חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

דף הבית >> עולם ה-ICT >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות
מאמרים וסקירות לתחומי המרכזיות וה- Call Centers
שופרסל מתקינה את מערכת ניהול מוקד התמיכה של SysAid
הסתיים פרויקט התקנת מערכת הלפ-דסק של SysAid ברשת שופרסל. המערכת מאפשרת טיפול מהיר בכ- 9,000 קריאות בחודש, המגיעות מכ- 300 סניפי שופרסל הפזורים ברחבי הארץ. היקף ההשקעה: כרבע מיליון ₪. מאת: Telecom News

לחץ כאן לפרטים נוספים
שופרסל מתקינה את מערכת ניהול מוקד התמיכה של SysAid

איך מחברים את Microsoft Teams לעולם הטלפוניה בצורה פשוטה?
קורס ראשון בארץ למשתמשים בפלטפורמת השיתוף TEAMS של מיקרוסופט ומבקשים לצור אינטגרציה מלאה למערכות הטלפוניה שלהם באמצעות שימוש בכלי Audiocodes, שפותחו לשם כך. מאת: מערכת Telecom News

לחץ כאן לפרטים נוספים
איך מחברים את Microsoft Teams לעולם הטלפוניה בצורה פשוטה?

איך מפסיקים להיות פראיירים ומתנתקים משירותי IP-Centrex של בזק וסלקום?
למה שורר מצב בלתי נתפס בו יש כ-150,000 לקוחות עסקיים "פראיירים" בשירותי הסנטרקס של בזק ועוד שליש מכמות זו בסלקום? למה הם עדיין תקועים עם הדבר המיושן, היקר, הפגום וחסר הערך העסקי הזה? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
איך מפסיקים להיות פראיירים ומתנתקים משירותי IP-Centrex של בזק וסלקום?

בגלל הקורונה, שימוש בחינם בפלטפורמת Teams כדי להקל על עבודה מרחוק
עוד שימוש, שאושר ע"י מיקרוסופט, הוא ביכולות ה-Broadcast-העברת מסרים ממנהלים בכירים לעובדים. ע"י העמדת היישום הייעודי הזה למקומות עבודה ועובדים, החברה מקווה לתמוך בבריאות הציבור ובבטיחותו.Telecom News

לחץ כאן לפרטים נוספים
בגלל הקורונה, שימוש בחינם בפלטפורמת Teams כדי להקל על עבודה מרחוק

מוקדי שירות לקוחות של המאה ה-21 עם חוויית לקוח כבר כאן, מתוצרת כחול לבן
חשיפת פתרונות חדשניים וחכמים, שכבר פועלים בארץ בתחום מוקדי שירות לקוחות (Contact Centers), ונמצאים כיום בכל התחומים, בכל פלחי השוק, כאשר רובם מפותחים בישראל. מאת: אבי וייס

לחץ כאן לפרטים נוספים
מוקדי שירות לקוחות של המאה ה-21 עם חוויית לקוח כבר כאן, מתוצרת כחול לבן

מוקדים טלפונים של שירותי ההצלה והחירום בישראל - האם הם יאוחדו?
כל מה שמנהל ובעל עסק צריכים לדעת על מוקדי שירות טלפוני לחירום ולהצלה (וגם על מוקדי שירות טלפוני לעסקים וארגונים) בישראל. ובמיוחד, האם המוקדים יאוחדו ויספקו שירותים המתאימים למאה ה-21? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
מוקדים טלפונים של שירותי ההצלה והחירום בישראל - האם הם יאוחדו?

הוטמעה במוקד 102 כיבוי אש מערכת המונעת התקפות על מרכזיית החירום
המערכת המשודרגת מבוססת בינה מלאכותית פועלת נגד מתקפות של מאות אלפי שיחות מטרידות ממקורות פרטיים ומהרשות הפלסטינית החוסמות אפשרות מאזרחים לפנות למוקד החירום ולקבל סיוע. מאת: מערכת Telecom News

לחץ כאן לפרטים נוספים
הוטמעה במוקד 102 כיבוי אש מערכת המונעת התקפות על מרכזיית החירום

האם צ'ט וצ'טבוט הם חובה ב"קול סנטר" (Call-Center)?
צ'ט קיים מזה שנים ב"קול סנטר" ובשנים האחרונות נכנס הצ'טבוט. האם הם המפתח להצלחת המגע עם לקוחות קיימים ופוטנציאלים? מהן האסטרטגיות ליישום צ'ט וצ'טבוט בסוגי ה"קול סנטר" לעסק קטן/בינוני? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
האם צ'ט וצ'טבוט הם חובה ב"קול סנטר" (Call-Center)?

משטרת ישראל תבצע קפיצת מדרגה במוקדי 100 לעולם "הרב ערוצי"
לקראת כנס ה-ICT הגדול ביותר בישראל, שיתקיים בקרוב (בינת אקספו 2019), נחשפים פתרונות ופרויקטים חדשניים, דוגמת מוקד ה-Omni-Channel החדיש, שייבנה במוקדי 100 של המשטרה, ו- Data Center חדש. מאת: אבי וייס

לחץ כאן לפרטים נוספים
משטרת ישראל תבצע קפיצת מדרגה במוקדי 100 לעולם "הרב ערוצי"

טכנולוגיית WebRTC (שיחות ישירות מהדפדפן) נכנסת במהירות למוקדי השירות
מרכז הפיתוח של אוויה בישראל מוביל את הפיתוחים החדשים ביותר בעולם בתחום הטלפוניה (אודיו ווידאו) בענן ובאינטרנט, והם מגיעים גם למוקדי השירות (Contact Centers) בעולם כמו גם בישראל. מאת: אבי וייס

לחץ כאן לפרטים נוספים
טכנולוגיית WebRTC (שיחות ישירות מהדפדפן) נכנסת במהירות למוקדי השירות

יש 20 עמודים
1  2 3 4   לעמוד הבא   
Bookmark and Share