Telecom News - עדות עד המדינה שלמה פילבר: עדכונים שוטפים מהחקירה הראשית

עדות עד המדינה שלמה פילבר: עדכונים שוטפים מהחקירה הראשית

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> עדות עד המדינה שלמה פילבר: עדכונים שוטפים מהחקירה הראשית

ריכוז עדכונים חשובים מהחקירה הראשית של שלמה פילבר בביהמ"ש המחוזי בירושלים, והסברים בנושאי עדותו. כבר לפני 4 שנים בפברואר 2018, כתב אבי וייס את הכתבה "שלמה פילבר עד מדינה?-הצחקתם אותי!"
מאת: מערכת Telecom News, 23.3.22, 09:45פילבר צילום מסך

הקדמה
על "עד המדינה המדומיין" שלמה פילבר (בתמונה משמאל), כתב אבי וייס כבר לפני 4 שנים, בפברואר 2018, את הכתבה "שלמה פילבר עד מדינה?-הצחקתם אותי!" - "הפיכתו של שלמה פילבר ל'עד מדינה' (דהיינו: שהוא מפליל את 'הבוס שלו' - נתניהו), היא נקודת שפל, שלא הייתה כמוה בהיסטוריה של עולם התקשורת. רוב כלי התקשורת כלל לא מבינים על מה מדובר והם מפרשים לא נכון את המצב", ובמרץ 2018 הוא הזהיר, שפילבר מכר "לוקשים" לפרקליטות וביצע "תרגיל כיפה אדומה" לתיק 4000, ואף לא אחד רצה לשמוע. הכתבה הזו "האם פילבר הפיל בפח את משטרת ישראל ב"תיק 4000"? "מתוך היכרות של כל ההתנהלות של שלמה פילבר בהיותו מנכ"ל משרד התקשורת, והחומרים, שפרסמתי אודותיו, מסתמן, שככל הנראה, הוא ביצע 'תרגיל כיפה אדומה' (תרגיל חיסול) ל'תיק 4000'. הוא, למעשה, 'שכב על הגדר' עבור חברו נתניהו וגם הציל את עצמו. מה שנקרא: "שני כרטיסים במחיר אחד" נמצאת - כאן.
בתקופה שעברה מזמן הפיכתו של שלמה פילבר ל"עד מדינה" הוא צייץ עשרות רבות של פעמים בנושא משפט נתניהו. ציוץ חשוב וקריטי במיוחד הוא הקדיש לכתבה של אבי וייס, בה וייס הכריז, שתיק 4000 הוא "תיק תפור":


פילבר צייץ ב-6.1.19 Like לכתבה של אבי וייס מ-1.1.19 תחת הכותרת: "המסמכים בנושא בזק-Yes מוכיחים 'תפירת תיק' לאיש הלא נכון" - המצויה כאן.

צילום מסך של ה"לייק", שעבור אבי וייס הוא כלל לא היה מפתיע:
פילבר LIKE ראשון

כל עדותו העתידית של שלמה פילבר מתוארת עד כה ב-743 כתבות באתר Telecom News, עם אלפי מסמכים. את אלה לא ניתן לסתור בבית המשפט. האמת פרושה במאות הכתבות הנ"ל מזמן אמת.

סרטונים הקשורים לדיווחים מחודש אפריל 2022 - כאן. מחודש מרץ - כאן


כעת, מגיע פילבר, לביהמ"ש כ"עד מדינה", שצריך להימנע מלהפוך ל"עד עוין" בחקירה הראשית, ולהלן עיקרי עדכונים חשובים מהדיונים:

23.3.22: (היום הראשון של החקירה הראשית של פילבר)
א. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ציפורי
*"על סמך" במקום "על סמל".

ב. פילבר עונה כל הזמן לשאלות בתוספת דברים, שהתביעה לא מעוניינת, שהוא יענה. למשל:
הוא אומר את הדבר החשוב הבא: "התקשורת לא מדווחת על הדמוקרטיה אלא היא שחקן פוליטי בדמוקרטיה". (כלומר התקשורת היא מוטה לשמאל ונגד הימין).
הוא מדגיש, שהתקבל לתפקיד כאיש מקצוע וקיבל החלטות ע"ס קריאת חומרים בתחום של 20 שנה אחורה.
הוא אומר, שמהרגע שנכנס לתפקיד, נתניהו נתן לו את הסמכויות לטפל בנושאים השונים בעצמו לפי ראות עיניו לפי העניין.
עולם הטלקום לא עניין בכלל את נתניהו! (כלומר, את נתניהו לא עניין מה שמייחסים לו בכתב האישום).

תשומת לב, ששלמה פילבר הרס את "פגישת ההנחייה" כשדיווח בעדותו, שכל שינוי המדיניות כלפי בזק הייתה החלטה שלו בלבד והחליט זאת עוד לפני הפגישה שלו עם נתניהו ("פגישת ההנחייה" כביכול), והציג זאת בישיבת הנהלה מורחבת של משרד התקשורת, ביום שני בבוקר, יומו השני בתפקיד המנכ"ל - כאן וכאן

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ד. למעשה ניתן לומר, שמתחיל כבר היום סיום "חלק התביעה" של פילבר, שאמר, שפגישת העבודה הקצרה עם נתניהו של כרבע שעה בשבוע הראשון לעבודתו (אם בכלל הייתה פגישה שכזו), כללה רק בדיקת טיפול עתידי מקצועי ברשימה של נושאים מקצועיים ולא הנחיה מיוחדת וחריגה בנושא "מיזוג בזק-יס". (בניגוד גמור לרשום בכתב האישום, על הנחיה-דרישה מפורשת ומפורטת של נתניהו להיטיב עם בזק). פילבר אמר לגבי "מיזוג בזק-יס" והורדת מחירי הטלפוניה: "אני לא ביצעתי את הדברים". (המחירים הרי היו קבועים לאחר שימועים כבר ממקודם, מראש ל-5 שנים). 

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ה. פילבר אומר בבית המשפט, שבזמן חקירותיו במשטרה הציגו לו עולם שלא היה ולא נברא.

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ציפורי

מעדות פילבר

ו. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ציפורי

ציפורי

ציפורי

ז. גם עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת

כנרת

ח. עו"ד בן-צור טוען, שהתובעת עו"ד יהודית תירוש מעוותת את המציאות בכך, שמראה חלקים בלבד מהחקירה של פילבר במשטרה, וכאשר פילבר עוצר כדי להסביר היא לא נותנת לו לעשות כך. זאת, כי פילבר טוען ,שבחקירה במשטרה לא נתנו לו להסביר.

ט. דרמה ענקית: פילבר יורק לתביעה בפרצוף על לחץ והשפעה בלתי הוגנת ועל שלא רצו להקשיב למה שרצה להגיד: פילבר יוצא באישומים חמורים נגד המשטרה והפרקליטות, שלא פעלו לחקר האמת, שניסו להפליל אותו ולהלביש עליו תיק. "פולינה ואודי החוקרים שני רוטוויילרים לא היה אכפת להם כלום, הם נעצו את השיניים לגבי סוגיית בזק ורצו רק להפליל". "חירבנתי את החיים שלי כי רציתי לעשות טוב למדינת ישראל" אמר, "50 מיליארד ש"ח הלכו לאיבוד". "החוקרים לא רצו לשמוע, שאלו אותי היטבת לבזק רק כן או לא, ניסיתי לחהסביר אך לא נתנו לי".

פילבר

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

פילבר אמר, שראה בנושא טיפולו בביטול ההפרדה המבנית בבזק הזדמנות מקצועית שלו לקידום פריסת הסיבים ברחבי ישראל. (הערה: הוא לא ידע, שכבר ב-2014 היה מסמך מקצועי לחתימת ארדן להורדת ההפרדה המבנית תמורת "שוק סיטונאי" - "שוק סיטונאי" שבוצע ב-2015. מסמך, שנעלם והתגלה במהלך העדות של עו"ד דנה נויפלד, מסמך, שהיה חוסך לו את העבודה הממושכת ב-2016 לקידום פריסת הסיבים תמורת הפרדה מבנית, שכאמור, כבר אושרה ע"י הדרג המקצועי והועברה לחתימת השר ב-2014.).

י. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ציפורי

ציפורי
ציפורי
ציפורי

י"אאת הפברוק של מחירי הטלפוניה של "השוק הסיטונאי" - המחירים של החברות המתחרות בבזק על התשתית שלה, (מה שהועלה היום בביהמ"ש המחוזי), חשף אבי וייס לראשונה בינואר 2014 כאן וכתב על זה אחרי כן עשרות כתבות. זו הייתה הכתבה הראשונה עם מסמכים שפורסמו ושהשיג והוכיח, שהרן לבאות (בגיבוי נויפלד, ברגר וארדן) תחמנו\פברקו את מחירי "השוק הסיטונאי" בטלפוניה הסיטונאית (בשונה מהטלפוניה הרגילה של בזק), לרעת בזק, ולכן תלונת אלוביץ' לנתניהו ב-2015 הייתה מוצדקת וחייבה בדיקה (ופילבר מצא שזה נכון, אבל לא עשה עם זה מאומה כי המחירים נקבעו ל-4 שנים קדימה) וממילא לא היה ואין ביקוש לטלפוניה סיטונאית (כי כמעט כולם עברו לדבר בבית בסמארטפון שלהם וממילא נכנסה טלפוניית VoIP זולה ביותר ולא היה שום צורך בטלפוניה סיטונאית של בזק דרך מתחרותיה, שהיה להם שירות זול של VoIP).
בנושא זה של "השוק הסיטונאי" מדבררי הפרקליטות בכותרות שלהם היום בכלל לא מבינים ברגולציה ומשקרים ומטעים את הציבור. אין להם מושג, שאלוביץ' התלונן בפני נתניהו על מחירי השוק הסיטונאי (המחירים של המתחרים בבזק) ולא על מחירי הטלפוניה הרגילה של בזק. פילבר כאמור, בדק, ובדיקתו העלתה שאלוביץ' צדק.


לסיכום: נראה, שכבר ביום החקירה הראשית הראשון, שפילבר החל להפוך, למעשה, מ"עד מדינה" "הכי חשוב" של הפרקליטות, לעד בעייתי מאוד עבור התביעה, ל"עד הגנה" מס' 13, החל מהיום.

י"ב. ח"כ גלית דיסטל-אטבריאן הגישה תלונה למשטרה (כאן), על הטרדת עד המדינה שלמה פילבר ע"י שלוחי הפרקליטות. 

חופשה שנתית
י"גשלמה פילבר טען (מצ"ב בתצלום משמאל, לחיצה על התצלום מגדילה אותו) בעדותו, שהחתים את בנימין נתניהו על מכתב (לא "טופס חופשה", מכתב!), שאותו הוא אמור היה להעביר למזכירות הממשלה.

כמה שחפרתי בחוקים, תקנות, תקש"יר, נוהל נש"מ למנכ"לים ומוקבליהם, בדקתי עם בכירים בנש"מ באותה תקופה, מנכ"לים מאותה תקופה, מנהלי כ"א מאותה עת ועוד: כולם - לא שמעו על נוהל כזה.

מנכ"ל היוצא לחופשה שנתית, שלא בתפקיד, לתקופה קצרה (פילבר יצא עם אשתו ללונדון לחופשה של פחות משבוע) - הוא רק ממלא "טופס חופשה" ביחידת כוח אדם והממונה עליו (שר, במקרה זה) חותם על זה בזמן שהמזכירות מביאה לו טפסים טכניים לחתימתו, אחת לתקופת זמן. אין שום חשיבות למועד מילוי וחתימה על הטופס, כל עוד הממונה על העובד הסכים (גם בע"פ), על היציאה לחופשה. אין שום דיווח למזכירות הממשלה. זה הכל.

למה היה צורך להמציא סיפור כזה הזוי על ידו, בעדות בשבועה בבית המשפט? לא ברור כרגע. בכל מקרה, המכתב הזה, ככל שקיים, לא קיים כמוצג במשפט. כנראה, הוא לא קיים, או שהוא קיים אבל התאריך עליו לא מתאים ל"פגישת ההנחיה שלא הייתה" - ולכן לא הוגש בבית המשפט. 

24.3.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: עד המדינה שלמה פילבר עלה אתמול לראשונה לדוכן העדים במשפט נתניהו, בנוכחותו של בנימין נתניהו וכל ערוצי התקשורת. פילבר חשף את הפרקליטות במערומיה: רוטוויילרים שנועצים שיניים כדי לתפור תיקים - כאן.

ב. ד"ר שושנה וייס פרסמה בטוויטר (בהתייחס לסעיף י"א לעיל על הטלפוניה הסיטונאית, כי הרי בהודעת הנדל מוכח שהציבור לא נפגע בתחום הטלפוניה של בזק מזה 20 שנה וכתב האישום מפוברק):
טלפוניה סיטונאית

ג. ידידיה שטיכמוס פרסם בפיסבוק - כאן, פוסט תחת הכותרת: שימו לב איך הצליחו להנדס לכם את התודעה בבולשיט פרוגרסיבי מתוצרת קרן ווקסנר ו״בפליליזציה של החיים״: מה פשר המושג ״פגישת הנחייה״?!… מה לא תקין בהנחייה של שר (או ממונה כלשהו, כלפי עובד שלו), לקדם נושא, שנמצא באופן מובהק בתחום סמכותו, כאשר ניתן להוכיח בקלות, שאותה ״הנחייה״, היא חלק ממדיניות, שנועדה להייטיב עם הציבור ?!..- כאן.

25.3.22
א. אלי ציפורי פרסם כתבה בבלוג שלו תחת הכותרת: עדות פילבר במשפט נתניהו: 10 הציטוטים המזכים. הפרקליטות שלפה את הקלף של "פגישת ההנחיה" כבר ביום העדות הראשון של שלמה פילבר, והעד הפך את העניין שעליו התבסס תיק 4000 לחוכא ואטלולא. התובעת יהודית תירוש איבדה את שלוותה - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בפייסבוק - כאן:
ציפורי

27.3.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: ברוך קרא ניצל את הבמה שלו באתר "וואלה" לחיסול חשבונות אישיים עם פילבר לאחר שהאחרון כינה אותו: "בריון שמפזר תרעלה". 10 השקרים של ברוך קרא בשירות הארגון של בן ארי ותירוש..

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

לסיכום 3 הציוצים הללו: עד כה, תירוש מתעקשת על פגישת "הנחייה" ביום א' 7.6.15, בעוד שפילבר מתעקש שביום א' בצהריים רק קיבל את תעודת המינוי (נטען שהיה איכון  ביום א' אבל זה עדיין לא הוכח!), ומתעקש על פגישה עבודה בלבד (ולא הנחייה) בימים ב' או ג' 8-9.6.15, שלגביה אין שום הוכחות ואיכונים, כי ביומן נתניהו זה בכלל לא רשום.HOSTILE FREE 

בנוסף, בימים ב' ו-ג' באותו שבוע, שלמה פילבר כלל לא היה בירושלים!!! כלומר: מדובר בהמצאה פרי דמיונו, כשהמשטרה, הפרקליטות המללוה, צמרת הפרקליטות ופרקליט המדינה וכנראה גם היועמ"ש, יודעים מכך בזמן אמת.

ג. הפרטים על כך נמצאים בכתבה לגבי היומן של נתניהו: גם על פי היומן של נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן.

ד.
לאור הפערים הרבים בין פרטי החקירה של פילבר במשטרה לבין עדותו עד כה כבר ביום הראשון של החקירה הראשית בביהמ"ש, שהזיקה מאוד לפרקליטותנשאלת השאלה: האם הפרקליטות תכריז על פילבר, "עד המדינה" הנראה כרגע "הכי חשוב" שלה בתחום "התמורה" - כ"עד עוין", כדי למזער נזקים גדולים יותר עבורה בהמשך עדותו, שממילא לא תפליל את נתניהו

28.3.22: (היום השני של החקירה הראשית של פילבר)
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: "פגישת ההנחיה" שעומדת בבסיס כתב האישום בתיק 4000, כלל אינה מתועדת ביומני נתניהו. יהודית תירוש רוצה שפילבר יגיד שהיא התקיימה ביום ראשון, פילבר אומר ביום שני או שלישי. למה זה חשוב כל-כך? - כאן.

ב. בתחילת הדיון היום, היום השני לעדות פילבר בחקירה הראשית, ביקשה עו"ד יהודית תירוש מהשופטים כבר כעת להגיש את הודעות פילבר במשטרה (לא ברשות לני"ע, שם סגרו את "תיק בזק" לכל הנאשמים ולפילבר סגרו במסגרת הסכם "עד מדינה") כראיות, כלומר, בסיכומים, הפרקליטות תבקש להעדיף את העדות של פילבר במשטרה ולא בבית המשפטהאם זו "מחצית הדרך" להכרזה בהמשך על פילבר כ"עד עוין"? עם זאת, התביעה לא רוצה, שההגנה תראה את החומר - את סדר המוצגים והחקירה שלה, וזה כמובן לא חוקי - "הפתעות" מותרות רק להגנה.

ג. "מיני דרמה" בדיון: תירוש מודה: "פילבר מוסיף דברים נוספים ופרשנויות נוספות שיש בהן כדי לצבוע את הדברים בצורה שונה"

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי


לגבי הגשת המזכר של חוקר לביהמ"ש על דברי פילבר: הפרקליטה תופרת התיקים. עו"תקלת חשמלד יהודית תירוש, ברוב טיפשותה, הסגירה ביום העדות השני של שלמה פילבר - 28.3.21 - (כאן), את נקודת הזמן המדויקת של הסחיטה של שלמה פילבר. החקירה הופסקה והוא הורד לחניון (או לממ"ד) ללא מצלמות והקלטות, ואז נחשפו בפניו "החומרים העודפים", שנשאבו בפגסוס של השב"כ, מצילומי המסך של המסוף בסיגינט-סייבר בירושלים.
ברור שכאשר יש תקלה במחשבים\בחשמל (יש גנרטור בלהב 433, וגם לא הייתה אז הפסקת חשמל), עוברים לחקירה מוקלדת בלפטופ, ואם הלפטופ מקולקל גם הוא, משום מה, חוזרים לשיטה הידנית המוכרת בכתב יד: "טופס גביית עדות" -  טופס מ-3007. 
אי תמלול עדות הוא נגד החוק: (https://nevo.co.il/law_html/law00/98639.htm), נגד התקנות:  (https://nevo.co.il/law_html/law00/153387.htm) ונגד הנחיות אח"ם.
זו עבריינות פלילית מובהקת של המשטרה והפרקליטה המלווה (היו 2: עו"ד ציפי גז ועו"ד יהודית תירוש, וכמובן עוד פרקליטים זוטרים יותר מסביב, בפיקוח צמוד של עו"ד ליאת בן-ארי ומעליה פרקליט המדינה עו"ד שי ניצן והיועמ"ש עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט). 

כך, השקר הגס הזה נחשף בעוד טעות מדהימה של עו"ד יהודית תירוש. טירונית

מתי השופטים יבינו, ש"עובדים" עליהם ב"תיקים תפורים" ועדי מדינה שקרנים, שנסחטו כדי להיות עדי מדינה ועדותם לא שווה אפילו את השווי של נייר המזכר ההזוי והמפוברק הזה (מצ"ב בתצלום משמאל הדיון, שהיה בבית המשפט כפי שאלי ציפורי הקליד, לחיצה על הצילום מגדילה אותו), מזכר במקום עדות מתומללת של חקירה על פי החוק, שהיא ניסתה לדחוף בכוח לשופטים?

עו"ד יהודית תירוש חשפה (בטעות או לא בטעות, זה לא ברור), את שיטת המידור וההפרדה בין הנתונים שנאספים במסוף הפגסוס של השב"כ במטה ההאזנות של השב"כ בירושלים, לבין איסוף הנתונים הללו ע"י אנשי הסיגינט - סייבר של המחוזות ויחידות החקירה הארציות של המשטרה, שוטרים של מערך הסיגינט-סייבר הארצי, שהמטה המרכזי שלו מצוי בהר-החוצבים בי-ם
במקרה שנדון בבית המשפט המחוזי ב-28.2.22 בעניין שימוש בפגסוס כנגד שלמה פילבר ("עד המדינה" המדומיין), איש הסיגינט של להב 433 מלוד, הגיע לירושלים וצילם \ הדפיס מסכים מהמסוף של השב"כ המצוי במשטרה (זו שיטת המידור בין השב"כ למשטרה). פירוט מלא של חשיפה זו נמצא כאן: https://bit.ly/MasofShabak.

ציפורי

ה. פילבר טוען, שמחצית מפעולותיו כמנכ"ל היו נגד בזק. (תשומת לב, שנתניהו היה גם הוא נגד בזק).

ו. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

הערה: זה שוב מראה, שנתניהו לא התעניין כלל בטלקום ובנושא בזק-יס. הוא דווקא כן התעניין בשידורי המדיה וערוצי השידור, ועל פי יומנו קיים בנושא זה עשרות פגישות. הכתבה על היומן של נתניהו: גם על פי היומן של נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן.

ציפורי
הערה: התהליכים לאישור העסקה (מגובים במסמכים) אכן התחילו הרבה לפני הגעתו של פילבר למשרד התקשורת.

ציפורי

ז. היום בזבזו את כל הזמן בביהמ"ש על דברים בטלים ושוליים בתחום הרגולציה והיחסים בין פקידים/מנהלים במשרד התקשורת, שלא קשורים לנתניהו אלא רקSMARTPHONE FREE לעבודתו של פילבר. פילבר טען, שלמעשה, הוא פעל במסגרת סמכותו העצמאית (ואז לא חשוב מה שנתניהו אמר או לא אמר), והוא לא שיתף את נתניהו בעבודתו במהלך השבועיים וחצי הראשונים לעבודתו כמנכ"ל - פרק הזמן העיקרי בו עסקה החקירה הראשית היום בדיון. 

התביעה לא המשיכה לדון ולרדת לפרטי נושא "פגישת ההנחייה המדומיינת", שבלב כתב האישום, (אולי בגלל שהיא לא יכולה להוכיח שיש בכלל איזה איכונים), עזבה את הנושא המהותי ביותר הזה הבסיס לכתב האישום, ולאחר מכן, כדי לייצר כותרות לא רלבנטיות בתקשורת המגויסת, עסקה התביעה 20 דקות, כמובן שלא "בתחום התמורה" -  "בהטבות הרגולטוריות לבזק", אלא בדברים לא רלבנטיים - בתפקיד של פילבר בקמפיין הפוליטי של הליכוד לפני הבחירות, (עוד לפני שמונה בכלל למנכ"ל משרד התקשורת), בניר חפץ כיועץ תקשורת, ("הבנתי שיש איזשהו ציר בין בית ראש הממשלה לבין וואלה!, אבל לא התעניינתי וזה לא השפיע עלי") ובכל מיני דברים, חלקם בתחום הרכילות, שכבר נחקרו אצל 11 עדי תביעה "בתחום המתת" (שהפכו כולם לעדי הגנה), דברים שלא קשורים לעבודתו של פילבר כמנכ"ל במשרד התקשורת בתחום הרגולטורי של עסקת בזק-יס. השופטים העירו לעו"ד תירוש על תכלית החקירה שלה. 

ח. מסתבר, שלא היה שום איכון סלולרי לשלמה פילבר בשבוע הראשון לתפקידו כמנכ"ל משרד התקשורת, שמראה על קיומה של פגישת ההתנעה. כך, שהוא לא היה לא במשרד רוה"מ ולא במעון רוה"מ, או בכל מפגש אחר עם רוה"מ\שר התקשורת בשבוע הראשון שלו בתפקיד (למעט הגעתו לבניין משרד רוה"מ ביום הראשון לתפקיד כדי לקבל תעודת מינוי כמנכ"ל).
כלומר: "פגישת ההתנעה", שהוא תאר, היא המצאה פרי דמיונו, ופגישת הנחייה או בדיקה כזו לא הייתה ולא נבראה. 

נשאלת השאלה הנוקבת: האם אכן היועמ"ש ד"ר מנדלבליט ידע על כך כשחתם על כתב האישום שהגישה הפרקליטות? לבטח צמרת הפרקליטות כולל פרקליט המדינה ידעו על כך, כי הם קבלו את מסמכי האיכון, שהראו שאין פגישת התנעה. שהיא הבסיס לכתב האישום. ממה שעולה עד כה, מדובר בתפירת תיק ברמת חומרה יתרה ומחרידה.

ט. אלי ציפורי
פרסם בטוויטר:
ציפורי

פרטים נוספים, שלא הייתה יכולה להיות "פגישת הנחייה" בימים, ששלמה פילבר טוען וכמופיע בכתב האישום, נמצאים בכתבות:
1) כתבה לגבי היומן של נתניהו: גם על פי היומן של נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן.
2) כתבה על: חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן.

לסיכום היום השני של עדות פילבר בחקירה הראשית: התביעה לא הצליחה להוכיח משהו חדש בפעילות הרגולטורית של פילבר המפליל את נתניהו. אם יש טענות נגד עבודתו ופעילותו של שלמה פילבר, היה צריך להגיש נגד פילבר כתב אישום בטרם חתימת הסכם "עד מדינה", אבל יש נגדו רק "תיק בזק", שממילא כבר נסגר. 

29.3.22: (היום השלישי של החקירה הראשית של פילבר)
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השערורייה הגדולה: מנדלבליט, שי ניצן, בן ארי ותירוש הגישו כתב אישום נגד נתניהו על בסיס פגישה שלא התקיימה בכלל; וחמור מכל: הם ידעו זאת בוודאות – אין פגישה, אין תיק - כאן.

ב. אלי ציפורי פירסם בטוויטר:

ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי


הציוץ של עו"ד ניר חפץ, "עד מדינה" שהפך לעד הגנה:
הציוץ של ניר חפץ


















גדרמה עצומה: התובעת עו"ד תירוש ביקשה לחקור את פילבר כ"עד עוין". הסנגורים טענו, ששלמה פילבר הוא "עד עוין" להגנה ולא לתביעה, ולכן אין מה להכריז עליו כ"עד עוין" והם מתנגדים למהלך.

דאלי ציפורי פירסם בטוויטר:


השופטים לא אישרו לפילבר למשוך את תשובתו.

האלי ציפורי פירסם בטוויטר:

ציפורי

ולסיכום היום השלישי של עדות פילבר בחקירה הראשית: היה ניסיון של התביעה להפוך את פילבר ל"עד עוין", מהלך שכשל וביהמ"ש יצר תקדים, שבו פילבר ייחקר בחקירה נגדית ע"י התביעה בלי להכריז עליו כ"עד עוין". פילבר, תחת האיומים של הפרקליטות ושל התקשורת (באמצעות השופרות - מדבררי הפרקליטות ועושי דבריה, שלרוב לא נוכחים בדיוני ביהמ"ש, לא קוראים את הפרוטוקולים ולא מבינים דבר ברגולציית התקשורת), התנהל בצורה מבועתת, זגזג בתשובותיו בנושא פעולותיו בנושא בזק וניסה להסתיר את האמת: שלא הייתה ולא נבראה "פגישת הנחייה", שהיא הבסיס והלב של כתב האישום המפוברק, וכל ההחלטות בענייני בזק היו שלו בלבד. לפעולות של פילבר כפי שעלה בחקירת התובעת לא היה שום קשר לנתניהו וכמובן, שגם היום לא נמצא קמצוץ של ראייה המפלילה את נתניהו.

30.3.22: (היום הרביעי של החקירה הראשית של פילבר)
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: יום העדות השלישי של עד המדינה, שלמה פילבר, היה דרמטי במיוחד והגיע לפיצוץ. התובעת יהודית תירוש ביקשה להכריז על פילבר 'עד עוין', ההגנה התנגדה, ולבסוף הושגה פשרה ראשונה מסוגה. המשמעות וכל הפרטים על הדרמה - כאן.
 
ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

הערה: משרד התקשורת פרסם ב-20.11.16 את ההודעה הבאה: "הרן לבאות ביקש לסיים את תפקידו לאחר חמש שנות כהונה בתפקיד סמנכ"ל בכיר כלכלה במשרד התקשורת. הרן לבאות ביקש לסיים את תפקידו, עם תום החוזה בחודש מרץ 2017 - כאן. (כלומר, הרן לבאות לא פוטר ע"י שלמה פילבר על פי הוראת נתניהו כפי שטוענת הפרקליטות, וגם פילבר הכחיש, כאמור, שהוא (פילבר) פיטר אותו). למה הפרקליטות לא בדקה מלכתחילה בהודעות משרד התקשורת, וטענה טענת שקר?

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ד. בביהמ"ש התנהל היום דיון העוסק בפרטי תהליכים מקצועיים פנימיים ובפרשנות מקצועית לפרטי פרטים של עבודתו של פילבר - המנתקים כל קשר לנתניהו. 
בדיון עלה, שבתקופתו של פילבר לא היו כלל הטבות לבזק אלא הרעת תנאים וקנסות ענק. (הפוך מהאישומים בכתב האישום). מהעדות עלתה התמונה בה פילבר הקדיש מאמץ עצום ללא לאות עבור האינטרסים של הציבור, שעיקרם זירוז פריסת הסיבים האופטיים, ונגד אנשים (חפרפרות) במשרד התקשורת ומחוצה לו המונעים מאינטרסים פרטיים זרים. יש להדגיש, שהתובעת הזכירה וקישרה כל הזמן את הפעולות המקצועיות של פילבר לאורך כל תקופת עבודתו במשרד התקשורת ל"פגישת ההנחייה המדומיינת" של פילבר ונתניהו, פגישה שלא הייתה ולא נבראה, במהלך 3 הימים הראשונים לעבודתו כמנכ"ל, גם לפי יומני נתניהו וגם לפי איכונים סלולריים של הטלפונים של פילבר. הסברים כאן וכאן.

ה. זו רשימת הפרקליטים הבכירים שיש לחקור ולהעמיד לדין בגין תפירת "תיק 4000" ביודעם שהראיה המרכזית בתיק זה ("פגישת ההנחייה") לא קיימת, אלא בדימיון של תופרי התיק ההזוי הזה: https://t.me/TelecomNewsIsrael/1864

31.3.22
א. 
אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: היום שאחרי הדרמה הגדולה של "עד עוין" היה רגוע אבל חשוב. הדיון עסק בפרטי התהליכים הרגולטוריים הרלוונטיים לאישומים בתיק 4000, כאשר ברקע ניצבת הפגישה הקריטית שכלל לא הייתה, ובחזית ניצבים מושגים שמשמשים את התביעה כדי לערפל את האמת - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

1.4.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: תיק 4000 הוא תיק מופרך והזוי, וכפי שמתברר מיום ליום במשפט נתניהו, זאת לא תוצאה של טעות אלא של תפירה. השבוע למדנו על כך שוב בעזרת ספין "המעטפות" של יהודית תירוש, שנפרם ע"י העד שלמה פילבר - כאן.
 
באלי ציפורי פרסם כתבה בבלוג שלו תחת הכותרת: עכשיו ברור: כל האינטרסים של עד המדינה, שלמה פילבר, לא היו קשורים בכלל לנתניהו. החקירה הראשית של שלמה פילבר טלטלה את משפט נתניהו ואף הובילה לפיצוץ. התביעה מנסה לתלות הכל על שיחה אגבית של 40 שניות, אנו חושפים את האינטרסים האמיתיים - כאן.

ג. דף הלינקדאין של אילנית פילבר, אשתו השנייה של שלמה פילבר, "עד המדינה המדומיין" - כאן. מופיעה ברשימת עדי התביעה, לא ברור למה. 

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי

ה. הוגשה פנייה לנש"מ - כאן, בשאלה מי הבכיר בנש"מ שהציע לשלמה פילבר, כפי שהעיד בבית המשפט, "לתפור תיק" להרן לבאות?

לאור תגובת נש"מ (המתנערת מאירוע כזה), נשלחה פנייה חוזרת ב-9.4.22 לנש"מ כאן - עם המסמך כאן מפרוטוקול בית המשפט המחוזי בי-ם. 

3.4.22:
א. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי 
ציפורי

ב. המשך לשקרי עו"ד דנה נויפלד: תשומת לב לשידור של הכתב גלעד צוויק בתכנית של אראל סג"ל, מדקה 6 עד דקה 11 בתכנית מהערב. כתב ערוץ 14 מקעקע את סיפור "ניגוד העניינים" של עו"ד דנה נויפלד, ששיקרה בעדותה בבית המשפט: כאן.

4.4.22: (היום החמישי של החקירה הראשית של פילבר)
א. 
אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השערורייה הגדולה: ה"רוטוויילרים" שחקרו את פילבר הבינו שגרסתו לא מספיקה ולא מסתדרת עם המציאות; ליאת בן ארי ויהודית תירוש החליטו בכל זאת על כתב אישום כדי להדיח את נתניהו - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

הכתבה שפורסמה באתר זה ב-25.5.21, שמדובר בסדרי גודל של מילארדים ולא מיליונים: בזק תפרוס סיבים אופטיים לכ-80% ממשקי הבית בהשקעה של מיליארדי ₪ - כאן

ג. היום היה יום מבוזבז לחלוטין, לא רלבנטי לתיק פלילי ולא קשור לנתניהו. הדיון התמקד בהתנהגות רגולטורית של משרד התקשורת לפרוס סיבים בישראל, בתקופה בה צחי הנגבי היה שר במשרד התקשורת האחראי על בזק. התביעה ניסתה להכניס בכוח את נושא הסיבים (שהחל בשנת 2016) "להנחייה הדימיונית" של נתניהו לפילבר (בשנת 2015), לגבי פעולות של פילבר, שנעשו שנה וחצי לאחר קבלת "ההנחייה המדומיינת" - שלא כללה בכלל סיבים. זאת, כשנתניהו מזמן כבר לא שר תקשורת האחראי על בזק. ניכר, שהתובעת הראשית, עו"ד יהודית תירוש, לא הכינה את החקירה שניהלה היום ולא הייתה בקיאה בחומר הרגולטורי.

5.4.22: (היום השישי והאחרון של החקירה הראשית בתיק 4000 של שלמה פילבר) 
אאלי ציפורי פרסם כתבה בבלוג שלו תחת הכותרת: משפט נתניהו, המשך החקירה הראשית של עד המדינה שלמה פילבר: יום שלם של דיונים הוקדש ע"י יהודית תירוש כדי לנסות להוכיח שרוחו של נתניהו ריחפה מעל כל מהלכיו של פילבר - כאן.
 
ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
*לך במקום לח
ציפורי
ציפורי

ג. נקודות עיקריות:
1) היום היה יום כושל לתביעה. היום הצליח פילבר לעבור את החקירה הנגדית של החקירה הראשית מבלי שיוכרז כ"עד עוין". זה חשוב, כי בחקירה הנגדית הוא יוכל לומר את האמת על תיק 4000 התפור מבלי להסתכן בכל מה שכרוך ב"עד עוין". כבר בחקירה הראשית הזו הוא הפך, למעשה, לעד הגנה.
2) היום עסקו בדיון בדברים שאין להם שום קשר לנתניהו או לאיזו עבירה פלילית. 
3) התובעת עו"ד יהודית תירוש שיקרה בכל פרט בחקירה לרבות לשם הטיה מכוונת של השופטים, שלא מבינים בטלפוניה, וגם גררה את שלמה פילבר לשלוף "שפנים", שלא היו קודם, לרבות חקירה לא מתועדת (בכוונה) באמצעות הקלטה, (למרות בקשת פילבר להפעיל את ההקלטה), ע"י החוקר ני"ע יריב עמיהוד. כבוד השופט שחם ביקש לקבל את פרטי החקירה הזו. יש רק בעיה אחת: היא איננה. המשמעות היא, שעו"ד תירוש ובן ארי התחילו לחפש ללא כל בסיס את הראש של נתניהו כבר אז בלי אישור היועמ"ש, תוך הסתרת החקירה.
4) כלומר, פילבר הפיל בפח את הפרקליטות והוכיח את תפירת התיק גם ע"י ביצוע עבירות שנעשו לגביו במהלך החקירה שלו.
5) היום פילבר שתל זרעים בולטים לנפילת הפרקליטות. פילבר הכניס לתביעה עוד כמה "עיזים", שתומכים בתזת ההגנה, כדי למוטט את כתב האישום (באמצעות חקירה הנגדית העתידית של ההגנה), שמרוב טיפשות ושקרים עו"ד תירוש לא הבינה אותם. פילבר טמן היום מוקשים כדי שההגנה תפוצץ אותם. ביניהם:
I. פילבר דיבר על "שיחת המעקב הערטילאית אי שם ב-2016" והפך אותה פתאם ל"שיחה ביום א' בשעה 09:00 בדרך למשרד האוצר"...
II. פילבר השחיל פתאם 5 פעמים את נושא ה"פגסוס"!
III. פילבר לא הזכיר "פגישת הנחיה" בחקירת רשות ני"ע. ולגבי הכנסת פגישה כזו ע"י הפרקליטות כלב וכבסיס לכתב האישום, הוא אמר בעדותו היום, שהוא נזכר בפגישה כזו באמצעות כתבה מסתורית בעיתון ש"ריעננה את זיכרונו"..
IV. פילבר אמר שהבין, שהחוקרים ברשות ני"ע אמרו לו, שיסגרו לו את "תיק בזק" אם יביא את הראש של נתניהו. המשמעות היא שוב, תחילת חקירה בלתי חוקית נגד ראש ממשלה מכהן ללא אישור יועמ"ש.

ד. הפרקליטות נכנסה הלילה להיסטריה וללחץ מעדותו של פילבר היום, שהכניס אותה בעדותו היום למלכודת, ופרסמה בפייסבוק שלא כהרגלה תגובה לפוסט של ח"כ גלית דיסטל לגבי דברי החוקר אליו ברשות לני"ע, (שלא תועדו), כפי שפילבר העיד היום שהרגיש והבין אותם (וזה מה שחשוב) - כאן.  (פילבר הבהיר היטב, שהפרקליטות רצתה את הראש של נתניהו). איך הפרקליטות מציגה כעת את "עד המדינה" שלה כשקרן? 

6.4.22: עדכונים נוספים לגבי חקירת פילבר אתמול (5.4.22)
א
. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: משפט נתניהו, השעות האחרונות בחקירה הראשית של שלמה פילבר: התובעת יהודית תירוש מתנגחת בעד ומסבכת את עצמה שאלה אחרי שאלה. פילבר מצידו סיפק כתב אישום נגד הפרקליטות. יום חשוב - כאן.
 
ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

6.4.22: (החקירה הראשית של שלמה פילבר בתיק 1000)
א. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ב. היה היום יום מבוזבז של דיון מיותר בתיק 1000, שבו עסקו בסיפור, שלא היה ולא נברא, והוא, כביכול, סיוע של נתניהו באמצעות פילבר למילצ'ן לאחד את רשת וקשת. במציאות, היה בדיוק הפוך. זה היה סתם רעיון ודיבורי סרק, שלא יצא מהם כלום, שלא התקיימו כלל ולא ברור איך 19 סעיפים בכתב האישום הוכנסו על דבר שלא היה. רשת וקשת נשארו מופרדות ומילצ'ן לא השקיע בהן אגורה.

ג. היום סופית נגמרה החקירה הראשית של פילבר כשהוא לא מוכרז כ"עד עוין".

7.4.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: נתניהו הטיח בחוקרים: "הרי הדרך הכי פשוטה שלי לקבל תקשורת טובה, בדקה אני מקבל אותה! כל מה שאני צריך לעשות זה לסובב את עצמי לכיוון שלהם ולהיות שמאלן – ואז אני מקבל תקשורת טובה". חקירה קצרה יחסית אתמול בתיק 1000 המחישה את תפירת התיקים - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

הערה: זו עוד "עז" שהכניס פילבר בעדותו בחקירה הראשית כבר ב-23.3.22.  עוד "עז" הממוטטת את תזת "פגישת ההנחיה" המדומיינת של הפרקליטות. ראו הערה בעדכונים לעיל מתאריך 23.3.22. יש שם גם לינקים למסמכים המצויים בצילום מהציוץ הנ"ל בטוויטר. היכן הפרוטוקול של הדיון החשוב הזה?

נשלחה בקשה לפי חוק חופש המידע לקבל את הפרוטוקול הזה של הדיון ביום שני 8.6.15 בבוקר - כאן. עדכון 8.5.22: הוחלט על דחייה של 30 יום במתן תשובה לבקשה, די ברור למה - כאן

8.4.22:
א. פורסמו פרוטוקולים הבאים של הדיונים בבית המשפט המחוזי בי-ם: 4.4.22, 5.4.22, 6.4.22

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: 10 נקודות המפתח בעדות של פילבר: הפרקליטות מודה שהיא במצב קשה,
פליטת הפה של תירוש, התיזה של הפרקליטות, פילבר מפרק את התיזה, פילבר מנקה את עצמו, פילבר נגד 'אנשי המקצוע', נגד חברת פרטנר, נגד "העיתונאים", נגד הפרקליטות. תתחילו לספור! - כאן.

גאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: לאורך 6 דיונים ניסתה התובעת יהודית תירוש לבסס את התזה של "פגישת ההנחיה", סביבה נתפר תיק 4000, אבל העד שלמה פילבר הרס לה את הכל. אבי וייס ואני מביאים לכם את הדברים מתוך הפרוטוקול - כאן.

10.4.22
אמיכאל קליינר פרסם כתבה במעריב תחת הכותרת: תיק עוין: לא משנה מה עשית, אצל הפרקליטות כולם אשמים. מעדותו של פילבר עולה שהתביעה לא מחפשת את האמת, אלא רק את ההרשעה. אבל כשמנטרלים את רעשי הרקע, תיק 4000 צפוי להסתיים בזיכוי מהדהד - כאן.

ב. גד פרץ מגלובס מדווח כאן על שלב נוסף במימוש התכנית של שלמה פילבר, באיחור אופנתי של כמה שנים ותיק פלילי תפור אחד, ששמו "תיק 4000" (כותרת בלבד): "לאחר ביטול הפיצול בין הספק לתשתית: במשרד התקשורת נערכים לדיון על ביטול ההפרדה המבנית בבזק. 
בתחילת השבוע יצאה לדרך הרפורמה בשוק האינטרנט, וכעת מאבקי הכוח מתמקדים בביטול ההפרדה המבנית בקבוצת בזק. שר התקשורת יועז הנדל מעוניין ללכת למהלך הרחב שיאפשר לקבוצה למכור חבילות טריפל, אך נראה כי המציאות הפוליטית תחייב שלבי ביניים."

11.4.22: אלי ציפורי פרסם בטוויטר "פנינה" אחת מני רבות מתוך "הסכם עד המדינה" של פילבר:
ציפורי

הקטע המלא מתוך הסכם עד המדינה של שלמה פילבר:
תיק 3/17

הערה: מסמך אישורי היועמ"ש ד"ר מנדלבליט, שהוגש לבית המשפט המחוזי בי-ם ב-5.1.21 - כאן. החלטת ביהמ"ש בעניין זה - כאן. כלומר: אין שום אישור יועמ"ש לחקירת "תיק 3/17" ברשות ניירות ערך במחצית שנת 2017 (מועד חקירותיו של שלמה פילבר ברשות)!. 

12.4.22
א
אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: משפט נתניהו יוצא מהיום לפגרה די ארוכה שתימשך קצת למעלה משבועיים. לאחר פסח תתחיל החקירה הנגדית של שלמה פילבר. עורכי הדין של נתניהו ואלוביץ' לא יעשו לו חיים קלים. מה צפוי בחקירתו הנגדית של פילבר? יש פה סיפור שלם שהוא בדה אותו. פילבר עוין את האמת - כאן.מיכל אגמון גונן ויקיפדיה

ב. ציוצים בטוויטר:
גרינצציג
 ציפורי
ציפורי
כמובן שזה לא הישג תודעתי אלא כישלון צורב של הפרקליטות. לדברי כבוד השופטת, אישור על הסדר הטיעון עם חברה כאשר האורגן שלה מכחיש בתוקף את החשדות נגדו - הוא בעייתי!. זאת אומרת, שלא יתכן שהחברה תודה כשהאורגן או מי שעומד מאחוריה, שאול אלוביץ' - הבעלים, כופר. לאור זאת היא קבעה, שהדיון על אישור הסדר הטיעון, שאליו הגיעה הפרקליטות עם מפרקי יורוקום עורכי הדין אורי גאון, פיני רובין ואמנון לורך, ייקבע לעוד למעלה משנה, למאי 2023.

כלומר, תבוסה מחפירה לפרקליטות בתיק 4000 התפור שתפרו אותו גם לתוך תיק בזק בחוטים גסים שנקרעו היום ע"י כבוד השופטת מיכל אגמון גונן בתמונה כאן מעל מוויקיפדיה.

פרוטוקול הדיון בבית המשפט המחוזי בת"א וההחלטה של כבוד השופטת מיכל אגמון גונן - כאן

13.4.22
אאלי ציפורי פרסם  בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: זוכרים את החגיגה של שופרות הפרקליטות? אז הספין השקרי של בן ארי&תירוש על "הרשעה ראשונה בתיק 4000" נחשף ונבלם בבית המשפט; הפרקליטות ניסתה להשפיע על דעת שופטי נתניהו - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
צפורי

ג. הבקשה החדשה של הפרקליטות (שמחייבת את תגובת ההגנה) לביהמ"ש המחוזי נמצאת כאן. הדיווח הקודם של עו"ד ליאת בן ארי שווקי, מראשי "התופרים תיקים", בעניין "התכשיט של שרה" היה ב-15.11.21 - כאן. החלטת בית המשפט המחוזי לחקור את ההדלפות הלא חוקיות בנושא (החלטה שלא מומשה) - כאן.
הבקשה החדשה של הפרקליטות לא מבקשת לתקן את סעיפי כתב האישום, רק להוסיף 3 עדים. אין אישום בעניין זה ואין חשודים \ נאשמים בנושא. פטנט חדש בכאוס החוקי שנולד בישראל. כך, שמדובר בלא יותר מ"יצירת אווירה עוינת" ומסע "יחסי ציבור" נטו כנגד נתניהו בשלב כה מתקדם של הדיונים במשפט זה. 

14.4.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אתמול ביקשה הפרקליטות להוסיף 3 עדים חדשים לתיק 1000. הסיבה פשוטה: תיק 4000 מתרסק וליאת בן ארי צריכה לייצר כותרות "אווירה" על שחיתות, אפילו כשמדובר על עניין שלא נחקר ולא ניתן להוכיח. ספין על ספין על ספין - כאן.

ב. 5 פנינים מוסתרות לדוגמא, מתוך אלו הרשומות בפרוטוקול בית המשפט המחוזי בירושלים, שפורסם אמש, פרוטוקול מחקירת עד המדינה המדומיין שלמה פילבר ב-5.4.22 (כאן: https://bit.ly/3xtfgNs):

אין ספק, שפנינים אלו, שנאמרו בביהמ"ש מיוזמתו הבלעדית של פילבר, מבלי שהתובעת עו"ד יהודית תירוש הצליחה לקלוט את משמעותן, תהפוכנה למטילי זהב בחקירה הנגדית...

1. שלמה פילבר מאיים לתבוע את המדינה בגלל שהופעל עליו פגסוס (קטע 6). גם ניר חפץ איים וטרם תבע.PEARL FREE בפרוטוקול פילבר הזכיר את פגסוס 5 פעמים.


2. שלמה פילבר מודה, שהוא שימש מקור לעיתונאים עמית סגל ורביב דרוקר (קטע 7). כמה מקסים. PEARL FREE


3. שלמה פילבר מדווח לשופטים ולפרקליטות, שהוא דן עם אשתו בעניין הפגסוס. לא ברור כרגע למה הוא מדווח פרט אישי כזה בבית המשפט (קטע 5).PEARL FREE


4. עורכי הדין מדווחים (כצפוי), שהם לא קיבלו מאומה מהתביעה בעקבות הדיון על החסיונות, פגסוס והצווים החסויים ולמרות ההחלטות של בית המשפט (קטע 3).
גם שלמה פילבר מדווח, שלא קיבל מאומה...האם עורכי הדין של ההגנה יגישו ערר על הביזיון וההסתרות הנמשכות הללו? זה טרם ברור. 
PEARL FREE

5. שלמה פילבר טוען, שההאזנות למכשירים שלו ושאיבת המידע מהם (2 סלולריים ולפטופ), לרבות השימוש בפגסוס, חשפו, שהוא לא עבר שום עבירה. 
הפוך מתזת הפרקליטות וכתב האישום (ולכן לא ברור למה הוא עד מדינה... קטעים 2, 3, 4).PEARL FREE


15.4.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכורתת: מתוך הפרוטוקול הרשמי של משפט נתניהו: תקלת חשמל מסתורית, בשיאו של המו"מ להפוך את שלמה פילבר לעד מדינה, גרמה לכך שלמעשה אין שום הקלטה לעדות הראשונה של פילבר בנושא "פגישת ההנחיה". האם זה מקרי? - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: 10  הסיבות למה הפרקליטות היא הגוף המושחת בישראל. התקפות פראיות על שופטים, צפצוף על בתי משפט, יחסי תן וקח עם פוליטיקאים, שחקנים במגרש הפוליטי, יחסי תן וקח עם התקשורת, הדלפות פליליות, איומים וסחיטה - כאן.

16.4.22:
א. אבי וייס
פרסם בפייסוק - כאן:
אבי וייס

ב. ד"ר שושנה וייס פרסמה בטוויטר:
שושנה וייס

 17.4.22: אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

18.4.22:
אאבי וייס פרסם בפייסבוק - כאן: החשיפה של בן כספית ב"מעריב" (ראו עדכון למעלה מיום 16.4.22), מתחברת לשאר ההסתרות והחסיונות של הקשרים המיוחדים בין מודיעין מ"י לשב"כ, בדגש על מערכות החדירה לסמארטפונים. יודגש, שנשלחו שאלות נוקבות לצמרת השב"כ ולרוה"מ, בעניין מה שנחשף על ידי בסדרת חשיפות זו - בלינק להלן. תשובות לא התקבלו. די ברור למה. ייתכן וסביר להניח, שיש קשר ישיר בין היעלמות המידע של "הפיוז'ן סנטר" המודיעיני המשטרתי, בידיים של חברת "המימד החמישי", לבין "השתלת" 2 ראשי אגפים לשעבר בשב"כ ב"ועדת הטיוח של הפגסוס על שם עו"ד עמית מררי", לבין האזהרה, שקיבל שר הביטחון דהיום בני גנץ, בדצמבר 2018, על כך, שכביכול האיראנים פרצו לו לסמארטפון. ניתוח מעמיק של הסיפור המסריח ביותר הזה, של פריצה איראנית כביכול לסמארטפון של בני גנץ, מצוי בלינק להלן. על פי מיטב ידיעתנו והניתוחים המוצגים על ידנו, מדובר ב"עבודה עברית" ולא איראנית, במקרה של "הפריצה לסמארטפון" של בני גנץ. כל הפרטים בסדרת הכתבות שהלינק כאן הוא רק אחד מ-10 כתבות החשיפה. מי ששותק ולא מפיץ את המידע ומסייע להחזיר את השפיות, היושר, החוק והצדק למדינת ישראל, הופך בשתיקתו לשותף למציאות שהפכנו וממזמן - ל"שטאזילנד".
ב.
הפשלה המדהימה של אישום "מרמה והפרת אמונים" ב"תיק 4000" כחלק מכתב האישום המפוברק כנגד נתניהו (סעיפים 90 עד 110): בחקירה הנגדית של עו"ד דנה נויפלד, לשעבר היועצת המשפטית של משרד התקשורת, עלה שלא רק שנתניהו לא הסתיר את קשריו (הדלים והרופפים) עם שאול אלוביץ', הוא אפילו הציע, כבר בדצמבר 2015 - שהוא לא יעסוק בענייני בזק!!
הסדר ניגוד העניינים שלו נמרח יותר מחצי שנה, רק בגלל שעו"ד דינה זילבר ביחד עם המסייעת הראשית שלה, עו"ד דנה נויפלד, רצו לסלק את נתניהו בכלל ממשרד התקשורת, בדגש להרחקתו מעיסוק בתחומי המדיה. מהלך נבזי זה נכשל, בעיקר ע"י היועמ"ש, בעקבות פניית שלמה פילבר ישירות אליו. 
לכן, יצא הסדר ניגוד עניינים לנתניהו פגום והזוי ביותר ביוני 2016, (כמפורט כאן: https://bit.ly/MendelblitLies), הסדר שמהווה את התשתית הרעועה וחסרת הבסיס, לאישום הזה של "מרמה והפרת אמונים". 
המסמכים שחשפה ההגנה - עו"ד בעז בן-צור ושעו"ד דנה נויפלד אישרה את נכונותם, בדיון במחוזי מ-21.3.22, מוכיחים שנתניהו הוא זה שפעל בשיא הזהירות המתבקשת ממנו, כבעל תפקיד ממלכתי וציבורי, נמצאים כאן: https://bit.ly/NoyfeldFiles.
פרטים נוספים יש כאן: https://bit.ly/TheGreatLFalsehood

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

21.4.22: 
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: עדות פילבר: 10 הפעמים שבהן העד הפיל בפח את ליאת בן ארי ויהודית תירוש. לקראת החקירה הנגדית של עד המדינה שלמה פילבר, תזכורת לרגעים החשובים בחקירה הראשית, בהם מסתתרים המכשולים שניצבים בפני הפרקליטות ואותם ההגנה צפויה לנצל עד תום - כאן.
 
ב. אלי ציפורי הדגיש בפרסום בטוויטר:
ציפורי

22.4.22:
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

26.4.22עדכונים שוטפים מהחקירה הנגדית של עד המדינה שלמה פילבר - כאן.

Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס