Telecom News - שר זמני במש' התקשורת שראוי שיפתור לפחות בעיה אחת: הגמלאים של המשרד

שר זמני במש' התקשורת שראוי שיפתור לפחות בעיה אחת: הגמלאים של המשרד

דף הבית >> מינויים >> שר זמני במש' התקשורת שראוי שיפתור לפחות בעיה אחת: הגמלאים של המשרד
עוד שר זמני חדש במשרד התקשורת: איתן גינזבורג. אחרי ההרס והחורבן, שהשאירו אחריהם השרים הזמניים של השנים האחרונות (צחי הנגבי, איוב קרא, דודי אמסלם, יועז הנדל ובני גנץ), לא נותר לי לצפות להרבה ישועה ממנו. אני מקווה, שהשר החדש יספיק לפתור לפחות בעיה אחת משלל הבעיות האקוטיות שיש במשרד התקשורת: בעיית גמלאי המשרד.
מאת: אבי וייס, 3.5.21, 11:30השר איתן גינזברג

עוד שר זמני מונה היום למשרד התקשורת, איתן גינזבורג (בתמונה משמאל, מוויקיפדיה). 

היות ואין כל סיכוי, שהוא יספיק להעיף ממקומם את כל "המושתלים" והשיבוטים" הלא יוצלחים וחסרי כל ידע, השכלה, ניסיון רלבנטי והבנה של שוק התקשורת, בעלי תפקידים שמילאו את כל צמרת המשרד וגרמו לנזקים של מיליארדי ש"ח לשוק הזה, אני מקווה, שהשר הטרי, איתן גינזבורג, יצליח לבצע תיקון אחד בלבד במשרד התקשורת: יחסל את החרפה, שגמלאי המשרד "נזרקים לפח האשפה" אחרי פרישתם, בניגוד לחוק, להגיון ולכל נורמה סבירה במשרד ממשלתי בישראל. 

אם יספיק לתקן את הבעיה הזו - דיינו. 

עדכון 4.5.21, 14:00: משרד התקשורת הודיע כעת, שהשר איתן גינזבורג נכנס היום לתפקידו במשרד התקשורת. הוא נפגש הבוקר עם מנכ"לית המשרד, לירן אבישר בן-חורין, שסקרה בפניו את פעילות המשרד ואת התהליכים והאתגרים העומדים על הפרק בתקופה הקרובה. בימים הקרובים יפגש השר עם הנהלת המשרד והצוות המקצועי, ויסייר ביחידות המשרד השונות.
 
גינזבורג: "אני נרגש להתחיל היום את תפקידי כשר התקשורת. בימים הקרובים אלמד את האתגרים העומדים בפני המשרד, ואפעל בנחישות לקדם את הנושאים העומדים על שולחני. לשוק התקשורת יש חשיבות מכרעת בהגדלת הפריון של המשק בישראל, בהאצת הכלכלה ובשיקום הכלכלה הישראלית ממשבר הקורונה. אני מתכוון להמשיך להצעיד אותו קדימה".

איתן גינזבורג צילום דוברות משרד התקשורת
 
 
עדכון 18.5.21, 22:00איתן אורקיבי פרסם כאן ב"ישראל היום" (כותרת בלבד): "הפאשיזם הליברלי של איתן גינזבורג.
גינזבורג הפעיל את הממסד נגד השיח החופשי, שהרי לאיום בסנקציות על עיתונאי יש "אפקט מצנן על חופש הביטוי". אם לא תצייץ יפה, השר ישלח לך שוטר."
מומלץ מאוד לקריאה. 



 
 
Bookmark and Share