Telecom News - עוד פיברוקים בעוד העתקי חשבוניות שמסרה קליין למשטרה, ולהיכן נעלם גיא?

עוד פיברוקים בעוד העתקי חשבוניות שמסרה קליין למשטרה, ולהיכן נעלם גיא?

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> עוד פיברוקים בעוד העתקי חשבוניות שמסרה קליין למשטרה, ולהיכן נעלם גיא?

עוד פיברוקים בהעתקי חשבוניות נוספים שמסרה הדס קליין למשטרה, ולהיכן נעלם גיא?

מאת: אבי וייס, 18.10.22, 08:00INVOICE FREE

העתקי החשבוניות, שמסרה קליין למשטרה, לא יכולים להיות קבילים בביהמ"ש, לנוכח עוד פיברוקים וחשדות לזיופים בחשבוניות (פירוט להלן), לכאורה, והעלמת מידע בקנה מידה עצום, שהתגלו בסדרה שנייה של קובץ החשבוניות. כ"כ, לקובץ השתרבבה חשבונית, שחייבים לראות אותה בעיניים: חשבונית על הטסה מיוחדת ממאליבו לבית ינאי של 18 בקבוקי משקה יקרים להחריד "הולבשה" על נתניהו. אחת הפתעות המדהימות בחשבוניות היא קיומו של גיא. מי זה גיא ולמה "העלימו" את גיא מתיק 1000? התשובה: כי המטרה היא מעל הכל. ככה תפרו את תיק 1000 לנתניהו - מאוויר.

בכתבה חשיפה: התגלו דברים חשודים ביותר ותמוהים ביותר בהעתקי החשבוניות שמסרה הדס קליין למשטרה - כאן, נחשפו  דברים תמוהים בקובץ חשבוניות, שהונפקו בשעות מוזרות ושכללו גם כפילויות וגם חשד, לכאורה, לזיוף ב-2 חשבוניות, תעלומות, שהפרקליטות והמשטרה לא טרחו כלל לבדוק. למה? כי המטרה מקדשת את האמצעים.
הכתבה הנ"ל פורסמה בשת"פ ובמקביל לכתבות, שפורסמו בבלוג של אלי ציפורי

מומלץ מאוד לקרוא את הכתבה הקודמת, שכן היא למעשה מבוא לכתבה זו, שעוסקת בקובץ חשבוניות שני, שנמסר ע"י הדס קליין למשטרה ביום 12.12.16 (זו המסירה השנייה של חשבוניות בחניון בחשכת הליל בחניון ברעננה ויום לפני חקירתה השלישית של הדס קליין בלהב 433). הקובץ במלואו נמצא כאן.

בניגוד לקובץ הראשון, שנותח בכתבה הקודמת ושהכיל 34 חשבוניות רק של י.ד. עסקים מראשון לציון, ושכולן העתק ולא מקור, כאן, בקובץ המנותח כעת להלן, יש 193 עמודים המכילים 92 חשבוניות של י.ד. עסקים מראשון לציון, 21 חשבוניות (מהן קבלה אחת כפולה, יוסבר בהמשך) של ווינוויס מת"א, 6 חשבוניות של חינאווי מגלגלי הפלדה 11 הרצליה, ו-69 חשבוניות של חינאווי ד.א.ש. מהחושלים 6 הרצליה.

כאן, בסדרה השנייה של החשבוניות, רוב החשבוניות הן מקור וברוב החשבוניות יש רישומים בכתב ידה של הדס קליין. ברוב החשבוניות של י.ד. עסקים יש בכתב ידה של הדס קליין רישום לאן הלכה הסחורה שנרכשה. 

גם בסדרה השנייה של החשבוניות, התגלו כל הכשלים, שנמצאו בסט הראשון בכתבה הקודמת, ובכלל זה חשבוניות כפולות, היעדר קבלות ותעודות משלוח, היעדר אישורי העברות כספים, ועוד. החשבוניות הכפולות זו אולי הבעיה הכי קטנה, שנמצאה בסדרה השנייה של החשבוניות, שמנותחת להלן. 

בהערה מקדימה אציין, שיש כאן הטעיה של בית המשפט והציבור: תיק 1000 הוא רק כנגד נתניהו. אז למה מביאים חשבוניות של שמפניות' כשהוא לא שותה שמפניות בכלל? הרי שרה נתניהו איננה חלק מהתיק! התיק נגדה נסגר ע"י היועמ"ש וזה כבר בלתי הפיך (הסגירה של התיק נגדה).
מה הקשר של כל החשבוניות הללו לתיק 1000?? יודגש, שגם אם היו חשבוניות של פי 10 או פי 1000 בהיקפי הקניות, זה עדין לא קושר את נתניהו לסיפור הזה של החשבוניות.
זה, שמראים לבית המשפט חשבוניות, זה במקרה הטוב יכול להוכיח שמילצ'ן\פאקר או שלוחיו (הדס, יונתן) רכשו לעצמם מוצרים לצרכיהם.
אין אפילו צל צילו של קצה קצהו של מעגל של ראיות, שמקשרות את החשבוניות הללו לנתניהו. 
ייתכן שזו הסיבה שיש כמות די נכבדה של חשבוניות שאינן מקוריות: כדי להעלים את מה שהדס כתבה על החשבוניות בזמן אמת, מה שיוכיח, שהמוצרים הללו נרכשו עבור התצרוכת והצרכים של מילצ'ן ופאקר בלבד, בעלי הון, שאהבו לקיים אירועים ומסיבות עם חבריהם.

בנוסף, ואת הבדיקה הזו כבר עשה בחכמה רבה עו"ד עמית חדד, שעימת את העובדות מול הדס קליין, שלא ידעה להסביר את מה שחשף בבית המשפט, שאם מייחסים רכישת סיגרים ענקית לטובת נתניהו, זה לא יכול להיות עשרות סוגים של סיגרים!!! להלן 33 סוגי הסיגרים שהמשטרה\יאח"ה בעצמה מצאה, בסדרה אחת של חשבוניות, שהדס קליין סיפקה לחוקרים - כאן.
זה מתאים לרכישה למסיבות ולא לרכישה לאדם בודד, שאוהב לעשן רק סוג אחד של סיגרים, לכל היותר 2 סוגים לאורך השנים (ונתניהו אהב סוג אחד מסוים של סיגר ודי איכותי בשם "קוהיבה סיגלו 5 או 6" ולעיתים אהב גם "קוהיבה בהיקה 54 או 56", שאלה הסיגרים היותר עבים ואיכותיים). הדס קליין טענה בחקירותיה שנתניהו אהב גם סיגרים מסוג "פרטאגס סדרה E מס' 2". 

ברשימה, שהמשטרה בעצמה הכינה, של סוגי הסיגרים, שהמשטרה שלפה מכל הסדרות של החשבוניות, שקיבלה מהדס קליין, מעט סיגרים כאלה ("קוהיבה סיגלו 5 או 6") נקנו, יחסית מול שאר הסוגים האחרים. הסוגים "קוהיבה בהיקה 54 או 56" ו- "פרטאגס סדרה E מס' 2"- בכלל לא קיימים ברכישות הללו, שנותחו ע"י המשטרה בזמן אמת. כך, שברור מהרשימה הזו, שהמשטרה בעצמה הכינה, שהם נקנו לצרכי מסיבות ואירועים ולא לנתניהו.

אם לא די בכך, בכשנתיים מתוך כ-5 שנות כתב האישום, נתניהו בכלל לא עישן, בגלל בעיה רפואית. אך זה לא הפריע להדס קליין, למשטרה ולפרקליטות, לייחס 98% מרכישות הסיגרים בכל השנים הללו (הן ע"י מילצ'ן והן ע"י פאקר) ל'קו אספקה' לנתניהו

חשבון הסיגרים שסופקו לנתניהו, כפי שחישב רואה החשבון של יאח"ה (ארנון אליעז), ביחד עם הדס קליין, חישוב שנערך על ידו בסוף 2017 - הוא כ-3,180 ש"ח בלבד, לכל השנים של כתב האישום. החישוב שלו כאן
המזכר של ארנון אליעז מ-16.1.20 (כאן) שונה לחלוטין מהמזכר ב-2017. 

כלומר: בניגוד לטענה של המשטרה והפרקליטות בתיק 1000, בעקבות חקירות הדס קליין, ש-98% מרכישות הסיגרים בכספי ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר יועדו לנתניהו, המסמכים של המשטרה עצמה, מזמן אמת, מוכיחים, שזה ממש לא נכון וזה שקר גס. קוראים לזה: "תפירת תיק". גיבוב של מספרים ללא כל מתודולוגיה

יתרה מכך, כל נושא קבלת מתנות במשרד ראש הממשלה לווה מקרוב עם הנחיות ברורות ע"י היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, עו"ד שלומית ברנע פרגו כפי ניתן לראות כאן, זאת, בנוסף לייעוץ של העו"ד האישי דאז של בנימין נתניהו (עו"ד יעקב וינרוט ז"ל). הייתה, כל השנים הללו, הקפדה מלאה על כל תג ופסיק בחוקים ובתקנות. הפוך מהנטען בכתב האישום המפוברק, ההזוי והמומצא.

בנספח למטה בתחתית הכתבה יש את פירוט כל הכתבות הקודמות, שנוגעות לתיק 1000 ולהדס קליין וכן קישור לכל קבצי המסמכים, שמלווים את סדרת החשיפות אודות הדס קליין ו"תפירת תיק 1000".

כעת, מובאת ומנותחת להלן סדרה נוספת של העתקי חשבוניות מהערמה, שמסרה הדס קליין למשטרה.

1. מי זה גיא? היכן הוא? מה מעורבותו בתיק 1000?

אחת ההפתעות, שהתגלו בקובץ החשבוניות השני, היא קיומו של אדם בשם גיא, זה שקיבל עד מחצית 2015 את הרוב או את כל המצרכים, שנרכשו עבור ארנון מילצ'ן. מצ"ב כאן צילום של 3 חשבוניות, שעליהם בכתב ידה הדס מדווחת, שהמוצרים שנרכשו בחשבונית הועברו לבית ינאי (הווילה של ארנון מילצ'ן) והתקבלו שם ע"י גיא

 גיא 1 גיא 2גיא 3

מי זה גיא?
בחיפוש בכל קבצי חקירותיה של הדס קליין מצאתי אזכור אחד שלו - בחקירתה מה-4.10.17, בהתייחס לאירוע, שהיה במחצית הראשונה של 2015:
גיא מהחקירות
בחיפוש בפרוטוקולי עדותה בבית המשפט המחוזי מצאתי את גיא גם כן פעם אחת בלבד, בפרוטוקול בית המשפט מה-5.7.22, בתיאור של הדס קליין המתייחס לאותו אירוע המוזכר גם בחקירתה, במחצית הראשונה של 2015:
גיא מהפרוטוקול בבית המשפט

מכאן אנו למדים, שעד מחצית 2015 לפחות, היה אב בית בשם גיא, והדס קליין לא הייתה יכולה להיכנס לווילה של ארנון מילצ'ן, למרות שהייתה העוזרת הצמודה שלו, בלי שגיא יפתח לה את האזעקה. כלומר: גיא קיבל את המצרכים, שנרכשו, ובוודאי סידר אותם במחסן, במקרר או במזווה, ואולי אף ניהל רישומים לגבי המוצרים הללו, כמו כל אב בית מסודר.

כלומר: אם היה קו אספקה מבית ינאי לבלפור (ירושלים) או לקיסריה (לווילה של משפחת נתניהו), אזי הדס הייתה אמור לתאם זאת עם גיא, כדי להוציא את המצרכים הללו מבית ינאי ולהעמיס אותם על הרכב, שנוהג בו יונתן חסון ושהמצרכים הללו ישונעו על ידו מבית ינאי לירושלים או לקיסריה. 

הבעיה: אין גיא.

לא חקרו אותו, הוא לא ברשימת העדים ואנו לא יודעים מי זה. פשוט אין גיא

תזכורת: כתב האישום מייחס אספקת מוצרים (שמפניות וסיגרים) למשפחת נתניהו, מהמחצית השנייה של 2011 ועד למחצית שנייה של 2016 (כולל). דהיינו: גיא היה ברוב התקופה הזו "אב הבית" והחזיק במוצרים הללו וניהל אותם בבית ינאי. אי אפשר היה לשנע מוצרים החוצה מבית ינאי - בלעדיו.

הדס קליין לא סיפקה, לא בחקירותיה ולא בעדותה בבית המשפט, כל רמז כיצד היא הייתה מתקשרת עם גיא, כדי להכין ולייצר משלוחים של מוצרים למשפחת נתניהו. אגב, זה לא מקרי, שכל מכשירי הסלולר שלה נעלמו... 

כך, המשטרה, הפרקליטות והדס קליין פשוט העלימו את קיומו ותפקידו של גיא. בלי גיא, אי אפשר לסגור את "שרשרת הראיות" המוכיחה, שהיה קו אספקה של מוצרים למשפחת נתניהו. מפני שהוא (גיא) החזיק בכל או ברוב המוצרים, שנרכשו ע"י הדס ויונתן מתקציב ארנון מילצ'ן (נחשף במשפט, שחלק היה במחסן קטן בבית של הדס בהרצליה וחלק קטן היה בדירה של המטפלות של ילדי ארנון מילצ'ן ואמנדה בהרצליה, לצרכים אישיים מקומיים), והוא (גיא) שלט במצרכים הללו וניהל אותם אצלו בבית-ינאי, לפחות עד מחצית ראשונה 2015.

כלומר: תפרו כאן תיק ע"י העלמת עד מרכזי, שהחזיק ברשותו ובניהולו במשך שנים (ולפחות עד מחצית ראשונה של 2015), את רוב ואולי כל המצרכים, שכביכול, סופקו על פי כתב האישום למשפחת נתניהו והוא אדם לא ידוע, שלא נחקר ואיננו עד.
מדהים. 

2. לאן הלכו רוב רובם של המצרכים? לבית ינאי.
כהשלמה לסעיף הקודם, וכדי שלא יהיה לאיש ספק, ברוב החשבוניות צוין במפורש ע"י הדס קליין, שהמוצרים הועברו לבית ינאי, כמופיע לדוגמה בתצלומים הבאים:
לבית ינאי 1לבית ינאי 2לבית ינאי 3

ו-כאן יש עוד סדרת חשבוניות שמצוין עליהן במפורש, שהן הועברו לבית ינאי.
היות ומדובר בשנים 2013-2014, ברור, שהמוצרים הועברו לגיא (האיש המסתורי מהסעיף הקודם), אב הבית בבית ינאי, גם אם זה לא נכתב במפורש על החשבונית.
בחלק מהחשבוניות מצוין במפורש, שזו סחורה, שנועדה לאירוע\ביקור, אז זה ברור, שזה לא חלק מקו אספקה למשפחת נתניהו בבלפור או בקיסריה, דוגמאות נוספות לכך יש בתצלומים כאן מתחת וגם בהמשך:
לאירוע 1לביקור 2לביקור 3

לעיתים הסחורה התקבלה והועברה בשעות מוזרות: ביום שישי בערב או בשבת (כנראה היה צורך לחוץ לקראת אירוע\ביקור בבית ינאי):
בשבת 1בשבת 2

והיו גם מקרים, שהסחורה אוחסנה זמנית בביתה של הדס קליין בהרצליה ואחר כך הועברה מהרצליה לבית ינאי (לגיא המסתורי) ולעיתים מצוין, שדובי (דובי פיינטוך, "המככב" בכתבה הקודמת), הביא אישית את המוצרים לביתה של הדס בהרצליה, למשל בשבת..
מחסן בהרצליה 1מחסן בהרצליה 2מחסן בהרצליה 3

והיו גם מקרים של איחור בתשלום לא סביר (בד"כ מקובל בין עסקים לשלם בשוטף + 30 עד שוטף + 60) אבל בעסק של משקאות, שולי הרווח מאוד מצומצמים וגרירת תשלומים בהיקף יכולה להוביל את העסק לפשיטת רגל. לכן, האיחורים בתשלומים הענקיים מצד הדס קליין לא בדיוק ברורים, כמו למשל, חשבונית מ-26.12.14 שולמה אחרי 7 חודשים (!) היא אושרה לתשלום רק ב-29.7.15, כמופיע בתצלום כאן:
תשלום באיחור רב

3. למה שולחים חשבוניות בפקס בשעות מוזרות ולעיתים זמן רב אחרי מועד הוצאתן?
אם בסדרת החשבוניות הראשונה, כולן נשלחו בפקס בשעות לילה מוזרות, אפשר להבין, שזה נעשה בלחץ של זמן כדי לרצות את החוקרים, וזה נעשה בסוף דצמבר 2016, בין ה-12 ל-18 לחודש. השיטה הזו הופכת להיות בלתי מובנת, למה הדס קליין נקטה בשיטה הזו כבר מ-2012 ולאורך 2013 והלאה? הרי היו לה חשבוניות מקור (דוגמה כאן), למה רוב החשבוניות היו צריכות להגיע אליה באיחור, במשלוח בשעות ערב ולילה מוזרות, והתשלום היה רק אחרי שקיבלה את הפקס?

אדגים זאת בכמה צילומי חשבוניות, שנשלחו בפקס באיחור:
א. חשבונית מ-6.11.12 נשלחה בפקס רק ב- 21.11.12 (החשבונית המלאה -כאן):
דוגמה 1

ב. חשבונית מ-28.2.13 נשלחה בפקס רק ב-19.11.13 (!):
דוגמה 2

ג. בלינקים, שיש להלן, אפשר לראות דוגמאות נוספות למשלוח מאוחר מתאריך הוצאת החשבונית ובפקס בשעות מוזרות בשנת 2013: כאן, כאן, כאן, כאן, וגם לחינאווי היו מקרים של שליחת פקס ותשלום רק אחרי הפקס (כאן החשבונית המלאה והתצלום שלה כאן מתחת):
חינאווי בפקס

3. שוב חשד לחשבוניות מפוברקות ומזויפות (לכאורה):
בדיוק כמו בסדרת החשבוניות הראשונה בכתבה הקודמת, גם כאן יש חשבוניות החשודות, לכאורה, כמזויפות. מדובר בחשבוניות 18774 ו-18703, שמסומנות במספר רץ 21 ו-22 (החשבוניות בקובץ מסודרות בסדר רץ עולה מ-2012 והלאה). והנה הצילומים של הקצה העליון של 2 החשבוניות (שכרגיל נשלחו להדס קליין מבית העסק הנמצא באזור התעשייה של ראשון והעסק הזה נעול וחשוך בלילה. צילום העסק הזה מגוגל מפות נמצא כאן), ונשלחו 6 חשבוניות בפקס בשעת לילה מוזרה, באמצע השבוע, ב-2013) חשבוניות, שהתצלום שלהן מצוי בלינקים כאן: 18774 ו- 18703 וכאן מתחת: 
1877418703

החשבונית הימנית הממוספרת 21 ומספר החשבונית 18774 הוצאה ב-28 או 29 למאי 2013 (זה לא ברור) בשעה 14:48 והשמאלית הממוספרת 22 ומספר החשבונית 18703 הוצאה ב-29 למאי 2013 בשעה 08:23.

שתי החשבוניות הן על אותו סוג של משקה, אותו מפתח פריט ואותו ברקוד. לא ברור למה רכישה של אותו מוצר בדיוק פוצלה בין 2 חשבוניות (אותה תופעה שקיימת בחשבוניות החשודות בזיוף בכתבה הקודמת).

הבעיה: לא יכול להיות, שחשבונית 18703 תהיה אחרי חשבונית 18774. היא צריכה להיות לפניה (גם בגלל המספור והתאריך אמור להיות קודם) כי ההפרש של הנומרטור (המספור הרץ של מספר החשבונית) הוא 71 מספרים ביניהן. 

כשמגדילים את התצלומים רואים, שיש מעשה של חשד לזיוף המספרים ב-2 החשבוניות, כי רואים מתחת לחלק מהמספרים צל של מספר שונה מתחת:
1877418703

בכל מקרה, גם אם התאריך לא זויף, וחשבונית 18774 היא מה-28 למאי 2013, חשבונית 18704 לא יכולה להיות אחריה ב-29 במאי, כי היא מקדימה אותה ב-71 מספרים, בסדר הנומרטור של החשבונית. 

זה די מוזר, ממש בעייתי ועל כן יש חובה לדרוש את המקור, כדי שמז"פ המשטרתי יבדקו זאת, אם תיפתח חקירה בנושא. כרגע, לא ידוע בוודאות מה מהות הזיוף, ככל שבוצע, ומי מעורב בכך.

הסבר אפשרי לתעלומה זו יש בכתבה הקודמת ובבלוג של אלי ציפורי ובקצרה: הבעלים והמייסד של העסק, דוד בבלי, גילה, שלשותפו (דובי פיינטוך, החבר של הדס קליין, מי שמביא לה סחורה הביתה מהעסק בראשון לציון להרצליה, גם בשבתות, כפי שראינו לעיל), יש שליטה מלאה במערכת המחשוב של העסק והוא עושה במערכת הזו (כנראה) כרצונו.

4. אין קבלות? דווקא יש!!!
לכל אורך עדותה (הראשית והנגדית) טענה הדס קליין והפרקליטים טענו גם הם, שאין קבלות לכל הרכישות הענקיות, שניהלו הדס קליין ויונתן חסון הנהג לאורך השנים (2011 עד 2016). הם התעקשו על זה גם במענה לשאלות נוקבות, חוזרות ונשנות של השופטים וכמובן של הסניגור עו"ד חדד.

מצ"ב תכתובת של שאלות נוקבות שנענו ע"י משטרת ישראל בתשובה לקונית - כאן

הבעיה: דווקא יש קבלות. הדס קלין, כנראה מרוב לחץ או חוסר תשומת לב לפרטים הקטנים, הכניסה קבלה של ווינווייס לקובץ החשבוניות, שמסרה לחוקרים והקבלה הזו מופיעה פעמיים בקובץ החשבוניות תחת המספור 96 בקובץ, והנה הקבלה הזו במלא תפארתה:
קבלה 1

זו קבלה מ-31.1.13 שהיא על ההעברה בנקאית, שבוצעה ע"י הדס קליין יום קודם, לבית העסק.

כ"כ בקובץ חשבוניות נוסף שהדס מסרה באיחור לחוקריה, נמצא שיש קבלה אחת של חינאוי מ-30.1.17. הקבלה - כאן

היכן שאר הקבלות ומכל הספקים??

להדס קליין, למשטרה ולפרקליטות התשובה - לאן הכול נעלם. 

זה די ברור למה הכול נעלם. כי הם רצו להעלים את כל הראיות הסותרות את תזת "קו האספקה למשפחת נתניהו". 


5. לקראת סיום, יש גם תופעות מוזרות, שאפשר לקרוא להם: "שיגיונות של מליארדרים". למה זה הולבש על בנימין נתניהו בתיק 1000? לא ניתן להבין זאת.
בתוך שלל החשבוניות של הקובץ השני, השתרבבה לה חשבונית, שחייבים לראות אותה בעיניים.

חברת י.ד. עסקים הטיסה (לבקשת הדס) 18 בקבוקי משקה מסוג אבאקוס, מהטירה של מילצ'ן במאליבו (ליד LA) ארה"ב, היישר לראשון לציון ומשם לבית ינאי. ההטסה הזו כללה גם תשלום מכס, בדיקות ואחסנה. המיסים, האחסנה, הבדיקה וההובלה עלו 2,577 ש"ח. זה היה במחצית 2013. 

לקח לי זמן למצוא את המשקה הזה: Abacus, שעולה כ-2,500 ש"ח לבקבוק. כלומר: מדובר בהטסת מטען מארה"ב לישראל של 18 בקבוקי משקה בשווי של כ-45 אלף ש"ח. לא ייאמן. 

הנה החשבונית המוזרה הזו, היא מקורית ולא בפקס, שבשום מקום לא נטען, ששרה או בנימין נתניהו קיבלו או שתו את המשקה היקר להחריד הזה, אבל זה לא הפריע למשטרה ולפרקליטות להלביש את החשבונית הזו על משפחת נתניהו בכתב האישום בתיק 1000:
אבאקוס

לסיכום: ב-2 הכתבות בהן מנותחים 2 קבצים של חשבוניות, שהדס קליין מסרה בסוף דצמבר 2016 למשטרה, עולה בברור, שמדובר במפעל מתמשך של "ישראבלוף" של חשבוניות מבולגנות, חלקן חשוד בזיוף, כאשר העלימו את כל הקבלות (למעט אחת...), את כל תעודות המשלוח, את כל הרישומים על העברות כספים, ויצרו מצג שווא שקרי של משלוחים קבועים ובהיקפים, של שמפניות וסיגרים למשפחת נתניהו (כשרק בנימין נתניהו נמצא בכתב האישום). כשאין לטענה הזו שום זכר במסמכים \ בחשבוניות, והמסמכים מוכיחים את ההפך הגמור לכך: מדובר בתצרוכת של מילצ'ן ופאקר לעצמם, לבני משפחותיהם, לעובדיהם, לחבריהם ולכל מי שהוזמן והגיע לאירועים ולמסיבות, שהם קיימו בעת שהם שהו בישראל (ונהנו, אגב כך, מפטור מוחלט מתשלום מיסים בכל העולם).
ככה תפרו את תיק 1000 לנתניהו - מאוויר. 

נספח: הכתבות והמסמכים הרבים לגבי עדותה של הדס קליין (בתמונה משמאל):
א. הכתבות והסרטונים:

הכתבה המתייחסת לעדויות הספקים של המשקאות האלכוהוליים והסיגרים בהקשר לעדותה של הדס קליין - כאן.הדס קליין צילום אלי ציפורי
הכתבה המתייחסת ל-4 ימי החקירה הנגדית - השמיני, התשיעי והעשירי של הדס קליין ע"י עו"ד עמית חדד והיום ה-11 ע"י עו"ד נוית נגב ועדכונים נוספים עד 2.10.22 חלק ד'' - כאן.
הכתבה המתייחסת ל-3 ימי החקירה הנגדית - החמישי, השישי והשביעי של הדס קליין ע"י עו"ד עמית חדד ועדכונים נוספים חלק ג'' - כאן
הכתבה "תיקי האלפים ממשיכים להתמוטט גם בפגרת ביהמ"ש. עדכונים בזמן הפגרה, חלק ב''" - כאן
הכתבה: חשיפת הסתירות וההסתרות של הדס קליין בסיפור "העגילים של שרה נתניהו" - כאן
הכתבה: הדס קליין מונתה לדירקטור יחיד באחת החברות של מילצ''ן חודשיים לפני חקירתה - כאן
הכתבה "תיקי האלפים ממשיכים להתמוטט גם בפגרת ביהמ"ש. עדכונים בזמן הפגרה, חלק א''" - כאן.
הכתבה המתייחסת ל-2 ימי החקירה הנגדית - השלישי והרביעי של הדס קליין ע"י עו"ד עמית חדד ועדכונים נוספים חלק ב'' - כאן.
הכתבה המתייחסת ל-2 ימי החקירה הנגדית הראשונים של הדס קליין ע"י עו"ד עמית חדד ועדכונים נוספים חלק א'' - כאן.
הכתבה המתייחסת לחקירה ראשית של הדס קליין - כאן.
סרטוני יוטיוב - כאן (יולי 2022) כאן (אוגוסט 2022) כאן (ספטמבר 2022) וכאן (אוקטובר 2022).

ב. מסמכים מקוריים וצילומים:
קובץ מרוכז של כל החשבוניות, שהסוכנת המשטרתית הדס קליין העבירה למשטרה ושהחלו להיחשף בבית המשפט המחוזי בי-ם: כאן
קובץ מרוכז (המכיל 17 קבצים) של 14 החקירות שהדס קליין עברה בלהב 433 - כאן.
קובץ מרוכז (המכיל 6 קבצים) של חקירותיו של יונתן חסון הנהג בלהב 433 - כאן
קובץ מרוכז של דפי החשבונות, שהדס קליין העבירה ב-2 קבצים למשטרה - כאן.
סיכום משיכת המזומנים מ-2 החברות של ארנון מילצ''ן וחשבונו הפרטי בשנים 2011 עד 2017, ממסמכים, שהוגשו לביהמ"ש ונרשמו בנט משפט ושהדס קליין נחקרה עליהם בחקירה הראשית והנגדית - הסיכום נמצא - כאן.
סיכום המפגשים החשאיים של הדס קליין עם המפעיל שלה - פקד עידן אדירם מלהב 433 יש - כאן
החישוב של רואה החשבון של יאח"ה ב-2017 לגבי העברת סיגרים לנתניהו - כאן וחשבון חדש שלו ב-2020 לגבי משקאות וסיגרים גם יחד - כאן
מסמך חשוב של דוד בבלי כנגד דובי פיינטוך מ-2016 (בדיון משפטי שלא הסתיים, כי דובי פיינטוך משך את תביעתו עוד לפני "קדם משפט") - כאן
חשדות שהתעוררו בהקשר של החשבוניות של חינאווי והפניה לקבלת תגובה (פניות בכל הדרכים האפשרויות) שלא נענו מבית העסק - כאן
כל פרטי חשיפת "תופעת החשבוניות אצל הספק חינאווי" הועברה לעורכי הדין לעיונם ולהחלטתם - כאן
 

 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




7-8.5.24 - ChipEx2024


7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים