Telecom News - מוקד שירות טלפוני CALL CENTER - טיפים לשיפור חווית שירות הלקוח

מוקד שירות טלפוני CALL CENTER - טיפים לשיפור חווית שירות הלקוח

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> מוקד שירות טלפוני CALL CENTER - טיפים לשיפור חווית שירות הלקוח
מוקד שירות טלפוני  CALL CENTER - טיפים לשיפור חווית שירות הלקוח
מאת: מיכאל פנחס, 20.3.18, 14:30מיכאל פנחס
 
איך משפרים חווית שירות ללקוחות המאה ה-21 בלי להיכנס להוצאות כבדות? עסקים, שמפעילים מוקדי שירות לקוחות, תמיכה ושירות טכניים, שיווק וקידום מכירות, בין שהמוקד פועל במיקור חוץ או בין כתלי העסק, מחפשים פתרונות יעילים וזולים יותר. טיפים מעשיים.
 
נכון שהתקדמנו משמעותית מבחינת הטכנולוגיה המסייעת לחווית שירות מוצלחת יותר במוקדי שירות. אבל נראה, שבכל מה שקשור לשירות הטלפוני, אנו עדיין חיים, פחות או יותר, בתקופת האבן (או מדויק יותר, בתקופה בה הטלפון הומצא: במחצית השנייה של המאה ה-19. אז גם החלו לפעול המרכזניות הראשונות. זה עובד בדיוק אותו דבר גם כיום, בחלק נכבד ממוקדי שירות הלקוחות בישראל, במיוחד אלה הנמצאים בעסקים ברמת ה-SMB וה-SME).
 
נתונים, שנאספו בארה"ב, מצביעים בברור, שעולם השיחות הטלפוניות למוקדי שירות עומד בפני סיום תוך מספר שנים די קצר. היות וכמעט כל הפונים כיום למוקדי שירות מכל סוג כולל פניות לעסקים ולארגונים, מבצעים זאת מהסמארטפון שלהם, אין שום סיבה לספק להם את השירות הטלפוני הוותיק, שנולד במאה ה-19. לכן, כבר בחיוג עצמו ניתן לספק למחייג חווית שירות אחרת וראוי לסיים את הגישה המיושנת ולייצר מגע עם הפונה בצורה מתקדמת ומתאימה למאה ה-21.
 
שיטת ה-IVR (ר"ת: Interactive Voice Response), שהומצאה בתחילת שנות ה-80, עדיין פועלת ברוב מוקדי השירות בישראל, ומרגיזה את הפונים, ובמיוחד את הצעירים, שנאלצים לעבור בין תפריטים ע"י הקשת מספרים חוזרת ונשנית.
 
הנתונים המחקריים מאששים זאת: חברת Mattersight מארה"ב, שמתמחה בתחום ה-Analytics בתחום מוקדי השירות הטלפוניים, הראתה בסקר שערכה, שכ-66% מהלקוחות מרגישים תסכול עוד לפני שנענו ע"י מוקד השירות, ו-44% מהלקוחות פשוט לא מצליחים להבין מדוע מותגים לא משפרים את חווית השירות, שהם מספקים במוקד הטלפוני. 70% מהלקוחות טוענים, שמספיקה חווית שירות שלילית אחת כדי שלעולם לא יירכשו מוצר נוסף מהמותג אליו חייגו.
 
כיום, עסק קטן יכול ליהנות מפתרונות תקשורת מתקדמים דוגמת תקשורת בענן, שבעבר היו נחלתם של עסקים גדולים בלבד, שהשקיעו מעל 10,000 $ לעמדת עבודה, בנוסף להשקעות ב-IVR, הכשרת מוקדנים, מערכות שליטה וניהול, עלויות תחזוקה ורישיונות ועוד.
 
טיפים לשיפור והעצמת חווית שירות הלקוח במוקד שירות טלפוני - CALL CENTER:
הכיוון המוביל מכונה בשם OmniChannel, שבו הכוח עובר לידי הלקוח המתקשר. כלומר: הוא יבחר את הדרך לפנות לעסק \ לארגון. זה לא חייב להיות בטלפון קווי. לרוב זה יהיה בטלפון סלולרי. לכן, תעמודנה בפני הלקוח עוד אפשרויות לפניה: WhatsApp, פייסבוק, SMS, מייל, פקס, פורטל שירות, צ'ט, צ'טבוט ועוד. לכן, האתגר הוא לשמור על חווית שירות אחידה בכל הפלטפורמות, שהלקוח בוחר בהן, כדי לשמור על "רצף שירות" משום שהלקוח יכול להחליף פלטפורמות בפניותיו.
 
עסק, שצופה פני עתיד ומעוניין להיות ממש מעודכן, חייב לתמוך בלפחות 6 מערכות לניהול האינטראקציות עם הלקוחות במקביל, תוך שמירת הרצף הטיפולי, ובכלל זה: שיחות טלפון, שיחות וידאו, צ'טים \ צטבוטים ו-SMS, גישה בפורטל האינטרנט של העסק, דואר אלקטרוני, פקס. על זה יש להוסיף לפחות עוד גישה מ-2 עד 3 מערכות של רשתות חברתיות ובכלל זה: פייסבוק, טוויטר, ווטסאפ (או כל רשת חברתית המתאימה לשימושים המקובלים ביותר של הלקוחות של אותו עסק), אפליקציה סלולרית ופנייה ישירה מפורטל העסק.
 
לכן הטיפ המקדים והחשוב ביותר הוא: להעביר את ה-Call Center (שכיום מכונה בשם היותר מתאים: Contact Center) לענן, משום שרק בענן ניתן לספק שירות בגישת ה-UC (ר"ת: Unified Communications - תקשורת אחודה) וניתן לשמור על רצף שירות ללקוח הפונה בערוצים שונים לעסק. זה גם מתאים יותר לעידן של השימוש בסמארטפון.
 
לאחר שמערכת ה-Call Center הועברה לענן אפשר לספק כאן 5 טיפים מרכזיים וחשובים:
  1. למדוד הכל. פשוט למדוד ממש הכל, החל מאיכות התקשורת, איכות הקול, רמת המענה שמקבל הלקוח, מהירות הטיפול, הצלחה בטיפול, איתור שגיאות ותקלות בכל השרשרת של הטיפול בלקוח, ביצוע סקרים לשביעות רצון הלקוחות, בדיקת שביעות הרצון של המוקדנים עצמם, בדיקה כמה שיחות ופניות ניתן לקבל בו זמנית וכך הלאה. בקיצור: לא להשאיר שום נושא ושום תחום ללא מדידה ובהמשך לעבור קביעת הנורמות המצופות בכל פרמטר שנמדד.
  2. לבצע טסטים לכל שירות חדש, שמוטמע במערכת, בטרם הוא נפתח ללקוחות. לדוגמה: אם מוסיפים שירות WhatsApp למערכת, ראוי לבצע בחינה של השירות עם קבוצות מיקוד סגורות ולהתנסות בשירות הזה לפני שהוא נפתח לכלל הלקוחות. הכלים החשובים ביותר לבחינה מכונים בשם UCScore (ר"ת: Unified Communication Score), שאלה מדדים לאיכות התקשורת בכל הערוצים האפשריים, שנעשה בהם שימוש.
  3. להפוך ליוזם - פרואקטיבי במקום מגיב – ריאקטיבי. המשמעות: לא להמתין לתלונות. התלונות מטפלות בבעיות של האתמול. יש לטפל בבעיות של היום ומחר ואת זה עושים ביוזמה. ה-Call Center אמור להתקשר ביוזמתו למדגמים של לקוחות ולשאול אותם שאלות כדי לגלות את הבעיות עוד לפני שהלקוחות מתלוננים עליהן. בנוסף, יש להשתמש בכלי המדידה (כאמור בסעיף הראשון) כדי לאתר כשלים, שעולים מהנתונים הנוספים, עוד לפני שהם גורמים נזק, או אי נוחות, או פגיעה בשירות ללקוחות, עוד לפני שהם מתלוננים על כך, או מבקשים תמיכה. 
  4. להתמקד בבעיה או בבעיות הכי מרכזיות. לכל עסק \ ארגון יש אין ספור נושאים לטפל בהם כדי להשתפר וכדי להיות תחרותי בשוק הדינמי בו אנו חיים. אולם, קל "לאבד פוקוס (מיקוד)". המערכות החדשות מכילות הרבה חלקים היכולים להתקלקל. לכן, חשוב להתמקד בעיקר והעיקר הוא: מה פוגע בחוויית השירות של הלקוח. יש היום כלים של "בינה מלאכותית" הנקראים ,Machine Learning שיכולים לסייע בידי מנהלים לאתר את הנושאים הכי חשובים הללו ולהתמקד בהם. הנושאים הדחופים לטיפול מוצגים בדיאגרמות מאירות עיניים, שבהם כל מנהל מבין במה צריך לטפל קודם ולמה זה בעדיפות ראשונה.
  5. להבין את חווית הלקוח. מנהלים רבים אינם מבינים את משמעות חווית הלקוח שלהם. מנהלים רבים אומרים כל הזמן: Customer Is the King. אולם, כשבוחנים את מוקד השירות של העסק שלהם מגלים מהר מאוד, שיש פער עצום בין ההכרזה הזו לבין המציאות. אסור להשלים עם הפער הזה. מוקד השירות אמור לענות על הצרכים של הלקוחות של העולם החדש. The Voice of the Customers חייב להגיע לכל דרג בארגון. יש לזה הרבה פתרונות, אחד מהם הוא, שהמנהל מתחפש ללקוח ועובר את אותן החוויות כמו לקוח רגיל, או שמנהל מחליף מוקדן ב-Call Center כדי להתנסות בעצמו במענה ללקוחות. אלה פתרונות פשוטים, אבל לא מספיק יעילים ומסתמכים רק על התנסות אישית קצרה. יש כיום כלים ממוחשבים, שיכולים לתאר ולעקוב אחרי חווית הלקוח בקנה מידה רחב. הכלים הללו בודקים האם ה-KPI (ר"ת: Key Performance Indicator) לרמת ביצועים אכן מתממשים ואם לא – למה ומה רמת הסטייה מהנורמה שנקבעה.
דוגמאות לכלים, שנועדו לשפר ולהעצים את חווית שירות הלקוח במוקד שירות טלפוני:
1. פתרונות של חברת Jacada הישראלית בתחום "שיפור חווית הלקוח". הפתרונות נולדו מכיוון שתחום "חווית המשתמש" במוקדי שירות טלפוניים עולים לראש סדר העדיפות של מנהלים בכל פלחי השוק העסק והארגוני. עסקים וארגונים, שמעוניינים להתנסות לדוגמה במערכת Visual IVR בלי כל התחייבות, יכולים להוריד אחת מ-3 הגרסאות של המערכת של Jacada:
  • גרסת דמו (להדגמה בלבד).
  • גרסה ענן להתנסות. קלה מאוד ליישום ולאינטגרציה עם מערכות קיימות.
  • גרסת On-Premise (התקנה מקומית) בפורמט VXML המתחברת לכל מערכת Contact Center תקנית הקיימת בשוק. המערכת מתחברת, למעשה, למערכת ה-IVR  הקיימת ומחליפה אותה באופן שקוף למחייגים מהסמארטפון שלהם.
ההשקעה במערכת Visual IVR מחזירה את עצמה כלכלית (ROI) תוך חודש ולכל היותר עד 6 חודשים מרגע ההתקנה של המערכת (הכי קל ומהיר להתקין אותה בענן), מול כל פתרון IVR אחר, או כל פתרון "זיהוי דיבור" (Speech Recognitions) אחר הקיים בשוק. המערכת הזו כבר מותקנת במאות חברות ועסקים בארץ ובעולם.
 
היתרון הגדול: חיבור שקוף לכל מערכות ה-CRM וה-Contact Centers הקיימות כבר בעסק. המערכת מסופקת עם תאימות מלאה ומובנית כבר במערכת למרכזיות של: סיסקו, אוויה Interactive Intelligence, ג'נסיס (שרכשה את Interactive Intelligence המתחרה) ולכל המערכות החדשות התומכות ב-WebRTC.  
 
המשמעות לעסקים: בלי כל השקעה בתשתיות ניתן לקפוץ היישר לעולם ה"רב ערוציות" – Omni-Channel, שזו הגישה המועדפת כיום על הלקוחות ובמיוחד הצעירים, שמזמן לא מתקשרים בטלפונים הנייחים כדי לקבל שירות ותמיכה.
 
2. CallVU. פיתוח של סטארטאפ ישראל, שנמצא כעת "בהמראה" עם הצלחה יפה. מדובר בשירות המספק שכבה ויזואלית ללא צורך בהורדת אפליקציה לסמארטפון, בעת קבלת שירות לקוחות או חיוג לשירות לקוחות מכל סוג. המערכת מציעה תפריטי בחירה המוצגים על המסך וחוסכים ללקוח את שינון התפריט המוקרא בקול, וממשיך בהצגת ממשק המסייע לקצר את השיחה: לבצע תשלום, להציג את פירוט החשבון או להזמין סרט. בשלב השיחה עם הנציג, ניתן להחליף אתו מידע ויזואלי בזמן אמת: תמונות, סרטונים, קבצים ואפילו חתימות.

בהתחשב בעובדה, שהחברה נוסדה רק לפני כשנתיים, היא מצויה בשלב מכירות מתקדם כשהיא פעילה ומותקנת במוקדי שירות הלקוחות של: בריטיש טלקום, אמריקן-אקספרס, לאומי, אורנג' וישראכרט. חלקן אף הפכו למפיצות שלה, כמו למשל PLDT הפיליפינית או בריטיש טלקום, שכיום מפיצה את CallVU בבנקים זרים דוגמת לוידס, סנטנדר ורשת הקמעונאות טסקו הבריטית. המערכת עובדת בגישת ה-Omni-Channel, שזו, כאמור, הגישה המודרנית ביותר לשירות לקוחות של המאה ה-21. מומלץ להתנסות בדמו של המערכת כדי לבחון התאמתו לצרכי העסק.
 
3. החיוג הקולי של VocaNOM מבוסס זיהוי דיבור, פיתוח של אודיוקודס הישראלית, שיכול לסייע לארגונים לחסוך בזמן ובכסף ע"י קיצור משמעותי של זמני חיוג ואיתור איש-קשר בארגון. מעל ל-200 הלקוחות, שיש לשירות זה בישראל ועוד כמה מאות בעולם, כבר נהנים מהחיוג הקולי של VocaNOM ברמה הפנים-ארגונית, מה שמוביל לחיסכון כספי משמעותי ומידי. לצד השימוש בתוך הארגון, קיים הצורך לטפל בניתוב קולי של שיחות הנכנסות לארגון מהקהל הרחב.

VocaNOM יכול לעשות הרבה מאוד כדי לעזור לספק ללקוחות הקצה חווית שירות מהפכנית. בגרסה החדשה של VocaNOM מבוצע ניתוב סניפים מבוסס זיהוי-דיבור בסגנון הבא: "שיחתך תיענה בעוד זמן קצר. המיקום הנוכחי שלך בתור: 8". (ללא צריך להפעיל הקשות). הפתרון הזה (שאינו זול) יכול להשתלב בכל מערכת של Call center ובכל מרכזיה דיגיטלית לרבות מרכזיה בענן ויכול אף להשתלב באפליקציות שיחה מתקדמות דוגמת סקייפ עסקי.

פתרונות תקשורת ומחשוב ענן לעסקים
 
כ"כ, השלב הבא בעולם הטלפוניה המתקדמת והתקשורת בענן כבר זמין והוא: הפיכת כל רשת התקשורת והטלפוניה הקיימת בעסק לווירטואלית לחלוטין בגישת ה-NFV (ר"ת: Network Function Virtualization). השירות הזה כבר מסופק בישראל (למשל ע"י: פרטנר, אודיוקודס, בינת ועוד). למי שבונה מערכת חדשה (או מחליף מערכת ישנה) בעסק שלו, מומלץ לבחון להתקין את המערכת החדשה כבר בגישת ה-NFV, רצוי עם שילוב תקשורת וטלפוניה עסקית מבוססת אינטרנט - WebRTC.

המלצה:
מומלץ מאוד לדרוש SLA (ר"ת: Service Level Agreement) מספק השירות בכל תחום שייבחר. ספק, שאינו מוכן לספק הסכם SLA, מומלץ לא להתקרב אליו. החלק החשוב ביותר ב"הסכם רמת שירות" כזה אינו היקף ההסכם ועלויותיו, אלא הקנסות \ החזרים \ זיכויים על אי עמידה בהסכם. אין לחתום הסכם עם ספק, שאינו מוכן להגדיר מול ההתחייבויות שלו את הקנסות \ זיכויים \ החזרים כספיים, שהוא חייב בהם עקב אי עמידה בהסכם.
 
אין לקבל את טיוטת ההסכם כ"כזה ראה וקדש". כל חוזה הוא בסיס למו"מ. בנוסף לדברים הברורים, שיש להגדיר בהסכם עפ"י רמת השירות הנדרשת (זמני תגובה לתקלות, עלויות, כיסוי ועלויות של סעיפי תקלות ושירות שאינם בהסכם, וכיו"ב), חובה לציין מול כל סעיף מה ההחזר \ זיכוי \ קנס, שהספק ישלם אם הוא אינו עומד בהתחייבויות שלו.
 
שורה תחתונה בתחום השיפור והעצמת חווית שירות הלקוח במוקד שירות טלפוני:
כיום, כל הספקים הגדולים, שקיימים בשוק התקשורת והטלפוניה, מספקים כבר פתרונות של מוקד שירות בענן מלא וכולל הכל. אולם, יישום מערכת תמיכה ושירות לקוחות בעסק בגישת ה-OmniChannel, מומלץ שייעשה רק לאחר בחינת צרכי העסק וצרכי המשתמשים בשירותי התמיכה של העסק. מומלץ לבצע תהליך מושכל של בחירת פתרונות מתקדמים לשיפור חווית השימוש בשירות לקוחות ולתחר בין הספקים. אין להסתנוור רק מהמחיר ומהיכולות הטכניות של הספק.
 
עפ"י מחקר של פורסטר, שיחה או צ'ט עם מוקדן אנושי עולה (בארה"ב) בין 6 דולרים ל-12 דולרים לכל מגע עם הלקוח (תלוי באורך השיחה וברמה האישית - מקצועית של המוקדן. מוקדנים בתחומים טכניים וטכנולוגים מורכבים עולים למעסיק הרבה יותר כסף). לעומת זאת, שיחה עם צ'טבוט (כיום זה עובר ממש לרובוטים) או עם מערכת Visual IVR (בארה"ב מכונה בשם IRT = Interactive Response Technology), עולה עד 25 סנט לכל מגע עם הלקוח. בחלק מהפתרונות זה בסביבות עד 10 סנט לכל מגע עם הלקוח. כך, שברור כאן, שמדובר בחיסכון עצום בהוצאות, שיש ליישם אותו בחוכמה ובתכנון נכון.
 
מאת: מיכאל פנחס, מהנדס תקשורת, מרץ 2018.
מחבר המדריך לפתרונות תקשורת ומחשוב ענן ולרכישת מרכזיות טלפון IP לעסקים
 
רב-ערוצי

 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים