Telecom News - חשיפת המזימה לחיסול ערוץ 20 וערוצי נישה ע"י "ועדת פולקמן"

חשיפת המזימה לחיסול ערוץ 20 וערוצי נישה ע"י "ועדת פולקמן"

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> חשיפת המזימה לחיסול ערוץ 20 וערוצי נישה ע"י "ועדת פולקמן"
בלעדי: חשיפה כיצד רועי פולקמן, שמונה ליו"ר "הוועדה לבחינת תחום השידורים בישראל", הפך להיות נציג הטייקונים ומקדם תוכנית מהפכנית בעולם המדיה, שמשמעותה יותר כסף להוט, יס, ערוץ 12 וערוץ 13, ובכך לגמד ואולי אף לחסל את כל ערוצי הנישה ובראשם ערוץ 20, ולרבות גם את קבוצת "מרקעי תקשורת" של אלי עזור  (מעריב וגם וואלה!). חשיפת כל פרטי הקנוניה - תרגיל אדיר ממדים ומדהים.
עדכונים בסוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 20.12.20, 20:47בני גנץ, אתר משרד התקשורת

ביום 18.12.20 שלחתי את המכתב הבא לשר התקשורת, ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ, בתמונה משמאל, ולידיעת צמרת משרד התקשורת, צמרת קבוצת הוט, צמרת חברת יס וקשת (ערוץ 12) כדלקמן:

הנדון: קריאה דחופה לפזר (או להחליף את מי שעומד בראש) את ה"ועדה לבחינת תחום השידורים בישראל".
שלום רב,
1. ביום 5.8.20 (כאן) שר התקשורת הקודם (המפוטר) יועז הנדל הקים "ועדה לבחינת תחום השידורים בישראל" ובראשה העמיד את השכן והחבר ממושב נס הרים - רועי פולקמן.

2. מטרות הוועדה, כפי שהודיע שר התקשורת דאז יועז הנדל (וגם פירט בכתב המינוי של הוועדה – כאן ועדכן זאת כאן, מטרות אלו גם הופיעו בקריאה לתגובות בשימוע - כאן ומטרות אלו מפורטות לפרטי פרטים כאן. כל המסמכים מרוכזים כאן), כשמטרות אלו הוגדרו כדלהלן:
  • יצירת גוף רגולציה אחיד לכלל הגופים המשדרים.
  • מיקוד הרגולציה.
  • הגנה על יצירה מקומית איכותית.
  • בחינת האסדרה הראויה על הפקה ושידור חדשות.
  • בחינת האסדרה הראויה על הסדרי הבעלויות בשוק השידורים.
3. כעת עולה, שלא רק שהוועדה הזו מיותרת לחלוטין, ולא תשיג שום מטרה מהמטרות האמורות לעיל (כמפורט כאן והמנותח בהרחבה כאן וגם קצת כאן), הוועדה הזו סטתה (ובכוונה) ממסלולה לכיוון אחר לחלוטין, שכולו נגוע באינטרסים כלכליים של השחקנים בשוק הזה והליך זה מנווט ע"י גורם אחד, שעומד מאחורי רועי פולקמן, שמיד נציג ונחשוף אותו.

4. כל זאת, על רקע אי הסדרים הכספיים החמורים (לכאורה, "חזקת החפות" חלה על כולם), שעומדים מאחורי העסקתו של רועי פולקמן (בוגר קרן וקסנרבמשרד התקשורת (מעשים שבגינם הוגשה כבר תלונה ליועמ"ש, שכעת מתבררת), כמפורט כאן.

רק אי הסדרים הכספיים הללו, היו אמורים להביא להפסקת תפקידו של רועי פולקמן כיו"ר הוועדה הזו, באופן מיידי, מה שלא קרה, וזה יובן ויובהר מיד למה, על רקע החשיפה בסעיף הבא.

5. על פי מידע מוצק שקיבלתי, מי שסיכם ודחף, לכאורה, את המינוי הזה, הוא משה כחלון, (רועי פולקמן היה ח"כ בסיעתו של משה כחלון – "כולנו"), והוא זה, שכנראה, סיכם עם השר הקודם יועז הנדל, על "מתן פרנסה" לידיד המשותף לשניהם: רועי פולקמן.
ככל הידוע, רועי פולקמן מקורב מאוד למשה כחלון ומתייעץ אתו כמעט ברמה יומית.

6. המטרה של משה כחלון בדחיפת המינוי הזה הייתה, ככל הידוע לי, די ברורה: לדאוג לאינטרסים של אחותו, עמליה זרקא.
נושא ממש לא חדש, אצל משה כחלון (כך היה, כשהוא - משה כחלון, היה שר התקשורת, כמפורט למשל כאן).

7. עמליה זרקא, שהייתה סמנכ"לית בכירה בהוט, היא כיום בתפקיד "מנהלת קרן פטריק ולינה דרהי", והיא, למעשה, "מנהלת מלמעלה" את קבוצת הוט מטעמו של הבעלים, פטריק דרהי (שעל "הצרות" שלו לא נפרט כעת. הן כאן, למי שמתעניין).

8. כך עולה, שהאינטרסים של קבוצת הוט - הפכו לאינטרסים של רועי פולקמן, שמתכנן לממש אותם דרך הוועדה, שהוא עומד בראשה.

לאינטרסים הללו אין שום קשר למטרות הוועדה והן נועדו למטרה אחת: למקסם את הרווחים של קבוצת הוט (YES תיהנה מזה, כי אי אפשר לבצע רגולציה על ספק תשתית אחד).

9. כך, במקום לעסוק בפתרון הבעיות של היום ומחר בשוק השידורים, ובראשם הצורך לפתור את הכאוס בתחום ה-OTT ובריבוי רגולטורים לתחום השידורים, רועי פולקמן מוביל מהלכים, שבהם הוא (בסיוע של חלק מחברי הוועדה) מתכוון לבצע שינויים יסודיים בחוק התקשורת ובתקנותיו ובחוק הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, כדי לשרת את האינטרסים של הבעלים של הוט ונגד האינטרס הציבורי (כי מימוש הצעדים הללו, שמיד נחשוף, עלול או עשוי להוביל להתייקרות מחירים לציבור ולפגיעה אנושה בכל רבדי שוק התקשורת בישראל).

זאת, לרבות בתחומים דוגמת: העיתונות ובמיוחד ערוצי חברות טלוויזיה קטנות - ערוצים מסחריים זעירים (יש כיום 3 סוגי רישיונות כאלה: "רישיון משדר ערוץ ייעודי", "רישיון זעיר" ו"רישיון זעיר ייעודי"). הפגיעה הצפויה תהיה בחברות דוגמת: ערוץ 20, ערוץ רוסי, ערוץ ערבי, ערוץ מוזיקה 24.

ערוץ 20 הוא הרגיש ביותר לפגיעה, גם בגלל שיש בו חדשות. בנוסף, ייפגעו בתי הקולנוע (כאשר ייפתחו) וכל ערוצי הנישה, כשבתחום העיתונות, הקבוצה הכי רגישה, שעלולה להיפגע, היא "קבוצת אלי עזור – מרקעי תקשורת" עם מעריב, וואלה!, תחנות רדיו ועוד, שיש בקבוצה גדולה זו. גם שאר ערוצי הנישה במדיה (כולל דה-מרקר, גלובס ועוד), עלולים להיפגע בצורה קלה או קשה, בהתאם למה שיאושר, ככל שיאושר, בעקבות "ועדת פולקמן". 

10. וכעת לעיקר: עולה, שבאופן חשאי, הוסכם אך לאחרונה, בהסכם כתוב, בשת"פ שנולד בין הערוצים 12, 13 לחברת הוט (כשחברת YES הצטרפה לזה בשמחה), לשנות את כל סדרי העולם של שוק התקשורת בעולם הטלוויזיה, ולבטל את סעיפים 6כא ו-6מט בחוק התקשורת, וסעיפים מקבילים בחוק הרשות השנייה, סעיפים המכונים בלשון מקצועית: Must Carry.

השינוי הוא, שהספקים הוט (ו-YES, שהצטרפה לזה) תשלמנה לערוצי ה-Must Carry עבור השידורים שלהן (תשלום "דמי מעבר"), כשכיום הוט (ו-YES) לא משלמות להן מאומה, בגלל חוק ה-Must Carry.

בכך, גם מערערים את כל הנחות היסוד לפיו נבנה שוק התקשורת בתחום הטלוויזיה.

11. מה התמורה שהוט (ו-YES) תקבלנה תמורת ההסכם הזה (של תשלום לערוצים המועברים ללא כל תשלום, במשך שנים, על הפלטפורמות של הוט ו-YES)?

את זה כבר חשפה (חשיפה חלקית בלבד ולא מעודכנת) ענת ביין-לובוביץ' מ"גלובס" (מפורט כאן): הוט (וכמובן אחריה גם YES) תוכל לשדר פרסומות בערוצים שלה, מה שאסור לה לעשות מאז הקמתה, בגלל שהרגולציה של עולם השידורים נקבעה כך, שפרסומות הן לערוצים המסחריים וההכנסות להוט ו-YES הן מדמי המנוי.

בנוסף, הוט ו-YES תוכלנה, ככל המסתמן, לשדר חדשות, אך טרם נקבע הפורמט לעניין זה (כלומר: טרם נקבע האם מדובר בשידור חדשות של אחרים, למשל של ערוצי 12 ו-13, או בהקמת אולפן חדשות משלהן).

כלומר: משנים את כל הפרדיגמות של עולם הפרסומות בישראל, שהוא שוק די קבוע בהיקפו ושיש בו ירידה איטית בהיקף הכספי שלו, מסיבות שלא כאן המקום לפרטן (גוגל ופייסבוק למשל). כך, שהפניית כספים לפרסומות בערוצי הוט ו-YES תגרע את הכספים הללו מפלטפורמות אחרות, במיוחד הפלטפורמות החלשות יותר (כפי שציינתי קודם, דוגמת העיתונות, ערוצי הנישה הכוללים את הערוצים המסחריים היותר הקטנים).

12. לסיכום, נחשף כאן תרגיל אדיר ממדים ומדהים, שמוביל אותו רועי פולקמן, בשירות האינטרסים של קבוצת הוט וערוצי קשת ורשת, כדי ליצור רגולציה חדשה לגמרי בשוק השידורים, רגולציה, שנועדה לספק את הצרכים של הטייקונים, מכל הצדדים.
אגב כך, לחסל את כל המתחרים הקטנים.
זה "בונוס" לרגולציה המדהימה הזו, שנמצאת ב"תהליכי בישול" סופיים.
הסכמים כבר סוכמו בין המעורבים בתכנית השאפתנית הזו.
מבחינת כל השחקנים בתרגיל הזה - לחסל או לגמד את ערוץ 20, זה מעשה ממש ראוי...
ערוץ 20 הרי יקבל גרושים מ"דמי המעבר", שיחליפו את מנגנון ה-Must Carry. זאת, משום ש"דמי המעבר" ייקבעו גם על פי רייטינג מדוד וגם על פי היקף התוכן המוגן בקניין רוחני. שני פרמטרים, שערוץ 20 חלש בהם מול ערוצי 12 ו-13. מול זה, ערוץ 20 יאבד כמעט לגמרי את יכולתו להתפרנס מפרסומות (שהוט ו-YES ישאבו ממנו), וגם תחום החדשות של ערוץ 20 יגומד, מול שידורי חדשות חדשים בערוצי הוט ו-YES,  כנראה בשת"פ חדשות 12 ו-13

בהערת אגב נציין, שלא מעט מחברי הוועדה (כאן) שייכים ל"כת רל"ב", ובראשם "עדת המפתח" כנגד נתניהו ב"תיק 4000", היועצת המשפטית של משרד התקשורת, עו"ד דנה נויפלד.

בנוסף, הצוות הזה (שנמנה על חברי "ועדת פולקמן"), הוא זה שהכין לחתימת השר יועז הנדל, ממש שעות לפני שעזב את המשרד, ב-15.12.20, את העסקה מעוררת סימני השאלה הרבים (בלשון המעטה) של הוט-סלקום-IBC.

לכן, זה די ברור למה הם תומכים ויתמכו בכל צעד שיביא להיחלשות ואף אולי לחיסול של ערוץ 20 ולחיזוק ערוצי 12 ו-13.

13. היכן האינטרסים הציבוריים? - נעלמו.

היכן יישום המטרות של הוועדה הזו (כפי שציינתי בסעיף 2 כאן למעלה)? - זה לא חשוב. ימרחו קצת המלצות שלא תמומשנה ובזה יצאו ידי חובה בכל הנושאים הללו.

כלומר: יש כאן אינטרסים חזקים וחשובים הרבה יותר.
אלה האינטרסים של הטייקונים, שמחזיקים בהוט, ברשת ובקשת, כדי לדאוג לכיס שלהם ולאינטרסים שלהם.

לכן מבצעים כאן ב"ועדת פולקמן" "עסקת ברטר" שכרגע היא חשאית ומוסתרת היטב, מטעמים מובנים, מאחורי הגב של הציבור: ביטול Must Carry תמורת פרסומות להוט (וגם ל-YES).

14. לאור ההתפתחות החמורה ביותר הזו, אבקש משר התקשורת בני גנץ, או לפזר את הוועדה הזו, או להחליף לה את היו"ר, באדם נטול אינטרסים חבויים, מהסוג שציינתי וחשפתי כאן למעלה.

15. אודה לתגובה דחופה, לנוכח חומרת הגילויים הללו והנחיצות לפעול למען הציבור ולא למען בעלי אינטרסים כלכליים צרים".

תגובה רשמית לא קיבלתי עד רגע זה מאיש. לא שלא ניסיתי לקבל תשובות. ככל שאקבל תגובה - אעדכן בהתאם.

התקבלה תגובה לא רשמית של רועי פולקמן לאלי ציפורי, בווטסאפ פרטי, שהוחלף ביניהם, תגובה, שלא עברה בצינורות הרשמיים של משרד התקשורת ולא אושרה ע"י המשרד, תגובה מתחמקת, שאין בה ממש ואף אינה נכונה בחלקה. לכן, אינה מוצגת כאן.

אולם, רועי פולקמן הגיב רשמית מטעם עצמו לערוץ 20 הערב (לתכנית "הסיפור המרכזי" עם בועז גולן ואראל סג"ל | שידור חי בערוץ 20") לאור הפרסום של המידע הנמצא כאן למעלה ע"י אלי ציפורי בתכנית זו בערוץ 20, ואביא את התגובה הזו שלו, ברגע שאקבל אותה מערוץ 20. בכל מקרה, הוא (פולקמן) לא הגיב כלל לחשיפה המרכזית, שהיא עיקר הכתבה הנמצאת כאן למעלה (ביטול Must Carry תמורת פרסומות להוט (וגם ל-YES).

בהערת אגב
נציין, שעל פי עדותו (מלווה בהקלטות) של אילן ישועה ברשות ניירות הערך (כאן), איריס אלוביץ’ אמרה לו בהקשר של רועי פולקמן: “פולקמן הוא הכלב של כחלון. הפודל של כחלון”. זו לא בדיוק מחמאה...

טלוויזיה
עדכון 20.12.20, 21:26: 
א. התקבלה תגובת רועי פולקמן כפי ששודרה בערוץ 20 הערב והיא מובאת כאן במלואה:
תגובת רועי פולקמן לערוץ 20

כפי שכל אחד הקורא עברית יכול לראות, אין בתגובה הזו שום התייחסות, ואפילו לא עקיפה, לשאלות המרכזיות, שיש בפנייתי למעלה (שנשלחה, בין היתר, אליו כבר ביום שישי עם תזכורת מהבוקר). יש רק התייחסות לנושאים שוליים, ואין כאן שום התייחסות לחשיפה המרכזית המצויה כאן בכתבה, של "עסקה", שנעשתה בעידודו ובתמיכתו, בין ערוצי 12 ו-13 עם הוט ו-YES, שזה המרכז והמוקד של החשיפה. כ"כ, אין שום התייחסות אפילו לא ברמז, לעניין הקשר שלו למשה כחלון (ותכניתו לחבור לגדעון סער, בסיום עבודת הוועדה)

למיטב הערכתי, ולהערכת רבים, שמכירים את שוק התקשורת מבפנים, דרושה ועדת חקירה (פרלמנטרית או ממלכתית) לבדיקת שוק התקשורת בישראל והקמת רשות תקשורת לאומית. זאת, כי הנזקים ששר התקשורת היוצא יועז הנדל (ואלה שהשאיר אחריו במשרד, דוגמת רועי פולקמן), בשוק החשוב הזה, עברו כל גבול וכל נורמה חוקית וציבורית.

ב
. עלה פוסט נוקב מאלי ציפורי (כאן) בזו הלשון: "חשיפה: שערוריות יועז הנדל ורועי פולקמן וההטבות הענק המתוכננות לערוץ 12 ו-13.
**********
וועדת פולקמן (חברו ממושב נס הרים) שמינה הנדל בתקופתו במשרד התקשורת מגבשת המלצות לחיזוק דואופול התעמולה של ערוצי 12 ו-13; ההמלצות תאפשרנה גביית תשלום מחברות הכבלים הוט ו-יס על שירותי התוכן שלהם במקביל לשידור פרסומות וחדשות בשתי חברות הכבלים.
*****************************
הנדל זכה לאורך כל תקופת כהונתו כפוליטיקאי ליחס מלטף ואוהד לכאורה בערוץ 12 במיוחד, כולל ראיון פרישה יחסית נינוח עם קרן מרציאנו לאחר הצטרפותו לגדעון סער.
*****************************************
הסיכוי לקבלת ההמלצות אמנם קלוש, בין אם בגלל ההתפתחויות הפוליטיות ובין אם בעקבות פיטוריו של הנדל – אבל לאור הטבות הענק שהנדל העניק לסלקום במתווה הסיבים האופטיים – ברור מאליו שצריכה להיפתח בדיקה-חקירה שמונחת על שולחנו של ראש אגף חקירות במשטרה בעניין.
*********************************************
תגובת פולקמן: "הוועדה מקצועית ומסקנותיה עדיין לא גובשו באופן סופי".
כל הפרטים בחשיפה של אבי וייס בלינק המצורף: https://bit.ly/Folkman12Hot13Yes."

ג. השידור של אלי ציפורי בערוץ 20 - כאן

עדכון 6.1.21: התקבל מכתבה של שגית שני, סגנית בכירה לחשב הכללי באוצר, שהואילה בטובה להשיב (במקום שר האוצר), לאור הלחץ של מבקר המדינה אליו פניתי בתלונה, בגלל ששר האוצר לא ענה לשאלותיי (בנוגע לתשלום לרועי פולקמן). המכתב נמצא כאן. במכתב זה היא (שגית שני) טוענת ש"הכל בסדר" בעניין התשלומים לרועי פולקמן. לדבריה, חשב המשרד לא היה מעורב בעניין זה... ככה "מרחו" את הנושא וזהו.  

עדכון 12.2.21: ענת ביין-לובוביץ' פרסמה ב"גלובס" כאן (כותרת בלבד): "הוט ו-yes הודיעו: לא נשלם לתאגיד דמי תפעול על תכניו ב-VOD.
שתי החברות מסרבות לדרישת תאגיד השידור "כאן" לשלם 1.2 מיליון שקל בשנה תמורת השימוש בתוכן שמשודר ב-VOD שלהן ושנוצר בתאגיד • מקורבים לחברות טוענים: הסכום שנדרש כדמי תפעול רחוק מלשקף עלויות תפעול בפועל ולפי מחיר שוק."

עדכון 3.2.21ענת ביין-לובוביץ' מ"גלובס" פרסמה כאן (כותרת בלבד): "פולקמן ימליץ: פרסום בכבלים בתוך שנתיים. אך האם הוועדה בכלל תציג את המסקנות?
חצי שנה אחרי שהחלה את עבודתה וגיבשה המלצות מרחיקות לכת דוגמת שינוי החוק האוסר על הוט ו־yes לשלב פרסום בתכנים שלהן, כלל לא בטוח שוועדת פולקמן תוכל להגיש את מסקנותיה • ואיך זה קשור לקרב כיפופי הידיים בין משרד התקשורת למשרד האוצר?."

עדכון 4.5.21: אביאור אבו מ"כלכליסט" פרסם כאן (כותרת בלבד): "האוצר התנגד, והפיקוח על נטפליקס בישראל התרחק.
הוועדה לאסדרת שוק הטלוויזיה צפויה להגיש השבוע עוד דו”ח אנמי, בעיקר בשל מחלוקת בין משרדי האוצר והתקשורת בנוגע להפקות מקור ופיקוח על גופי סטרימינג. באוצר גם סיכלו המלצה לחייב את גוגל ופייסבוק להעביר מימון לתעשיית התוכן."

עדכון 11.5.21: פורסם כאן ב"גלובס" (כותרת בלבד): "נפתר המשבר: הוט תשלם לקשת על תוכן, לפי עלות למנוי בטלוויזיה האינטרנטית. לגלובס נודע כי הצדדים צפויים לחתום בקרוב על חוזה ארוך-טווח, הכולל התחייבות למספר מנויים שעליהם תשלם הוט בשנה • ההסכם יוצר מערך כוחות חדש בשוק, שבו התוכן הוא נכס כלכלי לא פחות מהפרסום."

עדכון 18.7.21ענת ביין-לובוביץ' מ"גלובס" פרסמה כאן (כותרת בלבד): "בוועדת פולקמן רוצים להכניס גורמים פוליטיים לגוף המנהל של מועצות התקשורת.
הוועדה צפויה להמליץ כי בתוך הגוף המנהל של ברית המועצות (הגוף שיחליף את הרשות השנייה ומועצות הכבלים והלוויין) יישבו נציגי משרדי ממשלה • המשמעות היא שלנציגי המשרדים תהיה יכולת להשפיע, ואפילו בעקיפין, על דברים הנוגעים להתנהלותם של הערוצים המסחריים קשת 12 ורשת 13 ועל חברות החדשות שלהם."

עדכון 20.7.21: הודעת דובר השר יועז הנדל: "שר התקשורת יועז הנדל: ״בשבוע הבא צפויה בשורה בנושא הרגולציה בשוק השידורים כאשר יוגש דו"ח ועדת פולקמן״
שר התקשורת יועז הנדל נאם הערב במסגרת השקת העונה השניה של הסדרה ׳שבבניקים׳ המשודרת ב׳הוט׳.
השר התייחס לשינויים בשוק השידורים ואמר, ״בשבוע הבא צפויה בשורה בנושא הרגולציה בשוק השידורים, כאשר יוגש דו"ח ועדת פולקמן. מיניתי את הועדה לפני 11 חודשים כדי להגיע לשינוי עמוק בשוק השידורים. לצד כתב המינוי ורוח הדהרגולציה היה ונותר נושא אחד שבו המדינה בעיני ראוי שתתערב- הפקות מקור. אני מתכוון לפעול מהר כדי לשנות את שוק השידורים.
הסיבים שנפרסים ברחבי הארץ ומבאים אותנו לקדמה מחייבים אותנו גם לתוכן שמפוקח בצורה מעודכנת ולא ארכאית״. 
השר פנה ליוצרים ולשחקנים ואמר, ״אני רוצה להגיד לכם אנשי התרבות והיצירה, מפיקים, צלמים, אנשי במה, שחקנים וכמובן אנשי הוט, אני מעריך מאוד את מה שאתם עושים. אני מדבר המון על ציונות בכל מקום, תזכרו שבלי תאטרון, ספרות וקולנוע לא היינו מפריחים את השממה. אין חריש עמוק בלי נשק, נאמר בשיר ערש נגבי ואין חריש עמוק בלי יצירה ישראלית.
הפקות מקור ישראליות חשובות כי הן ממחישות את העושר של החברה הישראלית. הן נותנות במה לגיוון החברתי והתרבותי העצום שיש לנו כאן. לכושר האלתור הישראלי, לתעוזה, למחויבות, לעוקצנות ולחום.
מי שיוצר בישראל סדרות הוא קודם כל תבנית נוף מולדתו ומשפחתו. החוויות שלו, הישוב, עיר הפיתוח או הקיבוץ, השירות הצבאי או הטיול הגדול.
שפה ישראלית שמורכבת משכבות גאולוגיות של זהות ומחויבות. הסדרה שבבניקים מזכירה לי את ילדותי, אין ישיבה שלא עפתי ממנה, אפשר לומר שהייתי שאבאבניק של הציונות הדתית.״
עוד אמר השר, ״להפקות מקור יש כוח ליצור סדר יום, להשפיע על השיח החברתי ולתת מקום לגוונים הייחודיים שיש לנו במדינה. אני אישית מצפה לראות עוד ועוד צבעים מקומיים וסיפורים, ולו רק מהטעם שזה מעניין.
לצד זה אני חושב שהשנים האחרונות לימדו אותנו שהפקות ישראליות הן גם מקור לגאווה מחוץ לארץ.
סדרות שנמכרות ברחבי העולם משרתות את מדינת ישראל במישור הכלכלי, ההסברתי והתרבותי. אני קורא למשקיעים ישראלים לבחון השקעה נוספת ביצירות ישראליות. ואני מבחינתי אפעל שכך יהיה״."

עדכון 28.7.21: חשיפות בלעדיות ומרתקות בעקבות "ועדת פולקמן" - האמצעי לחיסול ערוץ 20 ורשתות הרדיו הימניות בישראל. מה שהשר יועז הנדל וחבורת החנפנים שמקיפה אותו - שכחו לדווח לציבור. ריאיון של אבי וייס ועקיבא ביגמן ע"י אבי רצון ב"גלי ישראל" ב-28.7.21 (כ-14 דקות), אודות "שערוריית הנדל-פולקמן". כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע וידע אודות הקשר של יועז הנדל לנוני מוזס \ "ידיעות אחרונות". הלינק לסרטון יוטיוב: https://youtu.be/orHdEaGaP6U. מידע נוסף ומסמכים למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/Folkman12Hot13Yes.
 
עדכון 29.7.21שירלי שיף, מי שהייתה רמ"ט שר התקשורת לשעבר איוב קרא, מגיבה בריאיון (כאן) ב"חדשות 13" על המלצות "ועדת פולקמן" וחושפת שהמלצות הוועדה הזו, שנעשו בגיבוי של שר התקשורת יועז הנדל, נודעו לחסל את העצמאות הציבורית המוחלטת של "הרשות השנייה" ולייצר גוף מאוחד ("ברית המועצות") כביכול חדש, שהוא המשך של "מועצת הכבלים והלוויין", שתלוי בשר התקשורת ובממשלה.כך ייקל על השר לממש את המזימה - לסגור את ערוץ 20. 



 
 
Bookmark and Share