Telecom News - בכירה לשעבר במשרד התקשורת: "עברתי התעמרות יום יומית במשרד"

בכירה לשעבר במשרד התקשורת: "עברתי התעמרות יום יומית במשרד"

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> בכירה לשעבר במשרד התקשורת: "עברתי התעמרות יום יומית במשרד"
בכירה לשעבר במשרד התקשורת: "עברתי התעמרות יום יומית במשרד"
מאת: אבי וייס, 16.3.22, 17:34עד קאהן גונן

מוצע לדנה נויפלד ולהרן לבאות, שלא לנשום לרווחה, כי סיפור ההתעמרות בעובדת עדי קאהן, שהוזכר בחקירה הנגדית בביהמ"ש, לא מוצה. שכן, עו"ד ז'ק חן הבטיח לדנה נויפלד, שעדי קאהן "תעמוד כאן לעדות".
 
במסגרת חקירתה הנגדית ב-15.3.22 של עו"ד דנה נויפלד, היועצת המשפטית לשעבר של משרד התקשורת, בתיקי 4000, נחשפה פרשה צדדית נוספת אך חמורה, של התעמרות קשה בעובדת בכירה במשרד.

מדובר בעובדת ותיקה לשעבר במשרד, עדי קאהן גונן, (בתמונה משמאל), ששימשה עוזרת בכירה למנכ"ל המשרד דאז, שלמה פילבר, שבמסגרת חקירתה במשטרה התלוננה, שעברה התעמרות יום יומית במשרד, כשהיא רומזת, שהפוגעים בה היו יריביה במשרד: דנה נויפלד והרן לבאות, לשעבר סמנכ"ל בכיר לכלכלה לשעבר במשרד, וכל זאת בגיבוי מנכ"ל המשרד לשעבר, אבי ברגר.

יודגש, שעו"ד הדין ז'ק חן החליט, שלא להביך לגמרי את דנה נויפלד על דוכן העדים, ובחר שלא "להקריא את כל הקטעים הקשים", שתיארה עדי קאהן בחקירתה. אבל מוצע לדנה נויפלד ולהרן לבאות, שלא לנשום לרווחה, כי סיפור ההתעמרות בעובדת עדי קאהן לא מוצה. שכן, עו"ד ז'ק חן הבטיח לדנה נויפלד שעדי קאהן "תעמוד כאן לעדות".

אמנם תיק 4000 הוא תיק פלילי, שחושף התנהלות חמורה של המדינה ואילו סוגיית ההתעמרות בעובדת מדינה, היא סוגייה צדדית יחסית, אולם, מעבר לכך, שהסוגייה מאפשרת הכרה טובה יותר של בכירי משרד התקשורת המתיימרים "לחלק ציונים לאחרים" (בגיבוי תקשורת מגויסת), הרי שלא ניתן להתעלם מטענות להתעמרות בעובדת מדינה, גם כסוגייה בפני עצמה.דנה נויפלד

להלן תמלול החלק הרלוונטי בחקירת עו"ד דנה נויפלד, (בתמונה משמאל), כפי שנרשם ע"י אלי ציפורי:  

עו"ד ז'ק חן: "עדי קאהן הייתה העוזרת של פילבר, עובדת מאוד ותיקה".
דנה נויפלד: "כן, 12-13 שנה".
עו"ד ז'ק חן: "היה מתח בינה לבינך והרן לבאות, נכון? לא הסתדרתן?"
 דנה נויפלד: "לא ראינו עין בעין".
עו"ד ז'ק חן: "אקריא לך את הדברים מחקירתה. החוקרת שואלת למה לא הסתדרת עם דנה. היא עונה, שאבי ברגר הרים מאוד מאוד את דנה והרן לבאות והם היו מורמים ואני מתחתיהם, אבל מומו שינה את זה. זה נכון?"
דנה נויפלד: "אני לא יודעת להגיד, מורמים?"
עו"ד ז'ק חן: "הייתם קרובים מאוד לאבי ברגר והיא לא".
דנה נויפלד: "לא הייתי אומרת, זו גישה ילדותית".
עו"ד ז'ק חן: "יש עוד קטע קשה, עדי קאהן אומרת, ש'גנון זה פראייר ליד מה שהיה במשרד התקשורת, ההתעמרות היום יומית שאני עברתי ובזמן אמת אמרתי את זה לפסיכולוגית לחברות שלי ולבעלי'. תגובתך?"
דנה נויפלד: "אני לא יודעת מה השאלה, אין לי מה לומר על זה".
עו"ד ז'ק חן: "אני לא רוצה להקריא את כל הקטעים הקשים שהיא תיארה על היחס אליה.. היא דיברה ברבים והיא תעמוד כאן לעדות".

נספח א'
אלו הכתבות המרכזיות המכסות את עדי קאהן גונן בתקופה הקריטית ביותר בחייה המקצועיים במשרד התקשורת, קריירה מוצלחת, שנגדעה בצורה ברוטלית ביותר, ע"י "קליקת תופרי התיקים":
עדכון 7.6.23: נשלחה שאלה לצמרת משרד התקשורת ולידיעת נש"מ ומשרד המשפטים בנוגע לבקשת החזרים של עדי קאהן-גונן. הפניה - כאן
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס