Telecom News - נחשף לכאורה "יו"ר השיטה הסיציליאנית" לחסימת קווים במגזר החרדי בישראל!

נחשף לכאורה "יו"ר השיטה הסיציליאנית" לחסימת קווים במגזר החרדי בישראל!

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> נחשף לכאורה "יו"ר השיטה הסיציליאנית" לחסימת קווים במגזר החרדי בישראל!
חשיפות מזעזעות נוספות, שמועברות לטיפול היועמ"ש, של "השיטה הסיציליאנית" (שהיא "שיטת סד"ח": ר"ת: סחיטת דמי חסות, לכאורה), בתחום חסימת הקווים ב"קומה הכשרה" במגזר החרדי ואף מחוצה לו, כשמי שעומד ונותן גיבוי לכאוס הזה הוא לא אחר מאשר מנכ"ל משרד התקשורת, נתי כהן, בידיעת ועצימת עין של שר התקשורת, דודי אמסלם, מטעמים ברורים: לא להסתבך עם שותפים קואליציוניים.
מאת: אבי וייס, 10.3.20, 07:00נתי כהן

תחום החסימות הבלתי חוקיות של קווים במגזר החרדי, "מככב" רבות באתר זה (מעל ל-75 כתבות חשיפה), והחשיפות האחרונות והטריות בחודש החולף הן:
  • שוב השתוללות של עסקני ועדת הרבנים לענייני תקשורת: חסמו את ש"ס!
  • כאן בסעיף 1: "משקרים, מטייחים, מחפים על השקרים ומסגירים את כל פרטי מתלונן לוועדת הרבנים לענייני תקשורת (לרבות "חוות דעתו" על הרבנים), תוך יצירת סיכון אישי, חברתי וכלכלי חמור ביותר למתלונן." [הוגשה תלונה בנושא ליועמ"ש והיא כעת בטיפול].
  • כאן בסעיף 20: "עוד חסימות מרגיזות ומקוממות של ועדת הרבנים לתקשורת לגופים ציבוריים וממשלתיים, ללא כל בסיס חוקי ובגיבוי וחיפוי של שר התקשורת".
  • כאן בסעיף 23: "עליית מדרגה בתעלולים של ועידת הרבנים לענייני תקשורת: חסימת מספרים פרטיים, שאין בהם שום דבר עסקי או אחר".
  • כאן בסעיף 24: "התחמקות מתשובה, ותשובה לא נכונה ולא לעניין, מצד לשכת שר התקשורת, בהמשך לסעיף 20 לעיל, בעניין חסימת מספר הטלפון של מרפאת טיפת חלב בקרית מוצקין".
אולם, כל החשיפות הללו מתגמדות, מול החשיפות, שאני מביא כעת כאן. 

ביום 2.3.20 שלחתי את השאלות הדחופות הבאות לשר התקשורת דודי אהשר דודי אמסלםמסלם, בתמונה משמאל (ולידיעת צמרת משרד התקשורת וועדת הרבנים לענייני תקשורת):
"הנדון: שליטת אגודת ישראל בוועדת הרבנים לענייני תקשורת ועריכת הסכמים בלתי חוקיים על ידם.
שלום רב,
על פי הפרסום שנחשף כאן (קובץ PDF מצורף, אם האתר לא עולה) בכתבה, שפורסמה ב-1.3.20, על פי ההקלטה המצורפת לכתבה לעיל [קישור להקלטה אם במקרה היא נעלמת מרשת האינטרנט, מהאתר "בחדרי חרדים"], נעשתה "עסקה" בבחירות המוניציפליות האחרונות, בין ראשי אגודת ישראל לבין הרב ברלנד (שעומד כעת לדין), והדיל היה כזה:
1. הרב ברלנד יורה לחסידיו להצביע גם ג' (אגודת ישראל) ולא רק נץ.
2. בתמורה, אגודת ישראל דואגת דרך ועדת הרבנים לענייני תקשורת, לחסום את קווי המידע של מתנגדי הרב ברלנד, בעדה החרדית.
ההקלטה הזו מוכיחה ישירות את השליטה המלאה של אגודת ישראל במנגנון החסימות של קווים, מטעמים זרים ומוזרים,
מה שמסביר גם את החסימות לש"ס,
כך, אגודת ישראל יכולה להבטיח לרב ברלנד וחסידיו, "שוחד בחירות", בתצורה של חסימת קווים, שלא מוצאים חן בעיניו.
הכיצד משרד התקשורת נותן לכאוס הזה להתקיים?
אודה לתגובה דחופה".

תגובה טרם קיבלתי, ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים - שתגובה לא אקבל, די ברור למה (סביר להניח שהשר לא ירצה להתעמת עם השותפים הפוליטיים של מפלגתו). 

תשומת לב שבהקלטה, הצדדים לשיחה מודעים היטב לכך, שהמתת (חסימת קווים של מתנגדי הרב ברלנד) זה "שוחד בחירות", אך משום מה סבורים, שאם המתת יינתן אחרי הבחירות, זה לא ייחשב כ"שוחד בחירות"... 

אולם, ההקלטה של השיחה עם הרב ברלנד היתה רק המבוא.

העיקר נחשף במקרה, אגב שחרור מידע של "יחידת חופש המידע" במשרד התקשורת.


לכן, ביום 7.3.20 שלחתי את סדרת השאלות הנוקבת הבאה לשר דודי אמסלם, לידיעת צמרת משרד משרד התקשורת וועדת הרבנים לענייני תקשורת:
"שבוע טוב,
1. משרד התקשורת \ חופש המידע שחרר בימים האחרונים באתר חופש המידע מספר בקשות מידע ומענים לבקשות, בנוגע לחסימת קווים שרירותית ע"י עסקני ועדת הרבנים לענייני תקשורת, וב-2 פניות, שפורסמו באתר חופש המידע, שנענו בהרחבה (כאן וכאן), עולה, שבשנה החולפת, משרד התקשורת קיבל מאות פניות של אזרחים (חרדים, דתיים ואף למרבה הפליאה, גם חילונים), שמתלוננים וזועקים על חסימה פתאומית של קווי הטלפון שברשותם (סלולרי ו\או קווי) ומבקשים בדחיפות את עזרת משרד התקשורת בנושא זה, היות והטלפון הוא כלי חיוני ביותר עבורם.

2. בכל מאות הפניות הללו, משרד התקשורת השיב לכל הפונים, ללא יוצא מן בכלל, בדיוק אותה תשובה, ובתשובה המתלוננים מופנים למספר טלפון של עסקני ועדת הרבנים לענייני תקשורת. זה כל הטיפול.

3. מהתלונות הללו עולה (מצ"ב צילום, ומוצג בתחתית הסעיף), שההפניה של המתלוננים למספר הזה, משמעותה, שהאזרח שנחסם צריך לשלם כסף לחברה פרטית, בבעלות עסקני ועדת הרבנים, כדי לשחרר את החסימה, ואם הוא מפעיל בקו הזה שירות או עסק, הוא צריך לשלם להם באופן קבוע, מידי חודש בחודשו, לתמיד.
ועדת הרבנים לענייני תקשורת

4. המינוח המתאים לתהליך הזה הוא סד"ח, לכאורה, שיטה, שהייתה מאוד נפוצה בכמה מקומות בעולם, דוגמת סיציליה.

5. אם לא די בכך, מפניה אחרת, שעלתה לאתר חופש המידע (כאן) עולה, שמי שמספק הגנה מלאה (גיבוי וחיפוי) לסד"ח לכאורה הזה, הוא לא אחר ממנכ"ל משרד התקשורת, נתי כהן (מצ"ב כאן התכתובות של הדיון, שנערך על ידו והמסמך, שיצא תחת ידו בחתימתו), מי שממציא חוקים חדשים במדינת ישראל ונותן גיבוי מלא לסד"ח, לכאורה, שמופעל כנגד כמויות עצומות של אזרחים בישראל (תזכורת: על העצומה כנד הסד"ח הזה חתמו לא פחות מ-52 אלף חרדים. המספר הזה נתקבע ב-52 אלף, משום שהמספר להצטרפות לעצומה, נחסם כליל ע"י אותם עסקנים, שהחליטו לטרפד בכוח את העצומה. כך. שסביר להניח. שהמספר של החותמים על העצומה, היה מגיע להיקף של כמעט כל אוכלוסיית החרדים בישראל, שיש ברשותם "טלפון כשר" ב"קומה הכשרה").

6. האם לא מן הראוי, ששר התקשורת יפטר (או למצער ישעה עד סיום הברור), את מנכ"ל משרד התקשורת, שהתגלה כאן כמי שעומד מאחור ונותן גיבוי וחיפוי והוא "תומך נלהב" של ההתארגנות הפלילית הזו, ,לכאורה, ב"סגנון סיציליאני", התנהלות המתרחשת בישראל בידיעת השר (ואולי אף בהסכמתו)?
אודה לתגובה דחופה, בטרם העניין יועבר ליועמ"ש לבדיקה".

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שתתקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים - שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

לאחר אי קבלת מענה לפנייתי, העניין מועבר לטיפולו של היועמ"ש, בדרישה לפתיחה בחקירה פלילית, של השערורייה המחרידה הזו, שנעשית, לכאורה, "בחסות" מנכ"ל משרד התקשורת. 
אישור קבלת התלונה ע"י היועמ"ש - כאן
המשך יבוא ודי בקרב. 

עדכון 3.6.20: התלונה הועברה מלשכת היועמ"ש ללשכת פרקליט המדינה (2 לשכות שהן כפופות כיום לאותו אדם: ד"ר עו"ד אביחי מנדלבליט) - כאן



 
JEWISH FREE



 
 
Bookmark and Share