Telecom News - שר התקשורת מנסה להפוך את משרד התקשורת לסניף פעיל של מפלגתו!

שר התקשורת מנסה להפוך את משרד התקשורת לסניף פעיל של מפלגתו!

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> שר התקשורת מנסה להפוך את משרד התקשורת לסניף פעיל של מפלגתו!
שר התקשורת, יועז הנדל, הוא כיום השר המצפצף, לכאורה, על הכי הרבה חוקים והנחיות יועמ"ש, ומספק הכי הרבה הטבות רגולטוריות ענקיות ל"מקורבים לצלחת", ושלשום התעלה על עצמו וערך בתוך משרד התקשורת כנס פוליטי, במסווה של "פיוס אזרחי". מתי היועמ"ש יעצור את מי שמצפצף עליו בגלוי - כל יום? נראה שוב בבירור, ש"מה שלא ביבי - לא חוקרים".
מאת: אבי וייס, 20.8.20, 07:10קבינט פיוס לאומי בראשותו של השר יועז הנדל

ראוי לדמיין מה היה קורה אם נתניהו כשר תקשורת היה עושה רק חלק קטן, ממש זעיר, ממה שעושה השר יועז הנדל, (בתמונה משמאל מתוך העיתון "ישראל היום" מ-19.8.20 - לחיצה על התמונה מגדילה אותה), שנותן בלי למצמץ הטבות רגולטוריות בסכומי ענק  ל"מקורבים לצלחת" (בעיקר לבעלי קבוצת סלקום, קצת גם לפרטנר ואפילו לבזק ולהוט), מצפצף, לכאורה, על הנחיות, תקנות וחוקים שונים, ומשתתף במסעות פרסום של החברות המפוקחות ע"י המשרד בלי לעשות חשבון. כעת נוספה לקינוח גם עריכת כינוס פוליטי בין כתלי המשרד. לאור חומרת המעשים של השר הנוכחי, האישומים ההזויים (והשקריים) בתיק 4000, נראים באמת כבדיחה עצובה...

אם היועמ"ש ד"ר אביחי מנדלבליט היה בוחן מה השר יועז הנדל עושה מיומו הראשון במשרד כשר ועד רגע זה ממש, ואיך הוא מצפצף על כל הנחיותיו (כמפורט בעשרות כתבות הקיימות באתר זה), מזמן כל "להב 433" וצמרת פרקליטות היו "יושבים לו על הזנב". 
 
אבל, כנראה העיקרון, ש"מה שלא ביבי לא חוקרים" - הוא העיקרון השולט במדינת ישראל. אחרת אין לי הסבר סביר לתופעה הזו.

לאור פרסום ב"ישראל היום" מ-19.8.20 כמופיע בתצלום למעלה משמאל, מה שהשר שכפל בגאווה בטוויטר שלו (כאן) ובפייסבוק שלו (כאן), פניתי מיד לשר יועז הנדל, ולצמרת משרד המשפטים לרבות היועמ"ש, בשאלות הבאות:
"אופנה חדשה: פעילות פוליטית (או מפלגתית במסווה ציבורי), בתוך מתקן משרד התקשורת.
שלום רב,
1. אתמול פורסם (מצ"ב התצלום) כי נערך כינוס פוליטי תחת הכותרת "פיוס אזרחי" (שזה אחד מהנושאים המצויים בהסכם בין "כחול לבן" ו"הליכוד" והוא הנושא המרכזי השני בחשיבותו בקווי היסוד של הממשלה ה-35).

הכינוס זומן ביוזמת השר יועז הנדל, כנראה, במטרה לגייס חברים למפלגה, שהוא אחד משני ראשיה ("דרך ארץ", שזו למעשה סיעה ובחודש יוני 2020 נרשמה כמפלגה).
המפגש הזה נערך תחת המסווה של "קבינט פיוס אזרחי".
זאת, כי אם הזימון היה מדבר על גיוס חברים למפלגה, איש לא היה מגיע... לכן, השר המציא שם פוליטי אחר, שנשמע כאילו יותר ממלכתי ומכובד.

2. על פי התצלום עולה, כי השר וכל מי שסייע בידו בארגון וניהול המפגש, לא רק עבר על החוק (חוק שירות המדינה), התקשי"ר, הוראות האתיקה לעובדי המדינה, ועוד, אלא השר עבר על הנחייה ספציפית של היועמ"ש.

3. תזכורת: יש הנחייה ספציפית של היועמ"ש בדיוק לנושא זה (מצ"ב הנחיה 1.1704 של היועמ"ש).

4. כנראה, הכינוס הזה נערך בהמשך ישיר לצפצוף הארוך של השר, על הנחיות היועמ"ש בנושא הלא פחות חמור, של היותו "הפרזנטור של פרטנר".

5. האם לא מן הדין, שחשב המשרד יחייב את השר ממשכורתו, על כל ההוצאות, שהיו למשרד התקשורת, בגין הכינוס הפוליטי, שנערך אמש ביוזמתו בתוך כתלי משרד התקשורת (במקום להיערך במתקן של המפלגה, שהוא עומד בראשה, או בכל מתקן שכור חיצוני, אם למפלגה הזו אין אולם משלה)?

6. אודה להתייחסותך."

תגובה ממשרד התקשורת, ממשרד המשפטים ו\או משר התקשורת טרם קיבלתי. לא שלא ניסיתי.
ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה (זה גם מוסבר בהרחבה בנספח א' כאן).  

אני מציע שמומחה לפרסום יבדוק את כמות הכתבות "המפנקות והמלטפות" שקיבל השר יועז הנדל מאז שמונה לשר ומי בדיוק דאג לו לכתבות המפנקות הללו ולמה, ויגיע לבד למסקנות ויפרסם אותן (אני עצמי לא עושה זאת, כי אני לא סבור ולא מאמין, בניגוד לעמדת היועמ"ש ופרקליט המדינה וככתוב בכתב האישום כנגד נתניהו, ש"כתבות מפנקות" זה שוחד. ראה עמדתי הברורה בסדרת הכתבות על תיק 4000). 


שורה תחתונה:
חוק, תקנות, נהלים, רישיונות, הנחיות היועמ"ש, החלטות ממשלה, החלטות המשנה ליועמ"ש, החלטות מבקר המדינה, טובת הציבור, כספי הציבור - זה לא מעניין את השר יועז הנדל - בכלל. 

לא פלא, שאני מפנה את הקוראים שוב לכתבה הנוקבת והחשובה ביותר, במיוחד אחרי החשיפה המצויה כאן למעלה: 
"מה יגרום לך להצטרף לקריאה לפטר ובדחיפות את שר התקשורת יועז הנדל?".

MEETING FREE
 
עדכון 20.8.20, 08:30: הוגשה תלונה ליועמ"ש בגין המתואר כאן למעלה. אישור קבלה יש כאן



 
 
Bookmark and Share
+ שלח משוב