Telecom News - יועז הנדל שכח להודות לטלקום ניוז על מאבקו הממושך לעצירת "ועדת הרבנים"

יועז הנדל שכח להודות לטלקום ניוז על מאבקו הממושך לעצירת "ועדת הרבנים"

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> יועז הנדל שכח להודות לטלקום ניוז על מאבקו הממושך לעצירת "ועדת הרבנים"
שר התקשורת יועז הנדל שכח להודות לאתר Telecom News על מאבקו רב השנים לעצירת "ועדת הרבנים לענייני חסימות תקשורת"
מאת: אבי וייס, 22.8.20, 21:57חה"כ יועז הנדל

הערב חל מהפך מפתיע וחיובי ביותר בעמדת שר התקשורת, יועז הנדל, בנושא "עסקני ועדת הרבנים לענייני חסימות תקשורת", בהקשר לחסימות המספרים השרירותיות ב"קומה הכשרה". השר קיבל החלטה להתערב.

להלן הודעת שר התקשורת ויו״ר דרך ארץ, יועז הנדל, (בתמונה משמאל), בטוויטר:
"אחרי תקופת בדיקה ארוכה ושמיעת כל הצדדים (ביניהם מתלוננים רבים מקרב הציבור החרדי), קיבלתי החלטה להתערב בנושא החסימות השרירותיות של מספרים ותופעת הצלצול-ניתוק בקווים הכשרים של הציבור החרדי. אני מודה לחברי, יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ יעקב מרגי (ש"ס), וח"כ תהלה פרידמן (כחול לבן) שדחפו את הנושא והציעו מתווי פעולה. אעדכן בקרוב במהלך הטיפול."

אגב, אין שום "מתווה פעולה" של ח"כ יעקב מרגי ו\או ח"כ תהלה פרידמן...

בנושא הצינתוקים בכלל לא צריך מתווה פעולה: יש חוק ברור, צריך רק לאכוף אותו.

כך גם בנושא החסימות ומניעת הניודים. חוקי מדינת ישראל מאוד ברורים. רק צריך ליישם אותם. זה מה שחסר.

אין ספק, שהשר, בדיוק כפי שחזיתי, קיבל "אומץ" לפעול רק לאחר החלטת משרד המשפטים לפרק את "ועדת הרבנים לענייני תקשורת", כפי שדווחנו - כאן, תחת הכותרת: "הישג לטלקום ניוז: מש' המשפטים מפרק את "ועדת הרבנים לענייני תקשורת": "לאחר אין ספור כתבות באתר טלקום ניוז על החסימות השערורייתיות של קווים ב"קומה הכשרה", כולל של קווי חירום וקווים חיוניים אחרים, ולאחר ישיבת הכנסת המבישה אתמול, במסגרתה בוצע "תרגיל" בו נפתחו קווים כדי שחברי הכנסת יראו, שאין חסימות, והקווים הללו נחסמו שוב מיד לאחר הדיון בכנסת, החליט משרד המשפטים לפרק את "ועדת הרבנים לענייני חסימות תקשורת" לרווחת הציבור החרדי. ניתוח ההשלכות של המהלך הדרמטי הזה".

השר יועז הנדל שכח להודות לכותב שורות אלו, שנאבק שנים (קרוב ל-10 שנים) בחריפות רבה מול צמרת משרד התקשורת כדי לשנות את הגישה לנושא זה. פעלתי בעקביות ונחישות לשנות את הכיוון של צמרת משרד התקשורת, דרך המון גורמים, גם דרך חברי הכנסת, גורמי ממשל רבים לרבות היועמ"ש. בנספח כאן למטה יש כתבות וחשיפות, שפרסמתי בתקופת הכהונה הלא ארוכה של השר יועז הנדל כשר התקשורת ובתקופת החפיפה שלו עם השר הקודם דודי אמסלם. מדובר בלא פחות מ-12 כתבות וחשיפות, רק בנושא הזה.

שאלה אחת עדיין נשארה פתוחה: אך לפני כשבועיים, המשנה למנכ"ל משרד המימון שמילהתקשורת, שמילה מימון, (בתמונה משמאל), מסר לוועדת הכלכלה של הכנסת, ש"הכל בסדר" עם "ועדת הרבנים לענייני תקשורת", דיווח ששום קו לא נחסם ואין שום הפרת חוק.
האם הוא שיקר לוועדה? (ברור. את זה חשפתי מייד לאחר הופעתו).

לכן, נשאלת כאן השאלה: מה השר יועז הנדל מתכוון לעשות עם השקרים והטעיית וועדת הכלכלה ע"י שמילה מימון

נספח א'
כתבות על החסימות בתקופתו של שר התקשורת הנוכחי - יועז הנדל:

הכתבות האחרונות אודות החסימות בשלהי כהונת השר הקודם דוד אמסלם ובתקופת החפיפה עם השר החדש יועז הנדל:

INKED JEWISH FREE

 
Bookmark and Share