Telecom News - איך מובילים את שוק ה-Help Desk בישראל ב"אווירה משפחתית"

איך מובילים את שוק ה-Help Desk בישראל ב"אווירה משפחתית"

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> איך מובילים את שוק ה-Help Desk בישראל ב"אווירה משפחתית"
איך מובילים את שוק ה-Help Desk בישראל ב"אווירה משפחתית"?
מאת: אבי וייס, 18.10.14, 19:20
עופר שקד
 
חשיפת החברה המנהלת את ה-IT בישראל במאות חברות עם צבר לקוחות גדל והולך (בארץ ובעולם) בצורה אקספוננציאלית וכמעט ללא אנשי שיווק ומכירות.
 
"אנו בדרך לפיתוח ענן שלם משלנו. יש לנו כבר לקוחות, שהעברנו אותם לענן שלנו ואנו נרצה בשלב ראשון להעביר לקוחות קטנים ל-Share Cloud ובהמשך נשכנע לקוחות גדולים לעבור לענן", מתאר עופר שקד, מנכ"ל קונסיסט מערכות וקונסיסט טכנולוגיות (בתמונה משמאל). "כיוון נוסף, שאנו הולכים בו: אנו בתחילת הדרך עם פתרונות לעולם המרכזיות. נדווח על זה בקרוב כשנהיה מוכנים לחשיפה. מדובר בפתרונות טלפוניה בענן, שיחסכו כסף רב ללקוחות שלנו".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם עופר שקד (בתמונה), כדי לשמוע על מימוש הרעיון של חברה הצומחת בקצב מדהים ושומרת על ערכים של "משפחה" ומחויבות חברתית, מה שמוביל להצלחה במכירות בתחומי פעילות מגוונים בעולם ה- ICT, בארץ ובעולם, כמעט בלי אנשי מכירות (!).
 
שאלה: מי זו קונסיסט מערכות?
עופר שקד: "קונסיסט מערכות קיימת בשוק הישראלי כ-15 שנה והיא אחת מהחברות בקבוצת קונסיסט, שהיא בית תוכנה, שהוקם ב-1972 ע"י נטליו פרידמן. הקבוצה מונה כיום כ-1,200 עובדים בכל רחבי העולם. ההתחלה הייתה במערכת בשם
ConsistGEM, שצברה הצלחה רבה בעיקר במדינות אמריקה הלטינית. לכן, יש כיום לקבוצה 22 משרדים בדרום אמריקה עם לקוחות רבים בעיקר בנקים וחברות בעולם הפיננסי.
 
היו"ר של הקבוצה כיום הוא דני שגב, (בתמונה משמאל)
דני שגבשנמצא בקבוצה כבר כ-25 שנה והוביל לכך, שקונסיסט נמצאת למשל בכל הבנקים בישראל. החלק של הפיתוח, המו"פ, נמצא ביוקנעם בקונסיסט ישראל, עם התמקדות לפתרונות ושירות לבנקים וחברות פיננסיות.
 
קונסיסט מערכות, שבראשה אני עומד, עוסקת ב-4 תחומים עיקריים:
א. יועצים ושירותים מקצועיים לחברות עסקיות ולמשרדי ממשלה, יחידה בת כ-60 עובדים.
ב. פעילות BI בעיקר בפרויקטים לגופים גדולים, פעילות בלתי תלויה בספק BI מסוים.
ג. מחלקת פיתוח המבצעת פרויקטים מגוונים החל מפורטלים מורכבים וכלה בפרויקטים עבור עיריות ורשויות מכל סוג. יש כמה פרויקטים, שפרסמו אותנו, למשל, פרויקט האופניים של עירית תל-אביב ("תל אופן") ומערכת ERP לשמירת חפצים המשמשת יותר מ-1,000 מוסדות בהם מעל ל-600 בתי ספר.
ד. מחלקת תשתיות בה יש פעילות המחולקת ל-3 תחומים עיקריים:
1. ניהול אתר לקוח. מדובר במיקור חוץ מלא של תשתיות ה-IT של העסק. אנו מנהלים לעסק את כל פעילות ה-IT. יש לנו עשרות לקוחות בתחום הזה.
2. פרויקטים מכל סוג שבמסגרתה רכשנו חברה מאשדוד המבצעת פרויקטים בכל תחומי ה-ICT לעסקים בכל סדר גודל, עם כמות לקוחות מרשימה, בעיקר ברמת ה- SMB.
3. מוצרים לתשתיות הכוללים סט מוצרים רחב, החל מתאי דואר באינטרנט וכלה במוצר הדגל שלנו SysAid, שהוא מוצר ה-Help-Desk הנמכר ביותר בישראל ומוביל את השוק מזה 5 שנים על פי STKI".
 
שאלה: למה בחרתם ב-SysAid כשיש מוצרי תוכנה רבים ומפורסמים לתחום מוקדי השירות והתמיכה?
SisAid
תשובה: "לאחר בחינת השוק החלטנו, שלשוק הישראלי מתאים מוצר ישראלי, מוצר שפותח ע"י ישראל ליפשיץ, שיש לו כיום מעל ל-20 אלף התקנות ברחבי העולם. בישראל יש לנו כ-400 לקוחות, בכל רבדי המשק עם הצלחות רבות.
 
מדובר במוצר מנצח בשוק מאוד תחרותי. הסיבה להצלחה: זה מוצר הנותן פתרון מקיף, אמין ולא יקר. המוצר הזה לא כובל את הלקוחות, כמו פתרונות אחרים הקיימים בשוק.
 
בניגוד לפתרונות אחרים, הפתרון של SysAid יכול להיות מותקן ע"י הלקוח עצמו בזמן אפסי. אנו מבצעים את האינטגרציה במקרים היותר מסובכים.
 
הצלחתה של SysAid להפוך לפתרון ההלפ-דסק הנמכר ביותר בישראל טמונה, בין היתר בכך, ש-SysAid מאפשרת לבקר ולנטר את מגוון הפעילויות של יחידת המחשב בארגון ובכך מקפיצה את רמת ניהול יחידות המחשוב בארגונים. כל זאת, בקלות ובמהירות ומבלי להזדקק לפרויקט ארוך, יקר ועתיר סיכונים. ארגונים מחפשים פתרון מהיר, לא יקר ויעיל לניהול מערך ה-IT והתמיכה וזה מה שהם מקבלים.
 
אולי לא תאמין, אבל זו המציאות: כמעט ואין לנו אנשי מכירות למוצר הזה ובכלל. ההפצה של SysAid נעשית מפה לאוזן, מלקוח מרוצה אחד הממליץ לחבריו. זה כלי השיווק המרכזי שלנו: לקוחות מרוצים הממליצים ללקוחות אחרים".  
 
שאלה: לאן המערכת הזו מתפתחת?
תשובה: "SysAid זה פתרון המתפתח כל הזמן. הסיבה: כל הזמן יש ביקושים מסוגי ארגונים חדשים, שיש להם צרכים ייחודיים. בנוסף, יש צורך לעמוד בתקנים ולקבל אישורים לצרכים של עסקים בתחומים הנמצאים תחת רגולציה.
 
כיום, ההתפתחות המרכזית היא לשלב את המוצר בתוך המערכת העסקית הכוללת. כך, שניתן יהיה לנהל את ה-Help Desk בתוך מערכת הרואה את היעדים העסקיים ורואה את הקשר בין כל פעילות של העסק לבין השגת היעדים של העסק. 
המערכת מספקת ידע ושליטה על כל הפעילויות של מחלקת ה IT באופן יעיל ופשוט. 
 
התפתחות נוספת היא לכיוון הענן. יש כבר כמה לקוחות, שהתקינו את הפתרון בגרסה לענן. הפתרון בענן רץ על ענן פרטי או על ענן של הספק הנמצא בארץ עם שרתים בארץ. המערכת עובדת על שרת וירטואלי אחד וקל מאוד להתקין אותה".
 
שאלה: למה רוב הלקוחות לא עוברים לענן?
תשובה: "לקוחות קטנים חדשים שלנו מעוניינים יותר בגרסת הענן. המציאות היא, שלא מעט מהלקוחות מתקינים את המערכת לבד בגלל שהיא כל כך פשוטה. לא מעט הלקוחות מבצעים גם את כל השינויים וההתאמות, לרבות ההטמעות, אצלם לבד, בגלל פשטות וקלות ההפעלה.
 
אולם, מכלל כ-400 הלקוחות הקיימים, שיש לנו ל-SysAid, יש בקושי 10 שעברו לענן. חברות בישראל עדיין פוחדות להיכנס לענן. אין לזה הסבר רציונלי.
 
אולי הם מפחדים מבעיות בתחום האבטחה והשליטה. אבל, אין לזה כל שחר. עשינו פרויקטים למשל של SafeCity (עיר בטוחה) ברמת אבטחה הגבוהה ביותר והמערכת של SysAid נמצא בפרויקט זה בענן ועברה את כל האישורים והבדיקות המחמירות ביותר. מערכת ה-WiFi החדשה של רכבת ישראל משתמשת ב-SysAid ועמדנו בדרישות מאוד מחמירות של הרכבת. מכאן, שמדובר במערכת מאוד גמישה, אמינה, שיכולה להיות מותאמת לכל צורך, והשימוש בה בענן הוא מאוד קל ואף משתלם יותר לעסק".  
 
שאלה: נכנסתם לתחומים נוספים מעבר ל-SysAid?
תשובה: "בהחלט. נכנסו ובהצלחה רבה לתחומים חדשים. בין היתר נכנסנו לפתרון של Splunk, שמתאים כיום לעולם ה-IoT (ר"ת: Internet of Things). המערכת הזו יודעת לאסוף מידע מרכיבי IoT הנמצאים על הרשת בכל מקום בארץ ובעולם ויודעת לנתח את הנתונים בכלי Big Data. הפתרון הזה מאפשר לקבל תובנות רבות הרבה יותר מכל כלי ניתוח אחר הקיים באינטרנט, למשל גוגל אנליטיקס.
 
את הפתרון של Splunk אנו מפיצים ומתקינים בישראל, גרמניה וספרד. אנו בתחילת הדרך עם הפתרון הזה כי זה שוק הנמצא בתחילת דרכו ואנו בטוחים, שהוא יגדל. הפתרון כולל חנות אפליקציות לסמארטפונים ולטאבלטים ויש לזה רבדים נוספים של מענה לצרכים של העולם החדש של IoT.
 
פתרון נוסף, שנכנסו אליו, הוא Ekram, מוצר הדומה ל-ObserveIT. זו תוכנה למניעת הונאות, שמתאימה לכל גוף ועסק, שיש לו פעילות רגישה מבחינה כלכלית ועסקית. המערכת מקליטה מסכים בזמן אמת ומבצעת ניתוח בזמן אמת ומשגרת התראות על חריגות, שהיא מגלה בפעילות. זה גם טוב לתחקור תקלות. אנו בתחילת הדרך עם הפתרון הזה.
 
פתרון מעניין נוסף, שנכנסו אליו, הוא בתחום האירועים והשמחות, שמאפשר העברת כסף ישירות לחשבון בעלי האירוע באמצעות כרטיס אשראי כולל בתשלומים (שבעל השמחה אינו מודע להם) ומחליפה את המנהג הידוע והמסורבל של הענקת מעטפה עם צ'ק או מזומן עבור בעל השמחה. כ"כ, נכנסנו לתחום האבטחה והסייבר ואנו בתחילת הדרך בתחומים הללו".
 
שאלה: מה עושה קונסיסט טכנולוגיות?
תשובה: "החברה מפתחת, מתקינה ותומכת בעיקר את PrintBOS, שזו מערכת לניהול פלטים בכל עסק. המערכת הזו היא שלנו אחרי שרכשנו אותה מחברה אחרת ואנו ממשיכים לפתח אותה ולתחזק אותה. זה שירות ומוצר תשתית, שמאוד נדרש במערכת הבנקאית ובכל עסק, שיש לו הרבה פלט וקלט של נייר ורוצה לחסוך בעלויות הנייר והטיפול בו.
 
אין כמעט גוף עסקי-כלכלי משמעותי בארץ, שלא עובד עם PrintBOS. לדוגמה: תחום החתימה על טפסים בחברת הסלולר פרטנר. כל הטפסים כולל חתימת הלקוח מתבצעים במערכת PrintBOS. כל הטפסים של הלקוחות נשמרים במערכת PrintBOS. יש בזה חסכון עצום של ניירת בכל תחום, שיש בו צורך בניירת. המערכת 
מאפשרת גמישות תפעולית מירבית על ידי הפקה והפצה של מסמכים דינאמיים באופן אוטומטי לחלוטין".
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?
עופר שקד: "לקונסיסט יש כמה ערכים, שהם הבסיס להצלחה שלנו. אמנם אנו כבר חברה גדולה אבל לא גדולה מדי. למעשה, אנו חברה המרגישה בתוכה כמו משפחה. אנו משמרים את האינטימיות ביחסים ביננו לבין העובדים, הלקוחות והשותפים העסקיים. אנו משלבים ערכים, ערכים של משפחה עם אחריות חברתית בערכי העסקים שלנו. זה החלום, שאנו מגשימים.
 
בקונסיסט מערכות יש כ-150 עובדים ואני מכיר את כולם באופן אישי ומתייחס לכולם באופן אישי. אנו ממש כמו משפחה אחת גדולה. זו גם המשמעות של אווירת העבודה אצלנו. אנשים באים לעבוד עם חיוך, כי זו סביבת עבודה טובה עבורם. כל אחד יכול להשפיע והעובדים יכולים להיות גאים במה שהם עושים. זה סוד ההצלחה שלנו ואנו מקפידים לשמר את הערכים הללו.
 
כך, שיצירת 'גאוות יחידה' הוא דבר מאוד חשוב אצלנו. אנו מעוניינים ליצור מקום עבודה הוגן, שנותן אמון בעובדים שלו כמו גם בלקוחות ובשותפים שלו. אני מעוניין, שכולם יהיו גאים בעבודה שלהם ויהיו בטוחים, שאני לא 'עובד' עליהם. זה הסוד המניע אנשים לבצע את העבודה שלהם נכון ובמסירות וזה מקרין על הלקוחות ומוביל להצלחות".
 
Consist



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים