Telecom News - חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות
מאמרים וסקירות לתחומי המרכזיות וה- Call Centers
שופרסל מתקינה את מערכת ניהול מוקד התמיכה של SysAid
הסתיים פרויקט התקנת מערכת הלפ-דסק של SysAid ברשת שופרסל. המערכת מאפשרת טיפול מהיר בכ- 9,000 קריאות בחודש, המגיעות מכ- 300 סניפי שופרסל הפזורים ברחבי הארץ. היקף ההשקעה: כרבע מיליון ₪. מאת: Telecom News

לחץ כאן לפרטים נוספים
שופרסל מתקינה את מערכת ניהול מוקד התמיכה של SysAid

מדריך שלב אחר שלב כיצד לבחור ספק מרכזיה בענן עבור העסק שלך
בחירת ספק מרכזיות הענן המתאים לעסק שלך יכולה להיות משימה לא פשוטה. המדריך מספק סקירה כללית של הקריטריונים, שיש לקחת בחשבון בעת קבלת ההחלטה, ומסייע לך לבצע בחירה מושכלת עבור העסק שלך. מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
מדריך שלב אחר שלב כיצד לבחור ספק מרכזיה בענן עבור העסק שלך

החשיבות של שירות לקוחות יוצא מן הכלל במוקדי השירות
לקוחות מצפים לרמת שירות הרבה יותר טובה מבלי להזדקק למעורבות רגולטורית. זמינות ואיכות מוקד שירות הלקוחות מהווה גורם מרכזי בהחלטת קנייה של מוצר או רכישת שירות. מאת: משה גרימברג

לחץ כאן לפרטים נוספים
החשיבות של שירות לקוחות יוצא מן הכלל במוקדי השירות

איך חברות הוט ו-Yes עמדו בהוראות זמני המענה במוקדים הטלפוניים?
המועצה לשידורי כבלים ולוויין דיווחה לוועדת הכלכלה של הכנסת על אופן עמידת חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית המפוקחות על-ידה בהוראות זמני ההמתנה למענה אנושי במוקדים הטלפוניים, כולל עדכון 19.9.22. Telecom News

לחץ כאן לפרטים נוספים
איך חברות הוט ו-Yes עמדו בהוראות זמני המענה במוקדים הטלפוניים?

ההסדר החדש של דמי הקישוריות בטלפון הקווי והנייד: מהן המשמעויות לעסקים?
מהו הסדר המחירים החדש לדמי הקש"ג (קישורי גומלין בחיוג בין ספקי תקשורת קווית וסלולרית)? מה זה אומר לעסקים ומה ניתן לעשות נוכח השינויים הדרסטיים? מהן ההמלצות המרכזיות בתחום זה לעסקים? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
ההסדר החדש של דמי הקישוריות בטלפון הקווי והנייד: מהן המשמעויות לעסקים?

אבטחת תשתיות טלפוניה בענן - האם יש דבר כזה?
אירועי השבועות האחרונים (במיוחד הפריצה ל-Voicenter) העלו מחדש שאלות רבות בנושא אבטחה. השאלה: ״האם אפשר לאבטח תשתיות טלפוניה בענן?״ מובילה לשאלה יותר מעניינת: ״על מי אני סומך בדיוק?״ מאת: ניר סמיונוביץ

לחץ כאן לפרטים נוספים
אבטחת תשתיות טלפוניה בענן - האם יש דבר כזה?

מוקדים דיגיטליים לפי רפורמת מש' התקשורת - אילו פתרונות חדשים יש בשוק?
מה זה "מוקד דיגיטלי" ולמי הוא נחוץ? איך בוחרים פתרון מוקד דיגיטלי מתאים לעסק? מהם היתרונות הכלכליים במעבר למוקד דיגיטלי? לאן הולך עולם השירות, המכירות והתמיכה בענן במוקדים דיגיטליים? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
מוקדים דיגיטליים לפי רפורמת מש' התקשורת - אילו פתרונות חדשים יש בשוק?

שירות הלקוחות יוצר חוויה חיובית אם מנצלים נכון נתונים בזמן הקשר עם הלקוח
כל מה שנציגי שיווק ומכירות צריכים לדעת כיצד ניתן להשתמש בתבונה בנתונים (ביג דאטה) ובבינה מלאכותית (AI) כדי לשפר את חוויית הלקוחות במוקדי שירות הלקוחות וליצור לקוחות מרוצים. מאת: רפי שקולניק

לחץ כאן לפרטים נוספים
שירות הלקוחות יוצר חוויה חיובית אם מנצלים נכון נתונים בזמן הקשר עם הלקוח

MIA עוזרת קולית וירטואלית חדשה של אודיוקודס לרישום ותמלול פגישות בעסק
העוזרת הקולית מבוססת מערכת Teams עם זיהוי קולי מובנה, שמזהה מספר שפות וגם עברית. MIA יכולה להפעיל בקולו של הדובר (גם בעברית) כל יישום הקיים במערכת Office365. ב-6.7.21 ייערך וויבינר בנושא. Telecom News

לחץ כאן לפרטים נוספים
MIA עוזרת קולית וירטואלית חדשה של אודיוקודס לרישום ותמלול פגישות בעסק

מיקרוסופט: פיצ'רים חדשים בפלטפורמת Teams לשיפור העבודה ההיברידית
מיקרוסופט משפרת את הקישוריות של פלטפורמת העבודה השיתופית Teams עם שאר תוכנות ה-Office, כולל פונקציות חדשות בצ'ט ותצורות חדשות לפגישות ב-Teams. ובממשק החדש של חוויית העובד Viva. מאת: Telecom News

לחץ כאן לפרטים נוספים
מיקרוסופט: פיצ'רים חדשים בפלטפורמת Teams לשיפור העבודה ההיברידית

יש 22 עמודים
1  2 3 4   לעמוד הבא   
Bookmark and Share