חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

דף הבית >> עולם ה-ICT >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות
מאמרים וסקירות לתחומי המרכזיות וה- Call Centers
שופרסל מתקינה את מערכת ניהול מוקד התמיכה של SysAid
הסתיים פרויקט התקנת מערכת הלפ-דסק של SysAid ברשת שופרסל. המערכת מאפשרת טיפול מהיר בכ- 9,000 קריאות בחודש, המגיעות מכ- 300 סניפי שופרסל הפזורים ברחבי הארץ. היקף ההשקעה: כרבע מיליון ₪. מאת: Telecom News

לחץ כאן לפרטים נוספים
שופרסל מתקינה את מערכת ניהול מוקד התמיכה של SysAid

הוטמעה במוקד 102 כיבוי אש מערכת המונעת התקפות על מרכזיית החירום
המערכת המשודרגת מבוססת בינה מלאכותית פועלת נגד מתקפות של מאות אלפי שיחות מטרידות ממקורות פרטיים ומהרשות הפלסטינית החוסמות אפשרות מאזרחים לפנות למוקד החירום ולקבל סיוע. מאת: מערכת Telecom News

לחץ כאן לפרטים נוספים
הוטמעה במוקד 102 כיבוי אש מערכת המונעת התקפות על מרכזיית החירום

האם צ'ט וצ'טבוט הם חובה ב"קול סנטר" (Call-Center)?
צ'ט קיים מזה שנים ב"קול סנטר" ובשנים האחרונות נכנס הצ'טבוט. האם הם המפתח להצלחת המגע עם לקוחות קיימים ופוטנציאלים? מהן האסטרטגיות ליישום צ'ט וצ'טבוט בסוגי ה"קול סנטר" לעסק קטן/בינוני? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
האם צ'ט וצ'טבוט הם חובה ב"קול סנטר" (Call-Center)?

משטרת ישראל תבצע קפיצת מדרגה במוקדי 100 לעולם "הרב ערוצי"
לקראת כנס ה-ICT הגדול ביותר בישראל, שיתקיים בקרוב (בינת אקספו 2019), נחשפים פתרונות ופרויקטים חדשניים, דוגמת מוקד ה-Omni-Channel החדיש, שייבנה במוקדי 100 של המשטרה, ו- Data Center חדש. מאת: אבי וייס

לחץ כאן לפרטים נוספים
משטרת ישראל תבצע קפיצת מדרגה במוקדי 100 לעולם "הרב ערוצי"

טכנולוגיית WebRTC (שיחות ישירות מהדפדפן) נכנסת במהירות למוקדי השירות
מרכז הפיתוח של אוויה בישראל מוביל את הפיתוחים החדשים ביותר בעולם בתחום הטלפוניה (אודיו ווידאו) בענן ובאינטרנט, והם מגיעים גם למוקדי השירות (Contact Centers) בעולם כמו גם בישראל. מאת: אבי וייס

לחץ כאן לפרטים נוספים
טכנולוגיית WebRTC (שיחות ישירות מהדפדפן) נכנסת במהירות למוקדי השירות

מה יגרום לך לרכוש "קול סנטר" (Call-Center) מתאים לעסק? - טיפים מעשיים
עסקים מוצפים בהצעות/מבצעים לשדרוג/החלפת ה"קול סנטר". מהם סוגי ה"קול סנטר" המתאימים לעסקים קטנים עד בינוניים? מה חשוב לבעלי ומנהלי עסקים לדעת טרם בחירת פתרון "קול סנטר"? ממה יש להיזהר? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
מה יגרום לך לרכוש "קול סנטר" (Call-Center) מתאים לעסק? - טיפים מעשיים

מדריך רכש מרכזיות טלפון לעסק הקטן והבינוני
איך בוחרים מערכת טלפוניה מתאימה לעסק ברמת ה-SMB וה-SME, שתחסוך כסף ותביא תועלת עסקית? 7 הסודות שחייבים לדעת לפני בחירת מרכזיית טלפונים ו-9 הטעויות של בעלי עסקים ומנהלים לפני רכישה. מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
מדריך רכש מרכזיות טלפון לעסק הקטן והבינוני

טיפים חיוניים לרכישת מרכזיית טלפונים IP לעסק
עסקים מוצפים בהצעות ומבצעים לשדרוג או החלפת המרכזיה. מהם סוגי המרכזיות המתאימים לעסקים קטנים עד בינוניים? מה חשוב לבעלי ומנהלי עסקים לדעת טרם בחירת פתרון מרכזיה עסקית? ממה יש להיזהר? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
טיפים חיוניים לרכישת מרכזיית טלפונים IP לעסק

תקשורת מוכוונת הקשר (Context) במוקדי השירות - יש חיה כזו
על תקשורת ״מוכוונת הקשר״ - שיטה הנגזרת מגישת ה-mobile first, מטרותיה והמהפכה שהיא עושה במוקדי שירות הלקוחות. מאת: ניר סמיונוביץ

לחץ כאן לפרטים נוספים
תקשורת מוכוונת הקשר (Context) במוקדי השירות - יש חיה כזו

המהפכה בעולם שירות הלקוחות ובמוקדי השירות הטלפוני - Call Centers
16 טיפים של מנהלי מוקדי שירות מנוסים במסע להבנת הלקוח ב-Call Center, ארבעה טיפים במסע של העסק להפעלת כלים אנליטיים AI/BI במוקדי השירות ו-14 היכולות, שמספקת מערכת מבוססת כלי אנליטיקה. מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
המהפכה בעולם שירות הלקוחות ובמוקדי השירות הטלפוני -  Call Centers

יש 20 עמודים
1  2 3 4   לעמוד הבא   
Bookmark and Share