אלקטל-לוסנט אנטרפרייז מציגה פתרונות חדשים לשירותי UCבענן
מאת:
מערכת Telecom News, 12.2.14, 12:00
בין החידושים: OpenTouch Office Cloud לסביבות SME והוספת יכולות מוקד שירות לקוחות לפתרון ה- OpenTouch Enterprise Cloud.
אלקטל-לוסנט מכריזה על חידושים בפתרונות הענן שלה - לצד הוספת יכולות לפתרונות המיועדים ללקוחות ה-Enterprise הוצגו גם פתרונות חדשים המכוונים לפלח לקוחות ה-SME.
עבור לקוחות SME הוצג פתרון ה- OpenTouch Office Cloud) OTOC) החדש, הכולל שירותי תקשורת אחודה (UC) ומתבסס על הפיתוחים העדכניים ביותר בעולם שירותי התקשורת והאפליקציות. הטמעת שירותי UC מבוססי ענן מאפשרת ליותר עובדים בארגון לעשות שימוש בכלים אלו בצורה נרחבת יותר. בבסיסו של ה-OTOC מצויה טכנולוגיית ה- (OmniPCX Office RCE (OXO של אלקטל-לוסנט, בה משתמשים כיום יותר מ-17 מיליון לקוחות ברחבי העולם. ה-OXO הינו פתרון ALL IN ONE לשירותי תקשורת אחודה ארגוניים, המאפשר להקטין את עלויות התפעול.
ה-OTOC יאפשר לעסקים קטנים ובינוניים להעביר את שירותי התקשורת שלהם לעידן הענן, וכך לקבל גישה לשירותי תקשורת אחודה המתקדמים והטובים מסוגם הזמינים כיום.
בנוסף מעדכנת אלקטל-לוסנט את פתרון ה-OpenTouch Enterprise Cloud) OTEC) שלה, שהוצג לראשונה במרץ 2013, ומשלבת בו יכולות חדשות כדוגמת (CCAS (Contact Center As a Servic. יכולת זו מאפשרת לארגונים בכל גודל ליצר בקלות מרכז שירות טלפוני לשעת חירום, או מערך שירות טלפוני לתמיכה טכנית.
שלומי ברגיג, מנהל פעילות אלקטל-לוסנט אנטרפייז בישראל: "מגוון פתרונות התקשורת החדשים מבוססי הענן שהצגנו בשנים האחרונות ממצבים את אלקטל-לוסנט אנטרפרייז כחברה מובילה בתחום הפתרונות לשירותי הענן. אנו משקיעים משאבים רבים בתחום כיוון שהתועלות לארגונים בכל הגדלים הינן מוכחות. הטכנולוגיות המובילות והמבוססות שהוסבו לסביבת הענן ימשיכו להיות מוצעות גם בתצורה המסורתית שאינה מבוססת ענן".