Telecom News - למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC?

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC?

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC?
משרד התקשורת פרסם מסמך שימוע נוסף, שערורייתי ובלתי חוקי, שמספק הטבות רגולטוריות של מאות מיליוני ש"ח (כרגע על הנייר) לחברת סלקום\IBC (חברה המכונה בשם המסחרי: אנלימיטד - Unlimited), כאשר התלונות ב"תיק 5000" תקועות מאז 2018 אצל פרקליט המדינה במקום להיחקר ב"להב 433" \ משטרת ישראל. האם אבי ברגר והרן לבאות מעורבים בשימוע?
"הרמת מסך" מעל מה שלא רוצים שתדעו. 

מאת: אבי וייס, 16.1.20, 08:00ד"ר עופר רז-דרור

ב-14.1.20 משרד התקשורת פרסם לציבור הודעה חשובה תחת הכותרת: "משרד התקשורת שוקל לאפשר לחברת IBC [השם השיווקי המוכר לציבור של החברה: אנלימיטד], לספק שירותי תשתית וגישה לאינטרנט ללקוחות ושירותים נוספים ללקוחות עסקיים".

פרסמנו את ההודעה הזו כאן עם "הערת אזהרה" ראשונית מצדנו, להודעה הספינולוגית הזו. השימוע המפורט פורסם באתר המשרד כאן.  

הפעם, השימוע הזה הועתק כלשונו רק ע"י כלי תקשורת מעטים, שלא שמו לב איך "עובדים עליהם בעיניים" שוב ושוב.

הפעם, בניגוד ל-2 השימועים הקודמים של משרד התקשורת (כאן וכאן), השימוע הזה התקבל בלא מעט מאמרי ביקורת קטלניים, בלא מעט כלי תקשורת ׁ(לרבות בכלכליסט ובדה-מרקר).

המאמר הנוקב ביותר היה של גדי פרץ מגלובס (כאן), שפורסם על ידו תחת הכותרת: "להפסיק את אחיזת העיניים: הגיע הזמן להסדיר את פעילות IBC כראוי".

אני מסכים עם כל מילה הכתובה במאמר של גדי פרץ, אולם, בהסתייגות מרכזית אחת. לא מדובר ב"אחיזת עיניים". מדובר בשחיתות, לכאורה, חמורה ביותר, שדורשת חקירה פלילית לאלתר. 

את התלונה המרכזית, במה שאני מכנה בשם "תיק 5000" (בקצרה: ההטבות הרגולטוריות, שניתנו לקבוצת סלקום\IBC, הטבות בשווי של מיליארדי ש"ח "על הנייר", שנגועות בחשד ברור וממוסמך עם הרבה ראיות, לכאורה, לשוחד), כבר הגשתי ליועמ"ש ב-2018 (כולל השלמות של מסמכים) וב-12.11.18 החליט פרקליט המדינה דאז (עו"ד שי ניצן), להעביר את כל החומר הזה לחקירת המשטרה.

לא מאמינים? אז הנה ההחלטה כאן

האם התלונה והראיות הנלוות אכן הגיעו למשטרה? האם ב"להב 433" פתחו בחקירה? מה פתאום?

יתרה מכך: מאז 2018 שלחתי עוד 3 השלמות נרחבות לתלונות הראשוניות, עם הרבה מידע ומסמכים, שהצטברו אצלי, שהתקבלו ממקורות שונים ואמינים.

סה"כ הגשתי 5 פניות והשלמות ל"תיק 5000", רק בשנת 2019, וקיבלתי אישור שהכל התקבל ע"י פרקליט המדינה (כאן). 

האם זה טופל ונחקר? מה פתאום?

למה?

אני יכול לכתוב כאן מאמר של עשרות עמודים, עם כל המסמכים והראיות, ולהסביר לקוראים מה קרה כאן, ואיך "הקליקה" תפסה ברגע האחרון, שהיא "טעתה" (כי החקירה, אם הייתה מתקיימת ביעילות, כנראה הייתה מובילה ל"קליקה" עצמה..., שלא לדבר על כך, שחקירה ב"תיק 5000", הייתה סותרת את מה שכתוב ב"תיק 4000"...), ולכן "הקליקה" החליטה "למרוח" גם אותי וגם את נציב הקבילות על הפרקליטות, השופט בדימוס דוד רוזן (שטיפל ומטפל בנושא, לאור פניותיי). בקרוב אקדיש לזה מאמר מיוחד.

בינתיים, התשובה הכי פשוטה לשאלה "למה?", תשובה הקלה להבנה של כל קורא - היא כזו: "מה שלא מוביל לנתניהו - לא חוקרים". 

יתרה מכך. בעבר, כשחוק העונשין במדינת ישראל היה ברור, שוחד (בתחום רגולציית עולם התקשורת וגם מחוץ לעולם התקשורת) נחשב כמתן כסף תמורת הטבות רגולטוריות. זה די פשוט להבנה.

אולם, מאז ש"הקליקה" השתלטה על הפירוש המעשי של החוק, זה כנראה נעלם. כיום, שוחד זה "כתבות מפנקות", או "התערבות בכתבות" בתקשורת, תמורת הטבות רגולטוריות. לא כסף

בפרשת "תיק 5000", הבאתי ראיות, לכאורה, שעבר כסף, ממש כסף, תמורת ההטבות הרגולטוריות (הסברים נוספים במאמר: "נסגר המעגל של "תיק 5000": הוענק הרישיון ל-IBC והכסף הועבר". 

אז כעת, "הקליקה" החליטה, ש"כסף תמורת הטבות רגולטוריות", זה לא שוחד...

זה כלום. ממש כלום. זה רק כתם זעיר. ממש זעיר. זה יורד בכביסה.

למה? כי זה לא מוביל לנתניהו. אין מה לבדוק ולחקור.
 הכל כלום. לא היה דבר כזה. המסמכים אבדו במגרסה. 

עדיין לא קיבלתי את ההודעה הרשמית, שהכל נגרס - אבל העובדה, ש"תיק 5000", של הטבות רגולטוריות (מושחתות לכאורה) וענקיות ל-סלקום\IBC ממשיך באין מפריע, היא סימן הכי מובהק לכך, ש"הקליקה" עצרה את החקירה וקברה אותה - לעת עתה. 

את 2 הפרקים הראשונים של סדרת "תיק 4000", הקדשתי דווקא ל"תיק 5000", משום שהוא קדם ל"תיק 4000" והתקיים (ועדיין מתקיים) במקביל לו. רשימת כל מאמרי "תיק 4000" מצויה בתחתית הפרק הגדול האחרון בסדרה, שפרסמתי כאן, בפרק 38

הסיבה העיקרית לכך, שהקדמתי בסדרה את החשיפה אודות "תיק 5000", היא כי זו פרשיה חמורה יותר מ"תיק 4000", כמנותח למשל במאמר: "חשיפה וניתוח: למה "תיק 5000" גדול פי כמה מ"תיק 4000"?"

לגבי כותב השימוע הטרי הזה, ד"ר עופר רז-דרור (בתמונה למעלה משמאל, סמנכ"ל בכיר לכלכלה במשרד התקשורת), המומחה "להטחת הראש של בזק בקיר" (מכאן), ששום תחזית שלו לא התממשה, הגשתי כבר כמה תלונות לשר התקשורת (הקודם והנוכחי) וגם לנש"מ [נציבות שירת המדינה], בהמלצה לפטרו, כמה שיותר מהר.

אולם, כל התלונות הללו נגרסו (ככל הנראה, תשובות לא קיבלתי). ככל הנראה, הוא "קיבל הגנה וחסות" מה"קליקה", כי הוא משרת ומקדם את מטרות "הקליקה", לפי תפיסת העולם של "הקליקה", שרואה בנתניהו ובבזק את "אבי אבות השחיתות", שיש "להכות אותם" בכל הזדמנות. 

בשימוע הטרי, פתאום משרד התקשורת מודה, של-IBC יש 2 רישיונות (אחד לשוק הפרטי ואחד לשוק העסקי הגדול - כאן), מה שהוסתר עד היום היטב, בכל המסמכים הקיימים ושהוצגו בפני הציבור והממשלה, כבר מתחילת דרכה ב-2013, מסמכים, שחשפתי ושפורסמו סביב "תיק 5000".

עד היום הסתירו שיש דבר כזה... פתאום אני צודק ויש 2 רישיונות ל-IBC, כשרוצים כעת בשימוע הטרי, לצ'פר את IBC בהטבה רגולטורית ענקית ברישיון העסקי ולהרחיב את תכולתו של רישיון זה לכל המגזר העסקי.

במציאות, חברת IBC (אנלימיטד) בכלל לא מתחשבת במה שכתוב ברישיונה ובהחלטות משרד התקשורת, לא ממתינה לשום שימוע ומצפצפת על הכל (הפרות חוק, תקנות ורישיון, הן נחלת לא מעט חברות בשוק התקשורת וסלקום \ IBC מובילה בכך, מזה שנים), והיא ממזמן מציעה חיבורי אינטרנט ושירותים עסקיים מגוונים לכל המגזר העסקי, כולל לעסקים קטנים ובינוניים.

לא מאמינים? אז הנה התצלום שלקוח היישר מאתר החברה:
לקוחות עסקיים אנלימיטד

אם לא די בכך, השימוע ממציא "הגנת ינוקא" ל-IBC \ אנלימיטד ("הגנת ינוקא" זה מונח רגולטורי של סיוע זמני בהקלות רגולטוריות לספק תקשורת חדש שנכנס לשוק. במחקר שפורסם נמצא ש"הגנת ינוקא" היא מתכונת לכשלון, בשוק התקשורת הישראלי).

זו המצאה כאילו IBC היא שחקן חדש בשוק וזה מפורט בכמה וכמה סעיפים במסמך השימוע והנה פסקה אחת מתוך ההסברים ל"הגנת ינוקא", שמשרד התקשורת מעוניין לפתע להעניק ל-IBC:
הגנת ינוקא לאנלימיטד

הבעיה, שלשקר הזה אין רגליים. IBC פועלת בשוק התקשורת מאז 2013 (כאן), והחלפת בעלות אינה סיבה לספק לה "הגנת ינוקא". אם החלפת בעלות זו סיבה מספקת ל"הגנת ינוקא", אז גם לקבוצת בזק מגיעה "הגנת ינוקא", כי לאחרונה התחלפה הבעלות בקבוצת בזק (והיא עברה ממשפחת אלוביץ' דרך כונס הנכסים, לקרן סרצ'לייט ודוד פורר ...). גם בקבוצת פרטנר מוחלפת כעת הבעלות.. אז אולי גם פרטנר תקבל "הגנת ינוקא" ממשרד התקשורת, לפי העיקרון הרגולטורי החדש, המומצא מקצה האצבע של השימוע ההזוי הזה... 

הבעיה היותר חמורה (מבחינת שוק התקשורת) היא: גם אם כל ההקלות הרגולטוריות בשווי של מאות מיליוני ש"ח (על הנייר) תאושרנה, על פי ההצעות המצויות בשימוע החדש, עדיין IBC תיכשל, תקרטע ותגסוס כמה שנים, עם אין סוף ספינים (שכבר החלו), עד שיימצא פראייר חדש, שיקנה את הכישלון הזה.

למה זה ייכשל בכל מקרה? זה מפורט בעשרות כתבות ובמיוחד בכתבה, שפורסמה על ידי תחת הכותרת: "IBC: ה"ישראבלוף" הגדול ביותר שהיה אי פעם בתחום התקשורת בישראל". תזכורת: עד היום, כל ההערכות שלי (ולא רק שלי) לגבי עתידה של IBC, התממשו

כל כך הרבה הקלות IBC קיבלה, עד כי היא הפסיקה להיות מתחרה לבזק בתשתית עצמאית והיא תפרוס את החיבורים שלה לבתים על תשתיות בזק, שלמעשה הולאמו לטובתה. 

אולם, מצב הפוך, שבו בזק תוכל להשתמש בתשתיות חברת החשמל של IBC - אין.

כלומר: המונח "הדדיות" בתשתיות קוויות, הוא "ישראבלוף" אחד ענק, שמשום מה הגיע ל"כתב החשדות" ול"כתב האישום" בסעיף 79 (כאן), כנגד נתניהו. 

אני לא חושב, שתופתעו כשאזכיר לכם, שמנכ"ל משרד התקשורת דאז, אבי ברגר (ביחד עם הרן לבאות, סמנכ"ל בכיר לכלכלה דאז), שניהם היום עובדים כיועצים עבור סלקום \ IBC..., כנראה כדי לקדם את ההטבות הרגולטוריות לסלקום \ IBC... הם גם "עדי המפתח" של התביעה, ב"תיק 4000", כנגד נתניהו. איזה עולם קטן... 

הדבר הכי מדהים, לעניות דעתי, ש"תיק 5000" מתנהל "תחת האף" השר דודי אמסלם בכנס מדיה תמונה חופשיתשל שרי התקשורת (דודי אמסלם, בתמונה משמאל, שר התקשורת כיום ואיוב קרא שקדם לו), מבלי שהם עשו ועושים דבר וחצי דבר, כדי למנוע את המעשים הללו והם נתנו ונותנים ל"קליקה", אוהדיה ונספחיה, להשתולל בשוק התקשורת - חופשי.

אני לא נמנה על אוהדי נתניהו, אבל הם כן. שניהם הצהירו ומצהירים, שהם נאמנים לנתניהו. 

אז איך הם מספקים חסינות, גיבוי וחיפוי ל"קליקה"? זו אותה קליקה, ש"תפרה את התיקים" כנגד נתניהו ומעוניינת להפיל אותו מכיסאו, בתרגילים משפטיים מצוצים מהאצבע! תמהני.

אני סבור, שגם איוב קרא וגם דודי אמסלם היו צריכים לקחת "שיעורים פרטיים" מח"כ ושר המשפטים כיום, אמיר אוחנה, כיצד מטפלים נכון "בקליקה", בתרגיליה וגחמותיה.

ממש לא בטוח, שניתן לנצח את "הקליקה" והתרגילים שלה, כי היא שולטת בכל וחסינה מפני כל. אולם, לפחות שרי התקשורת (איוב קרא ודודי אמסלםהיו ממלאים את חובותיהם ואחריותם כאנשי ציבור, שנבחרו ומונו כדי לשרת את הציבור, ולא כדי לשרת את הרצונות, התרגילים והשאיפות של "הקליקה". 

בזק כבר הודיעה לבורסה, שהיא תגיש התנגדות לשימוע הזה.


מדוע השר דודי אמסלם, לא עצר את השימוע הזה, בטרם פורסם, שימוע, שיכול להגיע (כנראה, זה לא כתוב בשום מקום, די ברור למה), מרעיונות אפשריים של אבי ברגר והרן לבאות, כיועצי סלקום\IBC דהיום, שמשמשים גם "עדי מפתח" כנגד נתניהו וצמרת בזק ב"תיק 4000"??  

לא אופתע אם יתברר שמי שסייע "לאוהדי סלקום ושות' בצמרת משרד התקשורת" בעניין זה, אלו הצמד: אבי ברגר והרן לבאות, שעובדים כעת כיועצים של סלקום \ IBC (כאן). האינטרסים שלהם ברורים כשמש בצהרי היום.

עדכון 16.1.20: הכאוס בתחום הרגולטורי הקשור ל- IBC הולך וגדל, כפי שחשף גדי פרץ (כאן), תחת הכותרת: "משרד התקשורת שקל להרחיב את חובת הפריסה של IBC ל-50% - וחזר בו".

שורה תחתונה:
אם תריצו את המילים "תיק 5000" באתר, תקבלו לא פחות מ- 256 כתבות, בהם מפורטות כל העובדות והמסמכים הקשורים לסיפורי קבוצת סלקום \ IBC, התרגילים וההטבות הרגולטוריות ל-IBC (המכונה בשם המותג אנלימיטד), חשיפות של כל התרגילים הבלתי חוקיים, לכאורה, שנעשו ועדיין נעשים בתחום הזה, בחסות הצמרת של משרד התקשורת, לרבות השר.

זה ברור לחלוטין, שבמקום, שיש בו כאוססיבים לבתים לכל תושבי ישראל - לא יהיו.

למי שמצפה ל"שחר של יום חדש" בנושא פריסת סיבים לבתים, עם שיפור הרישיון ל-IBC, אם השימוע הטרי הזה יתקבל, אז כדאי "שייצא מהסרט" ויקרא את סדרת הכתבות הקיימת כאן, על "תיק 5000".

אין דבר כזה - "שחר של יום חדש". פשוט אין.

את שוק התקשורת, שנפל לתהום בלי תחתית, יצטרך לשקם שר התקשורת הבא (בתקווה שלא יהיה דבר כזה, אלא תקום "רשות לתקשורת", עצמאית ומקצועית). כנראה שלתקווה הזו - אין סיכויים להתממשות.

כיום, כאן, מדובר בפרשה חמורה ביותר, בעלת ניחוח פלילי מובהק, לכאורה, שמקומה הנכון הוא ב"להב 433" של משטרת ישראל, כפי שהוחלט כבר ב-2018 ע"י עו"ד שי ניצן (שחזר בו, ככל הנראה, מההחלטה, ממניעים פסולים).

המושג "אפלייה בחקירה", מקבל כאן המחשה ברורה ביותר. 

עדכון 12.6.20
: התלוננתי כנגד נציבות שירות המדינה (נש"מ) על כך שהנציבות שלא עונה לי בזמן או בכלל על פניותיי, במיוחד במה שנוגע לעבירות משמעת של עובדי משרד התקשורת. התלונה נבדקה ע"י מבקר המדינה (התשובה נמצאת כאן) שמצא שאני צודק ונתן נזיפה לנציבות שירות המדינה, כמופיע בתצלום כאן: 
נזיפה לנש"מ

תיק 5000 צילום שוש



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים