צ'ט קיים מזה שנים ב"קול סנטר" ובשנים האחרונות נכנס הצ'טבוט. האם הם המפתח להצלחת המגע עם לקוחות קיימים ופוטנציאלים? מהן האסטרטגיות ליישום צ'ט וצ'טבוט בסוגי ה"קול סנטר" לעסק קטן/בינוני? מאת: מיכאל פנחס
לקראת כנס ה-ICT הגדול ביותר בישראל, שיתקיים בקרוב (בינת אקספו 2019), נחשפים פתרונות ופרויקטים חדשניים, דוגמת מוקד ה-Omni-Channel החדיש, שייבנה במוקדי 100 של המשטרה, ו- Data Center חדש. מאת: אבי וייס
מרכז הפיתוח של אוויה בישראל מוביל את הפיתוחים החדשים ביותר בעולם בתחום הטלפוניה (אודיו ווידאו) בענן ובאינטרנט, והם מגיעים גם למוקדי השירות (Contact Centers) בעולם כמו גם בישראל. מאת: אבי וייס
עסקים מוצפים בהצעות/מבצעים לשדרוג/החלפת ה"קול סנטר". מהם סוגי ה"קול סנטר" המתאימים לעסקים קטנים עד בינוניים? מה חשוב לבעלי ומנהלי עסקים לדעת טרם בחירת פתרון "קול סנטר"? ממה יש להיזהר? מאת: מיכאל פנחס
איך בוחרים מערכת טלפוניה מתאימה לעסק ברמת ה-SMB וה-SME, שתחסוך כסף ותביא תועלת עסקית? 7 הסודות שחייבים לדעת לפני בחירת מרכזיית טלפונים ו-9 הטעויות של בעלי עסקים ומנהלים לפני רכישה. מאת: מיכאל פנחס
עסקים מוצפים בהצעות ומבצעים לשדרוג או החלפת המרכזיה. מהם סוגי המרכזיות המתאימים לעסקים קטנים עד בינוניים? מה חשוב לבעלי ומנהלי עסקים לדעת טרם בחירת פתרון מרכזיה עסקית? ממה יש להיזהר? מאת: מיכאל פנחס
16 טיפים של מנהלי מוקדי שירות מנוסים במסע להבנת הלקוח ב-Call Center, ארבעה טיפים במסע של העסק להפעלת כלים אנליטיים AI/BI במוקדי השירות ו-14 היכולות, שמספקת מערכת מבוססת כלי אנליטיקה. מאת: מיכאל פנחס
יענקל לוי עייש, מנכ"ל ALE ישראל חושף, שברבעון רביעי השנה יושק ענן תקשורת וטלפוניה עסקית בארץ לפתרונות מתקדמים ,שטרם נראו בשוק הישראלי, ענן, שיספק את כל מה שעסק קטן עד ארגון גדול צריכים. מאת: אבי וייס
מערכות מוקד שירות רב ערוצי הן פתרון החוסך זמן וכסף ע"י קיצור תהליכי עבודה, אוטומציית תהליכי מכירה ושירות, הפחתת כ"א במוקדים והגדלת יעילות. על כל ארגון ועסק להיערך לעולם הצעירים חסרי הסבלנות. בועז סגיר