Telecom News - שירות הלקוחות יוצר חוויה חיובית אם מנצלים נכון נתונים בזמן הקשר עם הלקוח

שירות הלקוחות יוצר חוויה חיובית אם מנצלים נכון נתונים בזמן הקשר עם הלקוח

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> שירות הלקוחות יוצר חוויה חיובית אם מנצלים נכון נתונים בזמן הקשר עם הלקוח
שירות הלקוחות יוצר חוויה חיובית אם מנצלים נכון נתונים בזמן הקשר עם הלקוח
 מאת: רפי שקולניק, 4.7.21, 15:40רפי שקולניק יחצ צילום קובי קנטור
 
כל מה שנציגי שיווק ומכירות צריכים לדעת כיצד ניתן להשתמש בתבונה בנתונים (ביג דאטה) ובבינה מלאכותית (AI) כדי לשפר את חוויית הלקוחות במוקדי שירות הלקוחות וליצור לקוחות מרוצים.
 
הנתונים הם השמן המניע את הכלכלה של ימינו. מדהים להכיר כיצד נתונים וניתוחים אנליטיים של נתונים משנים ענפי עיסוק שונים ומניעים שינוי בחוויית הלקוחות ובהתייעלות הארגונים. 90% מהנתונים בעולם נוצרו במהלך השנתיים האחרונות, וארגונים כעת מוציאים יותר מ-180 מיליארד דולרים על יכולות ניתוחים אנליטיים של ביג דאטה.
 
כמה מהארגונים הידועים בעולם מצליחים בזכות השימוש בתובנות, שהפיקו מן הביג דאטה. והדוגמאות לכך רבות:
 
אמזון - ענקית המסחר האלקטרוני מרוויחה 35% מהמכירות השנתיות שלה באתר באמצעות המלצות מותאמות אישית על מוצרים. ההמלצות מקדמות נאמנות ורכישות חוזרות.
 
רשת בתי המלון המנהלת את המותג Marriot משתמשת במודל תמחור מבוסס נתונים המשתנה על בסיס נתונים שונים המשפיעים על המחיר, החל ממצב הכלכלה המקומית והגלובלית, עונתיות ועד לאירועים הנערכים בקרבת בתי המלון בתאריכים מסוימים. טקטיקה זו הביאה לגידול של 5% בהכנסה לחדר במלון.
 
נטפליקס מדווחת, ששיעור שימור הלקוחות בשירות הסטרימינג שלה עומד על 93% כתוצאה מהיכרות עמוקה של המשתמשים שלה. ההיכרות מבוססת הנתונים סייעה לחברה להצמיח גם את פעילות הפקת הסרטים והתוכניות העצמאיות שלה בהתאם למה שהצופים רוצים.
 
ענקית התיירות המקוונת אקספדיה מנתחת במהירות את הנתונים במחסן הנתונים שלה המכיל קרוב ל-200 טרה של נתונים (היקף נתונים שלא ניתן היה לעבד לפני עשור), כדי לספק את התוצאות הטובות והמותאמות ביותר להרגלי החופשה של הלקוחות.
 
שירות לקוחות: יצירת הבנה בעולם מחובר
כיצד השינויים והיכולות הללו האלה משנים את העולמות של ניהול ותפעול מערך שירות לקוחות? כיצד ניתן להשתמש בנתונים ובינה מלאכותית כדי לשפר את חוויית הלקוח במוקד שירות הלקוחות?
 
המשמעות של איסוף וארגון נתונים במהירות, והצגתם בצורה הברורה ביותר שניתן בפני נציג השירות, היא אפשרות מהירה לספק ללקוח את התשובות והמידע שהוא צריך ומותאם לו אישית. מנקודת מבט טכנית, המשמעות היא הזרקת בינה מלאכותית (AI), ידע ותובנות, לאורך כל מסע הלקוח והקשר שלו עם נציגי השירות, כדי להבטיח קבלת החלטות חכמה ומבוססת נתונים, ובחירה מיודעת באפיק פעולה נכון ואישי.
 
קיבצתי כמה נושאים הקשורים לשימוש נבון בנתונים עליהם מומלץ להתעכב כאשר בוחנים תפעול מערך שירות לקוחות היוצר לקוחות מרוצים.
 
איסוף, ניטור, ניתוח וניהול של ביצועי העובדים במוקד השירות - כדי לשפר את איכות השירות וחוויית הלקוח חשוב לבדוק את ביצועי העובדים ואיכות השירות באמצעות ניתוח הפעילות שלהם לא רק בשיחות הטלפוניות, אלא גם כיצד הם משתמשים ביישומי השירות, העבודה על פי תהליכים ועמידה בלוחות זמנים.
 
במקביל, יש לבצע אוטומציה מלאה לניהול האיכות של נותני השירות, באמצעות אימוץ אמצעי הערכת נציגי השירות דוגמת ניקוד עובדים וביצוע הדרכות ואימון לעובדים.
 
המלצות והתראות בזמן אמת לעובדי המוקד - שיחות עם לקוחות מכילות כמות אדירה של מידע, שממנו ניתן לנתח ולהפיק תובנות. כך, יוצרים בינה באופן אוטומטי מתוך הקלטת שיחות. תמלול השיחה וניתוח הטקסט בזמן אמת באמצעות AI, יכולים לסייע להבנה טובה יותר של לקוחות ולהתאים את מיתווה השיחה תוך כדי השיחה. 
 
במערכות מתקדמות ניתן לזהות את הנאמר בשיחה ולהציע לנציג השירות המלצות פעולה כמו מכירות upsell או המלצה כיצד לפתור תקלה, או התראות דוגמת התראה על דרישה רגולטורית למילוי טופס תוך כדי השיחה. אנליטיקה חכמה מזהה, מקבצת, ומארגנת מילים מדוברות מתוך כמות גדולה מאוד של שיחות עם לקוחות בקבוצות נושאים, שיסייעו לזהות מגמות, הזדמנויות ובעיות.
 
מתן אפשרות לנתונים לקדם החלטה לגבי הפעולה הבאה - באמצעות מתן כלים טובים ביותר לשירות עצמי של הלקוחות, ואספקת מסמכים וידע מתאימים לעובדים בזמן שהם מדברים עם לקוחות, ניתן לשפר שביעות רצון לקוחות ולפתור בעיות. באמצעים הללו ניתן להגביר את שיעור הפתרון לפניה כבר בפניה ראשונה, באמצעות אספקת תוכן רלוונטי לעובדים וללקוחות וכן ביצוע ניתוח אינטראקציה עם לקוחות בזמן אמת.
 
קיימות מערכות המסוגלות להבין את הרגש (הסנטימנט) של הלקוחות כדי לקבל תוצאות טובות יותר. לדוגמא, כאשר לקוח מפגין כעס, נציג השירות יונחה לספק פיצוי כלשהו או הנחיה להעביר למחלקת שימור לקוחות, ללקוח מרוצה משירות מסוים ניתן להציע בזמן אמת הרחבת שירות עם הצעת מחיר אטרקטיבית. 
 
סייענים דיגיטליים מספקים תשובות ותסריטי שיחה - נציגי מכירות או נציגי שירות, שחוזרים ללקוח או פונים בשיחה יזומה ללקוח, יכולים להיעזר בסייענים דיגיטליים, שמספקים תסריטי שיחה ותובנות לפני יצירת השיחה, ומספקים לעובדים הכוונה על המסך בזמן אמת. כך, הם יוכלו לקבל תוך כדי שיחה המלצה על הפעולה הבאה הטובה ביותר שיש לנקוט.
 
במקביל יכולים נציג השירות/מכירות לקבל בזמן השיחה גישה למגוון מקורות מידע ארגוניים כדי לקבל את כל התשובות שהם צריכים ברגע שהם צריכים אותן מתוך שלל אפשרויות, שהלקוח יכול לשאול בשיחה.

צילום תמונה עליונה: קובי קנטור
 
מאת: רפי שקולניק, יולי 2021.
מנכ"ל הפעילות העסקית של Avaya ישראל

CALL FREE



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים