Telecom News - חשיפות חדשות בפרשת "המימד החמישי". דרישה להקמת ועדת חקירה!

חשיפות חדשות בפרשת "המימד החמישי". דרישה להקמת ועדת חקירה!

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מאמרי אורח >> חשיפות חדשות בפרשת "המימד החמישי". דרישה להקמת ועדת חקירה!
בעקבות המסמכים והמידע הנחשף בכתבה (מידע נוסף ייחשף בקרוב במסגרת הערר של עו"ד פיני פישלר, לגבי סגירת תיק החקירה ב"רשות התחרות" ב"פרשת המימד החמישי"), אין מנוס אלא בהקמת ועדת חקירה לנושא זה. חשיפת המסמכים, שהיו מוסתרים עד כה. (כאמור, תהיינה עוד חשיפות בקרוב).

 יש צורך בוועדת חקירה כל עוד בישראל אין גוף עצמאי, מיומן ומוסמך, שיכול לחקור את ראשי המשטרה בעבר ובהווה ואת ראשי הפרקליטות, המשנים ליועמ"ש והיועמ"ש. שר המשפטים יריב לוין - זה באחריותך. 

מאת: אבי וייס, 6.8.23, 07:00פיני פישלר מוויקיפדיה

עדכונים בתחתית הכתבה. עדכון אחרון: 31.3.24.

1. רקע לחשיפה החדשה.
המאמר המוביל הקודם באתר Telecom News פורסם ב-6.8.22 בשת"פ עם אלי ציפורי תחת הכותרת: "פרשת המימד החמישי: "אבי וייס חושף חשד לניגוד עניינים חמור של בני גנץ" ומאמר זה כולל בתוכו את 2 הפרשיות, שהן המשך של אחת במקביל לשנייה: "פרשת המימד החמישי" ו"פרשת קטארגייט".
המאמר מומלץ לקריאה למי שפספס ומעוניין להכיר את הפרשיות הללו לעומק. 
כאן אחשוף מסמכים חדשים, שלא היו בידי בעת פרסום החשיפה הקודמת.

ב-23.7.23 התקבלה תגובת נציב תלונות הציבור על מייצגי המדינה בערכאות (נת"ם) מהשופט בדימוס מנחם פינקלשטיין. התגובה הדוחה את תלונת אבי וייס נמצאת כאן ומתייחסת לתלונה המפורטת שלו הנמצאת כאן, שמלאה בראיות ברורות המדברות בעד עצמן.

התלונה לנציב (השופט בדימוס מנחם פינקלשטיין) מתייחסת לדחיית הערר של אבי וייס ביחידת העררים בפרקליטות - כאן. כך, גם הנציב עשה (כצפוי) צחוק מהערר שלו על סגירת תיק "המימד החמישי" ומהתעלמות מחלקת העררים בפרקליטות מהצורך לחקור באמת ולעומק את הפרשה, ונראה כרגע, שאיש לא יכול להבקיע את חומת הטיוח, שנבנתה סביב פרשת "המימד החמישי".

אולם, הנציב קיבל רק את התייחסות הפרקליטות\יחידת העררים, שהערר של אבי וייס בעניין "קטארגייט", שהוגש כתלונה משלו במשטרה (בעקבות הנחיית המשנה לפרקליט המדינה - כאן, בעקבות התלונה ליועמ"שית - כאן) - כן יטופל כעת כערר, ערר על אי החקירה של התלונה הזו (שבמרכזה "פרשת קטארגייט"), במשטרה.

לכן, האופציה היחידה כרגע לקדם את ברור האמת בפרשות חמורות אלו (פרשת "המימד החמישי" הכרוכה גם בפרשת "קטארגייט", שהתפתחה בעקבותיה), היא בהקמת ועדת חקירה לנושא. זאת, עד שמח"ש תוצא מהפרקליטות ותוכל לחקור חשדות גם כנגד פרקליטים וקציני משטרה בכירים. כרגע, ומזה כמה שנים טובות, אין אופציה כזו. הפרקליטות (ולשכת היועמ"ש שמעליה) "שריינו" סביב עצמם "חומת הגנה" מלאה ומוחלטת, שמגינה עליהם מפני כל תביעה, פלילית או אזרחית, כפי שנחשף מזמן - כאן.  

ב-25.7.23 נחשף ב-Telecom News, שלאחר שעשו צחוק מהעררים של אבי וייס בעניין "המימד החמישי" ו"קטארגייט" (כאן), ממשיכים מזה כמה חודשים בפרקליטות לנסות ולהתיש את עו"ד פיני פישלר (המתלונן הראשי בתיק "המימד החמישי", בתמונה משמאל למעלה), שכמובן לא ניתן להתיש אותו בכלל, בעניין הערר שלו על הסגירה התמוהה, בלשון המעטה, של התיק הזה ב"רשות לתחרות", וכפי שניתן לראות מההתשה הטרייה החדשה שיש בתצלום כאן (שבו ניתן להבין מהמסמך, שרוב החומרים בתיק הזה יוסתרו ממנו. למה? ככה, כי הם יכולים. הם "מאותרגים"). "שטאזילנד" במיטבו.

תשומת לב לעובדה מעניינת העולה מתגובת הפרקליטות לעו"ד פיני פישלר: מספר התיק של החקירה בעניין "המימד החמישי" ברשות לתחרות הוא 03/20כלומר: זה תיק שלישי (בלבד) ב-2020. היות שההחלטה להעביר את החקירה לרשות לתחרות התקבלה ב-7.7.20 (כאן וכאן), המשמעות היא שבחצי שנה מתחילת 2020 ועד 7.7.20 יחידת החקירות של הרשות חקרה רק 2 תיקים

כלומר: ליחידה הזו יש אפס ניסיון בחקירות ואבטלה סמויה, שכנראה נמשכת שנים... ונתנו להם לחקור תיק כל כך רגיש ומסובך, שכולל כל כך הרבה בכירים, ואין להם שום כלי חקירה פליליים ושום ניסיון בחקירה פלילית של ממש.

יצוין שגם תנועת אומ"ץ הגישה תלונה כנגד ראשי "המימד החמישי", אך גם תלונתם "נגרסה" (בדיוק כמו ההתייחסות לתלונתם בעניין הרוגלות), ופנייה שלהם לערער על "הגריסה" הזו, לא נענתה בכלל. הפניית של אומ"ץ לערער על "הגריסה" - כאן.

לוח הזמנים הכרונולוגי והמפורט להתפתחות כל הפרשיות הללו, נמצא כאן

2. החשיפה הטרייה, שבסיסה המסמך שקיבל עו"ד פיני פישלר:

בהמשך לדיווחים סביב ההתפתחויות הטריות בעניין אי חקירת (כלומר: טיוח החקירה) בפרשת "המימד החמישי" ו"קטארגייט" (כמופיע כאן מעל ב-23.7.23  וב-25.7.23), עו"ד פיני פישלר, שפנה (לאחר עיכובים רבים המתוארים לעיל) לקבל את החומרים של (אי) חקירת פרשת "המימד החמישי" ב"רשות התחרות" (תיק שהיה אמור להיחקר במשטרה), קיבל להפתעתו מהפרקליטות רק מסמך אחד המצוי כאן.

זה למעשה מסמך המכיל אוסף של כמה מסמכים של הפטור ממכרז ל"מימד החמישי". זהו. שום דבר נוסף מהחקירה. כלום. אין שום רמז מי נחקר ועל מה. לא ייאמן.

בנוסף, חסרים מסמכים נלווים חשובים ביותר המוזכרים בדו"ח מבקר המדינה (הדו"ח המלא - כאן) ובכלל זה המסמך כנראה הכי חשוב, מסמך שאפשר לכנותו - "דיון התנעת הפרויקט", דיון שהתקיים ב-30.8.16 בראשותו של המפכ"ל דאז רוני אלשיך ועוד בכירים מהמשטרה ויו"ר החברה בני גנץ ובכירים נוספים מהחברה (כאן). בדו"ח מבקר המדינה מופיעים עוד דיונים שהתקיימו אצל המפכ"ל בנושא "המימד החמישי" ויש להם תיעוד שמבקר המדינה ראה וציין בדו"ח שלו, אבל הם לא הועברו כאן לעו"ד פיני פישלר, ללא מתן כל הסבר, להיעלמות המסמכים הללו.  

למי שמעוניין לצלול לפרטים של 2 הפרשיות המחרידות הללו, כדי להבין לעומק את הכתוב במסמך הנחשף כעת, שקיבל עו"ד פיני פישלר (שעוסקת בתחילת הולדת פרשיות "המימד החמישי" ו"קטארגייט" שהיא המשך ישיר ומקביל של פרשת "המימד החמישי"), זה מצוי בכתבות החשיפה: כאן ובכתבות שקדמו לה: כאן וגם כאן ובסרטוני יוטיוב הנמצאים באוסף הסרטונים כאן וכאן. סרטון בולט בעניין זה יש בלינק של סרטון היוטיוב המאוד מצליח של ד"ר גדי טאוב, שפורסם כאן תחת הכותרת: "מי שיבין מה באמת קרה סביב פרשת המימד החמישי יתקשה לישון בלילות. שומר סף #179 עם אבי וייס".

עו"ד פיני פישלר התראיין בנושא זה עשרות אם לא מאות פעמים, כמעט בכל כלי התקשורת והטלוויזיה בישראל. 

בכל מקרה, המסמך שקיבל כעת עו"ד פיני פישלר, מכיל את כל האלמנטים של השקר של "תרמית המימד החמישי", ובראשה הטענה, שאין לפתרון של "המימד החמישי" מתחרים ולכן הפתרון הזה התקדם במסלול של "פטור ממכרז", ב"עידודם" של ראשי החברה וצמרת המשטרה דאז (תוך טיוח חלקם של כל בכירי המשטרה בשערורייה הזו, כולל "מוצנחי השב"כ", שהובאו למ"י במיוחד למטרה זו, ושפרשו מיד אחרי פרישת רוני אלשיך מהתפקיד, כמפורט: כאן וכאן). 

זה השקר העיקרי, שאבי וייס מצא בזמנו - וכעת זה מוכח חד משמעית מה שבולט במסמך הזה, שקיבל עו"ד פיני פישלר (מלבד כל השקרים החמורים הנוספים, שנחשפו ובראשם "פרשת הקניין הרוחני", פרשיות מזעזעות, שנחשפו ע"י עו"ד פיני פישלר, המתלונן הראשון והראשי בפרשת "המימד החמישי", וגם ע"י אחרים, דוגמת: עו"ד זהבה גוראלי ציפורי וקרולין גליק, במהלך התגלגלות הפרשות המחרידות הללו, עד היום). בהמשך הכתבה כאן אתייחס בקצרה לסיפור "הקניין הרוחני" - נושא, שטרם נחקר כראוי, או בכלל.

המסמך, שקיבל עו"ד פיני פישלר, זה מסמך, שעולה ממנו במרכזו הטענה השקרית, שהובילה את כל "פרשת המימד החמישי" שיש צורך ב"פטור ממכרז", מכיוון שאין בישראל, או בכלל בעולם, מתחרים ל"מימד החמישי".שקרי המימד החמישי

את הטענה הזו אבי וייס הזים מזמן וגם לא קיבל מענה ברור לפניותיו מכל הגורמים (ראה בתצלום משמאל, לחיצה על התצלום מגדילה אותו), משום שנודע לאבי וייס ממקורות מהימנים, שהודלף לראשי חברת "קוגניט", (מי שסיפקה ומספקת את מערכת האזנת הסתר המרכזית של המשטרה. זו חברת Spin Off של "קבוצת ורינט", הספקית הוותיקה של כלי האזנת הסתר למשטרת ישראל, במשך שנים רבות), שיש "פטור ממכרז" בנושא "הפיוז'ן סנטר" [זו מערכת "היתוך המודיעין", ש"המימד החמישי" הייתה אמורה לפתח]. החברה (ורינט\קוגניט) פנתה למשטרה וביקשה להגיש הצעה לפיתוח ה"פיוז'ן סנטר" (כי היה ל"קוגניט" פתרון מוכן משל עצמה), אבל דחו אותה מצמרת המשטרה בטענות שווא שקריות.

כלומר: היו עוד מתחרים טובים עם פתרונות עובדים, כולל פתרון עובד וחי, שכבר פעל אז במשטרת בריטניה, פתרון של חברה מקבוצת "ח. מר", לפי חוק מיוחד שחוקק בבריטניה לתחום ההונאות, כדי שניתן יהיה להשתמש שם בפתרון מסוג "פיוז'ן סנטר", לתחום ההונאות בבריטניה.
 
יתרה מכך, בדיון שנערך אז במשרד לבט"פ, בדיון עצמו (בסיכום הדיון) צוין, כמופיע בתצלום כאן מתחת, שיש פתרונות מתחרים לפתרון של "המימד החמישי" ומחברות מאוד רציניות ומובילות בשוק העולמי והישראלי, לכן הטיעון של עצם הצורך ב"פטור ממכרז" הוא (לכאורה) הונאה פלילית ברמת חומרה יתרה
יש מתחרים

למי ששכח, הפטור הראשוני למכרז היה בגובה 4 מיליון ש"ח ל"פיילוט" וההמשך היה אמור להגיע לכ-50 מיליון ש"ח, כ"כ, המשטרה הוציאה עוד 1.5 מיליון ש"ח לרכישת חומרה ייעודית (מערכות מחשוב ותקשורת), עבור ה"פיילוט" של "המימד החמישי". 

3. מה זו "פרשת הקניין הרוחני"?
מדובר (לכאורה) בגניבה\שוד במרמה של כל מאגרי המידע שהיו אז למשטרה, ושהועברו לידי חברת "המימד החמישי" ומאגרי המידע הללו פשוט נעלמו. 

מדובר במאגרי מידע רגישים ביותר, חלקם סודיים ביותר, בהיקף מפלצתי, על כל תושבי ישראל, כמתואר כאן. הגדרת מבקר המדינה לעניין "הקניין הרוחני" - כאן. המסמך המלא של דו"ח מבקר המדינה בו מפורט נושא "הקניין הרוחני" בפרשה זו - כאן. דו"ח מבקר המדינה (הדו"ח המלא) - כאן.

בנוסף, העבירו ל"מימד החמישי" את מה שאפשר לכנות "תורת הלחימה של משטרת ישראל בפשיעה", מידע סודי ורגתורת לחימהיש ביותר, מידע שהוא "חלומו הרטוב" של כל עבריין קיים או בפוטנציה... 

גם זה חלק מ"הקניין הרוחני" של המשטרה. למעשה, זה הלב העיקרי של "הקניין הרוחני" של משטרת ישראל, בתחומי החקירות והמודיעין. 

"תורת הלחימה בפשיעה" זו מערכת ענקית, ממוחשבת, שפותחה במשטרת ישראל במשך שנים בהוצאות עתק והיא "החלום הרטוב" של כל משטרה וגופי אכיפה אחרים בעולם.

ואת כל המידע והתורה הזו העבירו לידיים אזרחיות, שלא עברו שום אישור או "בדיקה בטחונית" מינימלית, ללא כל האישורים הנדרשים על פי חוקי מדינת ישראל. 

כלומר: כמפורט בדו"ח מבקר המדינה (בתצלום משמאל, לחיצה על התצלום מגדילה אותו), שהמשטרה סיפקה ל"מימד החמישי", כבר בשלב הפיילוט (הבדיקה הראשונית) ב-2016, מאגרי מידע ענקיים, רגישים וסודיים, בתוספת "תורת הפעלה", בשווי כספי אדיר, בחינם, כדי שזו תעשה בזה שימוש לעצמה תמכור את הידע הזה למדינות אחרות בעולם (וזה מה שהוביל ל"פרשת קטארגייט"). מדהים. 

עו"ד פיני פישלר התראיין בנושא זה עשרות אם לא מאות פעמים, ופרסם מידע רב בעניין זה ברשתות החברתיות.

במסמך, שקיבל כעת עו"ד פיני פישלר, ושנחשף כאן מעל, ראשי המשטרה למעשה מנסים "להכשיר"\ "להלבין" את מסירת מערכות המידע המשטרתיות הענקיות והרגישות ביותר לידיים אזרחיות (ידיים לא עברו שום בדיקה ביטחונית מינימלית או בכלל, התהליך בדיקה הנקרא במשטרה יחב"מ - יחידה לביטחון מידע, כנחשף כאן), בניסיון שקרי ל"הכשיר את השרץ", כמופיע ב-2 התצלומים שיש כאן מתחת:
הקניין הרוחני 1
הקנין הרוחני 2

הנתונים, שמוצגים כאן מעל, הם שקריים באופן מוחלט.
כבר בשלב "הפיילוט" אנשי המימד החמישי היו מחוברים למאגרי המידע האמיתיים והסודיים של משטרת ישראל, וראשי אח"מ (אגף חקירות ומודיעין) הם שנתנו את ההיתר הבלתי חוקי הזה לחבר את האזרחים מחברת "המימד החמישי", למאגרי המידע הללו (במקום לחבר אותם ל"מאגר מידע דמי", כלומר פיקטיבי, שהוכן לצרכי ה"פיילוט", ע"י אנשי מחשוב רציניים מהמשטרה\מנ"ט [מנהל טכנולוגיות], שרצו להגן על מאגרי המידע החשאיים והרגישים של המשטרה, אך פשוט התעלמו מהם).

זה היה חלק מ"תרגיל העוקץ" (שלא לומר הונאה, לכאורה), בשת"פ בין ראשי החברה לראשי המשטרה, כפי שנחשף בתלונות של עו"ד פיני פישלר ואבי וייס למשטרה, לפרקליטות  וליועמ"שית (כאן), בדגש על מסמך המידע החשאי ביותר שנחשף כעת כאן, מסמך המצביע בצורה ברורה וחדה, איך "תרגיל העוקץ" הפלילי (לכאורה) הזה בושל ויצא לפועל, הלכה למעשה, בשלב "הפיילוט" (תזכורת: החברה למעשה התפרקה, זמן די קצר אחרי "הפיילוט", ולפני שנרכשה ע"י NSO - מפתחת ה"פגסוס"). כל הנושא הזה בכלל לא נחקר (די ברור למה). 

למי שלא בקי, השם "קניין רוחני" של מאגרי מידע מחשובי של משרדי הממשלה, מוסדר מאז 2005 בצורה ברורה והאחריות המלאה והבלעדית לקבלת החלטות לגבי "הקניין הרוחני" של כל משרדי הממשלה, לרבות של המשטרה, מצוי בידי משרד האוצר\אגף החשב הכללי (כאן). זאת, כחלק ממימוש החוק בנוגע ל"נכסי המדינה" וחוקים נוספים בתחום זה. 

נוהל השמירה על "הקניין הרוחני" של מערכות המידע והמחשוב של משרד הממשלה לרבות המשטרה (נוהל שהיה בתוקף בעת ההחלטה החשאית להעביר ללא כל אישור את מאגרי המידע של משטרת ישראל לרבות "תורת הלחימה בפשע" - לחברה אזרחית), מצוי כאן. מדובר בנוהל מסודר, מפורט ביותר וברור כשמש, שפשוט ראשי המשטרה בשת"פ מלא של ראשי "המימד החמישי" - צפצפו עליו צפצוף ארוך. מה שכמובן לא נחקר כראוי, או בכלל. 

המשטרה מסרה לחברת "מימד החמישי" גם את "תורת הלחימה בפשיעה ותורת המודיעין" שלה. זה מופיע במסמך של מבקר המדינה - כאן (מסומן באדום הדברים החשובים). זו כנראה הסיבה ש"המימד החמישי" יכלה להציע לקטאר (במסגרת "פרשת קטארגייט") דרך גנרל ג'ון אלן, הצעה ראשונית של 72 מיליון דולרים, כי היא (החברה) הניחה שהיא תשתמש בידע הזה (של "תורת הלחימה בפשיעה") בקטאר וזה ידע ששווה המון כסף.
כמופיע במסמך של המבקר, ראש מרו"ם מסר במפורש בדיונים, שהנושא הזה (של "תורת לחימה") שווה המון כסף לחברה האזרחית המפתחת את מערכת ה"פיוז'ן סנטר", כי הם לא צריכים לבנות מודלים ממוחשבים של "תורת הפעלה \ תורת לחימה" בעצמם, כי הם מקבלים זאת היישר מהמשטרה, בה עבדו על התורה הזו עשרות רבות של אנשים ובעלי מקצוע, במשך כמה שנים, עד שגיבשו את התורה הזו ותיקפו אותה.

להלן הסברים לחשיבות "תורת הלחימה" מאנשים שעסקו בהכנת "תורת ההפעלה של אח"ם, בתחומי החקירות והמודיעין" במשטרה:
1. הנושא החל בכתיבת נהלים, בעיקר נהלי עבודה, בכל היחידות באח"ם, נהלים שעברו תיקוף (אישור משפטי ואישור "פיקודי", לרוב בספ"כ, או בצמרת האגף), ונקבעו בעלי תפקידים שביצעו "יישור, עדכון, התאמה ואחידות" בנהלים הללו, שאוגדו במסמכים כתובים (בד"כ מסווגים), ושהם היו הבסיס לבניית "תורת ההפעלה" הכוללת של האגף על כל זרועותיו. התהליך הזה נמשך כמה שנים טובות והסתיים סביב 2009.
2. בשנים 2009-2010 כל התורה הכתובה הזו עברה תהליך מואץ של מחשוב, המרה מניירות למערכת ממוחשבת אינטגרטיבית, עם יכולת להכניס תיקונים ותיקוף בצורה מאוד מסודרת ואחידה, בכל התחומים, בגלל המחשוב.
3. תורת הלחימה הממוחשבת הזו שולבה במערכות ממוחשבות מבצעיות מתאימות של האח"ם: ב"מלאכת מחשבת" של המודיעין, וב"פלאדוק" של החקירות (מערכת שהחלה בלהב 433 והתפשטה לכל המשטרה). 
4. עם הפרדת יחידת הסיגינט-סייבר מחטיבת המודיעין והקמת זרוע חדשה לתחום הסיגינט-סייבר באח"ם, נעשתה מלאכת התאמת התפיסות והתורה לגישות החדשות של המודיעין של סיגינט-סייבר. תהליך של עדכון התורה ותיקופה, כולל הטמעת המערכת הממוחשבת המעודכנת הזו, נמשך עד 2014-2015 עד שהתורה הזו כולה הושלמה, עם כל העדכונים. ברור שזה תהליך נמשך שקיים עד היום ויימשך גם בעתיד. 
5. התורה הממוחשבת הזו, כללה, בין היתר, תפיסת הפעלה מבצעית בתחומי האיסוף המודיעיני כפי שכולנו מכירים: יומינט, ויזינט, סיגינט וכל שיטת איסוף אנושית וטכנולוגית המקובלת בקהילת המודיעין. 
6. בעיקרון, כשמתחברים למאגר המודיעין של המשטרה יש שם כל מיני מסמכים לרבות תפיסת הפעלה \ תו"ל המפרטת תחומי עיסוק, מטרות, בסיס משפטי ושיטות עבודה - בכל תחום. גם אם נניח מאן דהו לא נחשף למסמך כזה, אך נחשף לתיקי חקירה הכוללים מסמכים שונים, הוא יכול להקיש מכך על שיטות ואמצעים ואם מדובר בהרבה תיקים הוא יכול להקיש מה התו״ל, אבל זה יהיה לו ממש קשה לבנות בעצמו את התו"ל, כדי לייצר לעצמו תמונה מלאה מבחינה מודיעינית וחקירתית, אם הוא רוצה לבנות מערכת ממוחשבת של "היתוך מידע" ("פיוז'ן סנטר").  
7. המידע הזה שנקרא תו"ל, שווה מבחינת ה-IP הרבה יותר מכל מאגרי המידע הרגילים שיש למשטרה (ושהועברו ל"מימד החמישי"), שהם בעיקר מאגרים שיש בהם פגיעה קשה בפרטיות ובסודיות. 
למה זה יותר יקר ממאגרי המידע הרגילים? כי יש במערכת המידע הספציפית הזו של התו"ל, את תפיסת העבודה הכוללת בכל תחום, כולל שיטות העבודה והביצועים בכל תחום, מה שמאפשר לבנות ניתוחים ממוחשבים מורכבים - בצורה נכונה, וזה הלב של מערכת ה"פיוז'ן סנטר", שהמשטרה רצתה לבנות, ע"י פיתוח של חברת "המימד החמישי". 
8. כך, מפתחי המערכת מסוג "פיוז'ן סנטר", יודעים איך לפתח אותה, בלי לטעות הרבה ובלי להתברבר בניסויים מיותרים, למידה מיותרת ובבדיקות מיותרות, כי יש להם תו"ל מוכן - לאן הם צריכים להגיע בפיתוח המערכת. 
ידע כזה שווה המון כסף ויש לו ערך מודיעיני ותפקודי ענק, לכל משטרה בעולם שטרם פיתחה תורת הפעלה כזו משל עצמה. כך, הידע הזה שהמשטרה בנתה, "המימד החמישי" תכננה למכור אותו (בעלויות מתאימות) ללקוחות הבאים שלה, כשהלקוח הבא שתוכנן הייתה נסיכות קטאר. 

קציני משטרה ששרתו אז ביחידות שעסקו בנושא הזה, דיווחו ומדווחים על "אווירת טרור" שהכניסו למשטרה כל יוצאי השב"כ (המפכ"ל, בכירים שהביא עימו מהשב"כ ועוד מוצנחים שהוא הביא לצמרת, לרבות התחום הדוברות), ולכן אווירת ההפקרות בכל הקשור ליחב"מ, הפכה להיות הנורמה. מי שלא הסכימה להתיישר עם הנורמה הזו - הוקעה, נרדפה עד שנפלה על משמרתה, והמדובר בנצ"מ (ז"ל) סימה ימין. עו"ד פיני פישלר כתב אודותיה בקצרה ובחדות בטוויטר - כאן

מזעזע, מחריד ומטריד, במיוחד כשאין לנו שום תשובה ברורה לשאלה: להיכן התגלגלו מאגרי המידע (הקניין הרוחני" - IP כולל התו"ל) של משטרת ישראל, שנמסרו ל"מימד החמישי"?

4. יש עוד תגלית מהמסמך שקיבל עו"ד פיני פישלר: 
כ"כ, עולה מהמסמך נושא אחר לגמרי, שגם אותו יש, על פניו, צורך לחקור: בחומר הזה, שקיבל כעת עו"ד פיני פישלר, יש התייחסות ופעמיים על "חריגות"\"ניגוד עניינים"\ "הפרות הסכם" בנוגע ל"יועץ" (הכוונה ליועץ התקשורת של רנ"צ דאז רוני אלשיך... ליאור חורב).

המדובר ביועץ, שהועסק בעלות של מיליוני ש"ח, כמובן ב"פטור ממכרז" - כאן.

פרטים מלאים על השערורייה הזו פורסמו בזמנו עם מסמכים נלווים מקוריים, למשל כאן ב-YNET. 

התייחסות מבקר המדינה לפרשה זו (של היועץ) בדו"ח שלו היא די חמורה ותמצית התייחסות המבקר מצויה כאן.
ההתייחסות המלאה והמפורטת בדו"ח מבקר המדינה לעניין "פרשת היועץ" מצויה כאן

למעשה, המשטרה טייחה היטב את הפרשה הזו, והפכה זאת ל"צורך בערנות" ו"צורך בהפקת לקחים", כעולה מהחומר שהועבר כעת לעו"ד פיני פישלר

מצ"ב 2 התצלומים הלקוחים מהקובץ, שקיבל כעת עו"ד פיני פישלר, שמתייחסים לפרשה נוספת זו - שלא נחקרה, ככל הידוע לנו, עד היום:
חורב 1
חורב 2

חשוב להזכיר כאן, כי בערעור פלילי 369/78 אבו מדיג'ם ואח' נגד מדינת ישראל [פ"ד לג [3] 376, 381 ] - אמר כב' השופט הדגול חיים כהן [זצ"ל] כך: 
"אודה כי למקרא ולמשמע הערעור הנוכחי התחלתי לראשונה לפקפק במקצת, שמא הגיע הזמן והמלחמה בפשעי הפושעים צריכה להידחות מפני המלחמה בפשעי שוטרים. שאלתי את עצמי אם על ידי השימוש השיפוטי, אשר אנו השופטים עושים בראיות, ולו גם כשרות מבחינת דיני הראיות, שהושגו על ידי חוקרים פושעים, אין אנו עושים עצמנו שותפים לאחר המעשה לפשעיהם. סוף סוף אין החקירה המשטרתית כולה אלא הליך הכנה למשפט, ויש בפשעי החקירה כדי להטיל צל כבד על הליכי המשפט הבאים בעקבותיה.
אילו ראיתי שהועלנו בתקנתנו, ולו רק במקצת מן המקצת, והחוקרים-פושעים באו על עונשם הראוי להם, ומקרי ההתעללות בעצורים הולכים ומתמעטים, כי אז החשתי. אבל הרושם העגום שהמקרים הולכים ורבים, וחומרתם הולכת ומחריפה. השוטרים מצפצפים על הביקורת הנמתחת עליהם מפני השופטים, ואינם מקיימים הוראותיהם, ואין פוצה פה".

5. לסיכום: רק ועדת חקירה יכולה (ככל הנראה כרגע) להגיע לחקר האמת בפרשות הנחשפות כאן מעל. מי ששותק, נותן את ידו לטיוח אחת מהשערוריות הביטחוניות הכי חמורות שהיו אי פעם במדינת ישראל. 

ועדת חקירה
עדכון 4.8.23: ריאיון של אבי וייס ב"רדיו אשקלונט" אודות ההתפתחות המהירה ב"פרשת המימד החמישי" כעולה מהמסמכים של עו"ד פיני פישלר - כאן

עדכונים 7.8.23:
א. לאור הסתרת מסמכים רבים בתיק "המימד החמישי" מעו"ד פיני פישלר, הוא הוציא מכתב חריף לפרקליטות בו הוא דורש להעביר אליו את כל המסמכים בתיק זה - כאן

ב. עו"ד פיני פישלר התראיין בתכנית הרדיו (רדיו "גלי ישראל") של "אבי רצון בבוקר" (כותרת בלבד): "עו"ד פיני פישלר: "כולם מצופפים שורות כי יודעים, שהפרשה הזו היא מהמסריחות ביותר בימי השועל אלשיך"." השידור המלא של הריאיון - כאן

עדכון 13.8.23: עו"ד פיני פישלר, בבדיקה חוזרת של המסמך לאור מידע שקיבל, עלה על כך, שלא ידוע מהמסמך שהוא קיבל, מתי בדיוק ניתן "הפטור ממכרז" לחברת "המימד החמישי":
1. מהמסמך הראשי בן 2 עמודים (ראה תצלום משמאל של העמוד הראשון מהשנייםפטור ממכרז 1, לחיצה על התצלום מגדילה אותו), "בקשה לסיווג התקשורת ללא מכרז....", מתחת לכותרת זו יש תוקף מ- 1.11.16 עד 31.12.17.
מתחת למשבצת זו יש תאריך התכנסות שהוא 13.10.16.
בסוף הדף תאריך הדפסה הוא משום מה: 30.10.16

מול ה-13.10.16 כתוב "תמצית ההחלטה: מאושר, נדרש אישור ועדת פטור משרדית". גם בסוף העמוד השני כתוב: "החלטה זו טעונה את אישור הועדה המשרדית".

אז מה התאריך הנכון של הפטור? 13.10.16 או 30.10.16?

2. יתרה מכך, בדף המצורף להחלטת הוועדה, שאלו נימוקי הפטור (מצ"ב כאן מתחת חיתוך של הדף הזה), כפי שנכתבו ע"י "ועדת הפטור המשרדית", יש 3 תאריכים: 9.10.16, 30.10.16, ו-"עודכן 13.11.16 בכתב יד".
פטור ממכרז 2
המסמך הזה מתייחס ל"ועדת פטור משרדית מס' 179.09 מיום 09/10/16". 
איך ב-9.10.16 יודעים ב"וועדת הפטור המשרדית" מה הוחלט ב-30.10.16? 
כתוב כאן במפורש: "בהמשך להחלטות", ומצוינת החלטה של בקשה מס' 457/2016, שהיא מה-30.10.16 (או אולי מה-13.10.16, ככתוב בהחלטה קודמת כביכול זו, כ"תאריך התכנסות").

בסעיף 3 במסמך זה מובאים כלשונם הנימוקים שהיו בוועדה מה-30.10.16

אם ההחלטות של הוועדה (על טופס "בקשה לסיווג התקשורת ללא מכרז") הן ב-30.10.16 (או לחילופין 13.10.16) - איך מקיימים דיון ומקבלים החלטה על "פטור משרדי" ב-9.10.16, על החלטות שטרם נולדו וטרם נכתבו באותו יום, אלא רק כמה ימים טובים מאוחר יותר?

לכן, שוב נשאלת כאן השאלה: מה התאריך הנכון של הפטור? למה אי אפשר לדעת דבר כזה בסיסי?

3. מהמסמך, שקיבל עו"ד פיני פישלר, הוסרו ממנו "מאפייני המסמך" (תרגיל ידוע של הסתרה, כדי למנוע מחטטנים לזהות מתי המסמך הופק....). לכן, אי אפשר לדעת מתי המסמך הזה הופק ויש צורך לבדוק זאת בחקירה (ככל שנעשתה) של האנשים החתומים על המסמך, לבדוק ביומנים של היחידות הנוגעות בדבר (אם היומנים עדיין קיימים) - מתי רשומים הדיונים הללו, או לגשת למסמכים המקוריים שנמצאים במחשבי המשטרה (בהנחה שלא עשו עליהם מניפולציות או זיופים, סביר להניח, שיש גם גיבויים ממוחשבים מוגנים במערכות המחשוב, למסמכים הללו).

4. במסמך הביקורת של מבקר המדינה, אין תאריך ברור של מתן הפטור, אלא רק חודש (זה המסמך היחיד שמבקר המדינה לא נוקב בו בתאריך ברור, די מוזר אבל זו המציאות). ניתן להניח, שאנשי מבקר המדינה עלו על הבעיה הזו, שעו"ד פישלר בסיוע של אבי וייס עלה עליה כעת. לכן, בדו"ח המבקר לא כתבו תאריך מדויק, כי לא היו לאנשי המבקר סמכויות חקירה ותפיסה של מוצגים כמו בהליכי חקירה פלילית, שרק כך אפשר היה לדעת במקרה הזה - את התאריך הנכון. מצ"ב בצילומים כאן מתחת 2 חיתוכים ממסמך מבקר המדינה, שהוא פרסם ברבים ופעמיים ומצוין בו רק חודש (אוקטובר 2016) ולא תאריך מדויק, בנושא הכי קריטי ורגיש, ב"פרשת המימד החמישי":
פטור ממכרז 3
פטור ממכרז 4

5. אם נסכם את מה שמצאנו כאן: מדובר במסמכים, שנראים קצת מפוקפקים וכרוכים באיזה סוג של תרגיל (או אולי זיוף, לכאורה). לא בדיוק ברור מה התרגיל, שנעשה כאן, בגלל הסתירות החמורות בתאריכים, כל עוד אין לנו את מסמכי החקירה של המעורבים בעניין (אם בכלל נחקרו כל החתומים על המסמכים הללו) ואין בידנו מסמכים מקוריים, שניתן לבדוק את תאריך הפקתם. פשוט מדהים.

עדכון 21.8.23: נחשף בטוויטר כאן ע"י יעקב ברדוגו (כותרת בלבד): 🛑חשיפה מדהימה של יעקב ברדוגו על המסמך שהכשיר את מינוי הרמטכ"ל🛑
ציטוט מדברי ברדוגו: "בני גנץ נשא את שם ביטחון ישראל לשווא, לפי דעתי בצורה שגובלת אפילו ברמייה". 

עדכונים 22.8.23: 
א. היועצת המשפטית לממשלה הוציאה מכתב ארוך ותקיף לסגן רוה"מ ושר המשפטים יריב לוין הדורש להגביל את ועדת החקירה לעניין "הפגסוס". מכתבה כאן. שר המשפטים יריב לוין הגיב מיידית ובחריפות ודחה את מכתבה מכל וכל - כאן.

ב. לינק לריאיון אודות ההתנגדויות להקמת ועדת החקירה ל"פגסוס" בהשתתפות של ח"כ טלי גוטליב ואבי וייס, בריאיון נוקב בן 12 דקות ב- 23.8.23 אצל אבי רצון בתכנית "אבי רצון בבוקר" ב"רדיו גלי ישראל": https://bit.ly/WeissGotlibRatzon.  

ג. המסמך המלא של החלטת הממשלה (כפי שהוגש לממשלה ע"י השר יריב לוין) בנושא זה - כאן

עדכונים 3.9.23:
א. התקבל לפתע מסמך מתחנת ראשון לציון מ- 7.8.23 הדוחה את הערר של אבי וייס בנושא "קטארגייט", למרות החלטת נציב נת"ם בנושא זה. המסמך כאן.

ב. לאור המסמך המוזר ביותר שהתקבל מתחנת ראשון לציון, אבי וייס פנה בפניה חריפה ביותר ליחידת העררים בפרקליטות, לקיים את החלטת הנציב ולבטל לאלתר את המכתב חסר הסמכות של קצינה זוטרה בתחנת ראשון לציון. הפניה כאן והנספחים לפניה זו - כאן

ג. עמית סגל פרסם כאן: "ספר חדש שייצא לאור בשבוע הבא בארצות הברית טוען ששר הביטחון לשעבר בני גנץ העביר לממשל ביידן בזמן מבצע שומר חומות במאי 2021 מידע שחתר תחת העמדות הרשמיות של ראש הממשלה דאז, בנימין נתניהו
הספר, ״הפוליטיקאי האחרון״ מאת הפרשן פרנק פור, שעוסק בג׳ו ביידן מנקודת מבט מחמיאה למדי, קובע כי בעוד שמדיניות נתניהו הייתה שיש להמשיך ולהכות בחמאס ללא הגבלת זמן, גנץ העביר בשיחות עם הממשל את המידע שלפיו בנק המטרות של ישראל ברצועה הולך ומתרוקן.
לפי הספר נראה שבממשל חשדו שנתניהו מעוניין בהמשך המבצע מסיבות פוליטיות. כזכור, פרוץ המבצע הביא את בנט להודיע שממשלת השינוי ירדה מעל הפרק, וזו חזרה רק לאחר שהמבצע הסתיים."

עדכון 5.9.23: עו"ד פיני פישלר הגיש תלונה חריפה ביותר לנת"ם (נציב תלונות הציבור על מייצגי המדינה בערכאות), בעניין ההתחמקות מלהציג לו את חומרי החקירה ב"תיק המימד החמישי" (ומשיבים לו, במשך חודשים, ​ תשובות לא ברורות ומתחמקות, מגורמי הפרקליטות השונים), כדי שיוכל להגיש ערר, כפי המוגדר בחוק, על סגירת התיק הזה. תלונת עו"ד פיני פישלר לנת"ם עם נספח של המענים המתחמקים שקיבל עד היום מהפרקליטות - כאן

עדכון 11.9.23: התקבלה תגובת יחידת העררים בפרקליטות בדבר פניית אבי וייס לגבי המסמך שקיבל מתחנת ראשון לציון (ראה עדכון מ-3.9.23). יחידת העררים מדווחת שמדובר בעמדה פנימית בלבד ושהתהליך של הטיפול בערר נמשך ויימשך לפי החוק - כאן.

עדכון 26.10.23: התקבלה תגובת לשכת החקירות מרחב שפלה \ משטרת ישראל שהערר של אבי וייס מועבר למחלקת העררים בפרקליטות - כאן

עדכון 9.11.23: עו"ד זהבה גור, שהתלוננה אף היא במשטרה ב"פרשת קטארגייט", קיבלה מענה מתחמק (אחרי חודשים רבים של סחבת), מלשכת המשנה לפרקליט המדינה (עניינים פליליים), תשובה שלא ניתן להבין ממנה למה המשטרה לא חוקרת את תלונתה כנגד ראשי "המימד החמישי". המסמך במלואו - כאן

עדכון 5.2.24: עו"ד פיני פישלר קיבל סירוב מהפרקליטות (בגיבוי נציב התלונות על הפרקליטות, שתומך בהחלטתו בעמדת הפרקליטות) להעביר אליו את חומרי החקירה ב"תיק המימד החמישי" לצרכי הערר, שהוא מעוניין להגיש, כנגד סגירת התיק.
בתגובה ראשונית לפרקליטות, עו"ד פיני פישלר מתרעם \ זועם על ההחלטה הזו, שנשענת על יסודות רעועים - כאן, ואבי וייס הוסיף נימוקים נוספים לעו"ד פיני פישלר מדוע ההחלטה לא להעביר אליו עוד חומרים מתיק החקירה שנסגר, נגועה בשיקולים זרים ופסולים - כאן

עדכון 6.2.24:
א. עו"ד פיני פישלר קיבל (באיחור ניכר) את החלטת פרקליט המדינה לסגור את "תיק המימד החמישי", התכתובת בנושא זה מצויה כאן

ב. בעקבות תגובת הנציבות, שתומכת בעמדת הפרקליטות, לא למסור חומרים נוספים מהתיק לצרכי ערר, עו"ד פיני פישלר ביצע כמה פניות: א. שלח שאילתה ליחידת חופש המידע במשטרה - כאן, ב. הגיב לנת"ם בבקשה לקבל את מלא תגובת הפרקליטות לנת"ם - כאן, ג. הגיב לפרקליטות המדינה ופרקליטות מחוז י-ם לגבי הטיעונים של הפרקליטות לא למסור לו חומרים נוספים מהתיק - כאן

ג. פורסם ע"י אושרי אלקלסלי ב"גיקטיים" - כאן (כותרת בלבד): "ארה"ב בצעד חריג: אוסרת כניסה של עובדי חברות סייבר התקפי.
הממשל האמריקאי ממשיך במאבק נגד חברות סייבר התקפי. האם גם חברות ישראליות עלולות להיפגע?"

עדכון 21.2.24: עו"ד פיני פישלר קיבל ארכה ממחלקת העררים בפרקליטות להגיש את הערר שלו בעניין "המימד החמישי" עד 2.5.24. ההחלטה - כאן

עדכון 29.2.24בני גנץ ורם בן ברק - תתכוננו!! ד"ש מגנרל ג'ון אלן. עו"ד זהבה גור הגישה היום בג"ץ בעניין טיוח פרשת "קטארגייט". דף ראשון של הבג"ץ:
זהבה גור


1.3.24החלטה חיובית ראשונה לעו"ד זהבה גור בפרשת "קטארגייט": כבוד השופט העליון י. אלרון לא דחה את העתירה והחליט שהמשיבים יגישו תגובה מקדמית (מצ"ב בצילום).
זהבה גור

4.3.24: התפתחות מדהימה בפרשת "קטארגייט". המדינה הודיעה היום כי לא תייצג את השר בני גנץ בעתירה שהוגשה לבג״צ בדרישה לפתוח נגדו בחקירהBOOM FREE פלילית בפרשת ״קטארגייט״ (המשך לפרשת "המימד החמישי") ע״י עו״ד זהבה גור. יתכבד גנץ לשכור שירותיו של עו״ד באופן פרטי ויממן מכיסו את ההוצאה (זה לא שייך למפלגתו) וייצג את עצמו בבג"ץ. כמשיב (פורמלי) בעתירה גנץ יצטרך להתגונן ולהגיש תגובתו לבג״צ. כך גם שותפו לדרך - ח"כ רם בן ברק.

9.3.24
אאלי ציפורי פרסם בטוויטר: בני גנץ: חתרן בלתי נלאה שמוחזק בגרונו על ידי הפרקליטות בעקבות פרשת קטארגייט - ניסיון למכירת טכנולוגיה למדינת אויב בלי אישורים (המימד החמישי. בכל פעם שאני שומע על עוד תרגיל פוליטי, על עוד תרגיל של חתרנות, על עוד מופע של צביעות של בני גנץ, אני נזכר בפרשת המימד החמישי ופרשת קטארגייט. אני מציע לכם, קוראים יקרים לחפש בגוגל ולעקוב אחרי הפרסומים של אבי וייס ופיני פישלר, שבעבודה סזיפית, לא מאפשרים למשטרה ולפרקליטות לקבור את הפרשה. ההמשך - כאן.

ב. אמיר אברמזון פרסם הקלטת ספייס ב-X תחת הכותרת: "פרשת קאטר גייט עם עורך דין פיני פישלר ואבי וייס". גם עו"ד זהבה גור הצטרפה לדיון החשוב הזה. ההקלטה כאן. קישור ישיר לשידור - כאן

17.3.24האם גנץ בדרך לחקירה? זהבה גור ואבי וייס הגישו עתירה לבג"ץ על המימד חמישי.
חשיפת כל הסודות של פרשת "קטארגייט", פרשה פלילית (לכאורה) חמורה ביותר, המוסתרת מהציבור (בכוונה). בערוץ TOV, באולפן עו"ד הרב יצחק זאגא, כ-27 דקות בלינק כאן: https://youtu.be/Q6we3GVe8LE?si=dK8Ua0vy-Dd0_Odg.
פרטים נוספים ושפע של מסמכים בלעדיים: https://bit.ly/Gantz5Dimention  

28.3.24: התקבלה תגובת השר בני גנץ לבג"ץ "קטארגייט" של עו"ד זהבה גור, בתגובה הזו אין שום קשר לעתירה - כאן

31.3.24: התקבלה תגובת ח"כ רם בן ברק לבג"ץ "קטארגייט" של עו"ד זהבה גור, בתגובה זו יש הכחשה מוחלטת (וחד ערכית) שהיה אי פעם אירוע המכונה "קטארגייט" - כאן
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים