Telecom News - הישג אדיר, מהיר וחד לסיני ליבל בהליך שפתח כנגד פרקליטת מחוז ת"א!

הישג אדיר, מהיר וחד לסיני ליבל בהליך שפתח כנגד פרקליטת מחוז ת"א!

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> הישג אדיר, מהיר וחד לסיני ליבל בהליך שפתח כנגד פרקליטת מחוז ת"א!
כבוד השופטת נאוה ברורמן מבית המשפט השלום בת"א אמנם דחתה את תביעת סיני ליבל כנגד פרקליטת מחוז ת"א (פלילי) עו"ד אשרה גז-איזנשטיין, אך בפסק דינה, סיני ליבל השיג כל מה שציפה להשיג, וכעת הוא עובר לשלב הבא במאבק הבלתי נלאה שלו ב"פרשת איקיוטק" - עוקץ הלקוחות הסלולרי הגדול שהיה אי פעם בישראל. כך, הסיפור הזה לא נגמר. שכן "תפוח האדמה הלוהט" מונח כעת על שולחנו של היועמ"ש ד"ר מנדלבליט ויש לראות כיצד יתנהל כעת כמ״מ פרקליט המדינה בפרשה זו,  והאם הוא יסכים, שבמשמרת שלו כמ״מ פרקליט המדינה, 350 תיקי חקירה משטרתית, שהיקף החומר בהם רוכז ב-35 קרטוני קרגל, שאוגדו ל"כתב חשדות'" בעבירות מרמה בנסיבות מחמירות באוגוסט 2017, יסתיימו בהודעת גניזה לא מנומקת. 
עדכון בסוף הכתבה.

מאת: אבי וייס, 1.7.20, 12:19סיני ליבל

את התקדים המדהים של סיני ליבל, (בתמונה משמאל), שהגיש (בפעם הראשונה בישראל) תביעה אישית כנגד פרקליטת מחוז ת"א (פלילי), עו"ד אשרה גז-איזנשטיין, שזכתה עד כה לחיפוי וגיבוי מוחלט מהיועמ"ש (עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט, שהוא גם הממונה עליה בהיתו גם מ"מ פרקליט המדינה), חשפתי בכתבה המומלצת לקריאה למי שפספס: "התפתחות דרמטית בפרשת איקיוטק: סיני ליבל תובע את פרקליטת מחוז ת"א".

בכתבת עדכון, חשפנו בשבוע החולף מי הם האחראים הראשיים ובאופן אישי לכך, ש"פרשת איקיוטק" נגררת מהעשור הקודם, עם החלטות תמוהות, (בלשון המעטה), כנגד ציבור הצרכנים בישראל, שנפגע מהעוקץ הסלולרי הגדול ביותר, שהיה אי פעם בישראל. ואלוההם האשמים המרכזיים למתחולל בפרשה זו:
1) נשיא בית המשפט המחוזי בת"א.
2) פרקליטת מחוז ת"א (פלילי).
3) המועצה לצרכנות.

הכל מפורט בכתבה: "איך אפשר לגנוז תיק פלילי בלי לסגור אותו תחילה? תשאלו את היועמ"ש!".

מסמכים נוספים מהפרשה הזו יש כאן - למתעניינים. 

כעת אנו חושפים את ההתפתחות הטרייה, וזה פסק דינה של כבוד השופטת נאוה ברורמכבוד השופטת נאוה ברומן, מתוך אתר הרשות השופטתן, (בתמונה משמאל), מבית משפט השלום בת"א.

אמנם, היא דחתה (כצפוי) את התביעה, אבל החליטה להתייחס ברצינות לכל הטיעונים של סיני ליבל ובסוף החליטה, שהיא מוחקת את התביעה בלי הוצאות ומחזירה לסיני ליבל את האגרה, ששילם לפתיחת ההליך.

וזה צילום עיקרי ההחלטה של כבוד השופטת נאוה ברומן:

ההחלטה המלאה נמצאת כאן - למתעניינים.

סיני ליבל: "השגתי כל מה שרציתי. ועוד לקבל את האגרה חזרה - זה היה מעל לתחזית שלי. מה שרציתי הוא, שיתמצתו בבית המשפט את טענותיי בפסק דין - וזה בדיוק מה שעשתה כבוד השופטת. אדיר מבחינתי. ומבחינת הפרקליטות ממש פחות.

כך, יש תיעוד מבית המשפט לטענות שלי בתמצית משפטית ברורה.

זאת, לקראת השלבים הבאים של המאבק, שאני מנהל כבר כמה שנים טובות, לטובת הציבור, שנפגע ב"פרשת איקיוטק", ציבור, שנזנח ע"י צמרת משרד התקשורת וגורמים רבים נוספים, שתרמו ישירות למחדל אדיר הממדים הזה.

זה פשוט הצליח לי. ידעתי, שאין לי כל סיכוי להליך, שפתחתי כנגד פרקליטת המחוז והפרקליטות, במיוחד כשברקע נמצא היועמ"ש שהוא גם מ"מ פרקליט המדינה. הייתי משוכנע, שההליך ימחק, מבלי שתוצג תמצית טענותיי, ועוד אחויב בהוצאות, מעבר לאגרה, ששילמתי בפתיחת ההליך. 

להפתעתי - ללא כל דיון, רק על סמך מה שכבוד השופטת קיבלה ממני, עיקרי טענותיי תומצתו בפסק הדין. 

כך, הסיפור הזה לא נגמר. שכן 'תפוח האדמה הלוהט' מונח כעת על שולחנו של היועמ"ש ד"ר מנדלבליט ויש לראות כיצד יתנהל כעת כמ״מ פרקליט המדינה, בפרשה זו, גם נוכח מה שנכתב בפסק הדין של כבוד השופטת נאוה ברורמן מת"א. 

כעת, הטענות, שהצגתי, חוזרות ומונחות לפני היועמ״ש ד"ר מנדלבליט להכרעתו, האם הוא מסכים, שבמשמרת שלו כמ״מ פרקליט המדינה, 350 תיקי חקירה משטרתית, שהיקף החומר בהם רוכז ב-35 קרטוני קרגל, שאוגדו ל'כתב חשדות' בעבירות מרמה בנסיבות מחמירות באוגוסט 2017, יסתיימו בהודעת גניזה לא מנומקת לבא כוחו ביום 28.10.2019 - מבלי שהנתבעות (פרקליטת מחוז ת"א ופרליטות מחוז תא - פלילי) מודיעות לציבור ולמתלוננים, כי התקבלה החלטה בשימוע, בדמות פטנט שלא קיים בשום מקום בספר החוקים: הודעת גניזה. זו הודעה שלא פורסמה גם בחלוף 8 חודשיים מהודעת הגניזה הלא מנומקת והשערורייתית הזו. 

למיטב הבנתי, זה הישג אדיר, מהיר וחד, שהובלתי בהליך המשפטי 'ליבל כנגד פרקליטת מחוז תל אביב (פלילי), עו״ד אשרה גז-אייזנשטיין, (הנתבעת 1), ופרקליטות המחוז (הנתבעת 2)' בפרשת "התאדות כתב החשדות" ב'פרשת איקיוטק'.

בקרוב אעדכן את הציבור במהלכים הבאים בפרשה חמורה זו". 

עדכון 27.7.20: נציב תלונות הציבור על מייצגי המדינה בערכאות - נת"מ במשרד המשפטים, השופט בדימוס דוד רוזן, בדק שוב את תלונתו של סיני ליבל בעניין התנהלות פרקליטת מחוז ת"א (פלילי) ומצא שהוא צדק לחלוטין בתלונתו. החלטת נציב התלונות מצויה כאן - למתעניינים. 

COURT FREE


 



 
 
Bookmark and Share