Telecom News - האם שר התקשורת והמנכ"לית יסייעו לבעלי משרדים ועסקים קטנים עד בינוניים?

האם שר התקשורת והמנכ"לית יסייעו לבעלי משרדים ועסקים קטנים עד בינוניים?

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לארגון ולעסק >> האם שר התקשורת והמנכ"לית יסייעו לבעלי משרדים ועסקים קטנים עד בינוניים?
תקופת הקורונה והשפעותיה מציבות אתגרים רבים בפני בעלי עסקים ומשרדים, שנאלצים לסגור את עסקיהם ומשרדיהם לפרקי זמן משתנים, אבל ממשיכים ונאלצים לשלם על חיבורי התקשורת שלהם למשרד \ עסק כאילו הוא פועל כרגיל. כל הפסקה או התנתקות (למשל בסלקום), גוררת אחריה קנסות כבדים. עד כה, זה בכלל לא מעניין את צמרת משרד התקשורת.
מאת: אבי וייס, 1.8.20, 20:16לירן אבישר בן-חורין

לקראת הגל השני של הקורונה, לאור הכישלון המחפיר של טיפול צמרת משרד התקשורת בגל הראשון של הקורונה, פרסמתי מאמר מלא תקווה, שהופנה אל מנכ"לית המשרד החדשה, לירן אבישר בן-חורין (בתמונה משמאל), תחת הכותרת: "האם משרד התקשורת יצעיד נכון את שוק התקשורת לקראת ובסגר הצפוי הבא?".

אולם, המציאות חזקה מכל תכנון, או מחשבה נאיבית של דאגה לציבור הצרכנים בישראל ולשוק התקשורת בכללו. צמרת משרד התקשורת ממשיכה במהלכים נמרצים ועקביים בשירות קבוצה קטנה של "קרובים לצלחת" ובראשם קבוצת סלקום.

ביום 22.7.20 שלחתי את הפנייה הדחופה הבאה לצמרת משרד התקשורת (לשר ולמנכ"לית) וכן לצמרת חברת סלקום:
"הנדון: פתרון בעיה הנוגעת לבעלי משרדים ועסקים קטנים עד בינוניים, מול סלקום, בתקופה שהם סגורים עקב הקורונה;
שלום רב.

1. על פי המסמך המצ"ב (הסכם לקוח עסקי מול סלקום לחיבור לאינטרנט), תקופת ההתחייבות המינימלית היא 24 חודש, כלומר שנתיים.

2. כל הפסקה של ההסכם (כמודגש בצהוב בהסכם המצ"ב), לפני תום השנתיים, כרוך בקנס ענק (שנקרא בהסכם בשם המכובס: "החזר שווי הטבה") ועוד תשלומים עבור ההתקנה והציוד, שלא נגבים מהלקוח במהלך תקופת השירות של השנתיים, בתנאים שיש בהסכם.

3. במצב בו אנו נמצאים, שסגרים והגבלות (עקב מגפת הקורונה) מוטלים ומוסרים על מגזרי פעילות עסקית בהיקף נרחב, כל הזמן (מאז מרץ השנה), ומצב זה צפוי להימשך תקופת זמן לא ידועה, הרבה מאוד עסקים סוגרים משרדים, ואין להם צורך במשרדים כשהם סגורים - וסלקום מתעקשת להמשיך לחייב אותם, למשל, עם חיבור סיב אופטי, שאיננו נמצא בשימוש כלל, כל התקופה, ובמחיר מלא, גם כשהעסק סגור לחלוטין, בגלל המצב הזה, שאינו כלל באשמתו של בעל העסק.

4. בכל מגזרי המשק נמצאו הסדרים איך לדחות חוזים, הסכמים, תשלומים, ארנונות וכיו"ב, לעסקים הנסגרים בגלל צווים והחלטות הממשלה והכנסת עקב מגפת הקורונה.

5. סבורני, שהמשרד אמור להוציא הוראת שעה, כדי לסייע לעסקים קטנים עד בינוניים (לגדולים לא צריך לדאוג, ממילא אותם כמעט ולא סוגרים בשום מצב וגם יש להם כוח מיקוח מספיק מול סלקום), לסייע לעסקים הללו לצלוח את התקופה, שבה הם סגורים, בגלל הגבלות של הקורונה, ושתהיה להם האפשרות לעצור את הסכם, לתקופת הסגירה של העסק, מבלי להפר את ההסכם ולשלם הון עתק לסלקום, כקנס על כך שסגרו \ עצרו \ ביטלו את ההסכם מול סלקום (או כל ספק תקשורת אחר, שיש לו סגנון כזה של הסכמים מול לקוחותיו העסקיים).

6. אודה להתייחסותך לנושא הנחשף כעת, במסגרת ההערכות של המשרד בתקופת משבר הקורונה."

תגובה טרם קיבלתי. לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה (זה גם מוסבר בהרחבה בנספח א' כאן).

שורה תחתונה:
השר יועז הנדל ממשיך ליישם כל מה שה-Deep State מכתיב לו. השר ממשיך להיות מובל - במקום להוביל.

כך גם המנכ"לית שלו. הציבור וצרכיו - בכלל לא מעניינים אותם. רק הספינים ודאגה ל"קרובים לצלחת". 


חוק, תקנות, נהלים, רישיונות, הנחיות היועמ"ש, ממשלה, טובת הציבור, כספי הציבור - זה לא מעניין את השר יועז הנדל והמנכ"לית שהבאי למשרד - בכלל. 

לא פלא, שאני מפנה את הקוראים שוב לכתבה הנוקבת והחשובה ביותר: 
"מה יגרום לך להצטרף לקריאה לפטר ובדחיפות את שר התקשורת יועז הנדל?".

THEFT FREE



 
 
Bookmark and Share
+ שלח משוב