Telecom News - ממשיכים להשתולל: מש' התקשורת ממשיך עם הורדת שעות השירות במוקדים!

ממשיכים להשתולל: מש' התקשורת ממשיך עם הורדת שעות השירות במוקדים!

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> ממשיכים להשתולל: מש' התקשורת ממשיך עם הורדת שעות השירות במוקדים!
בהיעדר שר תקשורת מתפקד, מנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חורין, מעוניינת להמשיך ולצמצם את שעות השירות במוקדי השירות של חברות התקשורת (סלולר וקווי) עד סוף מרץ בטענה, שיש סגר (שנגמר בסוף ינואר...), כאשר דווקא בסגר יש צורך בהגדלת מספר השעות. זאת, למען הגדלת רווחי החברות וע"ח רווחת הציבור. אין תחתית לבור, שמשרד התקשורת נפל לתוכו. סיני ליבל: מדובר ב"קשרי הון-שלטון".
עדכון בסוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 21.1.21, 11:32לירן אבישר בן-חורין

אמש, בהיעדר שר תקשורת מתפקד (השר בני גנץ לא מתפקד, בכלל, כמפורט במאמרים רבים המצויים כבר באתר), מנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חורין, (בתמונה משמאל), עושה ככל העולה על דעתה.

זאת, בשירות האינטרסים הכלכליים של צמרת קבוצת סלקום\IBC ולאחרונה גם בשירות השותפה החדשה של קבוצת סלקום: "מגדלי תקשורת". אין תחתית לתהום הזו, שלתוכה נפל משרד התקשורת. 

הנפילות לתהום של צמרת משרד התקשורת רק של השבוע החולף, מתועדות היטב בכמות עצומה של חשיפות ובכלל זה הכתבות הבאות: אמש, החוצפה והכאוס הגיעו למדרגה חדשה, כשמנכ"לית המשרד, לירן אבישר בן-חורין, פרסמה (כאן) שימוע לפיו השירות במוקדי השירות של חברות התקשורת ימשיך עד 31.3.21 בהסדר של 8 שעות ביממה (במקום 10 שעות שהוא ההסדר הרגיל ובמקום 13 שעות, מה שהיה בעבר). 

לכן, ביום 20.1.21 שלחתי את השאלות הדחופות ביותר הבאות לשר התקשורת, בני חה"כ בני גנץגנץ, (בתמונה משמאל), ולצמרת משרד התקשורת בזו הלשון:
הנדון: מה זה עוד שימוע "בסגנון אורווליאני", בשירות צמרת קבוצת סלקום\IBC?
שלום רב,
1. משרד התקשורת פרסם היום (כאן, מפורט כאן וכאן) שימוע ב"סגנון אורווליאני" תחת הכותרת השקרית: "חיזוק הרציפות התפקודית במוקדי שירות בתקופת הסגר - הארכת תוקף החלטה מיום 25.11.2020 - שימוע".

2. ממתי הורדת שעות הפעילות במוקדי השירות (ל-8 שעות בלבד ביממה) זה "חיזוק הרציפות התפקודית"?

זה בדיוק להפך!!!

זו פגיעה ברורה וקשה ברציפות התפקודית והוספת מובטלים ועובדים בחל"ת, למשק הישראלי.

3. בנוסף, למה הארכת ההקלות הללו עד 31.3.21 - כשהסגר אמור להסתיים בסוף החודש הזה (ינואר 2021)?

4. מתי צמרת משרד התקשורת תפסיק לעבוד בשירות צמרת קבוצת סלקום\IBC ותתחיל לעבוד בשירות הציבור?

5. אבקש, ששר התקשורת בני גנץ יבטל לאלתר את השימוע השערורייתי הזה ויפטר כבר מחר, את כל מי שהגה את הרעיון המטורף הזה, שכל מטרתו לדאוג לכיס של בעלי ההון והקרובים לצלחת, במקום לדאוג לרמת השירות לציבור, שנמצא בסגר ודורש שירותים בתחום עולם התקשורת, בהיקף גדול הרבה יותר, עקב הסגר.

בדיוק הפוך למה שהשימוע מעוניין לבצע: להפחית את השירות לציבור עקב הסגר.

6. אודה להתייחסות דחופה, עקב חומרת הפרסום של שימוע הזוי ביותר הזה." 

תגובה לא קיבלתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם.

סיני ליבל שלח את התגובה הבאה המופיעה כאן בתצלום, תגובה המדברת בעד עצמה:
תגובת סיני ליבל
הודעת משרד התקשורת מ-2010
 
CALL CENTER FREE
עדכון 31.1.21: מנכ"לית המשרד, לירן אבישר בן-חורין, החליטה להתעלם מהתגובות שקיבלה לשימוע ומצרכי הציבור הנמצא בסגר, והאריכה את ההקלות בזמני המענה במוקדי השירות, לטובת הכיס של בעלי ההון והקרובים לצלחת (קבוצת סלקום), זאת עד 31.3.21. ההחלטה השערורייתית הזו והבלתי מתקבלת על הדעת, נמצאת כאן ומפורטת כאן



 
 
Bookmark and Share