Telecom News - עדכונים שוטפים מהחקירה הנגדית של עד המדינה שלמה פילבר ע"י עו"ד ז'ק חן

עדכונים שוטפים מהחקירה הנגדית של עד המדינה שלמה פילבר ע"י עו"ד ז'ק חן

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> עדכונים שוטפים מהחקירה הנגדית של עד המדינה שלמה פילבר ע"י עו"ד ז'ק חן
ריכוז עדכונים חשובים מהחקירה הנגדית של שלמה פילבר בביהמ"ש המחוזי בירושלים, והסברים בנושאי עדותו. כבר לפני 4 שנים בפברואר 2018, כתב אבי וייס את הכתבה "שלמה פילבר עד מדינה?-הצחקתם אותי!"
מאת: מערכת Telecom News, 26.4.22, 10:00פילבר צילום מסך

כתבת העדכונים מהחקירה הראשית של שלמה פילבר- כאן.
הכתבה: משפט תיק 4000 התפור והאזנות הסתר: הסברים, דיווחים ופרשנויות של אבי וייס באמצעות סרטוני יוטיוב של ריאיונות ומצגות  - מאי 2022  - כאן.
הכתבה: משפט תיק 4000 התפור והאזנות הסתר: הסברים, דיווחים ופרשנויות של אבי וייס באמצעות סרטוני יוטיוב של ריאיונות ומצגות  - אפריל 2022  - כאן.


הקדמה
על "עד המדינה המדומיין" שלמה פילבר (בתמונה משמאל, צילום מסך), כתב אבי וייס כבר לפני 4 שנים, בפברואר 2018, את הכתבה "שלמה פילבר עד מדינה?-הצחקתם אותי!" - "הפיכתו של שלמה פילבר ל'עד מדינה' (דהיינו: שהוא מפליל את 'הבוס שלו' - נתניהו), היא נקודת שפל, שלא הייתה כמוה בהיסטוריה של עולם התקשורת. רוב כלי התקשורת כלל לא מבינים על מה מדובר והם מפרשים לא נכון את המצב", ובמרץ 2018 הוא הזהיר, שפילבר מכר "לוקשים" לפרקליטות וביצע "תרגיל כיפה אדומה" לתיק 4000, ואף לא אחד רצה לשמוע. הכתבה הזו "האם פילבר הפיל בפח את משטרת ישראל ב"תיק 4000"? "מתוך היכרות של כל ההתנהלות של שלמה פילבר בהיותו מנכ"ל משרד התקשורת, והחומרים, שפרסמתי אודותיו, מסתמן, שככל הנראה, הוא ביצע 'תרגיל כיפה אדומה' (תרגיל חיסול) ל'תיק 4000'. הוא, למעשה, 'שכב על הגדר' עבור חברו נתניהו וגם הציל את עצמו. מה שנקרא: "שני כרטיסים במחיר אחד" נמצאת - כאן.
בתקופה שעברה מזמן הפיכתו של שלמה פילבר ל"עד מדינה" הוא צייץ עשרות רבות של פעמים בנושא משפט נתניהו. ציוץ חשוב וקריטי במיוחד הוא הקדיש לכתבה של אבי וייס, בה וייס הכריז, שתיק 4000 הוא "תיק תפור":


פילבר צייץ ב-6.1.19 Like לכתבה של אבי וייס מ-1.1.19 תחת הכותרת: "המסמכים בנושא בזק-Yes מוכיחים 'תפירת תיק' לאיש הלא נכון" - המצויה כאן.

צילום מסך של ה"לייק", שעבור אבי וייס הוא כלל לא היה מפתיע:
פילבר LIKE ראשון

במהלך החקירה הראשית פילבר הצליח לעבור גם את החקירה הנגדית של החקירה הראשית מבלי שיוכרז כ"עד עוין". זה חשוב, כי כעת, בחקירה הנגדית של ההגנה, תוכל להתברר האמת על תיק 4000 התפור מבלי הסכנה לעד בכל מה שכרוך ב"עד עוין". כבר בחקירה הראשית פילבר הפך, למעשה, לעד הגנה. פילבר שתל בעדותו זרעים בולטים לנפילת הפרקליטות. פילבר הכניס לתביעה "עיזים", שתומכים בתזת ההגנה, כדי למוטט את כתב האישום, שמרוב טיפשות ושקרים התובעת עו"ד יהודית תירוש לא הבינה אותם. פילבר טמן מוקשים כדי שההגנה תפוצץ אותם. פילבר צילום אלי ציפורי

26.4.22: (היום הראשון של החקירה הנגדית)
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: דגשים עיקריים לקראת החקירה הנגדית של שלמה פילבר, (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי) עד המדינה במשפט נתניהו, שמתחילה היום. השורה התחתונה: עורכי הדין של נתניהו ושל אלוביץ' לא הולכים לעשות הנחות לפילבר - כאן.

החקירה הנגדית מנוהלת ע"י עו"ד ז'ק חן, העו"ד של אלוביץ', שמתחיל בחשיפת השקרים של פילבר (במשטרה ובחקירה הראשית) והפרקליטות.

ב. אלי ציפורי פרסם מביהמ"ש בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

כלומר, בעדות פילבר היום הוא אמר, ש"מיזוג בזק-יס" אושר אצל אבי ברגר ולא היה קשור אליו (לפילבר)(וממילא זה אושר לפני "פגישתו" עם נתניהו).

ציפורי
פילבר למד לעומק את נושאי הרגולציה במשך שבועות רבים לפני המינוי הרשמי והגיע לאחר הלימוד מוכן עם מדיניות עצמית מגובשת משלו (למען רווחת אזרחי ישראל). לפילבר הייתה גם מדיניות ברורה לעבוד בשת"פ עם כל חברות התקשורת במשק, ולצורך זה נפגש עם נציגיהן, כולל של בזק והוט:
ציפורי
וכאמור לעיל, הפגישה עם אלי קמיר הלוביסט של שאול אלוביץ' (אותו פילבר הכיר שנים קודם) לא הייתה יוצאת דופן אצל פילבר. (הוא, למעשה, במהלך הלימוד המעמיק שלו לפני המינוי, נפגש עם בכירים שונים, כמו למשל, עם יפעת בן חי שגב יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, ולא היה צורך בשום מעורבות של נתניהו במהלכי ההכנה התקינים שלו לתפקיד והפגישות שלו).
ציפורי

ג. עו"ד כנרת בראשי פרסמה הטוויטר:
כנרת בראשי

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ה. במהלכים שהתקיימו לגבי "המיזוג", יפעת בן חי שגב, יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, ביקשה וטענה, שיש צורך במינוי יועץ כלכלי לבחינת התהליך ב"ועדת מחקרים וסקרים".
בחקירה הראשית הוצג, שפילבר אמר בחקירה במשטרה, שהוא ישב בוועדה לבחירת היועץ הכלכלי ל"מיזוג בזק-יס".
היום הוא נתפס משקר, כי בפרוטוקול הוועדה, שהוצג כעת ביהמ"ש, ועדה שהתכנסה לפני הגעתו וכניסתו לתפקיד, הוא לא נרשם כלל כנוכח, ואין שום קשר לנתניהו. כלומר, הפרקליטות ניסתה להציג מצג שווא, שהוועדה התקיימה לאחר המינוי שלו ולאחר הנחיה של נתניהו, והשתילה במוחו, שהוא השתתף בדיוניה. היום הוכח, שפילבר אכן שיקר.

ו. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
* "החוקר במקום "החוקרים"

ז. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
עו"ד כנרת בראשי

ח. החשיבות בפגישה של פילבר עם אלוביץ' טמונה בעובדה, שבפגישה של פילבר ואלוביץ' לא דובר כלל על איזה הוראות של נתניהו או על איזו הנחיה. אלא, זו היתה פגישת היכרות בלבד. בסרטון העימות אלוביץ' הטיח בפילבר, שפילבר לא אמר לו בפגישה שום דבר בעינייני רגולציה מטעמו של נתניהו.

ט. עו"ד יוסי פוקס סיכם בטוויטר:
יוסי פוקס

י. עו"ד בן צור, העו"ד של נתניהו, הטיל פצצה ואמר דקה לפני סיום הדיון, שלא היתה שום פגישת הנחייה של נתניהו (במועד שהמציאו פילבר והפרקליטות - לפני הפגישות עם אלי קמיר ואלוביץ'), ושהוא יפרע את השטר!
השטר הזה נפרע כבר ע"י אבי וייס, כמה פעמים, ולאחרונה בכתבה: "גם על פי היומן של נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000" מ-24.9.21 - כאן.

י"א. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
אלי ציפורי

י"ב. גם גיא לוי פרסם בטוויטר:
גיא לוי
* Motty53@ הוא אבי וייס.

י"ג. גם עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
עו"ד כנרת בראשי
* Motty53@ הוא אבי וייס.

פרטים נוספים נמצאים בכתבה המוזכרת בסעיף י' לעיל, ובעוד כ-10 כתבות באתר Telecom News, ביניהן הכתבה החשובה המוזכרת בציוץ בסעיף י"ב לעיל: "חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו" מ-27.5.20 - כאן.

י"ד. ברוך קרא לא היה ראשון מ"מדבררי הפרקליטות" לחשוף את ההדלפה המשונה הזו (בבחינת "גול עצמי") של הפרקליטות, שלא הייתה "שיחת הנחייה", שהיא הבסיס ל"תיק 4000". הקדים אתו גידי וייץ (כאן), בכתבה שפרסם אמש בבוקר ב"הארץ", אבל הוא (גידי וייץ, שהוגדר ע"י יואב יצחק כאן, כ"סוחר סמים" ו"מסומם") הצניע את הגילוי המרעיש הזה שקיבל מהפרקליטות, בתוך הכתבה ולא בכותרת והוא גם לא האשים את המשטרה במחדל החמור הזה, אלא דיווח על כך במעין ניתוח סמי-משפטי. מה שכן שעשה ופרסם אחרי הצהריים, ברוך קרא, שהתחיל את החשיפה שלו בהאשמת המשטרה בפשלה. ברור שזה לא סוף פסוק והמשטרה כנראה עוד תגיב, על הפרובוקציה השקרית הזו של הפרקליטות.  

27.4.22: (היום השני של החקירה הנגדית)
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבת סיכום של 8 הנקודות המרכזיות, שעלו אתמול ביום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר תחת הכותרת: אתמול התחילה החקירה הנגדית של שלמה פילבר. הוביל את החקירה עו"ד ז'ק חן, פרקליטו של שאול אלוביץ', שלקח את עד המדינה צעד אחר צעד במסלול השקרים אל העובדות. וזאת רק ההתחלה - כאן.

ב. תומר גנון פרסם בטוויטר:
תומר גנון

פרטים נוספים בעניין חמור ביותר זה יש כאן. זה לא מקרי שבדיוק כעת, המסמך הזה מודלף. 

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי




ציפורי
ציפורי

ד. לסיכום היום השני של החקירה הנגדית של פילבר: הוכח, שהחקירה של פילבר במשטרה הייה מגמתית - הוסתרו ממנו מסמכים חיוניים, הושתלו בזכרונו פרטים לא נכונים, כולל שימוש בהדלפות שקריות מהמשטרה והפרקליטות לתקשורת, הוא אולץ להודות במעשים שלא עסק בהם -  מה שהוביל להפיכתו לעד מדינה.

28.4.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: היום השני לחקירה הנגדית של המדינה שלמה פילבר. התובעת יהודית תירוש הפריעה לפרקליט עו"ד ז'ק חן פעם אחר פעם, ותדרכה את שופריה שפילבר "מתמסר להגנה". הפרקליטות בהיסטריה - כאן.

ב.אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי

29.4.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: עו"ד בעז בן צור, פרקליטו של בנימין נתניהו, הטיל השבוע "פצצה" באולם המשפט, שהכניסה את התובעת יהודית תירוש ללחץ, אם לא להיסטריה ממש. הפרוטוקולים מגבים את בן צור, ומוכיחים כי תירוש שיקרה על פגישת ההנחיה המדומיינת - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: תהליך הרגרסיה של שלמה פילבר, עד המדינה במשפט נתניהו. הדברים המפחידים שצפו השבוע, בימים הראשונים לחקירה הנגדית של שלמה פילבר, ממחישים את התהליך שעובר עד המדינה. עו"ד ז'ק חן, פרקליטו של אלוביץ', מוביל את פילבר ביד אמן - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

1.5.22: אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: האם שב"כ היה מעורב בתפירת התיקים לראש הממשלה בנימין נתניהו? אבי וייס כבר חשף בעבר שפעילות פגסוס בוצעה ע"י שב"כ. הפרוטוקולים מוכיחים, שהתובעת יהודית תירוש בעצם הפילה את עצמה ואת הפרקליטות בפח בעניין פגסוס. גם בן כספית חשף מעורבות של שב"כ בתפירת התיקים - כאן.

2.5.22: (היום השלישי של החקירה הנגדית)
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת ההכותרת: השערורייה הגדולה: שלומית ברנע פרגו, שהיתה שותפה לתפירת התיקים נגד בנימין נתניהו, מכהנת כיועצת משפטית של משרד רה"מ כבר כ-19 שנים, בניגוד לרוח החלטת ממשלה לכאורה - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ג. גם עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת בראשי
כנרת בראשי
כנרת בראשי

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
* צריך להיות: רשות ני"ע קיבלה את כל המסמכים מהמבקר.

ה. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת בראשי

ופילבר הבהיר חד משמעית, שכל הצד המקצועי במדיניותו כלפי בזק והוט ותפיסת העולם שלו והשיקולים שלו, היו אצלו העיקר - ויוזמה שלו בלבד, באמונה מוחלטת, ושום דבר לא השפיע עליו. מעשיו לא היו לטובת בזק אלא לטובת המדיניות שלו עצמו למען הציבור. ז'ק חן שאל אותו אם הוא דן על כך עם נתניהו. פילבר ענה, שלא דן על כך עם נתניהו אלא עם צחי הנגבי. [הערה: יש לכך משמעות לא רק לגבי קיום "פגישת ההנחיה המדומיינת" אלא גם לגבי "שיחת המעקב", שלא הייתה, אם פילבר לא דן במשך הזמן במדיניותו עם נתניהו].

ז. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ח. האמירה הנ"ל בסעיף ז' זו אמירה מאוד דרמטית, שהגיעה לאחר תהליך מובנה של חקירה נגדית, שהובילה שלב אחר שלב את פילבר לתאר את המדיניות המקצועית והרגולטורית שלו עצמו בלבד וההתנהלות שלו עצמו בלבד, בלי קשר לנתניהו או לאלוביץ'. ז'ק חן אמר, שצ'פחה על הכתף [הערה: גם היא לא הייתה] לא יכולה להוביל לכתב אישום תקדימי.

ט. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

3.5.22: (היום הרביעי של החקירה הנגדית)
אאלי ציפורי פרסם בלוג שלו כתבה תחת הכותרת: החקירה הנגדית של שלמה פילבר מתקדמת. עו"ד ז'ק חן מפרק לאט לאט את עד המדינה, את כתב האישום ואת הפרקליטות. הדיון אמנם היה על פניו טכני, אבל חשף שוב עד כמה כתבי האישום הם פארסה - כאן.

בלגל הירש תפרו תיק בשיטה זהה לתפירת תיקי נתניהו, ע"י צוות בראשות עו"ד ליאת בן ארי ובמקביל לתפירת תיקי נתניהוהסרטון המטלטל של אילה חסון על גל הירש - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ד. פילבר העיד, שבמשרד התקשורת הייתה מדיניות איתרוג של IBC (אנלימיטד). [ההערה: זאת, בגלל עו"ד דנה נויפלד, היועמ"שית של המשרד, שהיו לה ב-IBC אינטרסיים אישיים].

ה. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ו. עו"ד ז'ק חן אמר לפילבר: "מינו אותך למנכ"ל. מזל שלא מינו אותך למפכ"ל". [הערה: זאת, בעקבות תפירת התיק לגל הירש ע"י אותו הצוות בפרקליטות בראשות עו"ד ליאת בן ארי].
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
הערה: "טיפול ה-VIP" נאמר בציניות.

ז. שוב מתברר, שהסתירו, ולא הציגו, ולא הזכירו, ולא רעננו את זכרונו של פילבר בחקירתו ברשות ני"ע ביחס למידע ומסמכים חשובים ורלוונטיים, כמו שהשר צחי הנגבי ידע וקיבל את מכתב הכוונות שלו מדצמבר 2016 לבזק, על הורדת ההפרדה התאגידית תמורת פרישת סיבים. 

ח. היום הזה של דיון רגולטורי התמקד בהורדת ההפרדה התאגידית בבזק תמורת פרישת סיבים ברוב המדינה תוך 3 שנים, וב"מחבלים" במשרד התקשורת, שניסו להפריע למהלך. עו"ד ז'ק חן הוכיח, שההחלטות של פילבר היו תוך ייעוץ עם השר צחי הנגבי. הוא הראה, שרשות התחרות אישרה זה מכבר את ההפרדה התאגידית ולכן בכתב האישום יש סעיף של טענה שיקרית, "שזו לא הייתה החלטה מקצועית". בכל מקרה, בכל מה שדנו היום לא היה קשר לנתניהו, כפי שרשום בכתב האישום.

ט. אלי ציפורי פרסם סיכום בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

י. ח"כ גלית דיסטל אטבריאן פרסמה בטוויטר התנעה של הקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לחקירת אותו הצוות, שתפר גם את תיקי נתניהו:
גלית דיסטל

4.5.22אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: עו"ד ז'ק חן, פרקליטושל אלוביץ', הוביל אתמול את עד המדינה, שלמה פילבר, בנפתולי הרגולציה הסבוכה. השורה התחתונה: הוא הצליח להוכיח שטענות הפרקליטות כי התהליכים היטיבו עם בזק הן חסרות יסוד. עוד סדקים בכתב האישום התפור, עם בונוס של עקיצות לתובעות, בן ארי ותירוש - כאן.

6.5.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: כתב האישום נגד נתניהו, שבעיקרו מאשים את נתניהו כי היטיב עם 'בזק' לטובת אלוביץ', מצליח להציג גם החלטות נגד 'בזק', כלומר החלטות שגורמות לה נזק, כחלק מהמתת. כלומר, לא חשוב מה באמת היה, העיקר להאשים את נתניהו - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: "בן ארי, תירוש ופילבר לא המציאו רק את "פגישת ההנחיה", הם המציאו גם את "תיאוריית הזיהום". אחרי שהם הבינו שיש בעיה עם התזה של "פגישת ההנחיה", הם התחילו להטמיע, יחד עם העד, תיאוריה חדשה שתאפשר להם להחזיק את העד בגרון ולהאשים את נתניהו. לוליינות מילולית ומשפטית" - כאן.

 

8.5.22:
אאבי וייס פרסם כתבה באתר זה Telecom News תחת הכותרת: למה "עד המדינה המדומיין" פילבר טמן "עז" והמציא "מכתב חופשה" שלא קיים? - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבתה תחתה כותרת: 
עד המדינה, שלמה פילבר, המציא את "פגישת ההנחיה" ששימשה בסיס לכתב האישום נגד נתניהו בתיק 4000. הוא גם המציא "טופס חופשה בחתימת נתניהו". בכך תרם, אם לא הביא, להפלת שלטון נתניהו. הכל ייחשף בחקירתו הנגדית ע"י עו"ד בן צור, פרקליטו של נתניהו - כאן.

ג. פורסם - כאן: נתניהו לראשי האופוזיציה: עסקת טיעון לא על הפרק, הממשלה תיפול תוך זמן קצר.

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

מסמך רענון העד - כאן.

9.5.22: (היום החמישי של החקירה הנגדית)
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: החקירה הנגדית של שלמה פילבר מתקרבת לרגע האמת. עו"ד ז'ק חן כבר פירק את העדות של פילבר, וביום שלישי יעלה עו"ד בעז בן צור כדי לרסק אותה. לב העניין הוא "פגישת ההנחיה" שלא היתה אבל שימשה בסיס לכתב האישום. העימות בין אלוביץ' לבין פילבר מספק רמזים עבים - כאן

ב. דורון קורן פרסם ב"הארץ" כתבה תחת הכותרת: גל הירש הוא הדרייפוס בדרך להפיכתנו למדינת משטרה - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

2 המסמכים הם כאן וכאן. נוגעים להחלטת "הוועדה המייעצת לעניין פריסה אוניברסלית", בה הוט קיבלה הטבה של כמיליארד ש"ח בפריסה שלה משלמה פילבר

ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ד.לסיכום היום אחרון של החקירה הנגדית של עו"ד ז'ק חן: פרקליטו של אלוביץ' הוכיח, ששלמה פילבר בכל הנושאים המרכזיים המופיעים בכתב האישום, קיבל החלטות נגד האינטרסים של בזק ונגד הרצון של מנהליה. הפוך מתזת כתב האישום. בנוסף, שלמה פילבר עצמו צמצם עוד יותר את השפעת "שיחת ההנחיה" (שלא הייתה), בכך, שטען בפני השופטים, שהחלטותיו התקבלו על בסיס מקצועי בלבד ולא קשורות למה שאמר לו או שלא אמר לו נתניהו.

10.5.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה לקראת החקירה הנגדית היום של פילבר ע"י עו"ד בן צור תחת הכותרת: עו"ד ז'ק חן, פרקליטו של שאול אלוביץ', סיים אתמול את חלקו בחקירה הנגדית של שלמה פילבר. גם הפעם הוא הצליח לחשוף את האמת שמאחורי כתב האישום המופרך, כולל גילוי שחסרים עשרות מסמכים (יותר מדי מסמכים נעלמו בתיק הזה). הכל מוכן לחקירה הנגדית של עו"ד בעז בן צור, פרקליטו של נתניהו - כאן.

ב. ב"כלכליסט" פורסמה כתבה תחת הכותרת: התביעה של NSO מופרכת צינית ומסוכנת. זה ניסיון השתקה של העיתונות החוקרת - כאן.

הכתבה מ-10.5.22 והלאה: עדכונים שוטפים מהחקירה הנגדית של עד המדינה שלמה פילבר ע"י עו"ד בן צור - כאן.
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים