Telecom News - ה-IEEE הכריז על השקת כלי פיתוח בקוד פתוח למפתחים, סטארטאפים וארגונים

ה-IEEE הכריז על השקת כלי פיתוח בקוד פתוח למפתחים, סטארטאפים וארגונים

דף הבית >> תקנים חדשים >> ה-IEEE הכריז על השקת כלי פיתוח בקוד פתוח למפתחים, סטארטאפים וארגונים
איגוד התקינה הבינלאומי IEEE הכריז על השקת חבילת כלי פיתוח "בקוד פתוח" למפתחים, סטארטאפים וארגונים
מאת: מערכת Telecom News, 10.2.20, 12:00רוברט פיש יחצ
 
חבילת כלי הפיתוח החינמית בקוד הפתוח של IEEE היא מערך מותאם אישית של תוכנת GitLab, שמהווה סביבת פיתוח גמישה ומספקת גישה אחודה מרכזית לניהול תשתיות, אמצעי שליטה וקהילת מפתחים, כמו גם ארגז כלים המפשט ומחזק תכנון שיתופי, פיתוח, ניהול ותקשורת בתוך הצוות, ומסייעת למפתחי תוכנה עצמאיים, סטארטאפים וארגונים בכל העולם להאיץ את מהלכי הפיתוח שלהם.
 
IEEE - איגוד מהנדסי חשמל ואלקטרוניקה, הארגון הטכנולוגי המקצועי הגדול בעולם המקדם טכנולוגיות לתועלת קהל המפתחים בעולם, ואיגוד התקינה של הארגון - IEEE SA, הודיעו במהלך פגישתם בתל אביב על השקתה של חבילת כלי פיתוח חינמית "בקוד פתוח" עבור סטארטאפים וארגונים. הארגון העולמי בחר לערוך את המפגש הראשון של חבר הנאמנים שלו בעשור החדש דווקא בתל אביב כהערכה לישראל כצומת טכנולוגי מהמשפיעים בעולם. למפגש הגיע במיוחד לישראל רוברט פיש, (בתמונה למעלה), נשיא איגוד התקינה IEEE SA.

חבילת כלי הפיתוח החינמית "בקוד פתוח", שהושקה היום, תהיה זמינה בהמשך השנה, ותקרא IEEE SA Open Source. היא
תהווה מקבץ רחב היקף של כלים, שיסייע למפתחי תוכנה עצמאיים, סטארטאפים וארגונים בכל העולם להאיץ את מהלכי הפיתוח שלהם. הפלטפורמה החדשה נועדה לגשר על הפער בין תקני הפיתוח העולמיים הסטנדרטיים, לבין קהילות המפתחים בקוד פתוח, ותאפשר יצירת פתרונות טכניים מהירים ויצירתיים.
 
פלטפורמת הקוד הפתוח של IEEE היא מערך מותאם אישית של תוכנת GitLab, יציבה ונוחה לשימוש, שמהווה סביבת פיתוח גמישה, שמספקת גישה אחודה מרכזית לניהול תשתיות, אמצעי שליטה וקהילת מפתחים, כמו גם ארגז כלים המפשט ומחזק תכנון שיתופי, פיתוח, ניהול ותקשורת בתוך הצוות.
 
בנוסף, היא מציעה מגוון של שירותי תמיכה בהזמנה. לדוגמא, ניתן לקבל מימון מדינתי לפרויקטים הומניטריים מוכווני משימה באמצעות Collaborative Open Innovation Lab Fund (COIL) דרך פעילות משותפת של IEEE SA וקרן IEEE Foundation. הארגון מציע גם קבלת יעוץ ותמיכה בפיתוח, אבטחת איכות, תחזוקה ותיעוד.
 
רוברט פיש "בחרנו לקיים את המפגש בישראל, כיוון שמדובר בשוק מעניין, שייחודיותו במספר הגבוה בעולם של חברות ההייטק וסטארטאפים לנפש. אנו מחשיבים את תל אביב כאחד מהצמתים הטכנולוגיים המשפיעים בעולם - הודות לתרבות החדשנות הייחודית לישראל.
 
עובדה זו הופכת את תל אביב למקום האידיאלי לקיום כנס חבר הנאמנים שלנו בעשור החדש, בעיקר על רקע פתיחת תוכניות חדשניות שלנו במגוון תחומים. לדוגמא, סביבת הקוד הפתוח שלנו, מסייעת כבר עתה למפתחי תוכנה מובילים לקדם את הפרויקטים שלהם. משקלו של הקוד הפתוח בקידום חדשנות ברחבי העולם אינו מוטל בספק, ואנו מוסיפים עוד נדבך לפלטפורמה השיתופית המוכחת שלנו הפתוחה למפתחים בעולם, והיא תתמוך מעתה גם בפרויקטי קוד פתוח מוכווני משימה ושוק.
 
הקוד פתוח, שמשמש כשיטה שיתופית לפתרון בעיות שכיחות, הוא כלי מוכח להפצת חדשנות וחופש בחירה. ההתקדמות בתחומים כגון מחקר, תקשורת, תחרותיות של ארגונים, בינה מלאכותית, למידה חישובית וכלי חיזוי, מתבססת על קוד פתוח. סטארטאפים תלויים במידה רבה בקוד פתוח כמודל לפיתוח".    
 
קונסטנטינוס קרצליוס, מנכ"ל IEEE SA: "הארגון פועל כבר למעלה מ-100 שנה, והקוד הפתוח הוא צעד טבעי ביצירת פלטפורמה חלופית בסביבת העבודה שלנו. התקינה ממשיכה להתפתח לשלב, שבו פיתוח בקוד פתוח הופך בהדרגה לאמצעי משלים, ולעיתים אף לתחליף לפיתוח בסטנדרט רגיל. מסיבות אלה אנו שמחים להעניק לשותפינו העצמאיים והארגוניים את האפשרות ליהנות ממגמה זו ולהתחבר למגוון רחב של בעלי עניין בפיתוח פתרונות טכנולוגיים". 
 
מידע נוסף - https://standards.ieee.org/
 
DEVELOPMENT FREE



 
 
Bookmark and Share