Telecom News - הוט-מובייל נתנה לסיני ליבל להמתין על הקו 17 דקות ומשלמת על כך ביוקר

הוט-מובייל נתנה לסיני ליבל להמתין על הקו 17 דקות ומשלמת על כך ביוקר

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> הוט-מובייל נתנה לסיני ליבל להמתין על הקו 17 דקות ומשלמת על כך ביוקר
סיני ליבל, שמחליף את משרד התקשורת, שלא מתפקד, זכה שוב בתביעה בעניינים צרכניים, הפעם נגד הוט-מובייל. סיני ליבל מגיש תביעות צרכניות בדרישה לפיצוי, תביעות בסכומים קטנים יחסית, לבירור בבית המשפט לתביעות קטנות, כדי לקבוע תקדימים לאלה, שיבואו אחריו ויתבעו אף הם את החברות המפרות את החוק, תנאי הרישיון והמתעללות בלקוחות שלא כדין. זאת, בזמן שמשרד התקשורת מתעלם מהנעשה בשוק התקשורת ונותן גיבוי וחיפוי לכאוס. כל מה שהמשרד עושה, זה להוציא מצגות צבעוניות אחת לשנה וכל שנה נותן עוד הקלות רגולטוריות לחברות בתחום המענה במוקדי השירות שלהן. 
מאת: אבי וייס, 27.7.21, 10:25

סיני ליבלסיני ליבל, (בתמונה משמאל), לא ממתין, שמשרד התקשורת יבצע את תפקידיו, כי זה לא קרה ולא יקרה, תחת צמרת משרד התקשורת הקיימת (שר, מנכ"לית והמשנה למנכ"לית - שבכלל לא מתפקד, נושא שייחשף בכתבה נפרדת), והגיש ולא בפעם הראשונה, תביעה כנגד הוט-מובייל לבית המשפט לתביעות קטנות בראשון לציון (ת"ק 2155-02-21).

התביעה במלואה נמצאת כאן - למתעניינים. ההחלטה המלאה של בית המשפט נמצאת כאן

התביעה של סיני ליבל כוללת 2 נושאים ועיקרם מופיע בתצלום כאן:
תביעת סיני ליבל כנגד הוט מובייל

יצויין, שבנושא זה סיני ליבל הגיש תלונה למשרד התקשורת ב-2.2.21 (התלונה כאן), תלונה, שהייתה "על הקרח" ונגרסה חיש מהר, בגלל שמשרד התקשורת הפסיק לתפקד כמשרד ממשלתי רגולטורי.

את ההתמוטטות הפנימית של משרד התקשורת בדגש על תחום הפיקוח והאכיפה, כבר חשפתי במספר רב של כתבות והאחרונה פורסמה על ידי תחת הכותרת המדברת בעד עצמה: "חשיפת הקריסה הפנימית המוחלטת במש' התקשורת בתחומי הפיקוח והאכיפה".

זו לא התביעה הראשונה של סיני ליבל לבית המשפט כנגד חברות הסלולר (סלקום מככבת בלא מעט תביעות), ואת הפעילות הצרכנית המבורכת של סיני ליבל כנגד תעלוליה של חברת הוט-מובייל\קבוצת הוט, אפשר למצוא בסדרת הכתבות הבאה, רק מהשנה האחרונה: הפעם הניצחון המשפטי של סיני ליבל היה פשוט: הוט-מובייל הודיעה לבית המשפט, לאחר שסיני ליבל הציג בפני השופט את הראיות שלו ובמרכזם ההקלטה, שהיא מסכימה לשלם את התביעה. לכן, החלטת השופט (כבוד השופט דב גוטליב) הייתה ברורה, כמופיע בתצלום כאן:
פסק הדין סיני ליבל

לסיכום:
אין מה להמתין לישועות ממשרד התקשורת. נפגעת מחברת התקשורת שלך? תבע את חברת התקשורת בבית המשפט לתביעות קטנות ותגיע לדיון המשפטי מוכן עם ראיות להוכחת התביעה שלך.

אפשרות אחרת, למי שלא מעוניין להגיש תביעה משפטית בעצמו: תתלונן בפני הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, גוף רגולטורי רציני, שכן מתפקד ומתפקד היטב, גוף המגן על זכויות הצרכנים גם בתחומי עולם התקשורת.

האחריות לכיאוס ולחדלון המתמשך בצמרת משרד התקש
יועז הנדלורת הישראלי, בשגרה ובחירום, גם בתחום הפיקוח והאכיפה, מונחת כעת לפתחם של המנכ"לית והשר החדש-ישן, יועז הנדל, (בתמונה משמאל).

לירן אבישר בן-חורין, מנכ"לית משרד התקשורת "המוצנחת", לא מבינה כנראה בכלל את תפקידהסמכויותיהאחריותה והמסגרת הציבורית-רגולטורית, שבה היא פועלת כמנכ"לית.

זו לא סטייה מקרית, אי הבנה מקומית רגעית, או מעידה חד-פעמית.

זו דרך החשיבה וההתנהגות שלה, של "אני ואפסי עוד". לכן, גם אין תשובות לשאלות שלי (ולא רק שלי), וכותב כתבה זו גם לא מוזמן למסיבות העיתונאים במשרד ובהשקות ואירועים אחרים ברחבי הארץ, כדי של תישאלנה שאלות קשות מדי... זאת ההתנהלות, בדיוק כמו חלק מקודמיה מתחילת העשור ועד היום. זאת, בניגוד לחוקי מדינת ישראל.

לכן, היא לא יכולה להיות מנכ"לית משרד התקשורת. ככל שהקדנציה שלה תהיה יותר קצרה, כך ייטב לשוק התקשורת ולתושבי מדינת ישראל (וכמובן ייטב לשלטון החוק ולטוהר השירות הציבורי במדינת ישראל). 

רק החלפת כל צמרת משרד התקשורת באנשים מקצועיים וישרי דרך, שרק האינטרס הציבורי עומד מול עיניהם, תציל (אולי) את שוק התקשורת של ישראל, מהתחתית העמוקה שהשוק נפל אליה, בגלל מנהלים כושלים ומכשילים ורגולציה מוטעית מיסודה, שבה "איש הישר בעיניו ייעשה".

כמובן שיש צורך בהקמת "רשות לתקשורת", אבל זה לא יקרה בקרוב (או בכלל).
 

COURT FREE


עדכון 3.11.21: סיני ליבל הגיש תביעה נוספת כנגד הוט מובייל (ת"ק 62723-12-20 בבית משפט השלום ראשון לציון בפני כבוד השופט רפי ארניה). פרוטוקול הדיון בתביעה מצ"ב כאן
 



 
 
Bookmark and Share