Telecom News - משרד התקשורת מטריל בהודעות שווא רבות את אלה המתלוננים במשרד!

משרד התקשורת מטריל בהודעות שווא רבות את אלה המתלוננים במשרד!

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> משרד התקשורת מטריל בהודעות שווא רבות את אלה המתלוננים במשרד!
תופעה חדשה למניעת הטרדת משרד התקשורת בתלונות של הציבור: הטרלת הפונים בהודעות שווא עד שיתייאשו. דיווח מניסיון אישי שלי ושל חיים חביב, גמלאי משרד התקשורת, על מה קרה אחרי שהגשנו תלונות צרכניות למשרד התקשורת: משרד ממשלתי הנמצא אחרי שלב פשיטת הרגל.
מאת: אבי וייס, 6.5.21, 07:00לירן אבישר בן חורין

משרד התקשורת פשט לגמרי את הרגל בשנה האחרונה (כמה דוגמאות בולטות מהשבוע האחרון: כאן, כאן, כאן וכאן), כשהרשות להגנת הצרכן ממלאת את החלל שנוצר, וכאשר ראשי המשרד החלו לייצג את "ציבור הטייקונים ובעלי החברות", במיוחד אם הן סלקום ופרטנר, במקום את הציבור הרחב.

אם מנכ"לית המשרד, לירן אבישר בן-חורין ,(בתמונה משמאל), מטילה קנסות, אחת לכמה חודשים (למשל כאן, לפני כשבוע וחצי), אז זה נעשה בנושא שולי ביותר וזה נועד למטרה אחת בלבד: לדאוג, שעובדי אגף פיקוח ואכיפה יקבלו את "שכר העידוד" החצי שנתי שלהם. זו ממש שיטה מושחתת ביותר, ציבורית וארגונית, לתגמל עובדים, שלא עובדים ולא מגינים על הציבור (הציבור הרחב, לא ציבור הטייקונים ובעלי החברות). 

כעת, נולדה לה שיטה חדשה, לטרטר ולהטריד את אלה הפונים ומתלוננים בפני משרד התקשורת, אודות עוולות של חברות. כך, שהפונים למשרד ילמדו לקח לא לפנות יותר, כדי להימנע מהטרלול הזה. 

אני מביא כאן את מה שאני וחיים חביב (גמלאי משרד התקשורת, כתב בכיר בטלקום ניוז) זכינו לקבל מהמשרד, במקום טיפול בתלונותינו.תגובת המשרד

לקוראים, שלא יודעים, כל כמה ימים אני מקבל בדוא"ל את ההודעה המשוכפלת, שנמצאת כאן מצד שמאל. זה הכל. ככה זה עובד. זה הנוהל המופעל מול כל המתלוננים למשרד. בתגובה לתלונה, מקבלים הודעות שווא סתמיות, שחוזרות ונשנות. באותו נוסח בדיוק, כל הזמן. כל כמה ימים. שבוע אחרי שבוע. 

כך, גם חיים חביב חווה. בסוף, אחרי כחודשיים-שלושה, כל הפונים מקבלים הודעה, שהתלונה נגנזה\נסגרה ושולחים אותם לענות על "טופס משוב" באתר המשרד, כדי לענות על השאלה: איך היה הטיפול בתלונה...

פשוט בדיחה מזעזעת ומופקרת, של אי טיפול מוחלט בתלונות אזרחים, של משרד ממשלתי, שפשט את הרגל. 

לכן, ביום 2.5.21 שלחתי לצמרת המשרד (זה כולל את המנכ"לית) את השאלות הבאות, שאלות המלוות בצילומים של הודעות המשרד, שהגיעו אלי ואל חיים חביב:
"הנדון: ההטרלה של משרד התקשורת במקרה ופונים אל המשרד בתלונה מקוונת [דוגמה: עדכון לגבי מצב פנייתך מספר 00005991 - משרד התקשורת].
שלום רב,
1. אודה להתייחסותכם לתלונה, שיש כאן למטה - המוכרת לי אישית, כי גם אותי מטרילים בהודעות שווא טיפשיות כאלו מהמשרד (מצ"ב 2 דוגמאות להמחשה, 2 של חיים חביב ו-2 דוגמאות להמחשה שלי).

2. אבקש, שתפסיקו עם ההודעות האוטומטיות החוזרות ונשנות כל יומיים-שלושה, לכל מי שהתלונן במשרד, בלי לעדכן אותו באמת, על התפתחות הטיפול בתלונה.

3. מדובר בהטרדה\הטרלה, שמגיעה לרמה של ספאם, הכל תוצרת המחשב של משרד התקשורת, שפועל ללא כל שליטה, בדיוק כמו התנהלות צמרת המשרד.

4. לתגובתכם המהירה ממתין."

תגובה טרם קיבלתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם.

קוראינו כבר יודעים שלא אקבל תגובה. די ברור למה.

גם אין מה לצפות מהשר החדש - איתן גינזבורג, שיוכל לתקן את המצב הזה. הוא מבין בתקשורת כמו שאני מבין בהטסת חלליות למאדים.

לכן, אני מצפה ממנו, שיצליח (אולי) לתקן רק דבר אחד במשרד התקשורת: היחס לגמלאים. אם יתקן רק את זה - דיינו. חיים חביב

חיים חביב, (בתמונה משמאל): "הכאוס חוגג במשרד התקשורת, גם בתחום פניות הציבור. 
פניתי בחודש מרץ 2021 בנושא דואר, ומאז זכיתי ללמעלה מ-10 תגובות אוטומאטיות, לא ענייניות עד מגוחכות. 
בין היתר, פונים אלי כגב' הורביץ בנושא אינטרנט. כנראה המחשב שולח לי גם פניות של אחרים. 
נראה כאילו זו "מכונה שוטה" המתנהלת מעצמה, ללא בקרה ושליטה, רק כדי ליצור מראית עין של עשייה.
אגב, במענים עצמם נמסר, שהמענה אוטומאטי ואין להשיב למייל. כלומר: אני גם לא יכול לבקש מהם, להפסיק להטריד אותי. 
השיא: לפני ימים אחדים אף קיבלתי הודעה אוטומטית, שהפניה נסגרה, ככה סתם - נסגרה, ונתבקשתי בחוצפה, להשיב לסקר שביעות רצון. 
ממש התנהגות מבישה, תוך יצירת מראית עין של עשייה ופעלתנות, שמקורה ביצירת תשובות אוטומטיות מטרידות, חסרות שחר ותועלת, מהמחשב של המשרד".

לסיכום:
רק החלפת כל צמרת משרד התקשורת באנשים מקצועיים וישרי דרך, שרק האינטרס הציבורי עומד מול עיניהם, תציל (אולי) את שוק התקשורת של ישראל, מהתחתית העמוקה שהשוק נפל אליה, בגלל מנהלים כושלים ומכשילים ורגולציה מוטעית מיסודה, שבה "איש הישר בעיניו ייעשה".

כמובן שיש צורך בהקמת "רשות לתקשורת", אבל זה לא יקרה בקרוב (או בכלל).

COMPLAINT FREE

 



 
 
Bookmark and Share