Telecom News - אבי צבי מונה למנכ"ל קבוצת פרטנר

אבי צבי מונה למנכ"ל קבוצת פרטנר

דף הבית >> מינויים >> אבי צבי מונה למנכ"ל קבוצת פרטנר
אבי צבי מונה למנכ"ל קבוצת פרטנר
מאת: מערכת Telecom News, 12.5.21, 20:10אבי צבי ויקיפדיה

הוא יחליף את איציק בנבנישתי, שפרש מהתפקיד כמנכ"ל הקבוצה בשש וחצי השנים האחרונות.
 
דירקטוריון קבוצת פרטנר מינה היום את אבי צבי למנכ"ל קבוצת פרטנר. מינויו ייכנס לתוקף ב-1.6.21. הוא יחליף את איציק בנבנישתי, שפרש מהתפקיד כמנכ"ל הקבוצה בשש וחצי השנים האחרונות.
 
צבי צבר ניסיון עשיר בתחום התקשורת. הוא כיהן כמנכ"ל רשת 13 בשנים 2009-2019.
 
לפני כן הוא כיהן כמנכ"ל עופר מדיה, כמשנה למנכ"ל נטוויז'ן ותפקידים קודמים בחברת הלוויין YES ומיקרוסופט ישראל.
 
כמנכ"ל רשת, אבי צבי ייצב את החברה פיננסית, הוביל תהליכי התייעלות, גייס הנהלה מקצועית, שינה את תמהיל התוכניות, הוביל את כניסת אנדמול להשקעה ברשת. לקראת המיזוג עם ערוץ 10, שהוא היה מאדריכליה, הוא הודיע על פרישה מתפקידו.
 
בנטוויז'ן הוא היה שותף לניהול החברה והצמחתה ולמיזוג ברק לנטוויז'ן. הוא היה שותף להנפקת החברה ב-2004 ולבסוף היא רכשה ע"י קבוצת סלקום בכ-1.3 מיליארד ₪.
 
אסנת רונן, יו"ר קבוצת פרטנר: "אבי צבי הוא מנהל מנוסה ומוכשר ואנו מברכים אותו על כניסתו לתפקיד. יש לו ניסיון עסקי וניהולי עשיר, לצד ניסיון רב בתחום התקשורת, והוא האדם הנכון להוביל את קבוצת פרטנר להמשך צמיחה ופיתוח אפיקים חדשים".
 
אבי צבי: "אני נרגש מהמינוי ומהצטרפותי למשפחת פרטנר. שוק התקשורת נמצא בתהליך של מהפכה בתשתיות, באפשרויות הצמיחה ובשינוי מתמיד באופן, שבו אנחנו צורכים תוכן. אני בהחלט מוכן לאתגר".

קישור לדיווח החברה לבורסה - כאן

הערת מערכת: החלטה זו שמה קץ להרפתקאה של מינוי נתי כהן למנכ"ל פרטנר, מה שחשפנו - כאן.

עדכון 13.5.21, 20:37: יובל קינן, המשנה למנכ"ל פרטנר, הודיע על כוונתו לפרוש אחרי יותר מ-5 שנים בחברה. הוא הוביל בשנים האחרונות מהלכים אסטרטגיים, עסקיים ותפעוליים משמעותיים בפרטנר. הוא הוביל את המהלך האסטרטגי להקמת תשתית הסיבים העצמאית של פרטנר, Partner Fiber. בנוסף, העשייה הפעלתנית שלו הביאה לייעול תפעולי ולשיפור בביצועים העסקיים של החברה.
 
 
 

 
 
 



 
 
Bookmark and Share