Telecom News - עסקני ועדת הרבנים לחסימות תקשורת מכים שוב: חסמו את משרד התקשורת!

עסקני ועדת הרבנים לחסימות תקשורת מכים שוב: חסמו את משרד התקשורת!

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> עסקני ועדת הרבנים לחסימות תקשורת מכים שוב: חסמו את משרד התקשורת!
לאחר שבחנו כמה פעמים את שר התקשורת יועז הנדל והגיעו למסקנה, שהוא רק "בובה על חוט", עסקני "ועדת הרבנים לענייני חסימות תקשורת" לא היססו להראות לשר מי בעל הבית בשוק התקשורת, וחסמו ללקוחות "הקומה הכשרה" דווקא מספר של משרד התקשורת עצמו, שמשמש לפניות הציבור בשלוחת המשרד בת"א. 
עדכון בסוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 12.7.20, 08:40יועז הנדל

בדיוק כפי שחזיתי בכתבות הקודמות (למשל כאן וכאן) אודות תרגילי חסימות מספרים ב"קומה הכשרה", שנעשו לשר התקשורת יועז הנדל, (בתמונה משמאל), החסימות הגיעו גם למספר טלפון של משרד התקשורת עצמו!

הרי ברור לחוסמים, ששר התקשורת והמשרד לא ישלמו (אולי) לחברה של העסקנים על הסד"ח הזה שום אגורה, ו\או אולי להיות "לקוחות שבויים", המשלמים "חודשי קבוע" - דמי סד"ח, לחברה הזו. לכן, התרגיל הזה של החסימה נועד למטרה אחת, להראות לשר "מי בעל הבית", ששולט בשוק התקשורת, וזה לא הוא.

הוא, יועז הנדל, רק (לתפיסתם) "בובה על חוט", שמובל ע"י "הקליקה".

כדי למנוע כל אי הבנות, בשבוע החולף, כמו כל השבועות והחודשים הקודמים, נחסמו ע"י העסקנים עשרות מספרים של אזרחים תמימים, בעיקר עצמאים קטנים, בעלי עסקים ומוסדות פרטיים וגם ציבוריים. הכל למטרות סד"ח. אני חושף ומציג כאן רק חסימה אחת, שלא נועדה לסד"ח, אלא להתרסה: חסימת המספר של משרד התקשורת. זו חסימה שחוזרת על עצמה (התרגיל הקודם היה לפני כשנה). 

לאור החסימה הטרייה ביותר, פניתי בדחיפות ביום 10.7.20 לשר התקשורת יועז הנדל, לצמרת משרד התקשורת ול"ועדת הרבנים לענייני תקשורת" בזו הלשון:
"הנדון: חסימה של "עסקני ועדת הרבנים לענייני חסימות תקשורת" של המספר של משרד התקשורת (!).
שלום רב,
1. "עסקני ועדת הרבנים" חסמו שוב (הפעם הקודמת פורסמה גם על ידי וגם ע"י דה-מרקר - כאן, במחצית יולי 2019) את המספר של משרד התקשורת עצמו: 03-7964600, מספר השייך, כנראה, ליחידת הפיקוח והאכיפה של המשרד, לצורך מענה לפניות הציבור.

2. מצ"ב כאן סרטון, שהוסרט לפני מספר דקות (על רקע תצלום אתר טלקום ניוז, כדי להוכיח שזו חסימה ממש טרייה, מעכשיו), סרטון המוכיח, שהמספר הזה נחסם ללקוחות "הקומה הכשרה" ע"י "עסקני ועדת הרבנים לענייני חסימות תקשורת", שעושים ככל העולה על רוחם, גם היום, עושים צחוק מכולם וגם ממך וממשרד התקשורת, וגם חוסמים את המספרים הקשורים לאיכוני השב"כ והודעות משרד הבריאות.

3. אודה להתייחסותך - עד מתי הכאוס הבלתי חוקי והמזעזע הזה יימשך?".

תגובה טרם קיבלתי. לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה (זה גם מוסבר בהרחבה בנספח א' כאן).

לצפצף על עוד כמה חוקים באי מענה לשאלותיי - זה כבר דבר פעוט ערך, מול הצטברות העבירות, כולל חסימת מספרי הטלפון של השב"כ ומשרד הבריאות, שעוסקים במגפת הקורונה, מה שהוא לא רק אוסף של עבירות על עבירות, אלא חילול השם ממש וסיכון חיים ובריאות של הציבור החרדי.

יצויין, שעל פי הרישיון של החברות הסלולריות, אסור להן לחסום מספרים של מפעילי מפ"א (המספר של משרד התקשורת הוא בבזק, שהיא מפעיל מפ"א), או מפעילי סלולר אחרים, בוודאי לא חסימה גורפת. והאיסור הזה מופיע אצלן במפורש ברישיון, ראה תצלום כאן לדוגמה, שנלקח מהרישיון של פרטנר (בכול האחרים זה זהה):
איסור חסימת שיחות

לכל מי שמעוניין להכיר את דרכי הפעילות של "עסקני ועדת הרבנים לענייני חסימות תקשורת" (זה הכינוי, שנתתי ל"ועדת הרבנים לענייני תקשורת"), מוזמן לצפות במצגת שיש כאן, מה שחשף גם נתי טוקר מאתר דה-מרקר ב-22.6.20.

בין היתר, העסקנים הללו מנהלים לאחרונה כמה קמפיינים ציבוריים, שנועדו לשפר את תדמית הוועדה, גם בקרב העדה החרדית (כשרבים בעדה החרדית מסתייגים ממנה וחתמו על עצומות רחבות היקף נגדה), וגם בקרב ציבורים חיצוניים לעדה החרדית, דוגמה הציבור הדתי והציבור החילוני.

בין היתר, העסקנים הללו קוראים בקמפיינים למשרד התקשורת לבטל את דמי הקישוריות (הקש"ג) ובכך לדעתם הם יצליחו "לחסל" את המתנגדים לוועדה ולמעשיה (כי, כך הם חושבים, המתנגדים הללו "מתפרנסים" על חשבון הקש"ג).

הם שלחו גם SMS ליותר מ-180 אלף מספרי טלפון (לא כשרים, מספרים במגזר הדתי והחילוני), מספרים בעלי זיקה לציבור החרדי, שקראו לאנשים להצטרף לקבוצות וצאפ (ווטסאפ חרדי). בקבוצות הללו, הם קוראים להורדת דמי הקישורית (קש"ג) ע"י משרד התקשורת.

במצגת הזו, הם למעשה חושפים את כל מה שנטען ב-Telecom News במשך שנים: הם מאשרים בעצמם, שבפועל, כל הטענות כלפיהם למונופול המתנהל כ"מונופול כוחני" ודורסני, שלא יהסס לשכור בלשים (חברת מודיעין) כנגד מתנגדיו, וכפיה על הציבור החרדי בלי לשאול אותו (כולל חסימות, כפייה על הורים במוסדות החינוך להחזיק רק טלפון "כשר" - שמכניס כסף לעסקנים, ומניעת ניוד), ועוסקים כיום רק בנושאים, שאין להם כל קשר למטרות המקוריות, שלשמן הוקמה ועדת הרבנים - זו האמת והמציאות. 

"בַּיָּמִים הָהֵם אֵין מֶלֶךְ בְּיִשְׂרָאֵל אִישׁ הַיָּשָׁר בְּעֵינָיו יַעֲשֶׂה" (ספר שופטים, כ"א, כ"ה). 

שורה תחתונה:
השר יועז הנדל ממשיך ליישם כל מה שה-Deep State מכתיב לו. השר ממשיך להיות מובל - במקום להוביל.

חוק, תקנות, נהלים, צווים, ממשלה, טובת הציבור, בריאות הציבור, שירות לציבור - זה לא מעניין את השר יועז הנדל - בכלל. 

הסיכויים לשיפור, על רקע הצעדים שנדרשים עקב המצב בו המדינה נמצאת, הם אפס.

לא פלא, שאני מפנה את הקוראים שוב לכתבה הנוקבת והחשובה ביותר, במיוחד אחרי החשיפה המצויה למעלה: 
"מה יגרום לך להצטרף לקריאה לפטר ובדחיפות את שר התקשורת יועז הנדל?".


אמוג'י חופשי
הקו של משרד התקשורת חסום
HELP FREE
 
עדכון 12.7.20, 09:00: החסימה של המספר של משרד התקשורת עדיין בתוקף והמספר עדיין חסום ללקוחות "הקומה הכשרה", כמופיע בסרטון שצולם ממש עכשיו וניתן לצפייה - כאן



 
 
Bookmark and Share