Telecom News - שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת)-עד מדינה? הצחקתם אותי!

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת)-עד מדינה? הצחקתם אותי!

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת)-עד מדינה? הצחקתם אותי!
הפיכתו של שלמה פילבר ל"עד מדינה" (דהיינו: שהוא מפליל את "הבוס שלו" - ביבי נתניהו), היא נקודת שפל, שלא הייתה כמוה בהיסטוריה של עולם התקשורת. רוב כלי התקשורת כלל לא מבינים על מה מדובר והם מפרשים לא נכון את המצב.
עדכונים בסוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 20.2.18, 21:49שלמה פילבר

 אני מלווה את "הקריירה" של שלמה פילבר (בתמונה משמאל) ממשרד התקשורת מקרוב מאוד כל יום. כתבתי עליו לא פחות מ-430 כתבות, רובן די ארוכות. בכל כלי התקשורת יש רק עוד כתב אחד, שכותב לא מעט על הנושא, זה גדי פרץ מגלובס (סיכום החשיפות שלו כאן). כל שאר כלי התקשורת מספרים לציבור סיפורים, שאין להם כל קשר לאיזו מציאות, שאני מכיר (או גדי פרץ מכיר). ההתפתחויות הטריות בפרשה זו (למי שפספס), נסקרות בכתבה כאן

למה אני כותב זאת כאן?

מפני שאני "לא הייתי קונה מכונית משומשת" משלמה פילבר.

הוא שקרן בלתי נלאה ומניפולטור, ספינולוג, צבוע ותחמן וזיהיתי זאת מייד אחרי שנכנס לתפקידו (כאן) ב-2015, ולא הייתי ראשון שזיהה זאת (מבקר הליכוד זיהה זאת לפני. גם לו - לא הקשיבו) וקראתי לא אחת לפיטוריו.

זאת, בדיוק כפי שזיהיתי במדויק את שאול אלוביץ' ב-2014, כמי שלא מהסס להפעיל את אהוד אולמרט, שולה זקן וראשי משרד התקשורת, כדי לקבל כסף מהציבור, שלא בטוח שמגיע לו (בלשון המעטה) - כאן. לא הקשיבו לי בשנים הללו ומאז כתבתי מאות מאמרים החושפים את כל הפעילות הבלתי חוקית במשרד התקשורת (שנמשכת עד היום), ובשנתיים האחרונות גם לא הקשיבו לגדי פרץ.

כל אחד מאיתנו כיסה את התחום מנקודת מבט אחרת, אבל שנינו התראנו עשרות אם לא מאות פעמים על הפעילות הבלתי חוקית של משרד התקשורת, ו"קליקת הפרקליטים", שמייד נחזור אליה, חסמה כל ניסיון בדיקה וחקירה (אני אישית הגשתי יותר מ-10 פניות עם מסמכים ליועמ"ש, שכמעט כולן נדחו על הסף). כעת, שלמה פילבר "יזמר" ויאשר (ככל המסתמן), את כל מה שאני וגדי פרץ טענו נגדו במשך השנים האחרונות.

אין להאמין לשום מילה היוצאת מפיו. כלום. אין אצלו שום חיבור בין הראש והפה - לאמת. 

עד מדינה? הצחקתם אותי. הוא מסוגל לעבוד על כולם ולהמציא כל שטות והבל רוח, מתוך מחשבה מעוותת, שלא יתפסו אותו משקר.

אם מצרפים לזה שוטרים ופרקליטים מוכווני מטרה לחסל את נתניהו (כת "רק לא ביבי - רל"ב), זה שילוב מושלם של "תפירת תיק" ללא ראיות. 

דוגמא להטעיה של התקשורת:
כל כך הרבה שטויות נכתבו בכלי התקשורת ביממות שחלפו, שאינני יכול להפריך את הכל במאמר אחד. אקח רק דוגמה אחת להמחשה: פורסם ברוב כלי התקשורת בעקבות הדלפות של מנהלי ועובדי וואלה! ובראשם המנכ"ל דאז אילן ישועה, שביבי ביקש לפטר את עורך וואלה! בעקבות ידיעה, שפורסמה בוואלה! בנובמבר 2016 בעניין "פרשת הצוללות".

אם מי שפרסם זאת היה בודק את לוחות הזמנים, היה מגלה בקלות, שבנובמבר 2016 ביבי בכלל לא היה שר התקשורת לענייני בזק, כי הוא "קיבל חסינות" בגלל תלונות חלק מכלי התקשורת, חסינות מהיועמ"ש, ושר התקשורת לענייני בזק מיולי 2016 והלאה היה צחי הנגבי (עד שהוחלף ע"י איוב קרא). עוד פרטים וניתוח לוחות זמנים וחשדות ב"מורה נבוכים" - כאן

אם ביבי נתניהו המשיך לעסוק בענייני בזק דרך שלמה פילבר, מעל ראשו של צחי הנגבי, אחרי שנאסר עליו לעשות כך ע"י היועמ"ש והוצמדה לו "שומרת ראש", שתבחן שהוא מקיים את האיסור הזה (היועמ"ש של משרד התקשורת, עו"ד דנה נויפלד) - את זה יש לחקור לעומק. זה לא סביר.

כרגע, מתוך הכרות עמוקה של הנפשות הפועלות, אני לא הייתי בונה על שום מילה, שיוצאת מהפה של שלמה פילבר. את זה זיהיתי וכתבתי עליו כבר ב-2015. אגב, לא רק הוא (או העוזרת שלו, עדי קאהן גונן), מצמרת משרד התקשורת היו בקשר ישיר עם צמרת בזק, בלוחות הזמנים שנחקרים כעת.
את זה נחשוף מחר. 

מה הסיפור של הילה גרסטל והניסיון "לסגור את התיק של שרה נתניהו תמורת מיהילה גרסטלנויה ליועמ"ש, או אולי שופטת בעליון"?
הסיפור הזה יותר הזוי מכל הפרשות האחרות, שאנו עוסקים בהן בשנים האחרונות. אם הוא נכון, זה אחד הנושאים החמורים ביותר, שנעשו בישראל (ברמה המשפטית והפוליטית).

הערכה פרטית שלי כרגע: מי "שבישל" את הפרשה הזו (כלומר: המודיע שהעביר את המידע הזה למשטרה), הוא מישהו (או מישהי) מתוך "קליקת הפרקליטים", שרצה "לצוד 4 ציפורים במכה אחת": להשחיר את פניה של הילה גרסטל (שלא דיווחה בזמן אמת על "ההצעה"), להפיל בפח את יועצי נתניהו ואלוביץ' ("המציעים"), להפיל בפח את ביבי ואלוביץ' גם יחד, ובמקביל להשחיר את פניה של נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות (שקיבלה דיווח מגרסטל על ה"עסקה"). 

ההכרות שלי עם הילה גרסטל הוביל אותי למסקנה, שהיא ישרה ביותר. אני התלוננתי בפניה (בעת ששימשה כנציבת הביקורת על מערך התביעות) על כך, שחלקים מ"קליקת הפרקליטים" שכרו שלא כחוק על חשבון הציבור ובאופן חשאי, מתקציב משרד התקשורת (במקום מכיסם), את עו"ד תמר גולן, כדי שהיא תגן עליהם בגין הסתבכותם הקשה במה שכיניתי אז "הפרשה הסודית". בברור ראשוני נמצא על ידי הילה גרסטל, שאני צודק ומה שנעשה הוא לא תקין (בלשון המעטה) והתבקשתי להשלים כמה מסמכים, מה שעשיתי מייד, כבקשתה. אולם, בדיוק אז, "קליקת הפרקליטים" הארצית, שהייתה מסוכסכת קשות עם הילה גרסטל (לא בגללי), הביאו להדחתה \ התפטרותה מהתפקיד ובהמשך הם הביאו ל"גריסת" תלונתי ומחיקתה מסדר היום. פרטים נוספים כאןכאן (בחצי התחתון של הכתבה) וכאן. "קליקת הפרקליטים" במדינת ישראל יכולה להפוך שחור ללבן ולילה ליום. זו המציאות עד היום

אני התרשמתי, שהיא (הילה גרסטל) "ישרה כסרגל" ולכן גם נתתי לה צל"ש (כאן). קשה לי להאמין, שהיא הייתה שותקת, אם האמינה, שאכן נתנו לה "הצעה אמיתית לעסקה". בהחלט ייתכן, שהיא ראתה בזה מעין בדיחה, או תעלול יחצ"ני, או מחשבות דימיוניות ודיבורי סרק, ולאחר ההתייעצות עם השופטת אסתר חיות, החליטה לשכוח מהעניין, שכן, ממילא היא לא קיבלה את התפקידים הללו שדובר בהם (אם דובר) בשיחה שלה עם היחצ"ן (אלי קמיר, שנפגש עימה לפי בקשת ניר חפץ). בדיוק כעת, כשהכל בוער, ייתכן והעניין הועלה מחדש על סדר היום "כדי להבעיר את האש" לאחר כשלוש שנים. 

פרטים וחשיפות נוספות בכתבות הבאות.

מראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר בתגובה: "כבר אי אפשר להתעלם מהמסע המתוזמר. כשהאוויר יוצא מ־1000 ומ־2000, כשמתברר שב־3000 בכלל לא היה אוויר, אז מייצרים תיקים חדשים. מייצרים תיק חדש כל שעתיים. מביאים מקורבים, חוקרים אותם, כל מקורב נחקר, מיד מבול של הדלפות כוזבות.

מה שקורה ביומיים האחרונים זה פשוט טירוף מערכות. שערורייה. מביאים שתי טענות הזויות ושקריות במסגרת מסע הרדיפה נגדי ונגד משפחתי. הטענה על הצעת השוחד היא לא פחות מהזויה ומרושעת. מעולם לא פניתי לניר חפץ, ואני לא מאמין שהוא העלה את האפשרות הזאת עם מישהו. המטרה היא לייצר בכוח עננה ציבורית מעל ראשי".

עדכון 20.2.18, 23:30: נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות, פירסמה הערב הודעה שבה פירטה את עדותה בפני חוקרי המשטרה בפרשת 1270.

על פי ההודעה, הנשיאה חיות אישרה "כי חברתה הנשיאה (בדימוס) הילה גרסטל, שהייתה מועמדת בשנת 2015 לתפקיד היועצת המשפטית לממשלה, סיפרה לה בדיעבד ולאחר שהמועמדות כבר לא הייתה רלוונטית, כי מקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו דיבר עם ידיד שלה בעת שהייתה מועמדת וביקש לברר איתו מה תהיה עמדתה לגבי חקירות אשת ראש הממשלה".

חיות אמרה בעדותה כי גרסטל הביעה בפניה זעזוע מהאירוע, אך הוסיפה כי לא תוכל לפרט מעבר לכך ולא תוכל לספר לה מי האנשים שבהם מדובר.

חיות הוסיפה: "בשל מיעוט הפרטים והסיפור המעורפל שאותו בחרה גרסטל לספר לה, לא היה בידי הנשיאה חיות בסיס כלשהו לנקיטת כל צעד מצידה".

שורה תחתונה: נראה כרגע שמדובר בסיפור קצת חלש (בלשון המעטה), ואולי אפילו טפשי, שיצא לגמרי מכל פרופורציה והיגיון. 

עדכון 25.2.18, 17:00אלי קמיר שוחרר היום בתנאים מגבילים, אולם, מייד בהמשך הוא נעצר בחשד לתיווך לשוחד בתיק 4000. ניר חפץ יובא מחר להארכת מעצר. יועץ התקשורת אלי קמיר חשוד לצד ניר חפץ ב"תיווך לשוחד" לשופטת בדימוס הילה גרסטל. גרסטל עצמה הסכימה ל"עימות" עם קמיר רק אם ישוחרר מיד לאחריו, מה שקרה (כלומר: הוא שוחרר מתיק 1270 הנוגע לשופטת אבל נעצר שוב בעניין "תיק 4000". ניר חפץ יובא מחר להארכת מעצרו ב"תיק 4000". 

עדכון 25.2.18, 19:30: 5 ימי מעצר לאלי קמיר. השופטת: "תשתית ראייתית חמורה בתיק 4000". קמיר נחשד עד עתה במעורבות בפרשת ניר חפץ והשופטת (בדימוס) גרסטל. היום נחקר גם בהקשר לפרשת בזק - "תיק 4000".

עדכון 26.2.18, 19:00: בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרם של בעל השליטה בבזק שאול אלוביץ', יועץ משפחת נתניהו לשעבר ניר חפץ והיועץ האסטרטגי אלי קמיר. מעצרם של אלוביץ' וחפץ הוארך עד ליום ראשון הבא, מעצרו של קמיר הוארך עד ליום רביעי הקרוב.

עדכון 26.2.18, 23:00: מטעמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר בתגובה לטענות הפרקליטות, כי שאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק, קיבל לכאורה סכומי שוחד הנאמדים בכמיליארד שקלים כי: "האמת לא מפריעה למסע ההכפשה נגד ראש הממשלה. מיום ליום מנפחים את המספרים: בהתחלה עשרות מיליונים, אחר כך מאות מיליונים, היום מיליארד ומחר טריליון. אבל סופה של האמת לנצח והאוויר החם יצא גם מהבלון הזה - כי לא היה כלום". עוד נמסר כל החלטותיו של נתניהו "התקבלו בצורה עניינית והן מבוססות על גורמי המקצוע, ועדות מקצועיות והייעוץ המשפטי". 
​בהערת אגב נציין, שכדאי שרוה"מ שיסתכל על הכתבה כאן. בהערת אגב נוספת, נציין שאת החשבון של מיליארד ש"ח כבר חישבנו לפני יותר משנה. אגב, למיטב הערכתנו ולאור כל הבדיקות שערכנו בשנה האחרונה, זה הרבה יותר, בחשבון סופי הגענו לכ-3 מיליארד ש"ח, מלבד עוד כ- 16 מיליארד ש"ח של "ריווחיות עודפת" של בזק.. כסף קטן... . 

עדכון 29.2.18: בבית המשפט המחוזי בת"א נדחה ערעורם של שאול אלוביץ’ וניר חפץ. יישארו במעצר לפחות עד יום ראשון הקרוב. במהלך הדיון הפנתה הפרקליטות לראשונה את הזרקור לעבר ראש הממשלה בנימין נתניהו: “מדובר בפרשה מאוד חמורה של חשד של מתן ולקיחת שוחד, במתן סיקור “אוהד”, אומר במילה  עדינה, כי המילה סיקור אוהד מחטיאה את המציאות, רתימת אתר מוביל לצורך סיקור מיטיב  ועריכה, תמורת הטבות רגולטוריות מטעם משרד התקשורת, שר התקשורת, מנכ”ל משרד התקשורת, ששווין עבור יורוקום בין 201 מיליון ₪ במזומן ועד כמיליארד ₪ כולל תמורות מותנות בעסקה”, אמרה עו”ד יהודית תירוש, מנהלת  מחלקת מיסוי וניירות ערך בפרקליטות המדינה.

תירוש התייחסה לערעורם של חפץ ואלוביץ’ על מעצרם ואמרה: “הנגע השחיתותי הוא נגע שיש להוקיע אותו. בית המשפט ראה את הפרשה ואמר אחרי שהוא בחן את הראיות שיש כאן פרשה מאוד מאוד חמורה. יש אינטרס אמתי וציבורי למצות את הדין. יש חשד אמתי למעשי שיבוש חוזרים מצד החשודים”. בהמשך לדחיית הערעור ככל הנראה יערערו פרקליטי חפץ ואלוביץ’ על החלטה זו לעליון (יבקשו רשות ערעור, לא ברור מה סיכוייהם לקבל היענות של העליון להתערבות בהליך שנבחן כבר ע"י 3 שופטים).

אלוביץ’ עצור מזה 11 ימים, אדם בן 69 שלא חש בטוב ותנאי המעצר שלו קשים ובית המשפט לא נתן לזה שום משקל, לתנאים הקשים ולעובדה שתנאי המעצר מנוצלים באופן כזה שנועד לשבור את רוחו ולגרום לו להודות במה שלא אמר. הבאנו בפני בית  משפט קמא דברים שאמרו לו בחקירות, דברים מאוד קשים שהדעת לא סובלת ובית המשפט לא יכול לעמוד ולומר ראיתי ואין מה לעשות”, אמר עו”ד ז’ק חן, סניגורו של אלוביץ’.

“תנאי המעצר קשים לעוררים. אכן, אין להקל ראש בכליאת אדם בתנאי מעצר, תוך שלילת חירותו, בה בעת שהוא נתון לחקירה מאומצת וללחצים מכל עבר. עיינתי במסמכים שהציגה לפני המשיבה ונוכחתי לדעת כי העורר נבדק על ידי רופא ולשני העוררים סופקו תנאי מחייה בסיסיים”, הגיב השופט לטענות אלו.

מטעמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר כי: “אין שחר” לטענות נגדו בפרשת בזק. על פי ההודעה שנמסרה אמש “כל החלטותיו” של נתניהו, “התקבלו בצורה עניינית והן מבוססות על גורמי המיקצוע”.

עדכון 28.2.18: יועץ התקשורת אלי קמיר שוחרר למעצר בית. יום אחרי שבית המשפט המחוזי בתל אביב קבע ששני חשודים מרכזיים בפרשה - אלוביץ' וחפץ - יישארו במעצר, החליט בית משפט השלום בעיר לשחרר למעצר בית למשך שבוע את יועץ התקשורת שחשוד בתיווך לשוחד בשתי פרשות נפרדות.

עדכון 2.3.18: בכיר נוסף נחקר הבוקר באזהרה (במקביל לחקירת ביבי ושרה בפרשת "תיק 4000"): כנראה שמדובר באיתן צפריר (כאן וכאן). אולם, הוא היה "פיון קטן" שאיש "לא שם עליו קצוץ" במשרד או בכלל. הוא היה בלשכה של השר כמינוי פוליטי, יש עליו כתבות רבות בתחום הפוליטי - טלוויזיוני, למשל איך קפץ ל"רשת" כמעט בלי צינון.... זה מה שכתבתי עליו ב-10.6.15איתן צפריר ראה עצמו מועמד לתפקיד המנכ"ל, כשלא קיבל את התפקיד [פילבר קיבל], עשה נכון והחליט לפרוש....
להערכתי, פילבר "לכלך" עליו (במסגרת עדויותיו כ"עד מדינה"), בנוגע לזמן שהתמודד מולו על ליבו של ביבי, כדי לקבל את תפקיד המנכ"ל. אפשרות אחרת היא שאבי ברגר "לכלך" עליו בעדותו, כדי להתנקם בו על פיטוריו הטלפוניים המפתיעים (ע"י ביבי), מכיוון שצפריר היה "השופר" של נתניהו במשרד באותה עת. להערכתי ומתוך היכרות את הסיפורים הללו, זה הכל שטויות. בניגוד לעו"ד שלמה פילבר, עו"ד איתן צפריר היה זהיר וכמעט ולא עשה כלום, מלבד להעביר ניירות מצד לצד, בלי "טביעות אצבע" משל עצמו. בקיצור: "פיון קטן" שלמיטב ידיעתי לא החליט מאומה בשום נושא. אולי החוקרים מצפים ממנו ש"ימכור להם מידע" על ביבי והחלטותיו. בספק אם יספק משהו מעניין, כי איש לא ייחס לו בזמנו חשיבות מיוחדת, גם לא ביבי. נמתין ונראה מה שמתפתח - גם בעניינו. 

עדכון 2.3.18, 22:00: בתום חקירת בני הזוג נתניהו נמסר מהמשטרה ומרשות ניירות ערך כי "ראש הממשלה ורעייתו נחקרו במשך כמה שעות, במסגרת חקירה המתנהלת בלהב 433 וברשות ניירות ערך. החקירה מתנהלת בליווי ופיקוח של פרקליט המדינה ובאישור היועץ המשפטי לממשלה. מעבר לאמור ומטבע הדברים לא נוכל להרחיב בפרטים נוספים מחקירות מתנהלות".

עדכון 4.3.18: עם תום חקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה ביום שישי האחרון, יועץ התקשורת (לשעבר) ומקרובו של בנימין נתניהו, ניר חפץ ובעלי בזק שאול אלוביץ' שוחררו היום (ראשון) ממעצר. כך החליט שופט המעצרים עלאא מסארווה בבבית משפט השלום בתל אביב. השניים נדרשו להפקיד 50 אלף ש"ח כערבות לשחרורם, הפקדת דרכוניהם כנגד צו איסור יציאה מהארץ וערבות אישית כל אחד וגם של ערבות נוספת של צד ג' על 100 אלף ש"ח כל אחד. על שניהם נאסר להתראיין לתקשורת ובכלל. על חפץ נאסר להגיע למשרדי ממשלה למשך 54 יום ונאסר עליו ליצור קשר עם מי מהמעורבים בפרשה למשך 90 יום. על שאול אלוביץ' נאסר להגיע למשרדי בזק למשך 45 יום. 

עדכון 5.3.18, 16:00: דרמה גדולה בעקבות חתימת הסכםניר חפץ עד המדינה עם ניר חפץ (בתמונה משמאל). במסגרת הסכם עד המדינה, שעליו חתם יועצו לשעבר של ראש הממשלה, ניר חפץ, הוא לא יישלח למאסר ולא יידרש לשלם קנס.

ככל הנראה (מה שיכול להיות התכנית החדשה של הפרקליטות והמשטרה), שלמה פילבר "יקבור" את צמרת בזק. ניר חפץ אולי "יקבור" את בני הזוג נתניהו, שכן לו יש כנראה ראיות (ולא רק עדות בע"פ, כמו אצל פילבר), וע"ס ראיות אפשריות, כנראה, המשטרה הסכימה לתנאיו. כנראה, שעדותו של חפץ צפויה להימשך כ-3 שבועות, שבמהלכן הוא ישהה במתקן חשאי. נראה, שבעקבות עדות חפץ:

ראש הממשלה צפוי להיחקר שוב גם בתיקים 1000 ו-2000. רעייתו שרה צפויה להיחקר או להעיד בתיק 1000.

מסביבתו של ראש הממשלה נתניהו נמסר: "כשיש משהו לא צריך אפילו עד מדינה אחד. וכשאין, גם אלף עדי מדינה לא יעזרו. המירוץ הבלתי פוסק אחרי עדי מדינה הוא ההוכחה הטובה ביותר שאין כלום - ולא יהיה כלום".

עדכון 12.6.19: אחרי 13 שנה, מנכ"ל וואלה!, אילן ישועה, סיים אמש (11.6.19) את תפקידו באתר וואלה!. ישועה סיים את תפקידו בהסכמה עם הנהלת קבוצת בזק, אך מאחורי הקלעים התגלעו מחלוקות בחודשים האחרונים בינו לבין יו"ר בזק, שלמה רודבעידו אשד, סמנכ"ל התוכן של האתר, יחליף אותו וימונה למנכ"ל החברה מהיום. דירקטוריון וואלה! בראשות רודב התכנס ואישר את פרישת ישועה ומינויו של אשד
ישועה הוא אחת הדמויות המרכזיות ב"תיק 4000". הוא האיש שביצע בפועל את ההנחיות מטעם משפחת אלוביץ' בעניין החשד (כביכול) להטות את סיקור האתר למען ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ורעייתו שרה. בשלב מסוים החל ישועה להקליט את אלוביץ' וגורמים נוספים כשהם מעבירים לו הנחיות מעין אלה. העדות של ישועה, ההקלטות והמסרונים שמסר, הפכו למשמעותיים מאוד להפיכת חקירת "תיק בזק" לחקירת "תיק 4000"

עדכון 23.12.20: בעקבות הודעת הפרקליטות, פורסם כאן ב"מעריב" (כותרת בלבד): ""הפרקליטות סגרה את התיק נגד היועץ האסטרטגי אלי קמיר.
קמיר שימש כיועץ אסטרטגי לקבוצת בזק וההחלטה התקבלה לאחר שכל הגופים שחקרו את הפרשה קבעו כי לא נפל כל רבב בהתנהלותו המקצועית."

עדכון 7.3.21: ריאיון מדהים (כ-9 דקות, של אבי וייס) בתכנית הבוקר ב"גלי ישראל" של השדר הוותיק והמוביל אבי רצון, כולל חשיפות חדשות, שלא נשמעו עד היום, בתחום "תופרי התיקים" (הפעם בהקשר של תיק 4000, שנולד מתוך "תיק בזק": https://bit.ly/Tik4000No50). זאת, על פי מסמך, שנחשף כעת בחתימת שלמה פילבר, מסמך מזמן אמת (עוד לפני החקירות), מה שהופך את כל תיק 4000 על ראשו. כל החשיפות המזעזעות, בהקלטה בלינק כאן: http://bit.ly/AviRatzonFilber.

עדכון 1.6.22: כך התייחס עמית סגל להסכם "עד המדינה" עם שלמה פילבר (בתמונה משמאל).עמית סגל
וזה מה שאני כתבתי בדיוק ביום 20.2.18: http://bit.ly/2FiGzN9 "שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת)-עד מדינה? הצחקתם אותי!". 

יחי ההבדל הקטן, בין עיתונאי מקצועי עם ראש בריא ושכל ישר, לבין מתחזה, בדאי, תופר תיקים, "חור שחור" בתולדות האנושות: https://bit.ly/Tik4000No57.
 
עד מדינה



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים