Telecom News - מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת?

מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת?

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת?
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת?
מאת: אבי וייס, 28.3.23, 08:00MONSTER LISTEN FREE

הנחת העבודה הראשונית הייתה מוטעית: הפגסוס (ומערכות מקבילות לחיטוט ואיסוף כל המידע הפרטי שלכם) לא נמצא רק בחוק האזנות סתר ולא רק במשטרת ישראל. היכן הוא (הפגסוס) נמצא? הסודות והמספרים המזעזעים והמבהילים של ניצול חוק אחר כדי לבלוש ולעקוב אחר תושבי ישראל בהמוניהם, בין אם הם חשודים במשהו ובין אם לאו. פרק ראשון מתוך 3 פרקים.

יהיה קושי לקוראים להבין לעומק את החשיפות של הכתבה הזו, מבלי לקרוא את הכתבה הקודמת: "חשיפת המספרים המפלצתיים של חדירות מ"י לסמארטפונים ולמחשבים שלכם", שיש בה עשרות מסמכים וניתוחי עומק.

למי שלא מעוניין לצלול למסמכים, יש סרטון יוטיוב המסכם את הכתבה הזו כאן.

פרטים נוספים ל"מיטיבי לכת" יש בשפע הכתבות והניתוחים המלווים במאות מסמכים - בנספח א' כאן למטה. 

1. הקדמה: הנחת העבודה הראשונית הייתה מוטעית: הפגסוס לא נמצא רק בחוק האזנות סתר:
הנחת העבודה הראשונית, של כל מי שעוסק בסוגיית הפגסוס היתה, שהפעלת הפגסוס נעשתה במסגרת צווים, שהוצאו לפי "חוק האזנות סתר" ותקנותיו.

כך נקבע ב"דו"ח מררי", וכמחצית מהדו"ח הזה דן בסוגיה למה סעיף 10א לחוק האזנות סתר מאפשר את החדירה לסמארטפון של מי שהצו הוצג בגינו, ע"י הרוגלה של הפגסוס. 

המונח פגסוס קצת מטעה, כי זה לא רק הפגסוס (מתוצרת חברת NSO), אלא אוסף רחב של כלים חודרניים ברמות שונות של יכולות, שהפגסוס אינו הכלי המרכזי שיש בתחום הסיגינט-סייבר במשטרת ישראל. אולם, לצורך הקיצור ופישוט ההבנה של הקוראים, אקרא לכל הכלים החודרניים, שבידי מ"י והשב"כ, בשם פגסוס. למי שמעוניין להכיר את הכלי הכי נפוץ בתחום הסיגינט סייבר, ששמו סלברייט, מוזמן לקרוא את הכתבות בנספח א' כאן למטה, או את דו"ח המחקר המאוד מקצועי ומעמיק של איגוד האינטרנט הישראלי, שפורסם לא מכבר בתחילת 2023 - כאן. 

אולם, מתברר, שהטיעון של היועץ המשפטי של משטרת ישראל, תנ"צ אלעזר כהנא, שנעשו מעל ל-1,000 הפעלות של הפגסוס, היא רק מסווה להפעלה נרחבת של כלים חודרניים, בהיקפים של עשרות אלפים בשנה!!!!

זה סותר כמובן את כל השקרים הענקיים של המשטרה (ושל תנ"צ כהנא עצמו, בנוסף לדברים של תנ"צ תלם והמפכ"לים אלשיך ושבתאי), של נציגי הפרקליטות ועוד דוברים, לרבות ח"כ סגלוביץ', שנאמרו בדיון בכנסת ב-24.1.22 - כאן. אז, כפי שהוצג שוב ושוב לכנסת ולציבור, לא היה שום דבר בלתי חוקי או בלתי תקין בפעילות משטרת ישראל... 

הנתון של "למעלה מאלף", בדבריו של היועמ"ש של המשטרה בוועדת החוקה של הכנסת, מתייחס רק לשימוש בפגסוס, ורק במקרה שהוצא צו לפי "חוק האזנת סתר" (בד"כ צו משולב עם "חוק נתוני תקשורת"), ולא לנתונים של השימוש בכלים חודרניים, בחוקים אחרים, למשל לפי "חוק נתוני תקשורת"

2. הסודות של "חוק נתוני תקשורת", והמספרים המזעזעים והמבהילים של ניצול חוק זה, כדי לבלוש ולעקוב אחרי תושבי ישראל בהמוניהם, בין אם הם חשודים במשהו ובין אם לאו:
השיטה הזו קרויה "חוק נתוני תקשורת" (או בשם המלא: "חוק סדר הדין הפלילי (סמכויות אכיפה - נתוני תקשורת), תשס"ח-2007"), ומעוררת קשיים חוקיים ומעשיים רבים, כמפורט למשל כאן ממשה חדד וד"ר פיני יחזקאלי וכאן מעומר טנא, מאמר שפורסם ב"רשת משפטית" מאוניברסיטת ת"א. כל הדיונים שנערכו בכנסת ובמיוחד בוועדת חוקה חוק ומשפט של הכנסת בתחום הידוק היכולת להגן על הפרטיות של אזרחי ישראל דוגמת הדיון כאן ב-8.11.21 - היו "על הקרח". מאומה לא נעשה. זאת, בנוסף לקשיים ולכשלים המרובים המפורטים במסמכים, שהוצגו בסעיף הקודם בעניין הפגסוס כאן מעל ובכתבות הקודמות (מאיגוד האינטרנט, המכון הישראלי לדמוקרטיה ועוד). 

איך תהליך זה מתבצע (על פי חוק נתוני תקשורת)? מוצאים צו\"היתר" מכל שופט שלום בישראל (בשונה מצווי האזנת סתר, שנדרשת חתימה של נשיא בית המשפט המחוזי, או סגן הנשיא המחוזי שהוסמך ע"י הנשיא), על כל עבירה (בשונה מעבירות פשע ומעלה, שנדרשות ב"חוק האזנות סתר"). הצו הזה עובר לחברת התקשורת (בעיקר חברות הסלולר) והחברה מוציאה את כל הנתונים המבוקשים ממתגי ונתבי החברה והיא זו שמכינה למשטרה (או לשב"כ, על פי סעיף 11 לחוק השב"כ שצילומו מצוי כאן מתחת, לחיצה על התמונה מגדילה אותה), את מה שמכונה בלשון המשפטנים "דוח מחקרי תקשורת", לפי הפרמטרים, שהמשטרה (או השב"כ) מבקשים:
חוק השב"כ

למי שמתעניין איך נחקק "חוק השב"כ" ואיך נוספה לו לפתע הפסקה הזו (סעיף 11 לחוק השב"כ), שהיא תוספת של "חוק נתוני תקשורת" בתוך "חוק השב"כ" (ולא כפרק בתוך החוק עצמו - חוק נתוני תקשורת, כמו שהשב"כ נמצא בפרק בתוך חוק האזנות סתר), יוכל לקרוא על כך במחקר המקיף, שכתב היועץ המשפטי לשעבר של השב"כ, אריה רוטר - כאן. ניתוח נוסף - כאן (לקוח מכאן). 

קצת רקע על הבעיות שיש בסעיף זה ב"חוק השב"כ", ניתן למצוא באתר "האגודה לזכויות האזרח בישראל", בבג"ץ שהוגש בעניין השימוש במערכות של השב"כ לצרכי הקורונה - כאן, בספר "שב"כ במבחן" בהוצאת "המכון הישראלי לדמוקרטיה", מאת אלי בכר - כאן

את מעורבות השב"כ בתחום האזנות הסתר המשטרתיות חשפתי כמה וכמה פעמים, ובין היתר בעניין הצווים שהוצאו בעניינו של שלמה פילבר - כאן וגם בעניינו של נתן אשל - כאן. את חלק מקציני המשטרה הבכירים שעבדו (במסגרת "תיקי האלפים") בשת"פ עם השב"כ בהוצאת צווי הפעלת הפגסוס באופן בלתי חוקי, חשפתי כאן (לקוח מכאן). הם (אותם קצינים) השתתפו (כמובן) בכל הישיבות שבהם הוחלט על כל המהלכים הבלתי חוקיים, שחלקם הובא משיטות ותיקות של השב"כ, דוגמת מסכת העינויים והטרטורים בנוגע ל"עד המדינה" המדומיין והנסחט - ניר חפץ, כמופיע ברשימה כאן (רשימה שבית המשפט אילץ את הפרקליטות לחשוף).

פרשת האזנות הסתר הלא חוקיות לנתן אשל נחשפה באתר טלקום ניוז בשתי כתבות עומק עם המון מסמכים: א) "חשיפת "השחיטה הגדולה" של המשטרה שהחלה להתבצע בפרקליטות המדינה". ב) "הסרת ההשחרות בצווי האזנת הסתר של המשטרה - מה נחשף בצווים?".

ב-11.11.22 פרסם חן מענית ב"הארץ" - כאן (כותרת בלבד): "שב"כ חשף כי עקב אחר פעילות עיתונאים באמצעות מאגר נתוני תקשורת סלולרית.
האגודה לזכויות האזרח עתרה לבג"ץ בדרישה לבטל חוק שמחייב את חברות הסלולר לספק לשב"כ מידע, שאותו הוא שומר במאגר הקרוי "הכלי". בתגובת המדינה התברר כי שב"כ גם השתמש בנתונים בחקירת אירועים פליליים."

הנתונים שאוסף השב"כ על כלל האוכלוסייה במשך שנים רבות וגם לעיתים בשת"פ המשטרה, לפי סעיף 11 ב"חוק השב"כ" נאגרים במאגר מידע אדיר ממדים (מה שמכונה "הכלי"). איך נולד "הכלי" הזה? - כאן וכאן

הנושא החושב הזה מתברר ב"בג"ץ 3659/22 האגודה לזכויות האזרח בישראל נ' ראש שירות הביטחון הכללי", שהמסמכים הזמינים בנושא מצויים כאן. העתירה המתוקנת נמצאת כאן, תגובת המדינה לבג"ץ מעניינת והיא נמצאת במלואה כאן. טרם התקבלה החלטה סופית של השופטים בבג"ץ זה.
פרטים נוספים לגבי המאגר הענקי הזה של השב"כ, שמקורו ביישום של סעיף 11 ב"חוק השב"כ", יש כאן

הבעיה המרכזית כרגע בתחום הפעילות המשטרתית (מעבר לעמימות הדי מובנת בהסתרת נתוני מאגרי המידע של השב"כ), היא היעדר בסיס נתונים מלא ושקוף, משום שעל פי חוק זה ("חוק נתוני תקשורת"), הדיווחים לכנסת על מימוש החוק (ע"י המשטרה) היו רק 4 שנים מיום תחולת תוקף החוק הזה ב-2008. כלומר: החובה לדווח על חוק נתוני תקשורת הסתיימה ב-2012, די ברור כעת למה (אז החל תהליך הרכישה וההטמעה של מערכות דוגמת הפגסוס ויחידת הסיגינט-סייבר של המשטרה הפכה מיחידה זעירה במטה הארצי, עם שלוחות זעירות ברחבי המחוזות, ל"מפלצת האזנות סתר"). הערה: יחידות הסיגינט-סייבר במחוזות וביחידות הארציות נקראות צס"מים - צוות סיגינטי משולב.

במציאות, ככל הנראה והידוע לנו, יש כיום לפחות 2 מאגרי מידע ענקיים כתוצאה מהשימוש ב"חוק נתוני תקשורת" ובחוקים הנוספים שבאמצעותם נאגר מידע מקיף על כל תושבי ישראל, והמידע הזה נצבר בשב"כ ובמ"י במאגרי מידע שלא ברור מי מפקח עליהם מקרוב וכמה שנים המידע הזה נשמר. סקירה מבהילה על כלל מאגרי המידע שיש בישראל פורסמה ב"כלכליסט" ע"י ויקי אוסלנדר ב-14.10.21 - כאן וחלק מהמדע הזה מופיע בסקירה נוספת בנושא שפורסמה ע"י עודד ירון ב"הארץ" ב-26.8.21 - כאן

אמנם לגבי מאגר המידע של "חוק נתוני תקשורת" יש תקנות - כאן, וגם בחוק האזנות סתר יש תקנות המסדירות את השימוש במאגר המידע הזה - כאן, אולם דו"ח "צוות מררי" הצביע על החולשה בפיקוח על מאגרי המידע החסויים של המשטרה, וליקוי זה לא תוקן, והנה ההמלצה של "צוות מררי":
מחיקת מידע

הנתונים שמוצגים כאן, נחשפו במחקרים אקדמיים. המספרים, שאציג כאן למטה, הושגו ע"י חוקרים באקדמיה ובמכוני מחקר, בפעילות מסועפת שלהם ושל כמה עיתונאים, לפי חוק חופש המידע. המדובר במיוחד ב-2 מחקרי של ד"ר עמיר כהנא ופרופ' יובל שני, שפורסמו במסגרת המכון הישראלי לדמוקרטיה בי-ם ומרכז המחקר להגנת סייבר, הפקולטה למשפטים, האוניברסיטה העברית בירושלים, הראשון מינואר 2019 - כאן והשני מיולי 2020 - כאן, הוצגו נתונים על היתרי האזנת סתר לפי "חוק נתוני תקשורת" עד שנת 2016 (כולל) כמופיע בתצלום הבא כאן מתחת (המספרים הללו לא כוללים את ההיתרים הזמניים שקציני משטרה חתמו עליהם, לפי סמכותם, כאמור בסעיף 4 בחוק, במקרים דחופים, כמפורט בחוק):
נתוני תקשורת

תשומת לב להערה שיש בתחתית הטבלה, שבסוף 2013 הנתונים נמוכים, כי הותקנה מערכת מחשוב חדשה במשטרה. אני מניח, שקוראינו לא יופתעו, אם אספר להם, שהמדובר בהתקנת מערכת הפגסוס...

גרף התפתחות היקף הצווים שהמשטרה ביקשה מבתי המשפט לשלום לפי חוק נתוני תקשורת בשנים 2009-2016:
גרף צווים

כמה צווים הוצאו ובוצעו בשנתיים האחרונות? לא ידוע. זה "סוד מדינה". די ברור למה. אבל לפי קצב העלייה המבהיל בהיקף הצווים בין השנים 2009 עד 2016, זה לא יהיה מוגזם להעריך, שהמספר כיום נע בין 40 אלף ל-60 אלף לשנה, אולי אף יותר. 

להלן ניתוח סטטיסטי של כמות הצווים הצפויה ב-2023, נתון מבהיל ביותר, נתון המנותח בתרשים (בהיעדר נתונים רשמיים), לאור העלייה של המספרים בשנים שעברו:
תחזית רב שנתית

על פי דיווח לא מאומת אבל מהימן לחלוטין שפורסם ב"כלכליסט" ב-4.10.21 (בתצלום משמאנתוני כלכליסטל, לחיצה על התצלום מגדילה אותו), עולה שבשנת 2020 הוגשו לבתי המשפט בישראל 40,677 צווי "נתוני תקשורת", והוצאו עוד 16,644 היתרים זמניים של "נתוני תקשורת" ע"י קציני משטרה כמאופשר בחוק, סה"כ 57,312 הפעלות של "מחקרי תקשורת" בשנה אחת (2020).

עדכון: גרף 2016-2022 סך צווי האזנת סתר לפי חוק נתוני תקשורת - כאן.

פשוט נתון מבהיל ומזעזע - בכל קנה מידה.

ביום 26.3.23 פניתי לכל הגורמים הנוגעים בנושא (כאן) בשאלות הבאות:
"1. בהמשך למופיע בתצלום המצ"ב ובהמשך למאמר שלי כאן, שבו יש את הנתון של מעל ל-24 אלף היתרים מכוח חוק נתוני תקשורת ב-2016, אבקש לשאול:
א. מה הנתון של היתרים לשנים עד 2022?
ב. בכמה מתוך ההיתרים הללו (במצטבר מאז 2013) נעשה שימוש כדי לבצע איסוף מידע בכלים חודרניים (דמויי פגסוס או מקבילים) במ"י ובשב"כ?"

טרם התקבל כל מענה. כשתתקבלנה תשובות- אעדכן בהתאם.

כ"כ, נשלחה פנייה מקצועית לאחד מכותבי המחקר (פרופ' יובל שני) - כאן. כשאקבל תשובה - אעדכן. 

תזכורת: היועמ"ש דאז, עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט, פנה למפכ"ל במכתב, שפורסם ברבים ב-20.1.22, בעניין זה (של הפגסוס) - כאן, במסמך הטוען, שהבסיס החוקי לשאיבת המידע מרחוק מהסמארטפונים שלכם הוא "חוק האזנות סתר":
מכתב היועמ"ש

שלושה ימים אחרי כן, כאילו מכתב היועמ"ש לא בא לעולם, הוציא היועץ המשפטי של המשטרה, תנ"צ כהנא, 2 מסמכים מאוד דומים זה אחר זה. השני קצת מרחיב מעבר למכתב הראשון, בגלל הסערה שעורר המכתב הראשון, עם פרסומו. עולה, ש"חוק נתוני תקשורת" הוא הבסיס להוצאת התוכן הלא חוקי מהסמארטפונים שלכם ע"י הפגסוס, כעולה ממכתבו של היועץ המשפטי של משטרת ישראל - כאן ומתוקן כאן.
לטענת היועמ"ש של מ"י, "חוק נתוני תקשורת" הוא הבסיס החוקי להפעלת הפגסוס במ"י.
המילים "חוק האזנות סתר" לא קיים ב-2 המכתבים שלו מה-23.1.22, ולא במקרה. זה מה שכן קיים, במכתב הראשון והשני:

משטרה 1

משטרה 2

כלומר: מישהו כאן מטעה\טועה\משקר. או היועמ"ש לממשלה ואחריו "צוות מררי", או היועמ"ש למשטרה.  

העמדה של משרד המשפטים בתחום הזה עוצבה במשך השנים ע"י עו"ד ד"ר חיים ויסמונסקי, שהציג זאת בכמה וכמה מאמרים מקצועיים, למשל כאן. החוברת במלואה פרי עטו נמצאת כאן, למתעניינים. אגב, העמדה שהציג בכנסת ב-2018 בעניין השימוש ברוגלות הייתה ברורה (בזמנו...) - כאן

תומר גנון מכלכליסט פרסם ביום 3.4.23 כאן (כותרת בלבד): "בניגוד להכחשות, כבר ב־2018 הוזהרה המשטרה משימוש בפגסוס"
למאמר צורפה תמצית מחוות הדעת הזו והנמצאת - כאן. המסמך הזה מחזק את העמדה של משרד המשפטים שהבסיס לשימוש בכלים חודרניים דוגמת הפגסוס הם סעיף 10א ל"חוק האזנת סתר", ולא לפי "חוק נתוני תקשורת". 

בדו"ח מררי נאמר במפורש, שהבסיס החוקי להפעלת הפגסוס מקורו בסעיף 10א לחוק האזנות סתר, ומשרד המשפטים\פרקליטות המדינה קיבלו את ההחלטה הזו, שזה הבסיס החוקי להפעלת הפגסוס כבר במחצית 2018, כמופיע בתצלום כאן הלקוח מדו"ח מררי (אין מידע גלוי על חוות הדעת הזו, מעבר למה שמפורסם כאן):
החלטת עו"ד ויסמונסקי

בהערת אגב אציין, שהפרקליטות מצאה בסעיף 10א בחוק האזנות סתר, גם את הבסיס החוקי כביכול "להכשיר את השרץ" ששמו "תיעוד חזותי", דהיינו: הפעלת מצלמות סתר, בנוסף למיקרופוני סתר המותרים בחוק בסעיף זה (בין בהתקנה פיזית בביתו או בעסקו של אדם, ובין בשימוש במצלמה של הסמארטפון שבידי האדם).
כלומר: סעיף 10א בחוק האזנות סתר הוא "סעיף סל", שכל פעילות בלתי חוקית של המשטרה והפרקליטות, עוברים דרכו ומקבלים "טיהור והכשרה". 

זה הסעיף, למי שמתעניין:
סעיף 10 א

איך הפרקליטות מצאה כאן, בסעיף 10א, היתר להפעיל רוגלה חודרנית של הפגסוס וכלים דומים וגם היתר להפעיל מצלמות סתר? רק לפרקליטות וליצירתיות החקיקתית שלה - "יש מאין", הפתרונים. 

כיצד "צוות מררי"\ היועמ"ש ועו"ד ד"ר ויסמונסקי טוענים ש"הבסיס החוקי" (כביכול) לשימוש ברוגלות הוא סעיף 10א ל"חוק האזנות סתר", בזמן שקציני המשטרה שהוציאו ושמוציאים צווים מהשופטים, בכלל לא שמעו על דבר כזה ושום צו (שהיה בו שימוש ברוגלות) לא הוצא על פי סעיף 10א מעולם?
פשוט לא ייאמן, השקר הזה. 

לא פלא, שהמשטרה והפרקליטות מוציאים מידי שנה כ-8 אלף "תעודות חיסיון", כדי להסתיר מהציבור, מבתי המשפט ומהסנגורים, את המפלצת החודרנית והפולשנית הרעבה הזו - כמפורט כאן

תלונה חריפה מלווה בראיות (לכאורה) כנגד "הממונה על החסיונות" - כאן, נותרה ללא כל מענה. 

כך גם קברו מעטה של חיסיון ענק, את האזנות הסתר שנעשו לרוה"מ בנימין נתניהו בלשכה הכי מוגנת של רוה"מ, כפי שנחשף ע"י בן כספית - כאן ואומת כמה ימים אחרי כן ע"י דוד שרן - כאן.

לדעת רבים, מן הדין היה לחקור ולהעמיד לדין את בן כספית על מסירת ידיעות כוזבות (כאמור כך בחוק), ושיבוש מהלכי חקירה ומשפט, ב"תיקי האלפים". 

בפרק הבא אחבר את כל המידע המצטבר בסדרת החשיפות ואציג את האמת: "ועדת מררי" שיקרה לציבור, כדי להסתיר את ההיקף האמיתי והמבהיל של השימוש בכלים חודרניים כנגד תושבי ישראל, במספרים מזעזעים. 

סרטון 30.3.23אלי ציפורי ואבי וייס משוחחים עם שלי ולך ("פורום קפה שפירא"): המשטרה עוקבת אחרי כולנו בלי חוק, בלי פיקוח ותוך טיוח המוני ומזעזע. לינק לסרטון (3 שעות) - כאן.

סרטון 1.4.23: סרטון מפורטל החדשות TOV בו נחשף סיפור ההאזנה וההקלטות של השב"כ לרוה"מ נתניהו ב"צוללת" - במשרדי רוה"מ, בהמשך לחשיפות אבי וייס ב"פורום קפה שפירא" (ראה הסרטון מ-30.3.23), סרטון שזכה להצלחה מסחררת ופורסם תחת הכותרת: "מפחיד! גלי בת חורין: זאת הדרך שבה הדיפ סטייט חדר למשרד ראש הממשלה!" (34 דקות) - כאן.

9.4.23: הפרק השני מתוך 3 פרקים: איך מערכות האכיפה שודדות את המידע שלנו מהעננים, מזהות את כל המחוברים אלינו ומגיעות אפילו לחשבונות הבנק שלנו? פירוט השיטות איך המשטרה (והשב"כ במקביל) יודעת עליך הכל, כולל נטיות פוליטיות, כולל כל המידע הפיננסי שלך, לפרטי פרטים, כולל כל המידע על מעגלי החברים, העמיתים לעבודה, המשפחה וכל מי שקשור אליך בכל קורות חייך המתועדים והמצולמים (כולל זיהוי פנים). מ"י יודעת עליך ממש הכל, את כל הסודות שלך, יותר ממה שאתה יודע על עצמך. ובבוא העת, תקבל רמז, שכדאי לך לשתף פעולה עם "הקליקה". ואז, מהפחד מה יודעים עליך (ולכל אחד יש נקודות חולשה, שהמשטרה\שב"כ\פרקליטות מצליחים לזהות בכלים המפורטים בכתבה להלן), אתה תתחיל לשתף פעולה. במצבים קיצוניים ישתמשו בזה להפוך אותך ל: "סוכן", "מודיע", "משת"פ", או אפילו "עד מדינה". הכל אפשרי - כאן.

עדכון 2.5.23: הוגשה תלונה מאוד חריפה ע"י טל רימר, יו"ר עמותת "האמת תנצח, כנגד תת-ניצב יואב תלם. התלונה במלואה - כאן

עדכון 12.6.23: טל רימר קיבל תשובה מיחידת תלונות הציבור וחופש המידע במשטרת ישראל לגבי היקף צווי האזנות הסתר על פי "חומחקרי תקשורתק נתוני תקשורת". התשובה המלאה - כאן.

מכל הנתונים שנאספו מכל מקורות המידע נבנה גרף 2016-2022 של סך צווי האזנת סתר לפי חוק נתוני תקשורת - כאן

ראה גם בגרף משמאל (לחיצה על הגרף מגדילה אותו). 

נספח א':
רשימת חשיפות קודמות ב"פרשת פגסוס" ושאר תופעות ה"שטאזילנד" השזורות בהתנהלות משטרת ישראל בעשור האחרון (לעיתים בשילוב הדוק עם השב"כ, וכמובן עם הפרקליטות והיועמ"ש).

מדובר כאן בכתבות חשיפה מלאות במסמכים וגילויים בלעדיים, מומלצות לקריאה למתעניינים בפרשה המחרידה הזו, שפוגעת בכל אזרחי המדינה:

הפרק הראשון פורסם תחת הכותרת: תפירת תיק 4000: 6 גילויים המוכיחים שהשימוש בתוכנת הריגול היה בלתי חוקי כאן.
הפרק השני פורסם תחת הכותרת:
 תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן. 
הפרק השלישי פורסם תחת הכותרתרעידת האדמה של תפירת תיק 4000: ריגול בלתי חוקי וקשירת קשר להפלת שלטון כאן
הפרק הרביעי פורסם תחת הכותרת
5 ספינים של הפרקליטות גם לגלגל על המשטרה את האחריות בפרשת הריגול בסמארטפונים - כאן.

הפרק החמישי פורסם תחת הכותרתהשלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים ולמחשבים? הפעולות בנוסח השטאזי והשאלות שלא רוצים לענות לי עליהן, איך המשטרה שילמה ל"מימד החמישי" בפטור ממכרז 4 מיליון ש"ח (תוכנן לשלם להם 50 מיליון ש"ח) על מערכת קוד פתוח חינמית מול מערכות בשלות של חברות אחרות שהיו באותה העת, ועל מערכת "הפיוז'ן סנטר", שרוני אלשייך (כיום שותף בקרן AWZ, שעומדת, בין היתר, מאחורי הפעילויות מהסוג הזה), תכנן לשדרגה באמצעות "המימד החמישי" - כאן.
הפרק השישי פורסם תחת הכותרת: אי אפשר למכור לאיש שמערכת סיגינט של עשרות מיליוני ₪ לשנה המופעלת ע"י מאות אנשים הפיקה רק חדירה אחת לשלמה פילבר במשך 8 שנות הפעלתה כאן. 
הפרק השביעי פורסם תחת הכותרת: חשיפת "השחיטה הגדולה" של המשטרה בהחלה להתבצע בפרקליטות המדינה - כאן.
הפרק השמיני פורסם תחת הכותרת: ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן(כולל מצגת להפצה אודות שקרי דו"ח צוות מררי).
הפרק התשיעי פורסם תחת הכותרתהשלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

הכתבה: משפט תיקי האלפים ופרשת האזנות הסתר - עדכונים שוטפים מרץ 2022 - כאן.
הכתבה: 
2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן
הכתבה: פרשת המימד החמישי: אבי וייס חושף חשד לניגוד עניינים חמור של בני גנץ - כאן.
הכתבהחשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשויות - כאן.

בסרטונים הקשורים לנושא ניתן לצפות בכתבה: משפט תיק 4000 התפור: הסברים, דיווחים ופרשנויות של אבי וייס באמצעות סרטוני יוטיוב ומצגות - פברואר 2022 - כאן. ובכתבה: משפט תיק 4000 והאזנות סתר: פרשנויות מאבי וייס בסרטוני ראיונות - מרץ 2022 - כאן
סרטון  יוטיוב תחת הכותרת: "מי משקר בנוגע לפגסוס? למה המשטרה הפעילה למעלה מאלף פעמים את הפגסוס על אנשים תמימים שלא עברו שום עבירה, דוגמת אמילי מורן שגב, עקרת בית מחדרה??" אבי וייס מדהים את חברי ועדת חוקה חוק ומשפט של הכנסת בנתונים שסותרים את כל השקרים והטיוחים של המשטרה ועו"ד מררי (המשנה ליועמ"שית). סרטון קצר (5 דקות) קיטוע מתוך הדיון בוועדת החוקה חוק ומשפט של הכנסת מיום 13.3.23 - כאן

סרטונים של ד"ר גדי טאוב:
1. השימוש באמצעי ביון נגד אזרחים הוא סיטונאי. הפרקליטות שותפה. שומר סף #111 עם נצ"מ בדימוס, אבי וייס - כאן.
2. העבריינות היא השיטה. משטרת ישראל מאז מסמך יצחקי. שומר סף #122 עם אבי וייס - כאן.

כתבות מסוף 2022 ו-2023:
הכתבה: חשיפת "קליקת עמ"מ 5" במשטרת ישראל שתפרה את "תיקי האלפים" לנתניהו - כאן.

הכתבה: האם ניתן לחסל את "תפירת התיקים" ותופעת "קליקת עמ"מ 5" במשטרה? - כאן
הכתבה: ה"סכסוך" עם המפכ"ל שבתאי הוא סיפור כיסוי לפעילות ערן קמין עם בן כספית - כאן
הכתבה: מחקר: גרסה טרויאנית של טלגרם מאפשרת ריגול אחר המשתמשים - כאן. 
הכתבה: שערורייה: בוצעה האזנת סתר בפגסוס לראש הממשלה נתניהו ללא אישור כחוק - כאן
הכתבה: גילויים חדשים ומזעזעים משערוריית האזנות הסתר והרוגלות בעיריית חדרה - כאן
הכתבה: 
האם המשטרה מטעה שופטים מזה 30 שנה בצווים לא חוקיים להאזנות סתר? - כאן
הכתבה: חשיפת 5 שקרי הפרקליטות לגבי הפעלת הפגסוס על אמילי מורן שגב ב"פרשת חדרה" - כאן.
הכתבה: חשיפת המספרים המפלצתיים של חדירות מ"י לסמארטפונים ולמחשבים שלכם - כאן.
הכתבה: מי חתם על צו האזנת הסתר להפעלת הפגסוס על אמילי ושמו מוסתר? - כאן.
הכתבה:
האם המשטרה רשאית להתקין אצלכם בבית/משרד מצלמת האזנת סתר? - כאן.
 
הסרת ההשחרות בצווי האזנת הסתר של המשטרה - מה נחשף בצווים? - לחץ כאן
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים