Telecom News - שרי התקשורת והבריאות משקרים לציבור בעניין העברת נתוני איכון מהשב"כ!

שרי התקשורת והבריאות משקרים לציבור בעניין העברת נתוני איכון מהשב"כ!

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> שרי התקשורת והבריאות משקרים לציבור בעניין העברת נתוני איכון מהשב"כ!
זאת, בכל הנוגע להעברת האזהרות לבידוד לכ-600 אלף מחזיקי טלפונים ב"קומה הכשרה". דובר משרד הבריאות אף מחק והעלים כל זכר להודעתו לציבור בנושא זה, אך לא הביא בחשבון, שהצלחתי לשמור את ההודעה וההקלטה הנלווית טרם מחיקתן, והן מובאות להלן. הוגשו תלונות חריפות לגורמי האכיפה על אחריות לגרימת מוות, נכות ונזקים כלכליים בהיקפים אדירים ומזעזעים, עקב המחדל המתמשך הזה, שמקורו בחיפוי וגיבוי מתמשכים של שני השרים הללו (בידיעת שר הפנים, שמרכז את הטיפול במגזר החרדי), למעשי "עסקני ועדת הרבנים לענייני תקשורת", שכל מטרתה "לעשות קופה" ו"להאזין בסתר" לקווים ב"קומה הכשרה". חשיפה נוספת בשערורייה המסרבת להיגמר.
עדכונים בסוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 17.4.20, 11:38דודי אמסלם

במהלך השבוע פרסמון כמה כלי תקשורת תלונה חריפה, שהוגשה למבקר המדינה, בנושא חסימת הטלפונים במגזר החרדי. חלק מהם העתיקו חשיפות שלי בלי קרדיט (לא משהו חדש עבורי). 

אולם, הפרסומים הללו היו מוטעים וחלקיים, משום שמי שפרסם אותם, לא קרא את כל המסמכים הנמצאים בתלונה ולא בדק את כל המסמכים והעובדות הקיימים במקביל ולפני התלונה.

כ"כ, התלונה, שמייד אציג ואחשוף במלואה, הוגשה לא רק למבקר המדינה, אלא גם למשטרת ישראל, ליועמ"ש ולמחלקת החקירות בנש"מ (נציבות שירות המדינה).

כל אלה מובילים לחשיפת שערורייה שונה לגמרי ממה שפורסם עד כה. זו שערוריית הטיוח של השערורייה, שכוללת ניסיון נואל להסתיר, להעלים ולטייח את הכישלון המתמשך, בהעבר המסרונים מאיכון השב"כ דרך משרד הבריאות, אל כ-600 אלף מחזיקי טלפונים ב"קומה הכשרה".

הטיוח הזה כולל מחיקה והעלמת ההודעה שנשלחה לציבור מצמרת משרד הבריאות בעניין זה. 

כל זה נוגע לחלק במגזר החרדי, שאין לו
שום נגישות לאמצעי תקשורת אחר, לא רדיו או טלוויזיה, כמובן לא אינטרנט. ציבור, שאינו חשוף לכלי התקשורת המקובלים בציבור החילוני, הדתי והחרדי (שאינו ב"קומה הכשרה"). 

המסמכים והחשיפות, שקדמו לתלונה החדשה (שמייד אציג), מפורטים בכמה וכמה כתבות חשיפה ובכללן החשיפות הבאות: בדיוני בג"ץ החוזרים (שמתקיימים כעת "בשידור חי") בנושא האיכון של השב"כ (וגם של המשטרה) עבור משרד הבריאות עקב מגפת הקורונה, 2 הצדדים (העותרים הרבים ומולם פרקליטות המדינה והיועמ"ש), לא מדווחים ומספרים את האמת לבג"ץ ב-2 נושאים מאוד מהותיים לדיון הזה:
  1. האיכון של השב"כ והמסרונים אינם מגיעים בכלל, לא הגיעו ולא יגיעו (בטווח הזמן הקרוב) לאוכלוסייה לא קטנה (כ-600 אלף בעלי מכשירי סלולר), שנמצאים ב"קומה הכשרה". זו בעיה, שידועה למקבלי ההחלטות ולא נפתרה, בעיקר בגלל שליטת "עסקני ועדת הרבנים לענייני תקשורת" בציבור מחזיקי המכשירים הללו כנגד רצונו, בשיטות, שאפילו בסיציליה לא קיימות. אלו בדיוק אותן מכשלות שהיו ועדיין קיימות בנושא אזעקות "צבע אדום". כך, שיש פלח אוכלוסייה, שכל מה שעושה השב"כ לטובת הצלת חיים ובידוד נשאי הנגיף, כלל לא נמצא ולא מתקיים עבורו, במסגרת הזו. על ההשלכות החמורות ביותר של עניין זה (במתים, בנכים ונזק כלכלי אדיר ממדים לכל המשק - מייד בהמשך).
  2. כל הכתבים והפוליטיקאים, שזעקו לפרטיותם, הארד"ר אביחי מנדלבליטגונים החרדים לפרטיות הציבור ולאובדן הדמוקרטיה, שעתרו ועותרים לבג"ץ, היועמ"ש, שמקפיד לפתע על כל סעיף בהגנת הפרטיות בעניין המעקבים לאיכון חולי קורונה במטרה להציל חיי אדם, נעלמו בבת אחת מעל פני כדור הארץ והשתתקו, כשחשפתי שסלקום עשתה את זה שנים, אבל לבריאות הכיס של בעליה. את גורמי אכיפת החוק ובראשם היועמ"ש ( ד"ר אביחי מנדלבליט, בתמונה משמאל), זה בכלל לא הזיז, והוא לא הורה לבדוק את הנושא הפלילי הזה ולחקור אותו לעומק, כולל מי קיבל את הנתונים (מלבד חברת טרנדאיט) ומי החליט ואישר את זה. ליתר ביטחון, למעלה מ-5 שנים ההתקיים "צו איסור פרסום" על הפרשה הזו, כדי שלא נדע ממנה. כלומר: כל הטענות על פגיעה בפרטיות (לרבות פגיעה בפרטיות של עיתונאים) הן פשוט קשקוש. איש מהם לא הזדעק כשסלקום עשתה בדיוק את אותו דבר ומכרה את פרטי המידע והמיקום המדויק שלהם סביב השעון, במשך שנים. 
החלק החמור ביותר, שנחשף כעת בכתבה כאן, הוא הניסיון המדהים והטפשי של דובר משרד הבריאות (כנראה במצוות השר), למחוק ולהעלים את ההודעה שלו לציבור, שכללה גם קובץ קול, הודעה, ששוגרה ביום 8.4.20.

כהרגלי ומתוך ניסיון רב בהתנהלות של מערכות, שרוצות להעלים עובדות מהציבור ("הקליקה", שתפרה את תיק 4000 התמחתה במשבצת הזו), העברתי את ההודעה הזו ואת קובץ הקול לענן המאובטח והפרטי שלי. כך, שניסיון ההעלמה של ההודעה וקובץ הקול נראה קצת אידיוטי, כשהוא מוצג כאן למטה בנספח א' במלואו.

אגב, דובר משרד התקשורת לא מחק את הודעתו השקרית, והיא עדיין מצויה באתר המשרד. לפחות לא ניסה להעלים את השקר... 

למה משרד הבריאות החליט להסתיר ולהעלים את הודעת המשרד בדבר הפתרון לאיכון טלפונים ב"קומה הכשרה"?
ביום 16.4.20 שלחתי את השאלות הדחופות הבאות לצמרת משרד הבריאות ולידיעת צמרת משרד התקשורת, לוועדת הרבנים לענייני תקשורת ולשר הפנים:
"הנדון: בקשה לפתיחת חקירה - גרימת מוות ונזקים של מיליארדים למשק כתוצאה מרשלנות משרד התקשורת [ומשרד הבריאות] בטיפול בטלפונים הכשרים.
שלום רב,
1. בהמשך למה שיש כאן למטה [בנספח א'], הודעת דובר משרד הבריאות בעניין העברת מסרונים ל"קומה הכשרה" (כולל ההקלטה להדגמה, שהדובר שלח), ההודעה הזו הועלמה ונמחקה כליל מאתר משרד הבריאות ומפורטלי הקורונה.
2. כמובן שלא ניתן היה להעלים זאת מענן המידע שלי (המידע שהועלם נמצא גם בכתבה כאן), כי שמרתי את המידע בענן שלי (כהרגלי, הייתי בטוח, על סמך ניסיוני בתחום, שהוא יועלם), ושמרתי את המידע הזה טרם העלמתו מאתר משרד הבריאות.
3. מי אחראי להעלמת המידע החשוב (והשקרי) הזה, שהפיץ דובר משרד הבריאות (אני משוכנע שהוא לא המציא את הידיעה בעצמו...) ומדוע?
4. מי הורה לדובר משרד הבריאות להעלים את המידע הזה מהציבור, אחרי הפצתו?
5. מדוע עד היום לא ניתן להעביר הודעות לציבור מטעם משרד הבריאות (בעקבות איכוני השב"כ ומשטרת ישראל), לציבור הנמצא ב"קומה הכשרה"?
6. מדוע לא נעשה מאומה לאלה שיצרו את הבעיה ("עסקני ועדת הרבנים לענייני תקשורת", קבוצה המתנהלת מזה שנים, כמו בסיציליה בימים הטובים...).
7. אודה לתגובת משרד הבריאות ושר הפנים, לגבי מה שיש כאן למטה.
8. ממתין לתגובתכם, לנוכח חומרת העניין הקשור בחיי אדם, נכים רבים ונזקים של מיליארדים". 

תגובה לא קיבלתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

גם די ברור, שכל המופיע בכתבה זו על כל המסמכים הנלווים, יועבר ליועמ"ש, בדרישה לחקירה פלילית בגין הטיוח המדהים הזה. 


מה אחריותו שר התקשורת, דודי אמסלם (בתמונה למעלה משמאל) לכאוס המחריד הקיים בתחום זה?
ביום 16.4.20 שלחתי לשר התקשורת, לצמרת משרד התקשורת .את הפנייה הבאה, בעקבות פנייה שקיבלתי לידיעה, של בכירה בעולם החרדי בשם רחל מוזס, שכבר הגישה לא אחת בעבר תלונות בתחום "הקומה הכשרה", פנייה, שצרפתי כאן למטה כחלק מפנייתי לשר:
"הנדון: בקשה לפתיחת חקירה - גרימת מוות ונזקים של מיליארדים למשק כתוצאה מרשלנות משרד התקשורת בטיפול בטלפונים הכשרים.
שלום רב,
מה תגובת השר למה שיש כאן למטה ובמסמכים המצ"ב?
אין מי שנושא באחריות למצב המזעזע ביותר הזה?
*********************************************************************************************************
15.4.20
לכבוד
 
מבקר המדינה שלום וברכה
 
בקשה לפתיחת חקירה - גרימת מוות ונזקים של מליארדים למשק כתוצאה מרשלנות משרד התקשורת בטיפול בטלפונים הכשרים.
 
סימוכין: פניה מס' 1092050
  
1. מגיפת הקורונה מתפשטת ברחבי מדינת ישראל, המאמצים הלאומיים להכלת המגיפה ממשיכים, אך ישנם 2 מקומות בהם המגפה משתוללת ללא רסן. בני ברק, והאזורים החרדיים בירושלים.
 
2. מבלי להקל ראש ולהפחית מאחריות בודדים במגזר החרדי, והנהגת ראשי המגזר החרדי בתחילת הפרצות המגפה, הרי שבמהרה בני הציבור החרדי כציבור, החל להשמע להוראות ולהקפיד באדיקות על קיום ההוראות, אף במידה רבה יותר מהנצפה באזורים של המגזר הכללי במדינת ישראל.
 
3. למרות הכל, התחלואה בקרב הציבור החרדי ממשיכה לזנק, מדוע?
 
4. אחת הסיבות המרכזיות להתפרצות המגיפה הינה אנשים אשר צריכים להיות בבידוד, ואינם בבידוד. על מנת לפתור את הבעיה, מדינת ישראל לראשונה בתולדותיה אישרה סמכויות מעקב חסרות תקדים של השב"כ על תנועות האזרחים אשר היו במגע עם חולי קורונה, ושולחים אליהם הודעת SMS אשר מודיעה להם על החובה להיות בבידוד.

בתאריך 5.4.2020 פרסם משרד התקשורת הודעה שקרית לציבור (כאן), הטוענת כי נמצא פתרון, כך שהציבור החרדי יתחיל לקבל הודעות על חובת הבידוד בהודעה קולית במקום SMS, ההודעה נמצאת בלינק זה: https://www.gov.il/he/departments/news/05042020_7
בהודעה נכתב: 
"מנויים כשרים- המענה לציבור החרדי המנוי בקווים  הכשרים בנוגע לקבלת מסרונים ממשרד הבריאות, מתבצע באמצעות המרה של הטקסט להודעה קולית. "

כאמור, מדובר על הודעה שקרית - עד עצם היום הזה הציבור החרדי לא החל לקבל הודעות קוליות על חובת הכניסה לבידוד.
 
5.  שערוריה זו מובילה לכך שהיחס בין חולים בפועל (כמות נדבקים בניכוי המחלימים) לבין כאלו אשר נמצאים בבידוד בפועל, נמוך בצורה משמעותית ביותר במקומות בהם ריכוז האוכלוסיה הינו חרדי. כך לדוגמה בתאריך ה-14.4 היו בבני ברק 1899 חולים (בניכוי המחלימים), ורק 258 בידודים בפועל. כך גם בשאר הערים (קובץ הנתונים הרשמי מצורף לפניה זו) ניתן לראות קורלציה מובהקת בין כמות החרדים לבין יחס חולים/מבודדים בעיר.
 
6. שערוריה זו גורמת לכך שהזקוקים לבידוד בקרב ציבור מחזיקי הטלפון הכשר לא מקבלים את ההודעות בזמן, לא נכנסים לבידוד וממשיכים להפיץ את הנגיף.
 
7. המשך הפצת הנגיף בקרב מחזיקי הטלפון הכשר כתוצאה ממחדל זה עולה במקרי מוות, בכך ש"השטחת העקומה" מתעכבת ואיתה גם החזרת המשק לפעילות, דבר העולה מיליארדים רבים למשק.
 
8. משרד התקשורת הינו הגוף אשר אחראי באופן ישיר למחדל זה, הפקיר את מאות אלפי מחזיקי הטלפון הכשר בידי מספר עסקנים, אשר חיי אדם מעניינים אותם כשלג דאשתקד. מבלי לוודא כלל כי ישנה דרך כל שהיא לגופי חירום לשלוח אליהם בעיתות חירום. הפקרות זו הינה באחריות ישירה של משרד התקשורת.
 
9. כבר בתאריך 1.3.2020 (כאן) פניתי למשרד התקשורת ולמבקר המדינה (כאן) והתרעתי על הסכנה בכך שמשרד התקשורת הפקיר מאות אלפי אזרחים לחסדי עסקנים, ועל כך שלמדינה אין דרך להתריע בפניהם על הודעות בנושאי הקורונה. למעלה מחודש חלף (בשיא זינוק התחלואה) עד שמשרד התקשורת הואיל בטובו לשקר לציבור על כך שמצאו פתרון, וכעת אנו נמצאים למעלה מחודש וחצי לאחר שהתרעתי על הנושא, ועדיין הציבור החרדי לא מקבל הודעות בנושאי הבידוד. דבר שמפיץ את הנגיף ומשבית את המשק הישראלי.
 
10. משרד התקשורת מודע היטב לבעיות הקשורות לטלפון הכשר, וזאת לאור עשרות כתבות שהתפרסמו בתקשורת עד היום, ואשר משרד התקשורת נתן תגובה לכתבות אלו. אך למרות זאת הותיר את האחריות לבטחונם ובריאותם של מאות אלפי אזרחים בידי מספר עסקנים. ועכשיו כולנו משלמים את המחיר.

חלק מכתבות אלו, אשר משרד התקשורת נתן את תגובתו לכתבות, נמצאים בערך הויקיפדיה על הסלולארי הכשר, כאן: https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A1%D7%9C%D7%95%D7%9C%D7%A8%D7%99_%D7%9B%D7%A9%D7%A8
 
11. אבקש כי פניות הציבור במשרד התקשורת יעבירו את פנייתי זו למבקר הפנימי של המשרד, וכי מבקר המדינה יבדוק את השערוריה הזו.
 
רחל מוזס

העתקים נשלחו גם למחלקת חקירות נש"מ, ליועמ"ש ולמשטרת ישראל.
******************************************************************************************************************************

תגובה לא קיבלתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

גם די ברור, שכל המופיע בכתבה זו על כל המסמכים הנלווים, יועבר ליועמ"ש, בדרישה לחקירה פלילית, בגין הטיוח המדהים הזה. 

אישור קבלת הפנייה ליועמ"ש נמצא כאן

חשוב להזכיר כאן את הפסוק"לא תעמוד על דם רעך". זו מצווה המופיעה בתורה, ספר ויקרא ,פרק י"ט, פסוק ט"זועיקרה עזרה לזולת, בעיקר כאשר הוא נתון בסכנת חיים. בשנת 1998 נוסף חוק בדיוק ברוח זו, לספר החוקים של מדינת ישראל,

האם אין כאן "שפיכות דמים" ויצירת נכים בכמויות, שלא לדבר על הנזקים הכלכליים, בגלל המחדל הזה, שלא מטופל - עד רגע זה?

נספח א'
להלן הודעת משרד הבריאות (השולח: אייל בסון, דובר משרד הבריאות), מ-8.4.20 ב-11:21 בצהרים:
"הודעה לציבור
*הוסדר פתרון לשליחת הודעות מוקלטות למחזיקי טלפונים החסומים לקבלת מסרונים (SMS)*
החל מהיום (ד') משרד הבריאות מפעיל פתרון טכנולוגי מיוחד המאפשר שליחת וקבלת הודעות מוקלטות שמודיעות לאזרחים שעליהם להיכנס לבידוד, במקום הודעות טקסט במיסרון (SMS), לבעלי מכשירים חסומים. 
המנגנון יעבוד באופן הבא:
1. יוצא מסרון (SMS) לכולם.
2. אלה שלגביהם השליחה לא הצליחה בשל חסימת המכשיר (טלפון כשר) המערכת מזהה זאת ומקבלים שיחת טלפון ממספר 02-5080999 שמשמיעה הודעה מוקלטת זהה למיסרון. 
את ההודעה המוקלטת ניתן לשמוע אותה שוב ושוב.
מדובר בפתרון טכנולוגי מיוחד, לטובת מאות אלפי מחזיקי טלפונים חסומים (כשרים) במגזר החרדי. 
*במשרד הבריאות מבקשים להודות לשירות הביטחון הכללי על השיתוף פעולה המוצלח שדרכו הצליחו להגיע לאלפי חולים והצליחו להציל חיים.*
שר הבריאות יעקב ליצמן: *אני מברך על הפתרון שהוסדר לבעלי הטלפונים הכשרים, שהושג לאחר עבודה מאומצת של משרד הבריאות לטובת הצלת חיים ומניעת התפשטות נגיף קורונה*. 

"דוגמה להודעה כזו יש כאן."

לפתע, משרד הבריאות הלך בשיטה של משרד התקשורת והפרקליטות והעלים את ההודעה של הדובר ואת הקובץ שהיה בלינק שהוביל לאתר משרד הבריאות, אבל אני שמרתי אותו אצלי בענן וניתן להוריד ולשמוע אותו כאן.

יצויין, שעד רגע זה, המספר 02-5080999 לא פועל וההודעה הזו של משרד הבריאות היא לא יותר מאשר ספין שקרי על הציבור. 

מכאן, שמה שכתוב בהודעה הזו המצויה למעלה, מדובר משרד הבריאות, אייל בסון, ומשר הבריאות יעקב ליצמן, אודות "הצלת חיים", אינו נכון והוא לא יותר משקר גס ומדהים על הציבור - בכל הקשור למגזר החרדי ב"קומה הכשרה". 

עדכון 19.4.20, 20:00: בדיווח היומי של פעילות משרד התקשורת ליום 19.4.20 (כאן), מופיע המשפט החשוב הבא:
החלטת השר

עדכון 24.4.20: בעקבות תלונות על ניתוקים, נפילות וקשיים בטלפוניה הסלולרית לצרכי לימוד והוראה במגזר החרדי (הקשיים מפורטים כאןכאן וכאן), נשלח מכתב נוסף (שלא פורסם ברבים) של מנכ"ל משרד התקשורת לחברות הסלולר (המכתב כאן), המזכיר להן את האיסור לחסום קווי תוכן שמשמשים ללמידה במגזר החרדי. 
כ"כ דווח ששר התקשורת הקים צוות מקצועי במשרדו, למציאת פתרונות לעומסי השיחות ומתן מענה לתלמידי מוסדות החינוך החרדי הלומדים באמצעות הטלפון. ברור שמדובר בטיפול מאוחר מדי, כי את הבעיה יצר משרד התקשורת עצמו (שר ומנכ"ל). הפתרון הנכון לבעיה הוא שהם (השר והמנכ"ל) קודם לכל יתפטרו מתפקידם, עקב הכישלון הזה. הם לא מסוגלים לפתור את הבעיה שהם יצרו במו ידיהם

עדכון 26.4.20: שר התקשורת דודי אמסלם אמור היה להפגש היום (זה נדחה משום מה לשבוע הבא) עם נציגי "וועדת הרבנים לענייני תקשורת" ואמור להחליט לאחר הפגישה, כיצד לנהוג עם הוועדה הזו והחסימות שהיא מייצרת בשוק התקשורת לציבור החרדי. כל הפרטים על המפגש הזה יש כאן

הכתב אביאור אבו צייץ כך: "מסתבר שפגישה של ועדת הרבנים לענייני תקשורת עם השר לא הייתה היום, אבל שיחת טלפון עם נתי המנכ"ל הייתה. כמובן שלא דיברו על החסימות והעוול שנעשה לציבור החרדי, אלא על איך פותרים את העומסים על הרשת עקב הלמידה מרחוק של התלמידים דרך קווי מידע, לקראת הפגישה מחר מהציוץ הקודם. מה האבסורד?
משיחת נזיפה הם הפכו למושיעים. הם בכלל לא מפעילים קווי למידה מרחוק, אלא חוסמים אותם. המנכ"ל היה צריך להשקיע את מירצו בחברות שמפעילות הקווים ובחברות התקשורת. זה המכתב שהרבנים הוציאו מיד אחרי השיחה, שהתקיימה עם הרב לבקוביץ ועוד אחד בשם אברהם.
למיטיבי לכת: הפתרון הטכנולוגי שהם ניסו להציע, זה שחברות התקשורת עצמן יספקו את חדרי הועידה, וחברות התוכן מערכות למידה בלי חדרי ועידה. הסיבה פשוטה, כמעט כל החברות המומלצות על ידי הועדה לא מספקות את השירות הזה של חדרי ועידה, אבל ימות המשיח כן - ואותם הועדה לא מחבבת בלשון המעטה."

עדכון 27.4.20אפרת פינקל צייצה: "שמעו משהו הזוי: ועדת הרבנים לענייני תקשורת כרגע דורשת שכל מחזיק טלפון כשר שרוצה להשתמש בקוי התוכן ללמידה מרחוק, יגיש טופס נפרד עם שם ומספר טלפון אישי ויציין מה המספר אותו הוא מבקש לפתוח להתקשרות. גם לזה הם הסכימו רק אחרי הוראה ברורה של משרד התקשורת, אבל זו לא הנקודה. מה כן? משתמשים ששלחו טפסים לועדת הרבנים, מדווחים כי לאחר הגשת הטופס הם קיבלו שיחה יזומה מחברה מתחרה שמשכנעת אותם לעבור להשתמש בשירותי התוכן שלה ולא במספר הקו אותו ביקשה לפתוח. שאלו את עצמכם מאיפה הדאטה הזו הגיע לחברה המתחרה. הזוי." 
המצייצת אינה יודעת שזו לא "חברה מתחרה" אלא החברה של עסקני ועדת הרבנים לענייני חסימות תקשורת, שבמקרה הבעלות על החברה מתקשרת למשפחת השר ליצמן... כל תלונותיי כבר מהעשור הקודם בתחום הזה - נגרסו... 

עדכון 30.4.20, 17:00: פורסם ע"י גדי פרץ בגלובס כאן (כמה לא מפתיע): "למרות הוראת משרד התקשורת: חסימות מספרי הטלפון במגזר החרדי נמשכות.
למרות ההוראה של משרד התקשורת להפסיק חסימות מספרים, ל"גלובס" הגיעו בקשות של גופים המבקשים לנייד מספרים כשרים, אך נחסמים בשל התנגדות ועדת הרבנים לענייני תקשורת. 
רשות התחרות אישרה כי הנושא בטיפולה".

עדכון 13.5.20תלונתי ליועמ"ש בעניין חסימות "עסקני ועדת הרבנים לענייני חסימות תקשורת" (חסימות ב"קומה הכשרה"), עסקנים שחסמו את ההעברת ההודעות ממשרד הבריאות ואת איכון השב"כ עקב מגפת הקורונה, הועברה לטיפול המשנה ליועמ"ש - כאן
 
CORONA FREE



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים