Telecom News - עוד ניצחון ל-Telecom News והפעם: פעילות חברות התקשורת ביום הבחירות

עוד ניצחון ל-Telecom News והפעם: פעילות חברות התקשורת ביום הבחירות

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> עוד ניצחון ל-Telecom News והפעם: פעילות חברות התקשורת ביום הבחירות
בלעדי. שר התקשורת איוב קרא וצמרת משרד התקשורת נאלצו לציית לצו של כבוד השופט העליון חנן מלצר, המשנה לנשיאת בית המשפט העליון וכן יושב ראש ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-21, שפרסם הודעה, שהיא למעשה צו שיפוטי, ששירותי חברות התקשורת (סלולר וקווי) יפעלו כסדרם ביום הבחירות, כולל מוקדי השירות. 
מאת: אבי וייס, 19.3.19, 12:42השר איוב קרא

לפני 5 ימים פרסמנו ידיעה המדברת בעד עצמה: "ניצחון ענק ל-Telecom News שהוביל לשינוי ההחלטה בעניין "חוק 6 הדקות"".

היום אנו יכולים לבשר לקוראינו על ניצחון חשוב ביותר נוסף, של אלה הרוצים שמדינת ישראל תהיה מדינת חוק ולא מדינת כאוס בתחום התקשורת.

לפני שבוע פרסמנו כאן את החשיפה המדברת בעד עצמה תחת הכותרת: "האם השר איוב קרא יציית להחלטת כבוד השופט העליון חנן מלצר?", מומלץ לקרוא כתבה זו עם כל התכתובת והפעולות של טלקום ניוז, שהובילו כעת לניצחון.

לפני שהשופט הוציא צו כנגד שר התקשורת, איוב קרא (בתמונה משמאל), השר איוב קרא וצמרת משרד התקשורת התקפלו במהירות ופרסמו היום כאן את ההודעה הבאה, שמובאת כאן כלשונה [ציטוט]:
"משרד התקשורת הורה לחברות התקשורת לבצע את כל הפעולות הנדרשות על מנת לאפשר אספקת שירותי תקשורת כסדרם ביום הבחירות לכנסת. כמו כן, לאור השימושים הצפויים בשירותי התקשורת ביום הבחירות לכנסת התבקשו החברות לתת תשומת לב רבה לענין הרציפות התפקודיות ולהיערך למתן מענה ותיקון תקלות כל שתתרחשנה לרבות בתחום הסייבר. בהתאם להוראות רישיונות חברות התקשורת, מוקד הפניות הטלפוני לטיפול בפניות מנויים בענין כל תקלה בקבלת שירותי בזק, בעניין גניבה או אובדן של ציוד קצה רט"ן (רדיו טלפון נייד) ובעניין שירותי נדידה בינלאומי, יפעל כסדרו ביום הבחירות. חברות התקשורת רשאיות, בהתאם להוראות רשיונותיהם, שלא להפעיל ביום הבחירות לכנסת, את מוקד הפניות הטלפוני לשם קבלת פניות בכל  הנוגע לשירותיו של בעל הרשיון שאינן פניות כאמור לעיל".

ההישג שלנו כולל, ככל הידוע כרגע, את מרכזי השירות במרכזי הערים, שהיו סגורים ביום הבחירות לרשויות המקומיות שהתקיימו ב- 30/10/2018  

משרד התקשורת עדיין התרשל בהודעה זו חמורות, כשכתב בהודעה "בקבלת שירותי בזק", נוכבוד השופט חנן מלצרשא חמור בפני עצמו, שנטפל בו בכתבה נפרדת.

כ"כ, יש להמתין ולראות את נוסח התיקונים, שייצאו בחתימת ידו של המנכ"ל - נתי כהן, לרישיונות כל החברות הגדולות, שמחויבות להפעיל מוקדי שירות 24X7, כדי לוודא, שלא ייעשה עוד נסיון להתחמק מביצוע הצו של כבוד השופט חנן מלצר, בתמונה משמאל, ולסייע ע"י כך לחברות הסלולר על חשבון הציבור.

היום הוא עוד יום של ניצחון של כל שוחרי עליונות החוק, שמירה על עקרונות מדינה דמוקרטית וחופשית, שמירה על האינטרסים של הציבור ושמירה על טוהר המידות, בתחום עולם התקשורת הישראלי.

תודה מיוחדת לסיני ליבל, שסייע לי רבות בפרשה זו וממשיך לפעול סביב השעון ובמלא המרץ, למען הציבור בישראל בכלל וציבור צרכני התקשורת בפרט. 

אנו לא נרפה ולא ניתן לשר ולמנכ"ל המשרד, מלהתחמק ממילוי חובותיהם לעבוד סביב השעון, לטובת הציבור בישראל ולא לטובת ציבור הטייקונים, ציבור האינטרסנטים ו"המקורבים לצלחת".

אך היום חשפנו חשיפה מדהימה נוספת בעניין המגזר החרדי - כאן, ותלונה מתאימה עם כל המסמכים והראיות הוגשה כבר לגורמי אכיפת החוק במדינת ישראל. חשיפות נוספות מובטחות לקוראי האתר - בהמשך השבוע ובתחילת השבוע הקרוב. 

ELECTIONS FREE



 
 
Bookmark and Share