד עם קידום התחרות. לחברת IBC פוטנציאל להגברת התחרות באינטרנט, תוך עידוד שדרוג רשתות האינטרנט לרשתות סיבים אופטיים ולהורדת מחירים לצרכנים.
 
כדי להגדיל את התחרות בשוק האינטרנט ולעודד פרישת רשתות סיבים מהירות בישראל, פרסם המשרד שימוע בו הוא ממליץ על הסרת מגבלות החלות כיום על החברה ושאינן חלות על המתחרות הוותיקות והגדולות בשוק. ביניהן: האפשרות לשווק לצרכנים שירותי תשתית לאינטרנט ושירות גישה לאינטרנט ובכלל זה תמיכה טכנית, שירות לקוחות ושירותי גביה. כ"כ, החברה תוכל למכור שירותיה לחברות במגזר העסקי מבלי להסתמך על גורם שלישי במתן השירותים ולא תוגבל עוד ללקוחות עסקיים גדולים.
 
ההתקשרות תוכל להיעשות בתנאים מסויימים: האישור לשיווק "באנדל הפוך" יינתן לתקופה שלא תעלה על 5 שנים או 400 אלף לקוחות משלמים, המוקדם מביניהם, וכן התנאים, שהחברה תציע לספקי הגישה, יהיו זהים לחלוטין, כדי למנוע אפליה בין הספקים.
 
השימוע המלא נמצא באתר האינטרנט של משרד התקשורת - כאן.

הערת המערכת: ראה כתבה הנוגעת לשימוע קודם בתחום הסיבים האופטיים: סיבים לבתים בשימוש משותף? עוד חלומות של טייס חלל בלי רישיון טיס: השימוע החדש של משרד התקשורת בעניין האצת פריסת סיבים לבתים בישראל באמצעות תקנות חדשות לשימוש משותף של סיבים, מתעלם מהמצב הקיים, מהטכנולוגיות ומהניסיון הרב, שנלמד מהעולם הרחב. השימוע נולד כמובן בבית היוצר של "קליקת אוהדי סלקום ושות'" בצמרת משרד התקשורת, שממשיכה לעסוק בתכניות דמיוניות, שלא מובילות לשום דבר טוב לעם ישראל ולשוק התקשורת. השימוע ההזוי הזה לא יוכל להתממש כי הוא מנותק מכל מציאות ושום חברת תקשורת לא תוכל להשתתף בשת"פ הסיבים - כאן.

 
תפירת תיק



 
 
Bookmark and Share