Telecom News - מתקפות הסייבר הבולטות של 2017 ומי תקף אותנו ברשת ב-2017?

מתקפות הסייבר הבולטות של 2017 ומי תקף אותנו ברשת ב-2017?

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> אבטחה וסייבר >> מתקפות הסייבר הבולטות של 2017 ומי תקף אותנו ברשת ב-2017?
מתקפות הסייבר הבולטות של 2017 ומי תקף אותנו ברשת ב-2017?
מאת: מערכת Telecom News, 26.12.17, 14:12סייבר

סיכום מפורט ומקיף של מתקפות הכופר המשמעותיות ביותר של 2017, איך הן פרצו, במי הן פגעו ואיזה נזק הן גרמו כולל בישראל. 

שנת 2017 הייתה מלאה באיומי סייבר, התקפות ופרצות אבטחה. נושא הסייבר זכה לסיקור משמעותי השנה בעיקר בגלל 2 מתקפות כופר כלל עולמיות; האחת WannaCry והשנייה מכונה מתקפת Not Petya. חברת האבטחה ESET ריכזה את מתקפות הסייבר המשמעותיות ביותר שהיו ב-2017.

WannaCry
ב-12 במאי השתוללה ברחבי העולם מתקפת WannaCry, אחת ממתקפות הסייבר החמורות ביותר אי פעם, שגרמה לנעילה של 230,000 מחשבים בכ-150מדינות. ארגונים, חברות ואנשים פרטיים נדרשו לשלם מאות דולרים, כדי לקבל עליהם את השליטה חזרה.
בין המטרות שהותקפו היו בתי חולים של שירות הבריאות הלאומי הבריטי, חברת תקשורת ספרדית, חברת רכבות גרמנית ויותר מאלף מערכות ממשלתיות ברוסיה. התוכנה עשתה שימוש בחולשתEternalBlue , שפותחה ע"י ה-NSA  וניצלה פרצת אבטחה, שקיימת במחשבים המריצים גרסאות לא מעודכנות של מערכות הפעלה מבית מיקרוסופט.

Not Petya
פחות מחודשיים לאחר מכן, ב-27 ביוני, החלה מתקפת כופר גלובלית נוספת, שכונתה ע"י התקשורת בשם Not Petya הודות לכך, שתחילה חשבו, שנוזקת הכופר שהופצה היא ,Petya אך לאחר חקירת האירוע התברר, שהפוגען אינו כופרה, אלאWiper . בניגוד לנוזקת הכופר ,Petya שביצעה שינויים בדיסק וניתן היה לאחזר אותם במקרה של תשלום כופר, הפוגען הנוכחי גרם נזק קבוע לדיסק ולא שמר את המידע שהוצפן. כך, שהוא לא ניתן לשחזור.

הנוזקה הופצה באמצעות ניצול עדכון של תוכנה חשבונאית נפוצה באוקראינה. בין הארגונים שנפגעו מספר רב של גורמים באוקראינה, כולל בנקים, סופרמרקטים, חברות אספקת אנרגיה, שדה התעופה הבינלאומי של קייב, תחנת הכוח בצ'רנוביל, משרדי ממשלה ועוד. מחוץ לאוקראינה דווח על פגיעה בענק הספנות הדני מארסק, בחברת התרופות האמריקאית מרק, בחברת מדיה בריטית ועוד. סה"כ דווח על פגיעות באלפי מחשבים ברחבי העולם וגם בישראל דווחו מספר פגיעות.

Bad Rabbit
ב-24 באוקטובר נוזקת הכופר  Bad Rabbitתקפה מספר ארגוני תחבורה באוקראינה, כמו גם כמה ארגונים ממשלתיים סבלו ממתקפת סייבר, וכתוצאה מכך מחשבים הוצפנו. מקורות ציבוריים אישרו, שמערכות המחשוב במטרו של קייב, שדה התעופה אודסה וגם מספר ארגונים ברוסיה נפגעו מהמתקפה. במקרה זה לא היו דיווחים על פגיעות בישראל.

חוקרי אבטחת המידע ב ESET מצאו קשר ישיר למתקפת הכופרNotPetya . עם זאת, שלא כמו במתקפה של, NotPetya שהתפשטה באמצעים אוטומטיים, במקרה של Bad   Rabbit הסבירו מומחי האבטחה, שההדבקה התבצעה באמצעות שליחת מיילים נגועים ודרך אתרים נגועים.
פרט להצפנת הקבצים כמו כל נוזקת כופר, נעשה שימוש בכלי לגיטימי כדי להצפין את ה-MBR  (הצפנה של הדיסק הקשיח כולו) והמשך ההפצה למחשבים נוספים ברשת באמצעות כלי פריצה. כמובן שכדי לשחרר את הקבצים והדיסק התוקפים דרשו כופר.

ומה לגבי ישראל?
בתחילת השנה ישראלים קיבלו מיילים שמתחזים למייל "סודי" מצה"ל. מבדיקת ESET עלה, שהנוזקה מתוכננת להדביק מחשבים של ישראלים והיא יוצרת קשר עם שרת הנמצא בגרמניה. המייל כתוב בעברית ועושה שימוש בשירות העברת הקבצים הפופולרי Wetransfer כדי להתחזות למסמך סודי בעברית.

ב-29 ליוני השנה חוו מספר בתי חולים בישראל ניסיונות התקפה, ימים ספורים לאחר מכן, מחקר של החברה חשף מי עומד מאחורי המתקפה ומה הייתה מטרתה. מהניתוח עולה, שהווירוס בו הודבקו עשרות מחשבים היה כלי ריגול, שביכולתו לתעד צילומי מסך, הקלדות במחשב, לגנוב סיסמאות מהדפדפן ואף לאתר שימוש בשירותים פיננסיים כמו פרטי חשבונות בנק, eBey ו-PayPal.  
הפרטים שנגנבו נשלחו לדומיין הנקרא Palestineop.com, מה שמרמז על זהות התוקף. במרבית המקרים בהם בוצעו מתקפות המכוונות למוסדות ישראלים, שהשתמשו בביטוי "פלסטין", עמדו מאחוריהן קבוצות הקשורות לארגונים כמו החמאס ואנונימוס.
 
רשתות חברתיות
פייסבוק, וואטסאפ, אינסטגרם זה מה שמעסיק אותנו בין אם בעבודה או בהמתנה לאוטובוס. אפילו את החדשות שלנו אנו צורכים ברשתות החברתיות. השנה בלט הניצול של האקרים את המרחב הזה בו אנו סומכים על החברים שלנו, שלפעמים יכולים לעזור להם להשיג את מבוקשם.

כרטיסי טיסה חינם?
ההונאה הזאת הכתה גלים פעמיים בשנה החולפת, בתחילת השנה נתקלנו בה בפייסבוק במסווה של כרטיסי טיסה חינם מתנת אל על ובסוף השנה היא הגיעה אלינו בהודעות הוואטסאפ ובהודעות SMS בדמות הגרלה על כרטיסי טיסה בבריטיש איירוויס. ב-2 המקרים מטרת התוקפים הייתה לדלות פרטים באמצעות פישינג (התחזות לאתרים לגיטימיים) ואז לרשום אותנו לשירותי מסרונים בתשלום כדי לגבות מאתנו עשרות שקלים מדי שבוע מבלי שנדע על כך.

מי מאזין להודעות בפייסבוק?
השנה גם נחשפנו לפרצה בשרת של הרשת החברתית המאפשרת להאקרים לפרוץ ולהאזין להודעות הקוליות שנשלחות באמצעות הפייסבוק מסנג'ר. בכל פעם שמקליטים הודעה קולית או הודעת וידיאו, הן נשמרות בקובץ זמני על שרת של פייסבוק - הקובץ משותף בין הצדדים, שמנהלים את השיחה במסנג'ר וההודעה מגיעה באמצעות לינק לשולח ולמקבל ההודעה. אם מישהו פורץ לרשת האלחוטית של המשתמש הוא יכול באמצעות מתקפה פשוטה לשלוף את הלינק, להמיר אותו ולאפשר הורדה שלו לכל אחד ולא רק למי שמנהל את השיחה. מומלץ לא להעביר מידע אישי או רגיש באפליקציה כי טרם ידוע אם הפרצה תוקנה.

אינסטגרם כשירות להאקרים
במרץ האחרון חוקרי החברה גילו כ-13 אפליקציות זדוניות בחנות האפליקציות הרשמית של גוגל המבקשות לגנוב את פרטי הכניסה של משתמשי הרשת החברתית אינסטגרם. האפליקציות הופיעו בחנות ככלים לניהול או הגדלת מספר העוקבים באינסטגרם – החלום של כולנו. על מי שהוריד את אחת מהאפליקציות האלו להחליף סיסמה עכשיו.

גם חשבון האינסטגרם של בריטני ספירס סייע להאקרים השנה, קבוצת האקרים מרוסיה פיתחה שיטה מתוחכמת במיוחד לפרוץ למחשבים מבלי שאיש יידע על כך. הפצחנים ניצלו את אזור התגובות לצד התמונות, שפרסמה זמרת הפופ הפופולרית, ובפרופיל האינסטגרם שלה הוחבאו מסרים סודיים לתוכנות זדוניות.
 
תוספים זדוניים
ומה לגבי הרגלי הגלישה שלנו? זה ידוע שהישראלים אוהבים לצרוך תוכן באתרי סטרימינג, מה שהופך את עבודתם של פושעי הסייבר לקלה יותר. חוסר הסבלנות שלנו כאשר זה נוגע לסדרה האהובה עלינו מגיע לשיא, מה שמוביל לכך שנעשה הכל כדי שנוכל כבר לצפות בפרק, גם להוריד תוספים זדוניים. הנוזקה Submelius תקפה במהלך השנה מאות אלפי גולשים ישראלים באתרי סטרימינג, באמצעות התקנה של תוסף לדפדפן כרום כתנאי לצפות בסרטים או בסדרות. למעשה, לפי הנתונים של החברה, בזמן המתקפה כרבע מכל התקיפות נגד ישראלים בוצעו ע"י הנוזקה הזו.
 
נוזקות כופר
נוזקות הכופר המשיכו לתקוף אותנו גם ב2017, לפי התחזיות כנראה ימשיכו להיות איום גם בשנה הקרובה. השנה הן התעלו על עצמן ונוכחנו לכמה נוזקות מתוחכמות במיוחד, שהשתפרו פלאים לא רק בדרך התקיפה שלהם אלא גם בשירות שהן מספקות לקורבנות.
נחשפה ספורה  (Spora), נוזקת הכופר השנייה הנפוצה בעולם, שידועה לא רק בגלל יכולות ההצפנה וההסוואה שלה, אלא בעיקר בשל פורטל ידידותי ומעוצב המאפשר לקורבנות לשלם את הכופר בקלות, לשאול שאלות על תשלום בביטקוין ואפילו לקבל זיכוי עבור כתיבת ביקורת חיובית. כי גם לעבריינים חשובה חוויית המשתמש.

היו גם נוזקות כופר ותיקות, שחזרו במתכונת חדשה ומשופרת בשנה האחרונה. גרסתה החדשה של נוזקת הכופר Locky החודרת למערכת דרך קבצים המצורפים למייל. השנה היא הגיעה תחת סיומת קובץ ״diablo6״. בעת פתיחת קובץ הוורד הנגוע, הנוזקה מקודדת את כל קבצי המחשב ודורשת תשלום של כחצי ביטקיון בשביל לקבל את ה״מפתח״ לשחרור הקבצים.

עוד גברת שחזרה בשינוי אדרת היא נוזקת הכופר ממבה, שמצפינה את כל הדיסק הקשיח ומטרתה היא לא רק לסחוט כסף מהמשתמש, אלא להשבית לחלוטין מערכות ולגרום לנזק של ממש לתאגידים וחברות גדולות. הנוזקה חודרת למחשב בעיקר באמצעות קבצים מצורפים למייל ואתרים זדוניים והשנה חוקרי אבטחה זיהו מתקפה חדשה של ממבה אשר ממוקדת ברשתות ארגוניות במדינות כמו ברזיל וערב הסעודית. בשנה שעברה ממבה הצליחה לחדור אל מערכת המחשוב של רשת התחבורה הציבורית של סן-פרנסיסקו וגרמה לעיכובים ונזקים רבים לרשת.

גל משמעותי של נוזקת כופר מוכרת אחרת בשם Crysis התגלה בישראל. החדירה הראשונית של הנוזקה מתבצעת תוך שימוש בפרוטוקול RDP (Remote Desktop Protocol)  פתוח לרשת של הגורם המותקף. בגרסתה החדשה של Crysis היא משנה את סיומת הקבצים אותם היא מצפינה לסיומת arena.  הקורבנות מתבקשים ליצור קשר עם התוקפים וסכום הכופר בביטקוין ייקבע בהתאם למהירות התגובה של הקורבן. נכון לעכשיו, לגרסה זו טרם קיים כלי לפענוח ההצפנה, שהיא מבצעת.

נוזקות הכופר הגיעו גם לאנדרואיד
השנה פורסם גם דו"ח המצביע על עלייה העקבית בכמות תקיפות הכופר על מכשירים מבוססי אנדרואיד. נחשפו כמה מהדרכים הפופולריות ביותר לעקוף את מכשול ההרשאות שדורשות האפליקציות ולהשבית את הסמארטפון. נוזקות הכופר מגיעות לאנדרואיד במסווה של אנטי-וירוס, פורנו ואפילו אזהרות משטרה מזויפות.

תגלית נוספת מהשנה החולפת היא, שלראשונה זיהו חוקרי החברה שילוב קטלני בנוזקת כופר אחת הפוגעת במערכות אנדרואיד. החוקרים זיהו נוזקת כופר חדשה בשם Double locker, שבנוסף לאפשרותה להצפין את הקבצים והתיקיות הנמצאים על מכשיר היא יכולה לשנות את סיסמת הנעילה ובכך למנוע לחלוטין גישה למכשיר האנדרואיד.

2017 הייתה שנה מרתקת, ששברה שיאים במובנים של מתקפות סייבר כלל עולמיות.  הייתה זו שנה בה האקרים ניצלו את נקודות התורפה שלנו, הרשתות החברתיות, צפייה בסטרימינג, אפליקציות בחנות של Google והסקרנות שלנו לפתוח קבצים שמצורפים למייל. ככל שנהיה מודעים לסכנות הללו ונדע כיצד להתגונן מפניהן, כך נמזער את הסיכוי להיפגע.

כל הטרנדים הצפויים לשנת 2018 - כאן.
.
  
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים