Telecom News - חומר המשך ההשתלשלות של סודות הפרקליטות

חומר המשך ההשתלשלות של סודות הפרקליטות

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> חומר המשך ההשתלשלות של סודות הפרקליטות
המשך ועדכונים בדבר ההשתלשלות החשיפות שהחלו בפרק: "חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים"": 

עדכון 11.8.21: הוגשה תלונה למבקר המדינה (כהמשך לדו"ח הביקורת שלו, המוזכר בתחילת הכתבה). התלונה כוללת את כל מה שנחשף בכתבה זו - כאן
כ"כ נשלחה פניה למבקר המדינה למנוע מבעלי תפקידים הנגועים ב"ניגודי עניינים" מלקבל גישה לתלונותיי בנוגע לפרקליטות (זאת, בהמשך לכתבה: חשיפה: כיצד היועמ"ש ופרקליטות המדינה השתלטו ונטרלו את מבקר המדינה). הפנייה למבקר המדינה - כאן

אחד הפתרונות לתיקון המצב הנוראי של אגפי משרד המשפטים ובראשם הפרקליטות ולשכת היועמ"ש מופיע בכתבה: "צריך להקים יחידה בשם "מחלקת חקירות פרקליטות" (מח"פ), עצמאית לחלוטין". 

עדכונים 13.8.21: 
א. חשיפות בלעדיות, מסמרות שיער ומזעזעות ברמות בלתי נתפסות, אודות הסודות שצמרת הפרקליטות מסתירה מהציבור. מדובר בגוף שנמצא מעל לכל חוק ונורמה וחסין מפני הכל, כמפורט כאן. חשיפת קבירת פרשיות מין ושחיתות בתוך הפרקליטות, בניגוד לחוקי מדינת ישראל. כל מה שכלי התקשורת שכחו ולא רוצים לדווח לציבור. ריאיון של אבי וייס ע"י אלי ציפורי ברדיו "גלי ישראל" ב-13.8.21 (כ-11 דקות), אודות "שערוריית הטיוח, קבירה וגריסת תלונות בתוך הפרקליטות". כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע, איך "הקליקה" דואגת לחסינות מוחלטת של חבריה, מפני כל בדיקה וחקירה. 
הלינק לקובץ ההאזנה מצ"ב: https://bit.ly/TziporyWeiss130821. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/PraklitutSecrets.


ב. חשיפת מה שהיועמ"ש ד"ר מנדלבליט ממש לא רוצה שהציבור יידע, בראיון בלעדי לרדיו "גלי אשקלוןנט". ראיון של אבי וייס עם יוסי פרטוק, באולפן גם ליאור שוורץ ומייק אטדגי, בתכנית "שישי ללא גבולות" ב-13.8.21. כ-17 דקות, בחשיפות מזעזעות ומטלטלות אודות טיוחים וגריסת תלונות חמורות בתוך הפרקליטות, שלא תשמעו בכל מקום אחר.
הלינק לשידור ביוטיוב: https://youtu.be/bfodUzq8oZk. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/PraklitutSecrets


עדכונים 16.8.21:
א. הנציב, השופט בדימוס דוד רוזן פרסם (כאן) את הדו"ח השנתי של הנציבות לשנת 2020. דו"ח מאוד מזעזע ונוקב על המצב בפרקליטות. 

ב. הוגשה תלונה חריפה ליועמ"ש כנגד ראשי הפרקליטות, בפרשת הטיוחים של חקירות פנימיות בפרקליטות. התלונה - כאן. אישור קבלה - כאן

ג. נשלחה פנייה לכבוד השופט נתן זלוצ'ובר, סגן נשיא בית המשפט המחוזי באר-שבע, בבקשה לבחון ביטול פסק הדין בו מעורב הפרקליט צרי ממחוז דרום בפרקליטות (כמפורט בסעיף 5-ב' לעיל). הפנייה במלואה ללא הנספחים (פניה שטרם נענתה) לשופט המחוזי בב"ש - נמצאת כאן

ד. האם החל תהליך של "חזרה בתשובה" בפרקליטות בתחום "תפירת התיקים"? חשיפת מה שהיועמ"ש ד"ר אביחי מנדלבליט ממש לא רוצה שהציבור יידע, בראיון בלעדי לרדיו "גלי אשקלוןנט". ראיון של אבי וייס עם יוסי פרטוק, באולפן גם ליאור שוורץ ומייק אטדגי, בתכנית "שישי ללא גבולות" ב-20.8.21. כ-17 דקות, בחשיפות מזעזעות ומטלטלות אודות טיוחים, שרפת וגריסת תלונות חמורות בתוך הפרקליטות, שלא תשמעו בכל מקום אחר.
הלינק לשידור ביוטיוב: https://youtu.be/C_aqRvA3DSo. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש בחשיפות בלינק כאן: https://bit.ly/TikeyHaalafimWrong
 

עדכון 21.8.21: סרטון של 41 דקות נטו אצל גילה בויום כאן, תחת הכותרת: "לנוכח תיקשורת מכבסת ודברים שמסתירים מאיתנו.
אבי וייס ותיקי האלפים מדבר בין היתר על השמדת מסמכים ופדופילים, מה באמת קורה עם הקורונה, ולמה לגדעון סער יחד עם שרן השכל יש כזה עניין בחוק הקנביס. דברים שלא תשמעו עליהם בתקשורת. מקומם ומכעיס. שתפו בכל הכוח". מומלץ לצפייה ולהפצה.

עדכון 23.8.21: חשיפות שאפילו המגישים בועז גולן וד"ר אור ברק נדהמו מהם וקראו לחשיפות הללו: "סיפורים מפחידים", "שיטות מאפייה", ו"לא ייאמן". ראיון נוקב של 12 דקות עם בועז גולן וד"ר אור ברק, בתכנית "בוקר טוב ישראל" ערוץ 20 ב-22.8.21. ראיון מהמם המלווה בחשיפות מטלטלות שלא תרצו להחמיץ. הסודות שהפרקליטות והיועמ"ש מחביאים היטב, מה שלא תשמעו בשום מקום אחר.
הלינק לשידור ביוטיוב: https://youtu.be/2whDDl2-YRA. מידע נוסף ומרתק למתעניינים, יש בחשיפות בלינק כאן: https://bit.ly/TikeyHaalafimWrong


עדכונים 24.8.21
א. מה התקשורת מסתירה מהציבור? שבפרקליטות גורסים תיקים, ניירות ותלונות כנגד פרקליטים עבריינים וסוטים (לכאורה), בכמויות מחרידות! ראיון מהמם המלווה בחשיפות מסעירות של 41 דקות ב-21.8.21, אצל גילה בויום בערוץ הפרטי הפופולרי שהקימה, ריאיון שלא תרצו להחמיץ ואחר כך להפיץ לכל כיוון. הסודות שמחביאים היטב, שלא תשמעו בשום מקום אחר. 
הלינק לשידור ביוטיוב: https://youtu.be/kjJA0K19Mew. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש בחשיפות בלינק כאן: https://bit.ly/PraklitutSecrets


ב. חשיפת כל הפרטים שנחשפו ממש בימים האחרונים, אודות גריסת מסמכים והעלמת פרקליטים עבריינים (לכאורה) בפרקליטות, בשיטות הלקוחות ממשטרים דיקטטוריים חשוכים ומחוץ לכל מסגרת חוקית כלשהי. ראיון נוקב של 19 דקות עם גלי בת חורין (גב"ח) בתכנית החדשה שלה, במסגרת "פורום קפה שפירא", תכנית בשם: "זומ-אין יומי עם גלי בת חורין" ב-24.8.21. ראיון מהמם וגם מבדר (כמו במערכון סטירי נוקב), המלווה בחשיפות מטלטלות, שלא תרצו להחמיץ. הסודות שהפרקליטות והיועמ"ש מחביאים היטב, כדי שהציבור לא ידע איך תופרים תיקים ובמקביל גורסים תלונות, בטונות, כנגד פרקליטים סוררים.
הלינק לשידור ביוטיוב: https://www.fcs-org.com/video?wix-vod-video-id=9Rou3vQarvM&wix-vod-comp-id=comp-kc4n694v
מידע נוסף ומרתק למתעניינים, יש בחשיפות בלינק כאן: https://bit.ly/TikeyHaalafimWrong


עדכונים 30.9.21:
א. התקבלה, לאחר כמה תזכורות ונדנודים, תשובת נש"מ בנוגע לפרקליט ממחוז ת"א, הוא בכלל לא הגיע בית דין למשמעת בעניין מעשיו, אלא קיבל הערה מנהלית משר המשפטים, או ממנכ"ל משרד המשפטים (לא ברור מהתשובה ממי בדיוק), בהליך פנימי לחלוטין (ולא בנש"מ), הליך שהתקיים ב-2006 ונמחק מתיקו האישי לפני 10 שנים (כלומר ב-2016). פשוט מדהים.

תשובת נש"מ במלואה נמצאת כאן (כולל תשובה קודמת ממשרד המשפטים, בעניין פרקליט מחוז מיסוי וכלכלה ת"א). 

ב. בעקבות התגובה המדהימה של נש"מ אלי, נשלחה ממני תגובה מאוד נוקבת עם סדרת שאלות חדשה וחריפות לנש"מ.
מסמך התגובה שלי לנש"מ במלואו נמצא כאן

ג
עדכון חשוב (גם אם באיחור): פורסם כאן ע"י יעל פרידסון מ-YNET (כותרת בלבד): "הבכיר העיד נגד הפרקליטה לשעבר: "הרגשתי שרוצים להשחית אותי".
עו"ד ניסים מרום (זה מהסעיפים הקודמים) מפרקליטות תל אביב, העיד מול הבוסית שלו לשעבר, רות דוד. בבית המשפט הוא סיפר כי אינו מרגיש בנוח להעיד נגדה, אך פירט כיצד הציעה לו תפקיד במטרה לפסול אותו מטיפול בתיק נגד לקוח של פישר. "השמיים נפלו, היה לי ברור שמכניסים אותי לסיטואציה שאני לא אמור להיות בה"." מומלץ לקריאה.

יצוין שבעניינו של הפרקליט ניסים מרום מפמת"א הייתה התכתבות ענפה של תלונות נגדו שנמרחו ונקברו היטב: כאן, כאן, כאן, כאן, כאן, כאן, כאן, כאן, כאןכאן

עדכון 5.10.21: הפעם נש"מ הגיבו ממש מהר לשאלותיי מ-30.9.21 וכהרגלם "מרחו אותי" מלמעלה עד למטה. מסמך המענה של נש"מ במלואו נמצא כאן

הערה חשובה: ככל הנראה, עו"ד מומי למברגרלעו"ד מומי למברגר (בתמונה משמאל) יש אג'נדה מוזרה של טיוח עבירות מין של פרקליטים, מנהלים ועובדי ציבור ובמיוחד בכירים.

לא ברור אם הציבור שם לב לכך, אבל להיכן שאינך מסתכל, עו"ד מומי למברגר סוגר ומטייח עבירות מין והתנהגויות של עובדי ציבור בכירים ודוגמה בולטת היא (ציטוט של הכתב לירן לוי, מתקופת היותו של עו"ד מומי למברגר פרקליט מחוז ת"א ובהמשך המשנה לפרקליט המדינה לתחום הפלילי), בכתבה כאן ב"וואלה!" (כותרת בלבד): "מדוע סגר המשנה לפרקליט המדינה תיק עבירות מין של קצין בכיר בשב"ס? שוהם יוסף, לשעבר מפקד כלא איילון, הודה כי ביצע מעשים מגונים בקצינה שהייתה כפופה לו וביקשה להתקדם בארגון, אך הפרשה הסתיימה ללא הליך פלילי. המתלוננת: פרקליט המחוז, שלמה למברגר, אמר "אין ברירה". הפרקליטות: "לאחר בחינה סברנו כי התיק מתאים להסדר מותנה". כתבה מזעזעת ביותר ובלתי מתקבלת על הדעת. 

בכירים אחרים בפרקליטות סבורים, שזה, ככל הנראה, נעוץ בתפיסתו המינית המעוותת, בעניין עבירות המין הפליליות של בכירים, בפרקליטות ומחוצה לה. 

תשומת לב שהכישלון (עד כה) של הפרקליטות ב"כתב החשדות" וב"כתב האישום" המפוברק וההזוי שקרוי "תיקי האלפים", מקורו ברמה הירודה של פרקליטים בכירים, שחלקם משקיע את זמנו (במקום לעבוד) במעשים פליליים ומשמעתיים מכל הסוגים (ובעבודות פרטיות ללא היתר, על חשבון שעות העבודה, בעיקר הרצאות באקדמיה) ובכלל זה הם שקועים ב"ניצול יחסי מרות" כהגדרת העבירה הזו בחוק), והרמה הירודה הזו מנותחת באתר זה בכתבות רבות, בין היתר, בכתבה הנוקבת כאן: 
"למה "תיקי האלפים" נראים כמו חלטורה מקרטעת של טירונים כושלים?". מזעזע ברמות על. 

לא פלא שיש יותר ויותר פרקליטים זוטרים כבכירים, בפרקליטות המדינה ובלשכת היועמ"ש שהתפקחו ויצאו מ"ראיית המנהרה" של "תפירת התיקים" כנגד הימין בכלל ונתניהו, חבריו ובני משפחתו בפרט: "בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000!".

עדכונים 12.10.21:
א. ביום 6.10.21 נעשתה פנייה על ידי לעו"ד דנה בלום, הממונה על ועדת ההתמחות בלשכת עורכי הדין, האם היא מודעת שבפמ"ד ככה מחנכים את המתמחים והמתמחות של הפרקליטות (בענייני פדופילים). תשובה טרם נתקבלה (די ברור למה). הפנייה והתזכורת שנשלחה ללשכת עורכי הדין נמצאת כאן. ככל שאקבל תגובה מלשכת עורכי הדין, אעדכן בהתאם. די ברור שתשובה לא אקבל. "יד רוחצת יד". 

ב. ביום 6.10.21 נעשתה פניה חוזרת על ידי לנש"מ (נציבות שירות המדינה) בשאלה באם התשובות הקודמות של הנציבות אלי נעשו בידיעת הנציב וזו העמדה הרשמית של נציב שירות המדינה (שכן עלה החשש שכל מסכת הטיוחים נעשתה מאחורי גבו של הנציב ולא בידיעתו). הפניה והתזכורת לנש"מ נמצאת כאן. תשובה טרם נתקבלה (די ברור למה). ככל שאקבל תגובה מנש"מ, אעדכן בהתאם.

עדכון 19.10.21: הוגשה תלונה נוספת לנש"מ (עם העתק לפרקליט המדינה) בעניינו של הפרקליט CD (צרי) מפמ"ד, שהשתתף בהפגנה כנגד נתניהו ואף צילם אותה ויש טענה \ סברה שקיבל (לכאורה) כסף גם כדי להשתתף בהפגנה וגם כדי לצלם אותה עבור "כלכליסט". התלונה ותגובת נש"מ הראשונית נמצאת כאן. מהפרקליטות טרם נתקבלה תגובה. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם.

עדכונים 25.10.21 עד 4.11.21:
א. עו"ד כנרת בראשי פרסמה כאן וכאן את הציוצים הבא:
1) "לידיעת @naamasik, כתב המשפט שלכם @avishaigrinzaig הפך בתקופה האחרונה, כך נראה, לשליח בית דין לכתבי תביעה.
א. ראוי לעשות תיאום מס.
ב. להורות לו על ביצוע מסירה כדין, שכן פרסום כתב תביעה בטרם נמסר לנתבע, הוא סוג של חוסר מקצועיות בלשון המעטה.
על החתום הנתבעת."
2) "שואלים אותי על מה אני *שוב נתבעת* אז כך בסביבות חודש יולי 2020 בתיק מתפ"ח 51254/10/19  עו"ד יריב צרי (התובע) אמר למתמחים טלי ונדב: "אז מה אתם מגישים כתב אישום כנגד כל סבא שמושיב על הברכיים את הנכדה שלו, אז מה אם עמד לו"!!!
כל אלה שמוחאים כפיים, האם הייתם מסכימים שזה מה שיגידו."
3) "אם בתכם הייתה עוברת את אותה סיטואציה? מעניין."

ב. הוגשה תלונה חריפה שנייה ליועמ"ש כנגד ראשי הפרקליטות, בפרשת הטיוחים של חקירות פנימיות בפרקליטות. התלונה - כאן. אישור קבלה - כאן

ג. התקבלה החלטת נש"מ שהפניות שלי בעניינו של עו"ד יריב צרי הם בתחום הפלילי, לכן עליי לפנות למשרד המשפטים. התשובה וההחלטה של נש"מ - כאן

ד. הוגשה תלונה חדשה ומעודכנת למשרד המשפטים בעניין "פרשת עו"ד יריב צרי", לאחר החלטת נש"מ. הפנייה נמצאת כאן במלואה.

שם הנפגעת בעניינו של עו"ד יריב צרי הועברה לנש"מ (וכמובן העניין הזה נקבר ונמרח כמו כל התלונות בנושאים הללו) - כאן


ה. התקבלה החלטת יחידת חופש המידע של משרד המשפטים שעלי לעבור במסלול של "חוק חופש המידע" ולשלם 20 ש"ח על בקשתי, ההחלטה שלהם כאן. כך בדיוק עשיתי.

ו. לאחר שהגשתי את בקשתי באתר חופש המידע, התקבלה החלטה נוספת של יחידת חופש המידע במשרד המשפטים, שה-20 ש"ח ששילמתי יוחזרו לי ועלי לפנות עם התלונה שלי ליחידת פניות הציבור במשרד המשפטים. ההחלטה החדשה של יחידת חופש המידע - כאן.

ז. בעקבות החלטת יחידת חופש המידע, שהם לא מטפלים בפנייתי ועלי לפנות ליחידה אחרת במשרד המשפטים (יחידת פניות הציבור), הוגשה על ידי פניה ליחידת פניות הציבור במשרד המשפטים - כאן. אישור קבלה יש כאן

עדכונים 5.11.21:
א. הוגשה תלונה חריפה ביותר וחדשה לצמרת משרד המשפטים ולידיעת נש"מ בעניינו של עו"ד יריב צרי מפמ"ד ועו"ד AB מפמת"א - כאן.

ב. הוגשה פנייה לצמרת משרד המשפטים, בעקבות פנייה שלי לצמרת "גלובס", בעניין הקשרים בין פרקליטים בכירים לבין עיתונאים, לצורך "הטיית סיקור" - כאן

ג. הוגשה פנייה לנש"מ באם היו מיודעים לתעלולים המזוויעים של AB בפמת"א - כאן

ד. נשלחה תלונה נוספת ליועמ"ש (השלישית בנושא זה), כנגד כל המעורבים בטיוח הפרשיות המחרידות (לכאורה) שנחשפות בצמרת הפרקליטות - כאן.
אישור קבלה - כאן

ה. נשלחה פנייה ראשונה להנהלת גלובס והעורכת הראשית של גלבוס בעניין פרסום כתב התביעה של עו"ד יריב צרי - כאן

עדכונים 8.11.21:
א. התקבל מכתב מעו"ד מיטל כץ, הממונה על העמדת מידע לציבור במשרד המשפטים, שמדווחת על בלבול בתשובות שקיבלתי עד כה ושאני כן רשאי לבקש מידע דרך "חוק חופש המידע" מהיחידה שהיא ממונה עליה, ומכתבה מצוי כאן

ב. לאור מכתב חדש זה, הודעתי לעו"ד מיטל כץ שאני משאיר את בקשתי דרך חוק חופש המידע ולא מבקש החזר האגרה ששילמתי. מכתב התשובה שלי מצ"ב כאן

עדכונים 9.11.21:
א. נשלחה פנייה שנייה להנהלת גלובס והעורכת הראשית של גלבוס בעניין פרסום כתב התביעה של עו"ד יריב צרי - כאן.

בהתקבלה תגובת הנהלת גלובס שנשלחה באמצעות עו"ד אוריין אשכולי יהלום, לפניות שלי הראשונה (מה-5.11.21) והשנייה (מהיום) להנהלת גלובס ולעורכת הראשית - כאן

גהתקבלה תגובת דוברות משרד המשפטים לשאלותיי בנוגע לפגישות צמרת הפרקליטות עם עיתונאים לצרכי "הטיית סיקור" ולמה ששאלתי את צמרת גלובס (ראה השאלות בסעיף ב' בעדכונים 5.11.21), התגובה המלאה - כאן

עדכונים 10.11.21:
א. התקבלה תגובת נש"מ לגבי פמת"א (סעיף ג' מ-5.11.21) - כאן.

ב. נמסרה תשובה שלי לנש"מ, בהתייחס לתגובת נש"מ בעניין פמת"א - כאן

עדכון 11.11.21: התקבלה תגובת משרד המשפטים - כאן, בנוגע לתלונתי ושאלותיי בנוגע ל"פרשת" עו"ד יריב צרי מפמ"ד (סעיף ז' מהעדכונים לעיל של 25.10.21 עד 4.11.21. התלונה שיש בסעיף ז' נמצאת במלואה גם כאן). תגובת משרד המשפטים מתנערת לחלוטין מכל מעורבות של משרד המשפטים ו\או צמרת הפרקליטות והיועמ"ש בנושא זה. 

עדכונים 13.11.21:
א. נשלחו שאלות המשך, לאור תגובת משרד המשפטים (מעדכון 11.11.21 כאן). שאלות ההמשך הנוקבות לצמרת משרד המשפטים נמצאות כאן

ב. נשלחה שאלה קטנה למשרד המשפטים בעניין פרקליטה בפרקליטות - כאן. תגובה הגיעה חיש מהר - כאן

עדכון 14.11.21: התקבלה תשובה מקיפה ותוקפנית ממשרד המשפטים לכל הנושאים שהעליתי - כאן

עדכון 17.11.21: נשלחה שאילתה לנציבות שירות המדינה, בעקבות התגובה של משרד המשפטים המהירה לסעיף ב' מ-13.11.21. השאילתה - כאן

עדכון 19.11.21: לאור התשובות המתחמקות (ואף המאיימות) הקודמות של הפרקליטות, נשלח קובץ שאלות חדש לצמרת משרד המשפטים - כאן

עדכון 3.12.21: יחידת חופש המידע במשרד המשפטים, מאריכה ב-30 ימים נוספים (מעבר ל-30 הימים הראשונים), את מתן המענה לפנייתי על פי חוק חופש המידע למשרד המשפטים (ראה בעדכונים כאן למעלה מ-8.11.21). מכתב הארכת מועד המענה בעוד 30 יום נמצא כאן


עדכונים 11.12.21:
א. נשלחה תלונה למבקר המדינה אודות אי קבלת מענה מדוברות בתי המשפט (הפנייה שלי לדוברות בתי המשפט - כאן, ראה סעיף ג' בעדכונים 16.8.21 כאן מעל). התלונה שנשלחה לנציב התלונות במשרד מבקר המדינה נמצאת כאן. החלטה של משרד מבקר המדינה (12.12.21) על תחילת הטיפול בתלונה - כאן

ב. נשלחה תלונה למבקר המדינה לחקור את כל שערוריות המין (לכאורה) שהתגלו בפרקליטות המדינה ונגרסו. התלונה - כאן
כ"כ נשלחה פניה למבקר המדינה למנוע מבעלי תפקידים הנגועים ב"ניגודי עניינים" מלקבל גישה לתלונותיי בנוגע לפרקליטות (זאת, בהמשך לכתבה: חשיפה: כיצד היועמ"ש ופרקליטות המדינה השתלטו ונטרלו את מבקר המדינה). הפנייה למבקר המדינה - כאן

ג. נשלחה תלונה נוספת לנציב התלונות על הפכבוד השופט בדימוס דוד רוזןרקליטות (נת"ם), השופט בדימוס דוד רוזן (בתמונה משמאל). התלונה - כאן. התקבלה תשובת דחייה מהירה - כאן (מהיעדר סמכות של הנציב). 

עדכון 13.12.21: בעקבות תגובת הנציב (ראה סעיף ג' מ-11.12.21) והערותיו, נשלחה תלונה מעודכנת לנציב התלונות על הפרקליטות (נת"ם), השופט בדימוס דוד רוזן. התלונה - כאן

עדכון 15.12.21: התקבלה לפתע תשובת עו"ד מיטל כץ, הממונה על העמדת מידע לציבור (על פי חוק חופש המידע) במשרד המשפטים (ראה עדכון 3.12.21 ועדכון 8.11.21), לגבי פנייתי (הנמצאת כאן במלואה), בנושא הקשרים המתועדים בין עו"ד מומי למברגר לעו"ד רצון דרחי, פרקליטו של עו"ד יריב צרי. התגובה שדוחה (כמובן) את בקשתי נמצאת כאן והיא פשוט יופי של "מריחה" מלמעלה עד למטה, פרי הספינים של עו"ד מומי למברגר ושות'. 

עדכון 19.12.21: הנציב (נת"ם), השופט בדימוס דוד רוזן "גרס" את תלונותיי בעניין הנעשה בפרקליטות המדינה (ראה עדכון הגשת התלונה מ-14.12.21, מופיע בדיווח כאן מעל בעדכון 13.12.21 ועדכון מ-11.12.21 סעיף ג'), לגבי מה שנחשף כאן למעלה והפנה אותי להתלונן במשטרה. 

מכתבו המלא של השופט בדימוס דוד רוזן אלי - כאן

עדכון 26.12.21: התקבלה תגובת מבקר המדינה \ נציבות תלונות הציבור המדווחת על תחילת הטיפול בתלונותיי כנגד משרד המשפטים (ראה עדכון 11.12.21). מכתב משרד מבקר המדינה - כאן.

עדכון 7.1.22: בעקבות תלונותיי החמורות (ראה בכתבה כאן), עו"ד יניב ואקי, מנהל מחלקת עררים בפרקליטות המדינה, יצא בחודש החולף לחל"ת ומחליפה אותו עו"ד תמר פרוש - ראש תחום עיכוב הליכים ביחידת העררים בפרקליטות.

במקביל, הגיע לידי היום (7.1.22) מכתב שהתאריך עליו הוא 14.11.21 (כלומר: מלפני כחודשיים), שבו שרון אדרי, ממונה במחלקת עררים בפרקליטות, מכתב שמדווחת שהיא מטפלת בערר שלי ולא עו"ד יניב ואקי, והיא מסבירה לי למה לוקח כל כך הרבה זמן לטפל בערר, מה שמסתמך על הנחיית פרקליט המדינה מספר 1.11 - כאן, שנותן חצי שנה ליחידת העררים לבדוק ולהגיב על ערר. זו שערורייה בלתי נתפסת.

מכתבה החצוף של 
שרון אדרי שהגיע אלי באחור בלתי מוסבר נמצא כאן. לתפארת עבודת הפרקליטות במדינת ישראל, שמתנהלת כמו חונטה סגורה מימי הביניים, ולא גוף שלטוני בעידן המודרני ומחוץ לכל מסגרת של חוק ונורמה סבירים.

עדכון 23.1.22: נשלחה פניה חריפה לצמרת נש"מ עם העתקים לצמרת משרד המשפטים, לגבי מעורבותה התמוהה והלא חוקית של סמנכ"לית במשרד המשפטים ב"פרשת עו"ד יריב צרי מפמ"ד". הפנייה במלואה - כאן

בצורה מפתיעה, התקבלה תוך יממה תגובת דוברות משרד המשפטים לפנייתי (למרות שפניתי לנש"מ ומשרד המשפטים היה רק לידיעה, בתלונה זו), תגובת המריחה והטיוח של פעילות שיבוש הליכי משפט, שנשלחה לי ממשרד המשפטים היא כאן

עדכון 24.1.22: בהמשך לתכתובות הקודמות בעניינו של עו"ד ד"ר יניב ואקי, נשלחה תלונה נוספת ליועמ"ש בעניינו של פרקליט אחר מפמת"א - כאן

עדכון 25.1.22: לאור תגובת משרד המשפטים מאתמול (ראה עדכון מ-23.1.22), הוצאתי תגובה חריפה ביותר לכל המעורבים בפרשה וגם לידיעת היועמ"ש. תגובתי החדשה והמעודכנת נמצאת כאן

עדכון 31.1.22: התקבלה תשובת משרד המשפטים (ראה עדכון מ-25.1.22), תשובה המתעלמת לחלוטין מכל שאלותיי. תגובת משרד המשפטים - כאן

לאור התשובה המתחמקת, מיד הוצאתי מכתב חריף ביותר, בתפוצה מאוד רחבה, עם סדרת שאלות נוקבת משלימה, בפרשה של פמ"ד ונסיונות הטיוחים סביב פרשה מזעזעת ביותר זו. התלונה הנוספת נמצאת במלואה כאן

עדכון 1.2.22: ממשרד מבקר המדינה קיבלתי תשובה מהירה על פנייתי מ-31.1.22 - שהפנייה הועברה לטיפול. התשובה נמצאת כאן

עדכון 2.2.22: התקבלה תגובת נש"מ (נציבות שירות המדינה) שלמעשה מאשרת את תהליכי הטיוח, הגריסה והמריחה שהחלו במשרד המשפטים, בעניינים שנחשפו על ידי. תגובת הנציבות נמצאת כאן, למתעניינים. 

לאור תשובת נש"מ, נשלחה לנש"מ שאלת המשך, לבעיה שלא נענתה על ידם. הפנייה החוזרת לנש"מ נמצאת כאן, למתעניינים. 

עדכון 13.2.22: לאור תלונה חדשה בעניין הפרקליט מפמ"ד, נשלחה תלונה חריפה ביותר נוספת לנש"מ. הפנייה נמצאת כאן, למתעניינים. 

עדכון 22.2.22: לאור אי קבלת מענה מנש"מ, נשלחה פנייה נוספת, נוקבת אף היא ומשלימה, בהמשך לפניותי הקודמות כאן מעל מ-2.2.22 ומ-13.2.22. הפנייה המשלימה לנש"מ נמצאת כאן, למתעניינים.

עדכון 24.2.22
א. התלונה המשלימה הזו לנש"מ (מ-22.2.22) נסגרה ונגרסה חיש מהר, בשיא עולמי, תוך כמה שעות - כאן. גם משרד המשפטים הצטרף לגריסה - כאן

ב. משרד מבקר המדינה, שמזמן הפך לסניף של הפרקליטות (כאן), התעלה על עצמו וסגר \ גרס בבת אחת 5 תלונות שלי מהשנה החולפת, בנימוקים מעורפלים עד בלתי מובנים לחלוטין. ככה "מכונת הצדק" הכוזבת עובדת במדינת ישראל. מכתב הגריסה המדהים של משרד מבקר המדינה - כאן, למתעניינים. 

ג. בעקבות תגובת הגריסה המהירה של נש"מ, נשלחה שאלת המשך לנש"מ המצויה כאן, למתעניינים. תגובה התקבלה מנש"מ חיש מהר - כאן

עדכון 8.3.21: הוגשה תלונה חדשה לנש"מ ולמשרד המשפטים בעניין "עובדת מצטיינת" מפמ"ד החשודה בפלילים (לכאורה). משרד המשפטים טוען שהנושא לא מוכר להם - כאן

עדכון 9.3.21:
א. נעשתה פנייה חוזרת לנש"מ לחקור מחדש את תלונתי בעניין ההטרדה המינית בפמ"ד - כאן.

ב. נשלחה תגובה חריפה ביותר לפרקליטות, בעקבות תגובתם מאמש - 8.3.22 (כאן מעל). הפנייה החריפה נמצאת כאן, למתעניינים. 

עדכון 12.3.22: הגשה תלונה מעודכנת לנש"מ ולידיעת צמרת משרד המשפטים, בדרישה לפתיחה בחקירה, כולל חקירת משטרה, בפרשה החדשה בפמ"ד - כאן

עדכון 14.3.22: התקבלה חיש מהר תגובת משרד המשפטים לפניה מ- 12.3.22 (כאן מעל) בדרישה לפתיחת חקירה (נש"מ טרם השיבו) - כאן. ברור שיש כאן מריחה וטיוח, כרגיל במשרד המשפטים הישראלי. 

עדכון 18.3.22: בעקבות תשובת המריחה שקיבלתי מדוברות משרד המשפטים ב-14.3.22, שלחתי תלונה חריפה ביותר לפרקליטעו"ד עמית איסמן המדינה, עו"ד עמית איסמן (בתמונה משמאל), לשר המשפטים ולנציב שירות המדינה, התלונה עודכנת והיא ברורה ביותר ונוקבת ומצויה - כאן

עדכון 24.3.22: התקבלה תגובת משרד המשפטים לפנייתי מה-18.3.22 (כאן מעל), "מריחה מושלמת" הנמצאת כאן - למתעניינים. זה לא סוף פסוק...

מיד שלחתי תגובה חריפה ביותר לדוברות משרד המשפטים, שמנסה למרוח אותי בשטויות, תגובתי מצויה כאן, למתעניינים.  

עדכון 25.3.22: נשלחה תלונה מעודכנת למבקר המדינה, לידיעת פרקליט המדינה, תלונה חריפה ביותר - כאן. וגם כאן. אישור קבלת התלונה - כאן

עדכון 3.4.22: נשלח עדכון תלונה לנציבות שירות המדינה, לפי בקשת הנציבות, עם מידע מזעזע - כאן

עדכון 17.4.22: נשלח עדכון תלונה למבקר המדינה, לאור התפתחויות חדשות וחמורות ביותר בפרקליטות - כאן

עדכון 18.4.22: עו"ד יריב צרי באמצעות עורך דינו, שלח פנייה לבית המשפט השלום בת"א, בעניין תביעת הדיבה שהגיש - כאן

עדכון 19.4.22: בעקבות הפנייה שיש כאן מעל (מה-18.4.22), נשלחה על ידי פנייה חריפה ביותר להנהלת בתי המשפט ולצמרת משרד המשפטים, עקב זימונו של סגן נשיא בימ"ש מחוזי ב"ש, כעד מטעמו של תובע בבימ"ש שלום ת"א. הפנייה - כאן

עדכון 12.5.22: עו"ד יניב ואקי, שהיה מנהל מחלקת עררים בפרקליטות, מי שהגשתי נגדו תלונות כמפורט לעיל (ראה בינואר 2022), גם ליועמ"ש וגם לנש"מ, יצא לחל"ת בינואר השנה ואמש הודיע שהוא מתפטר מתפקידו בפרקליטות. זה ניצחון קטן אבל חשוב, שמשלים ניצחון ענק אמש, לשלטון החוק והצדק, בבית המשפט המחוזי ב-י-ם (בתיקי האלפים).

עדכון 16.5.22: נשלחה פנייה לצמרת משרד המשפטים ולנש"מ, לגבי עורכי דין בפרקליטות המתחזים (לכאורה) בשמות בדויים ברשתות החברתיות - כאן

עדכון 17.5.22: בעקבות תגובת הפרקליטות לפנייתי (מ-16.5.22), נשלחה תגובה נוקבת לצמרת משרד המשפטים ולידיעת נש"מ - כאן

עדכון 18.5.22: התקבלה תגובת דובר משרד המשפטים הדוחה את החשדות שהועלו בפנייתי מ-17.5.22. התגובה המלאה - כאן

עדכון 23.5.22: נשלחה פנייה לצמרת משרד המשפטים בנוגע לטוויט של עו"ד יהודה שפר מהבוקר (טוויט שהיו לו 2 גרסאות: כאן). הפנייה כאן

בעקבות תגובת דוברות משרד המשפטים כאן, שלחתי תגובה נזעמת לדוברות משרד המשפטים - כאן.
בעקבות מידע חדש שנחשף, תגובת העו"ד של אלי ציפורי למשרד המשפטים - כאן, תגובת עו"ד יהודה שפר לעו"ד תמר ארבל ואלי - כאן והטוויט המזעזע של עו"ד כנרת בראשי - כאן, שלחתי עוד תגובה מאוד נזעמת, לצמרת משרד המשפטים ולידיעת נש"מ - כאן
בעקבות מידע חדש וחמור שקיבלתי, שלחתי תלונה חריפה נוספת לצמרת משרד המשפטים ולנש"מ - כאן.

עדכון 24.5.22: התקבלה תשובה שקרית נוספת של דובר משרד המשפטים בעניינו של עו"ד שפר - כאן.
בעקבות התגובה השקרית הזו, שלחתי תגובה נזעמת ביותר וחריפה ביותר, לצמרת משרד המשפטים ולצמרת נש"מ - כאן

עדכון 25.5.22: עו"ד תמר ארבל שלחה למשרד המשפטים מכתב נוקב בעניינו של עו"ד יהודה שפר - כאן

בעקבות ציוצים נוספים של עו"ד יהודה שפר, נשלחה ב- 25.5.22 תזכורת עם עדכון תלונה חמורה ביותר לצמרת משרד המשפטים ונש"מ - כאן

עדכון 28.5.22: בעקבות מידע חדש נשלחה תלונה חריפה ביותר ומעודכנת לצמרת משרד המשפטים ולצמרת נש"מ בעניין ההפקרות המינית המזעזעת בצמרת פרקליטות המדינה - כאן

לאור חומרת המידע, נשלחה תלונה ליועמ"שית, עו"ד גלי בהעו"ד גלי בהרב מיארהרב מיארה (בתמונה משמאל) להורות על פתיחת חקירה, אבל מחוץ לפרקליטות, כי ראשי הפרקליטות הם (לכאורה) החשודים המרכזיים בפרשיות הללו. הפנייה - כאן.  המסמך המלא - כאן

עדכון 4.6.22: נשלחה פניה לכל הנוגעים בדבר, לפני פרסום, בנושא התערבות (לכאורה) של המפכ"ל דאז בנושא "אסון נחל צפית". הפנייה - כאן

לא התקבלה תגובה מאיש. די ברור למה.

במקביל, נבדק עם הנוגעים בדבר במערכת המשפטית, באם יש "מניעה משפטית" לפרסום הפרשה המחרידה והמזעזעת הזו, ומהיעדר תגובה מאיש, מובן שאין מניעה משפטית שכזו. הפנייה שלא נענתה - כאן

הפנייה המלאה בעניין התערבות המפכ"ל דאז (לכאורה) ב"אסון נחל צפית" - כאן

עדכון 8.6.22: "הגריסה המושלמת". בלי להתייחס לראיות (לפי הכלל הידוע: "ראיות זה רק נגד ביבי. מה שלא ביבי, לא חוקרים"), בלי לקרא לי שאציג את הראיות שיש בידי, בהליך הנמצא מחוץ לכל מה שכתוב בחוק, בתקנות ובתקש"יר, התלונות שלי כנגד עו"ד יריב צרי נגרסו במשרד המשפטים, בגיבוי מלא של נש"מ, בהליך בירור מאוד מוזר, שהסתמך בעיקרו על ההכחשה שלו.... 

ההחלטה המלאה של משרד המשפטים - נמצאת כאן

עדכון 25.6.22: בעקבות כתבה של איילה חסון ומיה איידן בערוץ 13 (כאן), עו"ד כנרת בראשי סיכמה בציוץ מי זה עו"ד יהודה שפר - כאן. יצוין שיש עדיין תלונות בעניינו של עו"ד שפר שלא התקבלו עליהן תשובות ממשרד המשפטים (ראה עדכונים 23-25.5.22 לעיל). 

עדכון 28.6.22: נשלחה פניה נוקבת לנש"מ ולצמרת משרד המשפטים בעניין חופשת הלימודים של עו"ד ליאת בן-ארי שווקי שלמעשה יצאה למסע טיולים וקניות בארה"ב עם בעלה, על חשבוננו - כאן. התמונה המדוברת כאן, למתעניינים.
התקבלה תשובה מתחמקת ועל פניה נראית כשקרית ממשרד המשפטים - כאן, תשובה עליה הגבתי מאוד בחריפות - כאן.

עדכון 2.7.22: לאור "גריסת" התלונות בעניין הפרקליט מפמ"ד - מה שנעשה בהליך לא ברור, מחוץ לכל מסגרת חוקית מוכרת, במשרד המשפטים (ראה עדכון מ-8.6.22), הוגש ערר חריף ונוקב לפרקליט המדינה - כאן וליועצת המשפטית לממשלה - כאן. לא התקבלה תגובה, די ברור למה. 

עדכונים 23.7.22:
אאלי ציפורי פרסם בטוויטר על הפעולות המושחתות של הפרקליטות, שעלולות להיות להן השלכות על הפסיקה בתיק בזק, פסיקה שהיא נגד הפרקליטות, והפרקליטות בהחלט לא מרוצה ממנה:
ציפורי

הכתבה המדהימה של איילה חסון בעניינן הקבוצה העבריינית (לכאורה) בפרקליטות מחוז חיפה (מהיכן שהגיע פרקליט המדינה, עו"ד איסמן, אם כי הוא הגיע מהזרוע הפלילית של הפרקליטות), בערוץ 13 נמצאת כאן וכאן.

ב. לאור אי קבלת מענה, נשלחו תזכורות בעניינינו של עו"ד שפר - כאן, בעניינו של עו"ד צרי - כאן (בעקבות הפנייה כאן מ-2.7.22) ותזכורת בעניינם החמור ביותר של ראשי הפרקליטות - כאן

עדכון 25.7.22: פורסם כאן מעמית סגל מ"חדשות ערוץ 12" (כותרת בלבד): "בלעדי: בכיר מח"ש לשעבר פותח הכול.
האיומים של רוני אלשיך, הוויכוחים עם שי ניצן, שיחת הצרחות אצל מנדלבליט, ההתנכלות לנפגעות עבירות מין, ההצעות לקידום תמורת שתיקה והקשר לחקירות נתניהו • ריאיון בלעדי עם בכיר מח"ש לשעבר משה סעדה - שפותח את הכול • הכתבה המלאה - הערב במהדורה המרכזית." מזעזע.
הסרטון הראשון מצוי כאן. הסרטון השני נמצא כאן

תזכורת: כתב התביעה של עו"ד משה סעדה (סגן מנהלת מח"ש) כנגד צמרת הפרקליטות ובראשם עו"ד שי ניצן - מצ"ב כאן.
הנספחים המזעזעים של כתב התביעה של משה סעדה נמצאים: כאןכאן וכאן.
יצוין שכל מה שעמית סגל פרסם כעת ב"חדשות 12" כבר נחשף ומזמן ב-Telecom News. 

עדכון 30.7.22: בהמשך לדיווח כאן מעל מ-4.6.22, הוגשה פנייה ליועמ"שית בדרישה לפתוח בחקירה כנגד המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך בעניין "אסון נחל צפית". התלונה - כאן. הפנייה המלאה - כאן

עדכון 15.8.22: התקבלה תגובת מנכ"ל משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, מר ישי וקנין, הטוען ש"הכל בסדר" במשרד מבקר המדינה ושמה שצריך נבדק כראוי ומה שלא נבדק - אני אמור לפנות לגופים אחרים. 
התגובה המסכמת הזו של מנכ"ל מבקר המדינה, לשלל התלונות הענק והמקיף, שמבקר המדינה קיבל, בעניין הנעשה בפרקליטות המדינה בשנתיים האחרונות - כאן

עדכון 16.8.22: התקבלה החלטת היועמ"שית להעביר את תלונתי החריפה בעניין "אסון נחל צפית" (ראה עדכון מ-30.7.22) לפרקליט המדינה, עו"ד עמית איסמן. ההחלטה כאן. ההחלטה והפנייה אל היועמ"שית - כאן

עדכון 17.8.22: פרקליט המדינה עו"ד עמית איסמן מיהר להיפטר מ"תפוח האדמה הלוהט" של "התערבות רוני אלשיך בחקירת אסון נחל צפית" והעביר זאת מהר מאוד למומחה העולמי המוביל למגרסות וטיח, עו"ד מומי למברגר... החלטתו - כאן

עדכון 7.9.22: בעקבות גל ההתפטרויות החמור ביותר של פרקליטים מהפרקליטות בכלל ומפרקליטות מיסוי וכלכלה בת"א בפרט, נשלחו שאלות נוקבות לצמרת הפרקליטות ומשרד המשפטים - כאן

עדכון 15.9.22. בעקבות פניית אבי וייס לצמרת משרד המשפטים בנוגע לגל עזיבות בפרקליטות, ובמיוחד עזיבות של פרקליטים ופרקליטות בשלוחת פרקליטות מיסוי וכלכלה בת"א (הפנייה כאן), התקבלה תגובת משרד המשפטים בזו הלשון: "ההון האנושי האיכותי בפרקליטות מדבר בעד עצמו. תחלופה וריענון עובדים הם חלק משגרת העבודה בכל ארגון, ובתקופה שלאחר הקורונה מאפיינים את שוק העבודה הגלובלי." הבנתם את זה? אני לא....

עדכון 23.9.22: מירי ברבי (כאן) חושפת בצורה מתוחכמת, את עו"ד איתי פרוסט. אני יכול לפרש זאת, שהמתחזאיתי פרוסטה, המסית והשקרן בטוויטר, המכונה בשם "אור כרמי", הוא, לכאורה וככל הנראה, הפרקליט עו"ד איתי פרוסט מפמת"א. תגובות לעניין זה לא קיבלתי מהפרקליטות, רק התחמקויות. עובדה זאת שאני עוסק בה זמן רב, חשדתי בה מזמן, עקב כתב היד המאוד ייחודי (ראה תצלום בצד שמאל), המצביע על אישיות (כל גרפולוג מקצועי יספר לכם, אם תשאלו, מה המשמעות האפשרית של כתב היד המשונה והייחודי הזה).

אלי ציפורי חשף בציוץ כאן את השקפת עולמו המעוותת של עו"ד איתי פרוסט. מה הוא עושה בפמת"א?? לא ידוע. זו פרקליטות מדינת ישראל. מביש. מזעזע. 

עדכון 10.11.22: עו"ד יריב צרי מפמ"ד (פרקליטות מחוז דרום) "מככב" בפרשה נוספת בפמ"ד שקשורה לגזר הדין הנמצא כאן. הנושא הזה מעורר סערה ברשתות החברתיות (דוגמה כאן).

עדכון 19.11.22: פורסמה כאן על ידי כתבה נוקבת תחת הכותרת: "למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת!".

עדכון 2.1.23: נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה החלה לטפל בתלונת אבי וייס אודות אי קבלת מענה מנציבות שירות המדינה בנושאים רגישים - כאן

עדכון 1.2.23: משרד מבקר המדינה דחה את התלונה של אבי וייס בנושא אי קבלת מענה מנש"מ (ראה עדכון 2.1.23) הדחייה ונימוקיה ההזויים - כאן. בתגובה אבי וייס פנה למשרד מבקר המדינה לשקול מחדש את התשובה השגויה הזו - כאן

עדכון 3.2.23: בהמשך לפניית היועמ"שית לרוה"מ נתניהו בתחום "ניגודי העניינים", תזכורת חשובה: פארסת מינוי היועמ"שית עו"ד גלי מיארה נולד כדי למנועסער מיארה חו"ח מהמשטרה, לפתוח בחקירה באישור היועמ"ש, כנגד גדעון סער, בעקבות התלונות של יואב פרנק (ועו"ד זהבה גור). לכן, השר דאז גדעון סער הסתיר (מעבר למכתבי ההמלצה המפוברקים של הגברת עו"ד מיארה), שהוא למד יחד עימה משפטים באוניברסיטת ת"א, עבד עימה יחד בפרקליטות ת"א בתחילת דרכו, מינה אותה ל"יו"ר הוועדה לבדיקת כשירות והתאמה של מועמדים לכהן בגוף המנהל של תאגידים עירוניים" (ראה בתצלום משמאל), משרה ברמה של שופט, עם עלות מצטברת של קרוב ל-300 אלף ש"ח (היישר מהכיס שלכם לכיס שלה), במקביל למינוי הזוי נוסף של חבר נוסף בקליקה - עדן בר טל, שאותו מינה, אחרי שסיים בבעיטה את תפקיד מנכ"ל משרד התקשורת, לתפקיד "ראש הוועדה לחיוב אישי של ראשי ערים", גם כן משרה ברמה של שופט, בעלויות עתק - היישר מכסכם לכיסו (יצוין יש עוד 2 חברים בחבורה המופלאה הזו, שהתגבשה בלימודי המשפטים באונ' ת"א: עו"ד דינה זילבר לשעבר המשנה ליועמ"ש וח"כ לשעבר צבי האוזר).
הגברת עו"ד גלי בהרב מיארה, במקרה גם חתמה ב-2019 על עצומת "הבכירים במערכת היועמ"ש והפרקליטות" כנגד ביבי נתניהו וכנגד כל רפורמות במערכת המשפט.
ולא נשכח את הטובה הרטנה שעשה לה החבר עו"ד אפי נוה, יו"ר לשכת עורכי הדין כשסידר לה ב-9.10.16 בוררות של 7.7 מיליון ש"ח (כאן). ממש בקטנה. 
בנוסף, המינויים המומלצים של סער ליועמ"ש ולעליון, השערורייה שבטח לא שמעתם: 2 מתוך 4 המועמדים לבג"ץ, וגם 2 מתוך 3 המועמדים שהוצעו לממשלה לתפקיד היועמ"ש, כולל עו"ד מיארה - היו קשורים כולם למשרד אחד: משרד עו"ד תדמור-לוי, הקשור (איך לא), לעדת התביעה המהוללת: עו"ד דנה נויפלד.
כזכור, עו"ד ד"ר דודי תדמור היה בין ראשי התארגנות עורכי הדין שיצאו כנגד נתניהו.
האם זה מקרי? ומה הקשר של כל אלו לשר המשפטים הקודם סער, שר התקשורת הקודם יועז הנדל, ואחרים במפלגת 'תקווה חדשה'? 
מי יעצור את המחלה הממארת והסרטנית הזו, שפשטה בתפקידים הכי בכירים בעולם המשפט והתביעה בישראל?
חשיפת הסודות הכי כמוסים של שערוריות מין מזוויעות וטיוחים על טיוחים בצמרת הפרקליטות, אותם מסתירים וימשיכו להסתיר ממכם, אם הגב' עו"ד מיארה תמשיך כיועמ"שית קדנציה מלאה: https://bit.ly/PraklitutSecretshttps://bit.ly/PraklitutSecrets2
לפני שנים רבות כבר קראתי: "אני מאשים": http://bit.ly/Tik4000No20https://bit.ly/Tik4000No49https://bit.ly/Tik4000No50

עדכונים 22.4.23:
אעוד ביזיון והפעם של ש"ס? הכניעה המבישה של ש"ס ל"קליקה" של עו"ד גלי מיארה ומשרד עו"ד ארנון, תדמור-לוי (עו"ד ד"ר תדמור הוא בן זוגה ואבי בנה של עו"ד דנה נויפלד, משרד עורכי הדין ממנו יצאה עו"ד מיארה לתפקיד היועמ"ש). לאחר תקופה בה המכרז למינוי קבע של היועצת המשפטית למשרד הבריאות הוקפא, גם בגללי, בימים אלו חודש הטיפול בו ונקבעה ועדת בוחנים ליום 02.05.23 ועושה הרושם שנסללה הדרך למינוי של עו"ד דנה נויפלד מ"קליקת תופרי תיקי האלפים" ליועצת המשפטית הקבועה של משרד הבריאות. השמועות במשרד הן כי משה ברסימנטוב (המנכ"ל של משרד הבריאות) מקדם את המינוי שלה, לפי דרישת משרד המשפטים, תוך הסכמה בשתיקה של ש"ס.
עושה רושם כי ש"ס מורתעים מאד מהיועמ"שית ולא מעוניינים להפריע למהלך של המינוי. 
דוגמה קטנה לעדותה של עו"ד דנה נויפלד בביהמ"ש המחוזי: כאן וגם כאן.  
סיכום של אלי ציפורי לעדותה המוזרה ביותר של עו"ד דנה נויפלד בביהמ"ש, עדות שהופרכה כליל בחקירה הנגדית: כאן. אסור לשתוק!!!

ב. ח"כ עו"ד טלי גוטליב שלחה מכתב חריף למזכיר הממשלה בדרישה לפטר מיידית את עו"ד גלי בהרב מיארה - היועמ"שית. המכתב - כאן

עדכון 30.5.23: פורסם כאן (כותרת בלבד): "אילה חסון חשפה: חשד להדלפות מהפרקליטות לארגוני פשיעה.
בכירים במשטרה פנו לפרקליט המדינה בטענה כי פרקליטים בשירות המדינה הדליפו מידע רגיש מחקירות."
סרטון יוטיוב של החשיפה של איילה חסון ב"כאן": כאן.
ציוץ של אבי וייס בנוגע לחשיפה: כאן

עדכון 14.11.23: לא להאמין איך הסיקריקים ו"הקליקה" מתנהלים באמצע המלחמה. אלו שבישלו (או סייעו לבשל) את המינוי של עו"ד גלי בהרב מיארה ליועמ"שית (משרד תדמור-לוי, שם עבדה קודם למינויה ליועמ"שית, בחוסר התאמה מוחלט), ממשיכים להטריל את תושבי מדינת ישראל ויוצאים (שוב, ממש לא בפעם הראשונה) נגד תושבי ישראל, בגישה סיקריקית מדהימה: כאן

עדכון 18.1.24: מענה שקיבל טל רימר בבקשתו לפי חוק חופש המידע (הבקשה כאן) לקבל נתונים על האיומים שהיו או לא היו על עו"ד גלי מיארה ובין היתר ביקש לקבל את שאלון ניגוד העניינים שלה והתברר לו שהוא לא יקבל את השאלון הזה, כי נושא זה כבר נדון (עת"מ 16721-07-22 'הצלחה - לקידום חברה הוגנת (ע"ר) נ' משרד המשפטים ואח' - העותרת ביקשה לקבל שאלוני ניגוד העניינים של היועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גלי בהרב מיארה, ושל נבחרי ציבור נוספים ובית המשפט החליט שלא, בעניינה - כאן. כך, אפשר היה להעלים מהציבור 4.5 שנים מהקריירה של היועמ"שית ואת קשריה ההדוקים עם השר דאז גדעון סער). תגובת הממונה על חופש המידע במשרד המשפטים בעניינה של עו"ד גלי מיארה כמענה לטל רימר - כאן

עדכון 29.1.24: לירן לוי צייץ כאן (כותרת בלבד): "הגשתי כעת תלונה לנת״מ נגד בכירי הפרקליטות שהיו לכאורה חלק מהטיוח, ההסתרה והכיסתוח בפרשת הסרסור בסוהרות בכלא גלבוע.
לא נוותר! לא לקצינים העבריינים ולא לפרקליטים הבכירים שלכאורה טייחו עבורם את הפרשה. נמצה כל אפשרות על מנת שכל מי שלקח חלק בסרסור ובטיוח יתן לציבור דין וחשבון."

עדכון 30.1.24: הכאוס נמשך והפרקליטות ופרקליטיה ממשיכים להיות מעל לכל חוק ונורמה. בכל תחום. פורסם כאן (כותרת בלבד): "כשלים חמורים: בוטל כתב האישום נגד הפרקליט הבכיר.
הפרקליטות הצבאית הודיעה כי חזרה בה מכתב האישום נגד הפרקליט עומרי קופלר שעל פי החשד גרם למותה ברשלנות של אסתר מזרחי. במהלך העדות של בוחן התנועה נתגלו כשלים רבים והייתה סתירה בחוות הדעת."

עדכון 9.2.24: פורסם ב"כאן" - כאן (כותרת בלבד): "אחד משני הפרקליטים שהתקבל מידע מודיעיני כי העביר מידע לכאורה לארגוני פשיעה - מועמד לשפיטה לאחר שעבר שתי ועדות משנה בהצלחה." עדכון לגבי הפרקליטים המדליפים יש כאן מעל, בעדכון 30.5.23. 
 
Bookmark and Share