Telecom News - פצצה: חשיפת נתוני כניסות מבקרים בבלפור ב-2015-16: הסוף לתיק 1000

פצצה: חשיפת נתוני כניסות מבקרים בבלפור ב-2015-16: הסוף לתיק 1000

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> פצצה: חשיפת נתוני כניסות מבקרים בבלפור ב-2015-16: הסוף לתיק 1000
פצצה: חשיפת נתוני כניסות מבקרים אורחים בבלפור ב-2015-16 הממוטטים את תיק 1000
מאת: אבי וייס, 20.10.22, 12:39יונתן חסון תמונה שהוצגה בביהמש

עדכונים בתחתית הכתבה.

חשיפת מסמך מדהים ראשוני, שלפיו (אם הוא היחיד), כל הסיפור של "קו אספקה" של סיגרים ושמפניות של הנהג יונתן חסון הוא שקר וכזב אחד ענק, כעולה מנתוני הכניסות של מבקרים אורחים לבלפור.

מצ"ב כאן המזכר של פקד עידן אדירם מ-5.9.17, זה "שהפעיל" וחקר את הדס קליין, בו הוא מדווח על קבלת נתוני כניסה של אורחים, מקב"ט בלפור (מעון ראש הממשלה בירושלים). בנתונים הללו נמצאים הכניסות של יונתן חסון לבלפור (להלן בטבלה).

כ"כ, נמצא כאן מסמך יותר מפורט מתאריך 28.9.17, החוקר ביקש את קובצי המקור מהם הופקה הטבלה מה-5.9.17 וקיבל את קובץ המקור, המסמך הוא שוב מפקד עידן אדירם, על בסיס קבצים שהתקבלו מהקב"ט של בלפור (יונתן חסון לא נמצא בדיווח הזה בכלל, גם לא הדס קליין). 

בשלב זה, החומרים הללו טרם הוצגו לבית המשפט ואין ודאות מוחלטת שאלה כל הנתונים. אם כי, כרגע לא ידוע על חומרים נוספים בעניין זה. 

להלן צילום נתוני הדיווח המרוכז של קב"ט בלפור:
יונתן חסון

מסמך הכניסות המפורט כולל אנשים נוספים, אך מה שחשוב לצרכי תיק 1000 הן כניסות של אנשים הקשורים לתיקי האלפים, ולכן נשלפו ממאגר המידע של הכניסות רק השמות הללו. החוקרים - ככל הנראה, לא ביקשו את נתוני הכניסה של רישומי מאבטחי השב"כ של מעון רוה"מ בקיסריה, כנראה הם לא ראו בזה איזו חשיבות.

תשומת לב שיונתן חסון לא יכול היה להגיע לבלפור (וגם לא לקיסריה) לפני 2014 מהסיבה הפשוטה שהוא לא היה נהג קבוע של מילצ'ן, בשנים הללו. 


כפי שרואים, בשנים 2015-16 (למעשה 2014-2016יונתן חסון היה 3 פעמים בבלפור. זה הכל: 25.6.15, 9.2.16, 2.6.16. 

לג'יימס פאקר היו יותר ביקורים (7), אבל גם לפי דברי הדס קליין, פאקר לא סוחב עימו מתנות.

יש כאן גם 3 ביקורים בבלפור של ארנון מילצ'ן, הוא (לדברי הדס קליין) הביא מתנות קטנות (מה שניתן לסחוב ביד אחת, ודברים קלים ביותר, בגלל פציעה בכתף).

תשומת לב שהדס קליין לא נמצאת כאן, בניגוד לעדותה על ביקורים בבלפור לתת תכשיטים (ואף שמפניות) לשרה נתניהו. ייתכן ולא ביקשו לבדוק את שמה ברשימות. כך או כך, היא לא סחבה ארגזים וחבילות למשפחת נתניהו, אלא הנהג עשה זאת, כך שאין חשיבות מיוחדת לבדיקת שמה בכניסות לבלפור. 

כלומר: בשנים הכי קריטיות (2014-16) לא היה "קו אספקה" של שמפניות וסיגרים לבלפור.

הבלוף של תיק 1000 מתפוצץ.

ממילא התיק ההזוי והתפור הזה פוצץ מזמן, ולאחרונה בחשיפת כל ה"ישראבלופים". 

ניתוחים נוספים - יפורסמו בהמשך. 

עדכון 19:37: אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

עדכון 21.10.22:  אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הנהג יונתן חסון הורד לחניון המפורסם בלהב 433. הפרקליטות שוב מנסה להתערב בבחירות. הגילוי של אבי וייס, שמנתץ את תיאוריית "קו האספקה", מוכיח כי הנהג יונתן חסון ביקר בבלפור פעמים ספורות בלבד, בניגוד לסיפורי הדס קליין. אין שום סיכוי שהפרקליטות תעלה את חסון לעדות לפני הבחירות, למרות שכך היה מתוכנן - כאן.

יודגש שהמשטרה והפרקליטות לא ביצעו (בכוונה) איכונים סלולריים ואיכוני מיקום באמצעות מערכת האיתוראן שיש ברכב ולא בדקו את יומן הרכב. לא להדס קליין ולא ליונתן חסון. גם בכוונה לא חקרו את מנהלי האחוזות ("אב בית") של ארנון מילצ'ן (היו 6 כאלו במשך השנים), שהיו אמורים לפתוח את המחסן בבית ינאי ולספק ליונתן חסון את הסחורה (שמפניות וסיגרים), סחורה המיועדת לשינוע לבלפור או קיסריה.

עדכון 30.10.22: בנוסף למזכר של פקד עידן אדירם מ-5.9.17 - מתברר כעת, שהיה עוד מזכר מאותו יום הנמצא כאן, שהכיל מידע גם מדו"ח הקב"ט וגם מנתונים נוספים, שהיו כבר בלהב 433 (היומנים של שרה, בנימין ויאיר נתניהו) ובמזכר המשלים הזה נוספה עוד כניסה של יונתן חסון לבלפור ב-2.3.16, מעבר ל-3 הכניסות בדו"ח הקב"ט, כך שסך הכניסות שלו לבלפור היו 4, בשנים הרלוונטיות לכתב האישום, כמופיע בתצלום הבא (בדיקה נוספת בקובצי הנתונים מהשב"כ, שבוצעה ב- 28.9.17 - כאן לא העלתה שום נתון נוסף לגבי יונתן חסוןבדיקות נוספות וחוזרות ביומנים של משפחת נתניהו ב-2019 לא העלו תאריכים נוספים לגבי הגעת יונתן חסון למתחם בלפור):
כניסות יונתן חסון

הדס קליין ויונתן חסון מתמונה מביהמש

תזכורת: ראיות פיזיות אינן יכולות להיות שגויות. הן אינן יכולות לשבש את עצמן והן אינן יכולות להיעדר לחלוטין, אלא יש רק כישלון אנושי למצוא אותן, ללמוד אותן ויכולות להפחית מערכן, אם יש כמה ראיות באותו נושא. הכי חשוב כיום אלו הראיות הדיגיטליות
ומשכך, לאן שהפושע הולך, במה שהוא נוגע או פועל, הוא משאיר משהו אחריו.
כל אלו, משמשים כעדים שקטים נגדו. הם עדים אילמים נגדו. זו הוכחה שלעולם לא נשכחת. ההוכחות הללו אינן נמצאות בלחץ. הן אינן מאבדות זיכרון. הן לא מתבלבלות. זו עדות עובדתית!!
עדויות פיזיות ופורנזיות (מדעיות) כאלו, אינן יכולות להיות שקריות. הן גם אינן יכולות להסוות את עצמן או להיעלם לגמרי. הן אמת ניצחת ומנצחת, במשפט הפלילי. 
שום עדות מפי אדם, אינה יכולה להיות יציבה ותקפה - מול ראיות מדעיות. 

עדכון 3.3.24: במסגרת המשך החקירות הנגדיות בתיקי האלפים הוצגה שוב סדרת מסמכים המחזקת את העובדיונתן חסון בבלפורה שכבר ב-2017 - המשטרה \ להב 433 והפרקליטות המלווה (במיוחד מוזכר במסמכים עו"ד אלון גילדין) - ידעו היטב שלא היה "קו אספקה לבלפור" ויונתן חסון (הנהג) ביקר שם 4 פעמים בלבד, כפי שאפשר לראות בתצלום משמאל (לחיצה על התצלום מגדילה אותו), תצלום הלקוח מהמסמך המלא שנמצא כאן, שהוא דו"ח מ-5.9.17. 

הדו"ח הזה הופק אחרי שהחוקר מלהב 433 (פקד דאז עידן אדירם) קיים שיחה עם מנהלי האבטחה והמידע במשרד רוה"מ - כאן, הם שלפו את הנתונים בטבלאות שהכינו בלהב 433 לפי רשימת אנשים מוגדרת שהחוקר העביר ליחידת הביטחון במשרד רוה"מ - כאן, ובמקביל זה עבר השוואה ואימות - לאחר שהחוקר קיבל את היומן המלא של רוה"מ ללא השחרות - כאן.

מסמך מלא מ- 28.9.17 שמסכם את כל עבודת האיסוף  של פקד עידן אדירם בעניין הנכנסים לבלפור (בית רוה"מ בי-ם) יש כאן
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס