Telecom News - מיזם טלוויזיה נוסף על האינטרנט (OTT) עולה לאוויר השבוע: Take

מיזם טלוויזיה נוסף על האינטרנט (OTT) עולה לאוויר השבוע: Take

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> מיזם טלוויזיה נוסף על האינטרנט (OTT) עולה לאוויר השבוע: Take
מיזם טלוויזיה נוסף, שמנצל את תקופת הכאוס של הרגולציה על השידורים ברשת האינטרנט (OTT), בשם Take, עולה לאוויר בתחילת השבוע (19.4.15), מיוזמתו של ליאור בנאי (מנכ"ל Free Telecom) והשקעה של קבוצת פל. הממיר מכיל, בין היתר, את רכיבי התוכנה של קומיגו של דב מורן.
מאת: אבי וייס, 15.4.15, 13:55

כפי שציינו בעת השקת שירותי סלקום tv, שאין מה למהר, כי יגיעו די מהר לשוק שירותי טלוויזיה על האינטרנט (OTT) לא פחות טובים והרבה יותר זולים, כעת נחשף, שבתחילת השבוע (19.4.15) עולה לאוויר מיזם Take. המנכ"ל הוא ליאור בנאי (בתמונה) המוכר יותר לשוק כמנכ"ל Free Telecom, מיזם MVNO, שהחליף ידיים (בין היתר, לתדיראן טלקום), וכעת יוצא לדרך חדשה, בגיבוי קבוצת פל, קבוצה מאוד חזקה בתחום ייבוא מוצרי חשמל ואלקטרוניקה לישראל. 

הממיר לבתים יכיל מרכיבים שת תוכנת Comigo, פרי פיתוח ישראלי מאוד מבריק בהמצאה של דב מורן, שרק היום פורסם שקיבל פרס על "מפעל חיים". המחירים של השירות החדש יפורסמו בקרוב.

בינתיים, הרגולציה על שירותי הטלוויזיה על האינטרנט בישראל תקועה עמוק בבוץ, ותחילת השירותים של סלקום עודדה שחקנים נוספים להיכנס לשוק, מה שנראה בחודשים הקרובים, גם מצד גולן טלקום וגם מצד מתחרות נוספות דוגמת קרטינה טיוי (בממשק בעברית), חברת ה-ISP פאסט - Fast עם Fastbox, סמסונג-SmartVOD, מיזם של גטר-טק, או מצד נטפליקס ואולי גם ע"י רמי לוי. זאת, בנוסף לשירות המאוד מצליח של פרטנר בשם Orange4G. כל זאת, בתחרות מול הפתרונות החלופיים דוגמת "טלוויזיות חכמות" ושפע של "מזרימי מדיה". 

בעבר, כמה חברות ניהלו מו"מ כדי לשלב את נטפליקס בישראל, כולל מעל התשתית של Unlimited. היות ו-Unlimited היא עדיין בגדר חלום רחוק לרוב תושבי ישראל, סביר להניח, שנראה את נטפליקס נכנסת לישראל לבדה, או עם שת"פ עם אחת החברות הגדולות בשוק. בכל מקרה, זה 
לא יהיה השירות היקרהספק חוקי וחסר הערך ללקוחות, של סלקום, שנלכדה בתרגיל של בזק ומשרד התקשורת בתחום העלויות של "השוק הסיטונאי"

עדכון 19.4.15, 11:26: Take השיקה הבוקר במסיבת עיתונאים ממיר המקטלג ומסדר את תכני האינטרנט בתיקיות ובערוצים על גבי מסך הטלוויזיה. אין מחיר לחודש אלא יש רק תשלום חד-פעמי של 549 ש"ח לממיר, שיגיע עם שליח עד הבית ללא דמי משלוח. לקבלתו יש להירשם באתר החברה.

ההבדל בין הממיר לסטרימר טמון בכך, שהקטלוג והסידור לערוצים נעשה ע"י Take. הממיר הוא של Shenzhen SDMC Technology עם מערכת התוכנה של קומיגו כפי שצוין לעיל. הוא כולל שלט מתקדם עם עכבר ומקלדת בעברית ובאנגלית. תיקון הממיר ייעשה דרך קבוצת פל.

זה ממיר אנדואיד HD עם סטרימר מובנה, שמכיל את ערוצי עידן פלוס, ספריית VOD ואפליקציות. בין האפליקציות ניתן למצוא את  גוגל פליי  ויוטיוב. יש לו סוללות ליתיום נטענות, שניתן לטעון דרך הממיר (כבל USB מצורף לממיר). 

כתבה נרחבת ומפורטת על המיזם Take, על תכונות הממיר והפונקציות השונות ועל אפשרויות עתידיות הגלומות במיזם - כאן.

עדכון 26.4.15: מבחן דרך ל-Take בחדר מגורים ובממ"ד - כאן.

עדכון 19.7.15: חברת Take עומדת להשיק חבילה ב-29.90 ש"ח לחודש עבור ערוצי פרמיום מחו"ל + הקלטת תכני ערוצים ו-VOD בענן + שירות תיקונים VIP לבית הלקוח. ספריית ה-VOD תישאר בשלב זה ללא תשלום, בהמשך יצטרפו לה תכני פרמיום בתשלום מזערי. 

TAKE LOGO



 
 
Bookmark and Share