Telecom News - למה שר התקשורת ודוברו משקרים בלי למצמץ בנושא הכי רגיש: היחס לעובדים

למה שר התקשורת ודוברו משקרים בלי למצמץ בנושא הכי רגיש: היחס לעובדים

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> למה שר התקשורת ודוברו משקרים בלי למצמץ בנושא הכי רגיש: היחס לעובדים
חשיפת מה ששר התקשורת הטרי יועז הנדל ודוברו האישי חגי אורן לא רוצים שתדעו: כיצד הם שיקרו בלי למצמץ ובאופן הכי ברור ובוטה, לי ולגמלאי המשרד ואינם מוכנים להודות בשקר הזה ולהתנצל. כך, "הקליקה" השתלטה כבר ביום עבודתו הראשון של השר, עליו ועל דוברו האישי.
מחפיר ומזעזע - אלו מילים זהירות לתאר את החרפה הציבורית הזו, משר בממשלת ישראל, שכנראה החליט להתחיל התחרות על התואר הנכסף: "שר התקשורת הגרוע ביותר בתולדות מדינת ישראל". 

עדכונים בסוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 1.6.20, 12:22יועז הנדל

את נושא הגמלאים של משרד התקשורת אני מלווה מקרוב מזה כמה שנים ולאחרונה פרסמתי זאת בכמה כתבות (למשל כאן וכאן). למי שמתעניין בפרטי הסאגה של הגמלאים - מומלץ לקרוא כתבות אלו.

זאת, משום שבחשיפה כאן, אני לא עוסק בכלל בפרשת הגמלאים של משרד התקשורת אלא בשקרים של השר (יועז הנדל, בתמונה משמאל) באמצעות דוברו האישי (חגי אורן), אלי, בנוגע לגמלאים, מה שהתפתח כבר מהיום הראשון של השר התפקידו (19.5.20).

ביום 25.5.20, לאחר שניסיתי שוב, ושוב ושוב (וללא הצלחה) לקבל הסבר מדובר השר - חגי אורן לפשר השקר הגס בנושא הגמלאים, ולנסות לסיים הנושא בשקט וללא כל פרסום (בהתנצלות, או בתיקון השקר על ידי השר או על ידו), פניתי ישירות לשר התקשורת יועז הנדל בשאלות הבאות:
"הנדון: מתן מידע שקרי לחלוטין  על ידי דובר השר חגי אורן [בתמונה מהווטסאפ משמאל]:חגי אורן, לקוח מתוך הווטסאפ של חגי אורן
שלום רב,
1. טרם כניסתך לתפקיד שר התקשורת, ביקשתי לשוחח עמך (מה שלא עלה בידי - כי לא קיבלתי כל מענה), אבל הצלחתי לשוחח וגם להתכתב עם הדובר של השר, חגי אורן.
2.  בשיחתי ביקשתי לנסות להפסיק את החרם הטיפשי של המשרד עלי, ולהזמין אותי לטקס החלפת השרים.
כ"כ ציינתי, שאני רואה נושא אחד בעדיפות עליונה וראשונה לטיפול (מנקודת ראותי) על ידי השר: להזמין את גמלאי המשרד לטקס חילופי השרים, כמקובל בכל משרדי הממשלה.
3. הסברתי לדובר, שהנושא הזה ראשון אצלי בסדר העדיפויות מכמה סיבות והעיקרית בהן היא, שזה נושא רציני, חשוב, אנושי וגם לא דורש כל הסברים, או הבנה עמוקה ברגולציה, או בהנדסת תקשורת.
פשוט: עניין אנושי חשוב ממדרגה ראשונה לכל מנהל כל תחום.
שלא לדבר על האספקט החוקי, שכל מנהל בכל מקום ובמיוחד בשירות המדינה, נושא באחריות לדאגה לגמלאים שלו.
גילוי נאות:
א. כמה מגמלאי המשרד כותבים מפעם לפעם [בהתנדבות] מאמרים מקצועיים באתרTelecom News  שבבעלותי.
ב. אני עצמי גמלאי (מאז 1998) של משטרת ישראל וזוכה לטיפול מעולה (מפנק ומלא - למופת) ממשטרת ישראל, ולכן כואב לי ומציק לי מאוד, כמי שעוסק בעולם התקשורת מעל ל-23 שנה, גם כגמלאי וגם כאזרח המדינה, שגמלאים מסורים של משרד ממשלתי אחר, לא מטופלים כלל ומזלזלים בהם, כאילו הם אוויר.
4. לכן, פרסמתי בנושא זה מאמר מוביל ראשון, שהופנה ישירות לשר, תחת הכותרת: האם שר התקשורת הטרי יועז הנדל יחסל היום את ביזיון נטישת גמלאי המשרד?
המאמר הזה גם הועבר אישית על ידי לדובר, מיד עם פרסומו.
4. ואכן, כפי שסיכמתי עם הדובר חגי אורן, קיבלתי ממנו זימון לזום של טקס החלפת השרים. אולם, מיד בהתחלת האירוע, עברתי על כל השמות של המחוברים לזום (אני מכיר את כולם, גם את ממלאי התפקיד בשירות וגם את הגמלאים), ולא ראיתי שום שם של גמלאי. כ"כ, בנאומים איש מהדוברים, ששפכו תשבחות ומליצות לכל כיוון, לא הזכיר, שלמשרד יש או היו אי פעם גמלאים ואולי הם תרמו משהו למשרד ולשוק התקשורת, אי פעם.
5. לכן, מיד העליתי שאלות בצ'ט בזום: למה שכחו את הגמלאים ואף הבאתי ציטטות מפי השר יגאל אלון ז"ל בנושא הזה. לא קיבלתי שום תשובה באירוע, לפנייתי.
6. אולם, מיד לאחר האירוע, קיבלתי "התקפה" מהדובר בנוסח: "למה אתה כותב על הגמלאים לפני שאתה בודק?".
גמלאים דובר 1
7. יתרה מכך. הדובר פעמיים כתב לי, שהוא דאג, שכל הגימלאים יוזמנו לטקס ואף וידא את זה. מצ"ב הודעותיו אלי בנושא זה ותגובותיי (בירוק [למטה מתחת למה שכתב הדובר אלי - דבריו בלבן]).
גמלאים 2
גמלאים 3
גמלאים 4
8. כל ניסיונותיי לקבל תשובה מהדובר, למה הוא אינו אומר אמת בנושא כזה אנושי ורגיש, במיוחד כשהוא יודע במפורש, שזה הנושא, שהעמדתי בראש סדר העדיפויות שלי לטיפול מול השר - לא נענו עד רגע זה.
נתתי לדובר כמה הזדמנויות לחזור בו מדבריו השקריים ולהתנצל (ובכך אני אראה את העניין הזה כסדור, ללא פנייה לשר ופרסום). אבל הוא העדיף להישאר בשקריו - בלי להודות בהם, כאילו שאי תגובה, מוחקת את השקר הגס והירוד הזה.
9. כזכור, השר בנאומו בטקס אמר [ציטוט]: "....אנשי התקשורת צריכים להיאבק ולהילחם כדי שיעמדו ברמה הנדרשת - חייבים להילחם על הזכות לדווח אמת ולא לדווח על משאלות ליבם".
10. האם הכלל החשוב והנכון הזה לא חל על השר והדובר שלו - שידווחו אמת ולא ישקרו?
11. ממתין לתשובה נכונה ומלאה מהשר, לאי אמירת האמת הבלתי נסבלת מכל הבחינות הזו, בנוגע להזמנת הגמלאים לצפות בטקס חילופי השרים ולהתעלמות המוחלטת מהם בטקס". 

יודגש, שהחובה על הדובר של השר, חגי אורן, בשם השר, לדבר אמת ולדווח אמת ולא לשקר, גם מעוגנת ב"קוד האתי לדוברים בשירות הממשלתי" כמופיע בצורה מאוד ברורה כאן:
כללי האתיקה לדובר במשרד ממשלתי

למרות שניסיתי לקבל תשובה מהשר יועז הנדל, לא הצלחתי. די ברור למה - הוא נושא באחריות אישית לשקר הזה, שנעשה כבר ביומו הראשון כשר התקשורת (היו עוד נושאים לא חוקיים באותו טקס, למשל, מה שנחשף במאמר: "המנכ"ל הפורש נתי כהן ניסה בעזרת יועץ חיצוני לבצע "פוטש" לשר דודי אמסלם".

למה היה צורך לשקר לי בנושא הזמנת הגמלאים לטקס החלפת השרים (למרות שקל לגלות את השקר הזה: פשוט, שאלתי את הגמלאים אם הם הוזמנו...ואחיש מהם לא הוזמן)? חשיפה מדהימה לעניין זה - היה בכתבה הבאה בנושא.

בינתיים, ניכר, שהשר "נפל בפח" בדיוק כמו 2 קודמיו, בטריקים של "הקליקה": כמה מצגות צבעוניות ואין ספור של מונחים טכניים, שהשר לא מכיר, "מפילים בקלות" בפח, שר חסר ידע וחסר מטה מקצועי עצמאי, דוגמת יועז הנדל.

ניכר מהתנהלות השר בשבועיים שהוא בתפקיד, שהשר מעוניין להתחרות על התואר הנכסף: "שר התקשורת הגרוע ביותר בכל ההיסטוריה של מדינת ישראל". הסברים נוספים על ההתנהלות הזו יש בנספח א' כאן מתחת. 

המילים: מזעזע, מביש, הן עדינות מדי מכדי לתאר את השקר הגס הזה של השר ודוברו בעיין כה רגיש מבחינה אנושית לכל מנהל (או שרׂׂ), ומתייחס להתנהלות האישית שלו מול העובדים עליהם הוא ממונה כשר (וזה כולל את הגמלאים, שהם חלק בלתי נפרד מאותו משרד עליו הוא ממונה).

מביש ברמות-על, שזה שר התקשורת במדינת ישראל. 

נספח א':
איך שר התקשורת יועז הנדל נפל מיומו הראשון בפח?
במקום להגיד יפה "שלום ולא להתראות" למנכ"ל הכושלנתי כהן, (בנתי כהןתמונה משמאל) שדרדר את שוק התקשורת בישראל לתחתית התהום - בכל התחומים, ולהקים צוות מקצועי חיצוני של מומחים, שיכלול נציגי ציבור מוסמכים,  צוות שיסייע בחילוץ שוק התקשורת מהבוץ הטובעני הזה, השר יועז הנדל, כמו 2 קודמיו, "נפל בשבי" של "הקליקה" וזה מופיע במפורש ב-2 הודעות, שהוא פרסם בעצמו לציבור:

א. בהודעת השר על סיום תפקידו של המנכ"ל נתי כהן [ציטוט]:
**************************************************************************************
'הודעת שר התקשורת ח"כ יועז הנדל מ-18.5.20:
"לפני מספר דקות הסתיימה שיחה משותפת לשר התקשורת הנכנס, חה״כ יועז הנדל ולמנכ״ל המשרד, נתי כהן.
בתום השיחה אשר התקיימה ברוח טובה, סוכם בהחלטה משותפת שמנכ״ל המשרד יסיים את תפקידו בהתאם לבקשתו
שר התקשורת חה"כ יועז הנדל ביקש להודות למנכ"ל היוצא על התקופה בה שירת את מדינת ישראל בתפקיד החשוב, ציין כי התרשם שהמנכ"ל עשה את עבודתו נאמנה ובאופן מיטבי, קידם תהליכי עומק במשרד, והניח תשתית לקידומה של הטכנולוגיה במדינת ישראל.  
לבקשת השר, נאות המנכ״ל למלא את תפקידו ככל שיידרש, על מנת להמשיך לאפשר תהליך חפיפה והעברת מקל מסודרת".
************************************************************************************************************************
כלומר: נתי כהן הצליח לשכנע את השר, שהוא יכול להישאר במשרד ולהמשיך לנהל את "הקליקה" ולדרדר את שוק התקשורת עוד יותר עמוק - לתהום. 

אם מישהו לא הבין את זה, אזי יומיים אחרי כן (ב-20.5.20) השר יועז הנדל חזר על זה שוב וביתר פירוט, בהודעתו על כוונתו למנות מנכ"לית חדשה למשרד התקשורת [ציטוט]:
***************************************************************************************************
*שר התקשורת חה"כ יועז הנדל מבקש למנות את הגב' לירן אבישר בן חורין, [בתלירן אבישר בן-חורית מנכ"לית משרד התקשורתמונה משמאל], לתפקיד מנכ"לית משרד התקשורת, זאת בהמשך לבקשת מנכ"ל משרד התקשורת תא"ל (במיל') נתנאל (נתי) כהן לסיים את תפקידו.*

לאחר שהצוות המקצועי סקר בפני השר את תהליכי העומק, שהמנכ"ל הוביל בקדנציה האחרונהביקש השר הנדל מהמנכ"ל להשלים מספר תהליכים בשבועות הקרובים ולבצע העברת מקל מסודרת.

המנכ"ל נענה לבקשה ואף הודיע, שימשיך ללוות את השר ולייעץ לו בכל דבר ועניין.

****************************************************************************************

כלומר: נתי כהן ימשיך להיות יועץ השר, בלי הגבלת זמן...

"ככה נפלו גיבורים והשר נפל בפח".

שר התקשורת עם המנכ"ל - מתוך הפייסבוק של השר

בדיוק כמו 2 קודמיו: איוב קרא ודודי אמסלם.

היו בהיסטוריה של המשרד שרים בעלי "חוט שדרה" נכון ומקצועי, שהאינטרס הציבורי היה היחיד, שהדריך אותם. לא מה ש"הקליקה" מעוניינת לקדם בשירות אינטרסים זרים ומוזרים, תוך אי שקיפות מוחלטת בשנתיים האחרונות: בעיקר קידום האינטרסים של קבוצת סלקום \ IBC ועוד כמה "מקורבים לצלחת", תוך הפרחת אין ספור ספינים ושקרים לאוויר, תוך הובלה ודרדור שוק התקשורת לרמה של המדינות הכי עניות והנחשלות בעולם.

מה המשמעויות המעשיות והחוקיות באי מתן מענה לשאלותי?השר יועז הנדל, מתוך אתר משרד התקשורת
בדיוק לעניין זה, שלחתי ביום 28.5.20 את השאלות הדחופות הבאות לשר יועז הנדל (בתמונה משמאל) ולצמרת המשרד (דרך הדובר):
"הנדון: אי מענה לשאלות שלי.
שלום רב
1. שר התקשורת הכריז ביום כניסתו לתפקיד [ציטוט]:
*****************************************************************************************
"באשר לתחום העיתונות והמדיה, יש לנו משימה לדאוג לתקשורת איכותית, תקשורת חופשית ועצמאית היא נשמת אפה של הדמוקרטיה, אבל איכותה של תקשורת נמדדת לא רק בחופש שלה אלא גם במגוון שהיא מאפשרת, מבלי להתפשר על איכות וסטנדרטים, ישנם קולות שאינם נשמעים מספיק בתקשורת הישראלית, מגוון הקולות הוא הסיפור הישראלי שכולנו חייבים להכיר כדי לייצר כאן חברת מופת.
מאז ימי נפוליאון הייתה העיתונות שק חבטות של פוליטיקאים, אני מכיר את העולם הזה, יש בו אנשים טובים שמבקשים לעשות שליחות אדירה בעולם דמוקרטי אני מכיר בתרומתם ובחשיבותם העצומה.
עיתונאים תפקידם לבחון את השלטון- אלחם על זכותכם וחובתכם לבקר אותי כפוליטיקאי, זו המשימה שלכם, לבקר ולא להחניף לנו. אחרי שזה נאמר, אנשי התקשורת צריכים להיאבק ולהילחם כדי שיעמדו ברמה הנדרשת- חייבים להילחם על הזכות לדווח אמת ולא לדווח על משאלות ליבם.
זו האחריות של כלי התקשורת לוודא שיש בתוכם די קולות של "איפכא מסתברא", שבהתנתקות יש מי ששואל- אולי זה צעד שיוביל להקמת בסיס איראני בעזה? זו האחריות של כלי התקשורת להבדיל בין דיווח לפרשנות, בין דעה לבין קמפיין וכן זו האחריות של הערוצים הגדולים להביא גם תוכן איכותי. אחריות תמיד חשובה יותר מתקנות וחוקים".
***********************************************************************************************************".
2. בנוסף, יש חוקים במדינת ישראל (וגם תקשי"ר, הנחיות היועמ"ש, הנחיות משרד המשפטים, ופסיקה רבת שנים בבתי המשפט בכל הערכאות), שמחייבים פקידי ציבור בכל משרדי הממשלה להגיב ולענות על כל שאלה ופנייה (בלי כל קשר לזהות הפונה, לאו דווקא לכלי התקשורת).
3. בנוסף, יש קוד אתי לדוברים במשרדי הממשלה (מצ"ב, אם שכחת שיש דבר כזה).
4. מתי שר התקשורת החליט לא לענות שאלות של Telecom News ולמה?
5מה הבסיס החוקי להחלטה הזו?"

גם לזה לא קיבלתי תגובה. ככל שאקבל תגובה - אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שלא אקבל תגובה.

בהערת אגב אציין, שיש משמעות משפטית ברורה, שמשליכה על ההיבטים הציבוריים, המשפטיים (כלומר במישורים הפליליים, האזרחיים והמשמעתיים), כשהשר או דוברו לא עונים. זה מוגדר בחוות הדעת וההנחיה של המשנה ליועמ"ש (באישור היועמ"ש), שעסקה בדיוק בנושא הזה (של אי מענה לפניות) וזה מפורט כאן, למתעניינים.

כלומר: גם השר וגם דוברו, יודעים היטב, שהם עוברים על החוק, התקשי"ר, הקוד האתי, הנחיות היועמ"ש והפסיקה, ועל מה שהשר אמר במו פיו - ביומו הראשון במשרד.

דהיינו: יש כאן (כנראה, חזקת החפות חלה על כל אחד) "הפרת אמונים" שלו כשר (וכמובן על דוברו) במילוי תפקידו כשר התקשורת. למה רק את נתניהו מאשימים וכמה פעמים ב"הפרת אמונים", כשיועז הנדל מתנהל די דומה, לכאורה?

אגב, אין בישראל כל הגדרה מה זה עיתון - כאןזאת, לאחר שהחוק שעסק בנושא זה בוטל על ידי הכנסת - כאן,
זה לא מקרי, משום שזה בדיוק מה שמקובל בכל המדינות הדמוקרטיות. זאת, לאור התפתחות הרשתות החברתיות והאינטרנט, ככלי מרכזי להפצת מידע לציבור, מה שמייתר את המושג האנכוניסטי - "עיתון".

העיקר: לא רק לי השר יועז הנדל לא עונה. הוא לא עונה לכל מה שלא מוצא חן בעיניו ובעיני דוברו (הפוך בדיוק ממה שהצהיר ביום כניסתו לתפקיד) וגם חוסם בטוויטר כל מי שיוצא כנגד עוולות המשרד. דוגמה לפנייה כזו יש כאן, פנייה חשובה ביותר, שמפורטת בהרחבה בכתבה נפרדת, שעוסקת בתחום "הדומיינים" (עוד פשלה מוסתרת שחשפנו - של נתי כהן). 

השר יועז הנדל, כנראה, סבור, שאם לא עונים לי (וגם לאחרים), אזי הבעיה נעלמת. לא קיימת.
יש לי חדשות בשביל כבוד השר: אי המענה הוא בדיוק מה שאני צריך. כך, האתר מקבל עוד ועוד קוראים, שרואים, שיש שר תקשורת חסר אחריות ציבורית, שלא עונה ולא מגיב.

כלומר: כל מה שאני חושף ומפרסם זו אמת לאמיתה, אלו חשיפות בלעדיות נכונות ומוצקות, שהשר חושב, שהוא יסתיר מהציבור, אחרת השר היה עונה ומכחיש את מה שאני שואל. ואני תמיד שואל, לפני שאני חושף.
אי המענה - מחזק מאוד את האמינות של החשיפה ומגדיל את מעגלי הקוראים.

עדכון 1.6.20 שעה 21:30: כנראה בתור תגובה לחשיפה כאן, הפיץ הרגע דובר שר התקשורת סרטון של השר הנמצא כאן (זה ממש לא מצחיק, למרות שהשר נראה מצחיק בסרטון המבוים הזה), סרטון בו השר יועז הנדל מכריז על פתיחת קו לתלונות של אזרחים ותיקים למשרד התקשורת.
הצעתי לגמלאי המשרד לצלצל לקו הזה, אולי השר יוכל לדבר איתם דרך המספר החדש, שהודיע על השקתו הערב (במקום להזמין אותם אליו, כדי לפתור את הבעיה החמורה שיש לו במשרד). המספר החדש הוא: 03-5198285. התקשרתי למספר הזה, כי רציתי למסור הודעה לשר בתור אזרח ותיק, אבל לא היה מענה מהמספר הזה, וגם לא מעבר לתא קולי להשאיר הודעה. טוב, השר רגיל להפריח ספינים, אז עוד ספין קטן - זה כלום.

עדכון 14.6.21: פורסם כאן (כותרת בלבד): "יועץ תקשורת חדש לשר יועז הנדל. שר התקשורת יועז הנדל מ'תקווה חדשה' הודיע היום על מינוי חדש לצוותו, נתנאל דיין מונה ליועץ תקשורת של שר התקשורת. את הרכש החדש לקח יועז הנדל מהשותפה לקואליציה מפלגת 'ימינה'." האם זה סוף דרכו של הדובר הספינולוג הקודם של השר יועז הנדל, אחד מעופף בשם חגי אורן? נקווה שכן. 

LIE FREE



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים