Telecom News - עדכונים מהחקירה הנגדית של עד המדינה שלמה פילבר ע"י עו"ד בן צור חלק א'

עדכונים מהחקירה הנגדית של עד המדינה שלמה פילבר ע"י עו"ד בן צור חלק א'

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> עדכונים מהחקירה הנגדית של עד המדינה שלמה פילבר ע"י עו"ד בן צור חלק א'

ריכוז עדכונים חשובים מהחקירה הנגדית של שלמה פילבר בביהמ"ש המחוזי בירושלים, והסברים בנושאי עדותו. כבר לפני 4 שנים בפברואר 2018, כתב אבי וייס את הכתבה "שלמה פילבר עד מדינה?-הצחקתם אותי!"
מאת: מערכת Telecom News, 10.5.22, 11:57שלמה פילברצ ילום מסך

העדכונים בכתבה זו הם עד 17.5.22 כולל, (יום הדיונים בו ריסק עו"ד בן צור את"הפתק של פילבר" והפך את "ראיית הזהב" של הפרקליטות נגד נתניהו ל"ראיית הזהב" של ההגנה, יום בו הודיע נתניהו ש"תיק 4000 מת").


כתבת המשך החקירה הנגדית של שלמה פילבר החל מ-18.5.22 - (היום העשירי של החקירה הנגדית) היא הכתבה: עדכונים מהחקירה של עד המדינה שלמה פילבר ע"י עו"ד בן צור חלק ב' - כאן.
כתבת העדכונים מהחקירה הנגדית של שלמה פילבר ע"י עו"ד ז'ק חן, פרקליטו של שאול אלוביץ' - כאן.
כתבת העדכונים מהחקירה הראשית של שלמה פילבר - כאן.

הכתבה: משפט תיק 4000 התפור והאזנות הסתר: הסברים, דיווחים ופרשנויות של אבי וייס באמצעות סרטוני יוטיוב של ריאיונות ומצגות  - מאי 2022  - כאן.
הכתבה: משפט תיק 4000 התפור והאזנות הסתר: הסברים, דיווחים ופרשנויות של אבי וייס באמצעות סרטוני יוטיוב של ריאיונות ומצגות  - אפריל 2022  - כאן.


הקדמה
על "עד המדינה המדומיין" שלמה פילבר (בתמונה משמאל, צילום מסך), כתב אבי וייס כבר לפני 4 שנים, בפברואר 2018, את הכתבה "שלמה פילבר עד מדינה?-הצחקתם אותי!" - "הפיכתו של שלמה פילבר ל'עד מדינה' (דהיינו: שהוא מפליל את 'הבוס שלו' - נתניהו), היא נקודת שפל, שלא הייתה כמוה בהיסטוריה של עולם התקשורת. רוב כלי התקשורת כלל לא מבינים על מה מדובר והם מפרשים לא נכון את המצב", ובמרץ 2018 הוא הזהיר, שפילבר מכר "לוקשים" לפרקליטות וביצע "תרגיל כיפה אדומה" לתיק 4000, ואף לא אחד רצה לשמוע. הכתבה הזו "האם פילבר הפיל בפח את משטרת ישראל ב"תיק 4000"? "מתוך היכרות של כל ההתנהלות של שלמה פילבר בהיותו מנכ"ל משרד התקשורת, והחומרים, שפרסמתי אודותיו, מסתמן, שככל הנראה, הוא ביצע 'תרגיל כיפה אדומה' (תרגיל חיסול) ל'תיק 4000'. הוא, למעשה, 'שכב על הגדר' עבור חברו נתניהו וגם הציל את עצמו. מה שנקרא: "שני כרטיסים במחיר אחד" נמצאת - כאן.
בתקופה שעברה מזמן הפיכתו של שלמה פילבר ל"עד מדינה" הוא צייץ עשרות רבות של פעמים בנושא משפט נתניהו. ציוץ חשוב וקריטי במיוחד הוא הקדיש לכתבה של אבי וייס, בה וייס הכריז, שתיק 4000 הוא "תיק תפור":


פילבר צייץ ב-6.1.19 Like לכתבה של אבי וייס מ-1.1.19 תחת הכותרת: "המסמכים בנושא בזק-Yes מוכיחים 'תפירת תיק' לאיש הלא נכון" - המצויה כאן.

צילום מסך של ה"לייק", שעבור אבי וייס הוא כלל לא היה מפתיע:
פילבר LIKE ראשון


במהלך החקירה הראשית פילבר הצליח לעבור גם את החקירה הנגדית של החקירה הראשית מבלי שיוכרז כ"עד עוין". זה חשוב, כי כעת, בחקירה הנגדית של ההגנה, תוכל להתברר האמת על תיק 4000 התפור מבלי הסכנה לעד בכל מה שכרוך ב"עד עוין". כבר בחקירה הראשית פילבר הפך, למעשה, לעד הגנה. פילבר שתל בעדותו זרעים בולטים לנפילת הפרקליטות. פילבר הכניס לתביעה "עיזים", שתומכים בתזת ההגנה, כדי למוטט את כתב האישום, שמרוב טיפשות ושקרים התובעת עו"ד יהודית תירוש לא הבינה אותם. פילבר טמן מוקשים כדי שההגנה תפוצץ אותם. 

במהלך החקירה הנגדית ע"י עו"ד ז'ק חן, סנגורו של שאול אלוביץ', הופרכו כל הסעיפים הרגולטוריים (הטבות רגולטוריות), שכביכול שלמה פילבר נתן לבזק (בהוראת נתניהו, כביכול, ב"שיחת ההנחיה" שלא הייתה). הוכח בחקירה הנגדית המבריקה של עו"ד ז'ק חן, שהוסתרו והועלמו מסמכים רבים מפילבר בחקירתו וגם מבית המשפט, שמוכיחים את ההפך הגמור: כמעט כל ההחלטות של שלמה פילבר היו נגד הרצון של בעלי וראשי בזק והוא פגע בבזק חמורות, פעם אחרי פעם, הפוך בדיוק לכתב האישום. לעומת זאת, הוט קיבלה ממנו הטבות ענק, כך גם סלקום ופרטנר. כל זה כלל לא מופיע בכתב האישום ההזוי, שנקרא תיק 4000. 

COURT FREE

כעת ממשיך בחקירה הנגדית הפרקליט של נתניהו, עו"ד בעז בן צור.

10.5.22: (היום השישי של החקירה הנגדית)
א
אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה לקראת החקירה הנגדית היום של פילבר ע"י עו"ד בן צור תחת הכותרת: עו"ד ז'ק חן, פרקליטו של שאול אלוביץ', סיים אתמול את חלקו בחקירה הנגדית של שלמה פילבר. גם הפעם הוא הצליח לחשוף את האמת שמאחורי כתב האישום המופרך, כולל גילוי שחסרים עשרות מסמכים (יותר מדי מסמכים נעלמו בתיק הזה). הכל מוכן לחקירה הנגדית של עו"ד בעז בן צור, פרקליטו של נתניהו - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ג. גיא לוי פרסם בטוויטר:
גיא לוי
גיא לוי

ד. אלי ציפורי פרסם בהקשר לאיום של "הכתב המשפטי" (מדברר הפרקליטות) אביעד גליקמן מערוץ 13 (בתמונה משמאל):אביעד גליקמן מוויקיפדיה
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ה. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר בנושא האיומים של גליקמן:
כנרת
כנרת
כנרת
מדובר בסעיף 246(ב) לחוק העונשין

הערה: התחוללה שערורייה: גליקמן התערב לפתע במהלך הדיון, וניסה לקבל מהשופטים זכות דיבור באמצע מהלך דיוני המשפט בלי שום בסיס חוקי לסוג כזה של בקשה הזויה, ממש מטורפת. כמובן שבקשתו נדחתה. מה שמוכיח, על ניתוק מוחלט של מי שמכונה "כתב לעינייני משפט" ממידע על הסדרי משפט.

נשלחה שאילתה לצמרת משרד הבט"פ ולדובר המשטרה, האם נפתחה חקירה כנגד אביעד גליקמן - כאן.

כ"כ עו"ד טלי גוטליב הגישה תלונה נגדו למפכ"ל המשטרה - כאן

הקטעים בפרוטוקול הדיון של ה-10.5.22, בנוגע לתלונתו של עד המדינה שלמה פילבר בבית המשפט, כנגד האיום שקיבל באותו בוקר מעיתונאי: כאן, כאן וכאן

בנוסף, נשלחה שאלה לצמרת משרד המשפטים ולנש"מ לגבי המטרידה (לכאורה) עו"ד יפעת רווה מהפרקליטות, המתחזה (לכאורה) בשידורים של האולפן של עו"ד כנרת בראשי (השידורים - כאן), ומנסה להסית (לכאורה) נגד משתתפי השידור - כאן.
תגובת משרד המשפטים לפנייתי הגיעה ממש מהר, הם עובדים גם בלילה מהלחץ (תגובה של הכחשה טוטלית) - כאן. בתגובה להכחשה, שלחתי תגובה לגלגנית על התשובה הזו - כאן. ברור, שאין כל סיכוי שהפרקליטות של מדינת ישראל, שנמצאת מחוץ לכל חוק, תקנה ונורמה, תודה באיזה דבר, אפילו זעיר ושולי, שמציג את הפרקליטות באור שלילי. 

ו. עו"ד כנרת בראשי הוסיפה בטוויטר:
כנרת
* "על החוקרים" במקום "על החוקים".
כנרת
כנרת

ו. בהקשר זה גיא לוי פרסם בטוויטר:
גיא לוי
גיא לוי

ז. עו"ד כנרת בראשי פרסםמה בטוויטר:
כנרת

ח. גיא לוי פרסם בטוויטר על הימים הראשונים של חקירת פילבר במשטרה כאשר ניסו לשתול בראשו של פילבר שהיתה 'פגישת הנחיה" של נתניהו:
גיא לוי
גיא לוי

ט.בביהמ"ש הוקרן סרטון החקירה של פילבר במשטרה בו נראה החוקר צועק על פילבר: "תגיד שזה ביבי". זה הוחסר מתמלול החקירה!

י. גיא לוי פרסם בנושא זה בטוויטר:
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי

י"א. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

תזכורת: כבר ב-2019 ידע היועמ"ש ד"ר אביחי מנדלבליט את מהות התרגיל שסחטו באמצעותו את שלמה פילבר, כדי להפוך אותו לעד מדינה, מה שמוסתר היטב תחת אין ספור "תעודות חיסיון" הזויות: כאן מ-YNET

יודגש שהפעם הראשונה שהנימוק של "אין לי 3 שנים ו-2 מיליון ש"ח" יצא החוצה לתקשורת, היה ב-20.11.19, בגלובס כאן, שנה ו-9 חודשים אחרי 20.2.18 - היום בו חתם על הסכם עד המדינה. כלומר: שנה ו-9 חודשים הנימוק הזה לא היה קיים \ הועלם, למרות מבול ההדלפות שהיה בתקופה הזו, כולל ציוצים רבים של שלמה פילבר בטוויטר וראיונות נסתרים שלו לעיתונאים המקורבים אליו, דוגמת עמית סגל. כך חשב להסוות את הסיבה הנכונה לנכונותו להפוך לעד מדינה - תוך פחות מיממה מאז מעצרו.

י"ב. לסיכום: ביום החקירה הנגדית הראשון של "עד המדינה המדומיין" "הכי חשוב מטעם הפרקליטות" שלמה פילבר ע"י עו"ד בן צור, הוכיח בן צור היישר מהראיות, מסרטוני החקירה במשטרה, ומעדותו של פילבר עצמו, שפילבר נדרש להביא בכל מחיר את ראשו של נתניהו, שפילבר לא קיבל שום הנחיה מנתניהו לעזור לבזק, ולכן כל מה שהוא מסר אחרי שחתם על הסכם עד המדינה - הוא המצאה, ששימשה את הבסיס לתפירת תיק 4000. המציאו עבירות שלא היו לפילבר כדי להפחיד אותו כדי שיתן גרסה שקרית, ושיקרו לו ונתנו לו הרגשה, שיש המון עדויות נגד נתניהו, והשתילו במוחו דברים דימיוניים. לגבי מועד "פגישת ההנחיה", שלא הייתה, אמר בן-צור, שהוא ימשיך ושיפרע את השטר בדיון מחר. כל מה שראינו היום זה "סרט אימה", שאין לו קשר לעולם המשפט - זעזוע מוחלט.

הערה של אבי וייס: בעקבות הדיון המשפטי ואירועי היום נשאלות כמה שאלות רטוריות:
1) מדוע השופטים לא הגיבו בצורה הולמת - רצינית וחמורה ובעלת השלכות על ההפרעה וההתערבות של "מדברר הפרקליטות" אביעד גליקמן היום במהלך הדיון? 
2) מדוע לא עצרו את הדיון ולא דרשו חקירה של האיום של אביעד גליקמן על שלמה פילבר לאחר שהעיד על כך? (האם השופטים מפחדים בעצמם מהפרקליטות, אותה מייצג גליקמן כמדברר?)
3) איך זה שהמשטרה עד דקות אלו לא פרסמה דבר על הצורך לחקור את "מדברר הפרקליטות" גליקמן בגין האיומים על פילבר
4) ובכלל, איך השופטים והפרקליטות לא עוצרים כבר את הקרנת פרקי סדרת הסרט המשפטי התיעודי בשם: "תפירת תיק 4000 בחוטים גסים", שמוקרן זה חודשים ארוכים באולם בית המשפט, שהוא הכל חוץ ממשפט? 
היום נתניהו אמר ש"זה על גבול הקומדיה". נראה דווקא במיוחד היום, שהפארסה הרקובה הזו היא "על גבול הטרגדיה".

11.5.22: (היום השביעי של החקירה הנגדית)
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו מכתבה תחת הכותרת: אתמול היה היום הראשון לחקירה הנגדית של עד המדינה שלמה פילבר ע"י פרקליטו של נתניהו, בעז בן צור. הפרקליט הוביל את העד לאורך הדרך מחקירתו ברשות לני"ע ועד למעצרו. הדברים מדהימים - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ג. עו"ד בן צור מציין, שהיומן של נתניהו לא היה (כמובן) בחומרי החקירה. היומן, שפורסם להלן לאחר פניה לחופש המידע, נמצא בכתבה מ-24.9.21 - גם על פי היומן של נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000  - כאן. פילבר אומר כעת, שהוא מופתע, שהיומן לא נמצא בחומרי החקירה ושבחקירה לא הציגו לו אותו. התובעת עו"ד תירוש רוצה, למעשה,שביהמ"ש יאמץ ויקבל את הזיכרון המתעתע של פילבר בע"פ, שמנוגדת לרשום ביומנים ולאיכונים. 

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ה. בן צור עוסק בפגישה של פילבר ביום הראשון למינוי (לאחר קבלת המינוי מהממשלה בצהריים) עם עופר מרגלית ממשרד האוצר. תירוש ניסתה להעביר את "פגישת ההנחיה" עם נתניהו ליום ראשון  בערב, כי אז פילבר היה בערב בירושלים במלון הולידי אין עם עופר מרגלית. (ההתעקשות של הפרקליטות להשחיל "פגישת הנחיה" בשבוע הראשון היא, כי בשבוע השני הייתה לפילבר פגישה עם אלוביץ' ולכן "פגישת הנחיה" חייבת להיות קודם לכן). בן צור מראה, שאין גם אזכור של "פגישת הנחיה" בשבוע הראשון בתכתובות של פילבר כולל עם הכנ"ר (כונס הנכסים של רשות השידור) ועם אשתו, ולא רק ביומנים. פילבר טוען כעת, שהפגישה לא הייתה בתחילת השבוע הראשון לתפקידו (בימים שני-שלישי לא היו פגישות, על פי היומן של נתניהו הוא היה בכלל באירועים אחרים). תיק 4000 ז"ל.

ו. אלי ציפורי פרסם בטוויטר|:
ציפורי

ז. גם גיא לוי פרסם בטוויטר:
גיא לוי
ציפורי

באולם יש  אווירת נכאים. אין כבר צחקוקים של מדבררי הפרקליטות. הראיות מוכיחות, שלא הייתה "פגישת הנחיה" כמו שהפרקליטות גרסה שהייתה, והכניסה זאת בזדון לראשו של פילבר בלי להראות לו, שיש תכתובות ורישומי יומן סותרים. "עד המדינה המדומיין" הודה, בסופו של דבר, ש"פגישת הנחיה המדומיינת" אכן לא הייתה.

לאחר ההפסקה ממשיך עו"ד בן צור בחקירה הנגדית המבריקה שלו על "פגישת ההנחיה" שלא הייתה עפ"י תכתובות, יומנים ואיכונים, בשבוע הראשון למינויו של פילבר לפני הפגישה עם אלוביץ' ב-14.6.15 ולפני הפגישה של פילבר עם נתניהו ואקוניס ב-15.6.15 (עסקה בענייני מדיה) ובמסגרת פגישות, שנערכו בשבוע השני. הוא מראה, גם לפי איכונים, שפילבר לא היה במקומות שבהם היה נתניהו בימים ובזמנים הרלבנטיים. (פילבר היה למשל בת"א ובגוש עציון).

ח. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי

הערה: אכן, הפעילו על פילבר טקטיקטות שונות. בלבלו אותו בשקרים ושטפו לו את מוח כדי לשתול לו בזכרון כל מיני דברים, שלא היו ולא נבראו, שיאפשרו להביא את הראש של נתניהו.

ט. גיא לוי פרסם בטוויטר:
יגאל לוי
גיא לוי
הערה: התובעת מנסה לזרוק על המשטרה את האחריות לפאשלה, שאין בסיס לכתב האישום.

י. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
אלי ציפורי

י"א. עמיחי פילבר, (בתמונה משמאל בצד שמאל, צילום: אלי ציפורי), אחיו של שלמה פילבר, פרסם להפצה בטוויטר תמונה של אירוע הבת מצווה בגוש עציון:שלמה ועמיחי ילבר. צילום: אלי ציפורי
מעמיחי פילבר

י"ב. השופט ברעם תוהה אם הראיות החפציות של היומנים והתכתובות, שבידי ההגנה, היו ידועות לתביעה? בן צור עונה בחיוב.
הערה: כלומר, הפרקליטות ידעה את האמת הרשומה במסמכים ובאיכונים והתעלמה, כי הם נגדו את המטרה להביא את הראש של נתניהו, ולכן הפרקליטות רצתה, שביהמ"ש יסתמך רק על החקירה המסולפת ביודעין של פילבר במשטרה. מדהים שהשופטים לא הפסיקו בשלב זה את המשפט, כאשר מסמכים של מאות עמודים של יומנים ותכתובות כולל מסמכי איכונים הוסתרו מבית המשפט ומעד המדינה עצמו ע"י התביעה, וכאשר בחקירה הראשית התביעה התעלמה מהם. התנהלות השופטים בהיעדר תגובה הולמת להסתרה קריטית  זו, היא בלתי מוסברת.

בהקשר זה גיא לוי פרסם בטוויטר:
גיא לוי
בנוסף הוא פרסם:
גיא לוי

הערה: 2 דפי איכונים, שהכין מהנדס רדיו ותקשורת סלולרית חיצוני, אינג'ינר רוני אברהמי, בהזמנת הפרקליטות מעל הראש של המשטרה (מתוך 168 עמודים מ-20.10.20), שהוצגו בביהמ"ש  - כאן.

חוות דעת של מומחה איכונים חיצוני שמבצע עבודה קבלנית כמו כאן עבור הפרקליטות, שזו חוות דעת מתכללת, חייבת לכלול בתוכה חוות דעת של מהנדס תקשורת מהחברות פרטנר ופלאפון (לשלמה פילבר היו 2 מכשירי סלולר: פרטי ושל משרד התקשורת), חתימת הקב"ט של החברות פרטנר ופלאפון על נכונות המסמכים והנתונים שעליהם המהנדס של החברה מסתמך, וחתימת המהנדס האחראי בפרטנר ופלאפון על תיק הבדיקה הזה, בכל חברה. אין בפני את המסמך המלא של חוות דעת של המומחה לאיכונים, ולא ידוע לי כרגע אם כל דרישות הפסיקה והנהלים לגבי חוות דעת של איכונים, מולאו כאן, במלואם. 

תשומת לב, שהפרקליטות הודיעה לבית המשפט ב-12.3.20 על הוספת מומחה איכונים (בלי שם) (כאן וכאן), אבל חוות הדעת של המומחה הזה לאיכונים (שעובד קבוע עם הפרקליטות בחוות דעת לבתי משפט בענייני איכונים, במקרים קשים של צורך באימות מוחלט של מיקום נאשם), הייתה ב-20.10.22. למה הפער הזה של 7 חודשים בין העדכון על מומחה איכונים לבין חוות הדעת שהוצגה היום בביהמ"ש? האם הפעילו עוד מומחה איכונים מלבדו? התשובה: כן. היו 2 מומחים לאיכונים. המומחה הראשון, מתאים למועד הקלטת התכנית "המקור" של רביב דרוקר בה השתתף אבי וייס - כאן, אבל ההתקפה החריפה ביותר של אבי וייס ושל אלי ציפורי (גם כאן, כאן וכאן) על רביב דרוקר ומומחה האיכונים, שדרוקר טען בשידור, שהוא מסתמך על איכונים (כמקור לתאריך "פגישת ההנחיה" שהציג בתכנית) מההדלפה, שקיבל מהפרקליטות, הובילה את הפרקליטות, ככל הנראה, לבקש חוות דעת מקיפה ממומחה חיצוני נוסף,. זאת, למרות שלמשטרה יש מומחה משלה. ככל הנראה, הפרקליטות לא סמכה על המשטרה וקיבלה חוות דעת נוספת, של מומחה נוסף, חוות דעת מקיפה, ששוללת בברור את הכתוב בכתב האישום בנוגע ל"שיחת ההנחיה". אולם, הפרקליטות העלימה את המידע הזה (של חוות הדעת הראשונה והשנייה של מומחי איכון עצמאיים) מעד המדינה, מהנאשמים, מבית המשפט ומהציבור. זו "תפירת תיק" בדרגת חומרה יתרה

גיא לוי

גם עו"ד כנרת בראשי פרסמה הסבר בטוויטר:
כנרת

בסיום פילבר מודה שוב שאכן הוא לא נפגש עם נתניהו בנושא בזק-יס ושאמר בחקירתו במשטרה את מה שהפרקליטות רצתה שיגיד.

י"ג. אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
אלי ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

י"ד. לסיכום היום, יום שפל נורא למערכת האכיפה, שמתגלה במלוא קלונה: לגבי תיק 4000 - תם הטקס אם מדינת ישראל היא מדינה מתוקנת. בוז אדיר לפרקליטות, שבחרה להתעלם מהראיות המזכות את נתניהו והאמת. הרי בחקירה הראשית התביעה שיקרה לבית המשפט. היא ידעה את האמת לגבי הראיות החפציות - היומנים, התכתובות והאיכונים.
הבעיות: הרכב השופטים ישב בשקט ובדממה מול הדרמות הללו והאיומים על העד, והפרקליטות לעולם לא תודה בהפיכה השלטונית, ותנסה להפיל הכל על המשטרה. אם ישראל היא מדינה מתוקנת - הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי תיק 4000.

ט"ו. יאיר נתניהו פרסם בטוויטר:
יאיר נתניהו

12.5.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אתמול היה היום הדרמטי ביותר עד כה במשפט נתניהו, כאשר עו"ד בעז בן צור, פרקליטו של נתניהו, ריסק את תיק 4000 בחקירה הנגדית של שלמה פילבר. פרט אחר פרט, ראיה אחר ראיה, מסמך אחר מסמך הוא פירק את לב ליבו של כתב האישום - כאן.

ב. הזוי: 
אבי וייס התעמת בטונים גבוהים לפני שנתיים עם רביב דרוקר בתכנית "המקור" בערוץ 13, שלא הייתה שום "פגישת הנחיה" של נתניהו לפילבר גם לא ב-7.6.15 ושהתיק תפור.
למי ששכח (אבי וייס לא) את תכנית המקור של רביב דרוקר, צולם במרץ 2020 ושודר ב-21.5.20 בערוץ 13, בה התעמת אבי וייס חזיתית עם השקרים של רביב דרוקר (תודה למושיק קוברסקי, שחתך את הקטע בסרטון הקצרצר המצ"ב והמדבר בעד עצמו). מי יתנצל על זה שהטעה לאורך שנים את הציבור והאכיל את הציבור בשקרים בדיווחיו ובתכניות "המקור"? בטח לא רביב דרוקר, גם לא ערוץ 13. פרטים נוספים עם לינקים לסרטון המלא ולמסמכים וכתבות נוספות יש - כאן

בהמשך לדברי רביב דרוקר בתכנית "המקור", (ששודרה לפני שנתיים במאי 2020) שהיה דו"ח איכונים, מתברר שב-12.3.20, כ-3 שעות לפני צילום התכנית, (שקטע קצרצר ממנה יש כאן בסרטון למטה), הפרקליטות הודיעה לביהמ"ש על הוספת מומחה לאיכונים לרשימת העדים. נראה, שדרוקר קיבל סמוך לתחילת צילומי התכנית את המידע על האיכונים ישירות מעו"ד ליאת בן ארי החתומה על ההודעה לביהמ"ש. כלומר, היה ביניהם קשר ישיר, וליאת בן ארי ידעה מהאיכונים, שאכן לא הייתה שום "פגישת הנחיה" אבל שיקרה והעלימה את הדו"ח הזה, שעד עתה לא נמסר לבית המשפט, כי הוכן דו"ח חדש באוקטובר 2020, זה שנחשף אתמול בביהמ"ש.
בהקשר זה אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי

בהקשר זה פרסמה פרופ' טליה איינהורן בטוויטר:
טליה

ג. ד"ר גדי טאוב פרסם בטוויטר לסיכום משמעות נושא האיכונים:
גדי טאוב

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

13.5.22:
א. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
אבי ודרוקר במקור
ציפורי

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ג. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: האם שלמה פילבר הוא לא רק עד מדינה אלא גם סוכן משטרתי? אבי וייס, בעזרת מומחים בנושא, בחן את הסכם עד המדינה של פילבר, ומצא בו כמה דברים חריגים. מאוד חריגים - כאן.

ד. אלי ציפורי פרסם כתבה בבלוג שלו תחת הכותרת: היעד: שלמה פילבר; המטרה: בנימין נתניהו - כך פעלו ליאת בן ארי ויהודית תירוש. הפרקליטות סימנה יעדים ומטרות וכבשה אותם – היא הצליחה להפיל את נתניהו מהשלטון, אבל לא לקחה בחשבון שהוא לא ירים ידיים. היום כבר ברור שזו הסיבה ללהיטות הגדולה שלה להסדר טיעון, תוך ויתור על סעיף השוחד - כאן.

ה
אמיר לוי פרסם באתר "מידה" כתבהת ריאיון של אבי וייס תחת הכותרת: "עדות פילבר פוגעת קשות באמינות האישום בתיק 4000". נצ"מ בדימוס אבי וייס על הגילויים בחקירה הנגדית: "למרות שבתביעה ידעו כי פגישת הנחיה לא יכלה להתקיים בתאריך הנטען, הם החליטו לבסס עליה את כל האישום" - כאן.

מידה
 

בתגובה לתגובה השקרית והמתחמקת של רביב דרוקר לכתבה הנ"ל, להלן התגובה של אבי וייס: "שום מילה של רביב דרוקר, כהרגלו, בתגובה לכתבה, לא מחוברת לשום מציאות, או למה שהיה באולם בית המשפט מדבריו של פילבר במו פיו, או בחקירת ההשלמה ו\או בשיחת הרענון של שלמה פילבר. כלום".

ו. פורסמו הפרוטוקולים הבאים של הדיונים בבית המשפט המחוזי בי-ם: 26.4.2227.4.22, 2.5.22

ז.מוטי טל פרסם בטוויטר:
מוטי טל


14.5.22:
אאלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

המסמכים של הפלטים שהוצאו ממערכת חברת התקשורת (מדו"ח המומחה) - כאן, כאן וכאן.

ציפורי

ב. יואב יצחק פרסם בטוויטר:
יואב יצחק
הכתבה המלאה של יואב יצחק ב-New1 - כאן.

ג. אבי וייס פרסם בפייסבוק לנוכח ההתפתחויות בביהמ"ש: איסמן מוויקיפדיה

איפה פרקליט המדינה עו"ד עמית איסמן (בתמונה משמאל מוויקיפדיה)?

איפה הוא בפרשיית זדורוב? ככה חוקרים מומחה? ככה תוקפים את כל רופאי המכון?

הרי ידוע שעו"ד איסמן עצמו אישר את קו החקירה התוקפני וההזוי, שאנו נתקלים בו, במחוזי בנצרת.

איפה פרקליט המדינה בתיקי האלפים? הוא מהירח?

האם לא מן הראוי, לאחר מה שקרה בשבוע החולף, להוציא הודעה לציבור, שהנושא ייבחן מקצועית ושהוא יפעל לתקן את הכשלים?

במקום זה הוא נותן לרכיכות להדליף כל יום עוד שקרים לשופרות ולתולעי המשפט ההזויים!

ועוד שאלה - לא מן הראוי שמר פרקליט מדינה יכתת רגליו לביהמ"ש?!!!! איפה החתירה למגע? איפה האחריותיות?

היכן הדוגמה האישית? הוא מנהל בדרגה הכי בכירה עם משכורת עתק של שופט עליון ונהג צמוד.

הפרקליטות זה באחריותו של עו"ד איסמן. שלא יברח מאחריות. הוא לא יכול להסתתר ולהגיד זה לא אני.

הוא היה בצוות שאישר לד"ר אביחי מנדלבליט להגיש את כתבי האישום התפורים נגד נתניהו.

הוא היה ראש "הצוות החיצוני" בתהליכי ההחלטות (איפכא מסתברא) ותמך אישית בשערורייה הפלילית הזו, שנחשפת בבית המשפט, של הונאת בית המשפט ע"י פרקליטים בכירים שבאחריותו האישית.

זו הכל אחריות שלו וגם של עו"ד מומי למברגר.

גם הוא לא יינקה מאחריות, אבל הוא הראשון. הוא פרקליט המדינה.


15.5.22
אאלי ציפורי פרסם בטוויטר כתבה תחת הכותרת: התזה של "פגישת ההנחיה" קרסה ברעש גדול, אבל שופרות הפרקליטות ממשיכים לפמפם ספינים חדשים בניסיון נואש להציל את תיק 4000 המתפורר. אבי וייס ואני מפרקים אחד לאחד גם את הספינים האלה של צוות בן ארי&תירוש - כאן. ניתוח נוסף של אבי וייס לגבי "הפתק של פילבר" נמצא בכתבה: פירוק הספין החדש של צוות בן ארי&תירוש: "הפתק של שלמה פילבר" כאן.

ב. לאחר כישלונה, הפרקליטות רוצה בבהילות לתקן את כתב האישום. כך, שלא יהיה תאריך לפגישת ההנחיה. אולם, אין עבירה בלי תאריך ושעה לביצוע העבירה ומיקומה המדויק. הפרקליטות (בבקשת התיקון של כתב האישום, שמשמיט את מועד העבירה), המציאה מחדש את ספר החוקים ודיני הראיות במדינת ישראל ו"משתינה בקשת מהמקפצה" על הראש של כולנו. ההודעה מאתר חמ"ל- כאן.

המסמך המלא של פניית הפרקליטות לבית המשפט - כאן.
ג.
אלי ציפורי פרסם בטוויטר לגבי מסמך הפרקליטות:
ציפורי

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

16.5.22: (היום השמיני של החקירה הנגדית)
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרקליטות מבקשת (שוב) לבצע שינוי בכתב האישום נגד נתניהו, בתיק 4000, אחרי שתזת "פגישת ההנחיה" עליה מבוסס כתב האישום קרסה ברעש גדול, ואחרי שהתברר שהתובעת יהודית תירוש שיקרה לבית המשפט. מבחן חשוב מאוד לשופטים - כאן.

במושיק קוברסקי פרסם באתר "מידה" כתבה תחת הכותרת: התביעה שוב מנסה לשקם את תיק 4000 המתפורר. על פי כתב האישום, "פגישת ההנחיה" הכתיבה למעשה את כל פעולותיו של פילבר. שינוי המועד בו נערכה סותר את גרסתו ואת הראיות  - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי
*ע"י במקום את

בסרטון המוקרן בביהמ"ש רואים, שהחוקר חכמון מהמשטרה מייצר גרסה עבור פילבר.
ציפורי
* שמו של במקום שמונשל

ציפורי
ציפורי

ד. יגאל לוי פרסם בטוויטר:
יגאל לוי
יגאל לוי
יגאל לוי

(הערה: השחירו את השיחות עם אלי קמיר היועץ של שאול אלוביץ'- זה טשטוש ראיות בכוח. יש שם שיחות ארוכות של פילבר עם קמיר).

ה. בן צור מראה לפילבר שהוא נפגש עם נתניהו בעולם הווירטואלי ושלא באמת נפגש. הוא מציג לפילבר, שפילבר אימץ את גרסת החוקרים ואת מה שאמרו לו ולא את מה שהיה באמת. בן צור מראה שלב אחר שלב איך הובילו ועיבדו לפילבר את דבריו בחקירה במשטרה וגרמו לו להתמסר לחוקרים. פילבר מגדיר זאת כ"עולם חדש" של הגרסאות ששתלו לו. כשאמרו לו שהייתה פגישת הנחיה הוא האמין להם. בסרטונים בביהמ"ש רואים שהחוקרים אמרו לו להביא את הראש של נתניהו שוב ושוב. השתילו לפילבר גרסה חדשה כעד מדינה של דברים שלא היו. מסתבר, שתוכן הפגישה עם קמיר במוצ"ש 13.6.15 זה תוכן שדחפה לו פולינה ("הזכרון הארגוני" עפ"י פילבר) החוקרת מני"ע. במציאות פילבר לא היה יכול להגיד לקמיר שהייתה לו לו פגישה עם נתניהו.

2 מסמכים מתמלילי חקירה המראים, ששלמה פילבר קיבל לא עוררין את ההסברים והטענות של החוקרים, גם אם זה סתר את הידוע לו מהזיכרון: כאן וכאן

ו. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת
ציפורי
כנרת
הערהישראל בכר הוא חבר של פילבר בעל משרד לובינג, שקמיר היה שותף שלו.


ציפורי

ז. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ח. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ט. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת

י. גיא לוי פרסם בטוויטר:
גיא לוי
גיא לוי

הערה: מסתבר בדיון היום, שפילבר היה מוטרד, שנתניהו לא יפעל להשלמת המיזוג ולא יחתום על העסקה. אבל, אם נתניהו הנחה אותו לקדם את המיזוג, אז למה שלא יחתום? - זו סתירה מהותית! 

י"א. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

.י"ב. גם פיני פישלר פרסם בטוויטר:
פיני פישלר

הערה: מכאן נובע, שפילבר הביא את אלשיך, ואלשיך "קבר" אותו.

י"ג. אלי ציפורי סיכם א את הדיון היום בטוויטר:
ציפורי

י"ג. הפרקליטים אמרו, שישיבו בכתב בשבוע הבא על בקשת הפרקליטות לשנות את כתב האישום. החלטת השופטים - כאן
לפי החלטת השופטים, ההגנה תגיש את תגובתה בכתב לבקשת הפרקליטות עד ל-22.5 וב-25.5 ייערך דיון בנושא בבוקר, כאשר לכל אחד מהצדדים הוקצו 20 דקות ולאחר מכן השופטים יקבלו החלטה. 

י"ד. אבי וייס פרסם בפייסבוק:

שאלה מזעזעת ונוקבת: איפה פרקליט המדינה?

איפה היה פרקליט המדינה עו"ד עמית איסמן (בתמונה משמאל מוויקיפדיה) היום בבית המשפט המחוזי בי-ם, אחרי הבקשה הדרמטית שהוא והיועמ"ש הגישו באמצעות עו"ד ליאת בן-ארי שווקי לבית המשפט, לתקן את כתב האישום?איסמן מוויקיפדיה

איפה הדוגמה האישית? האחריות האישית?

זה הוא שקבע יעד ארצי של השבת אמון הציבור בפרקליטות!!

איך עתיד להתממש יעד כזה, אם פרקליט המדינה מסתתר מאחורי הסינר של עו"ד ליאת בן-ארי?

לא מן הראוי והמתבקש היה שיתייצב היום בביהמ"ש אחרי בקשה כה דרמטית? אפילו נתניהו טרח והגיע היום לבית המשפט. הוא, לא. פחדן.

איפה הוא בפרשיית זדורוב? ככה חוקרים מומחה? ככה תוקפים את כל רופאי המכון?

הרי ידוע שעו"ד איסמן עצמו אישר את קו החקירה התוקפני וההזוי, שאנו נתקלים בו, במחוזי בנצרת.

אז איפה היה פרקליט המדינה בתיקי האלפים? הוא מהמאדים?

האם לא מן הראוי, במקום עוד שקרים והזיות, אחר מה שקרה בשבוע החולף והיום, להוציא הודעה לציבור, שהנושא ייבחן מקצועית ושהוא יפעל לתקן את הכשלים?

במקום זה הוא נותן לרכיכות להדליף כל יום עוד שקרים לשופרות ולתולעי המשפט ההזויים!

ועוד שאלה - לא מן הראוי שמר פרקליט מדינה יכתת רגליו לביהמ"ש, לא רק היום?!!!! איפה החתירה למגע? איפה יכולת הניהול האישית שלו?

הוא הרי מנהל בדרגה הכי בכירה בפרקליטות, עם משכורת עתק של שופט עליון, נהג צמוד ותנאי פנסיה מדהימים.

הפרקליטות היא באחריותו של עו"ד איסמן. שלא יברח מאחריות. הוא לא יכול להסתתר ולהגיד: זה לא אני.

הוא היה בצוות שאישר לד"ר אביחי מנדלבליט להגיש את כתבי האישום התפורים נגד נתניהו.

הוא היה ראש "הצוות החיצוני" בתהליכי ההחלטות (איפכא מסתברא) ותמך אישית בשערורייה הפלילית המזוויעה הזו, שנחשפת בבית המשפט, של הונאת בית המשפט ע"י פרקליטים בכירים, שבאחריותו האישית.

זו הכל אחריות שלו וגם של עו"ד מומי למברגר. המשנה שלו ושל עו"ד עמית מררי, ועוד חברים ב"קליקה".

גם הם לא יינקו מאחריות, אבל הוא הראשון. הוא פרקליט המדינה. הוא הראשון בהיררכיה. לא אחרון. שום מסך לא יכול להסתיר את אחריותו האישית.

17.5.22: (היום התשיעי של החקירה הנגדית)
א.
אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: צוות ההגנה של נתניהו ואלוביץ' החליט לא להגיב בשלב זה לבקשת הפרקליטות לשנות את כתב האישום. הם העדיפו להמשיך בחקירה הנגדית של פילבר ולחשוף עוד "שגגות" של הפרקליטות. למשל, השתלת זיכרון במוחו של פילבר - כאן.
ב. נטעאל בנדל פרסם ב"הארץ" כתבה תחת הכותרת: סנגורי יו"ר האופוזיציה מתנגדים להוספת עדי תביעה בתיק 1000 - כאן.
המסמך המלא - כאן.
פילבר צילום אלי ציפורי
ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

הכתבה: פירוק הספין החדש של צוות בן ארי&תירוש: "הפתק של שלמה פילבר" - כאן.
ד. אלי צפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי

ה. בדיון בן צור ממשיך להפריך כל מה שקשור לאיזו הנחיה של נתניהו תוך התבססות על דברי פילבר עצמו. כשברקע נראה הפער העצום בין מה שכתוב בכתב האישום למציאות המתגלה בהתנהלות במשרד התקשורת כולל בחירת המנכ"ל.
אלי ציפורי פרס בטוויטר מביהמ"ש:

ציפורי
ו. בדיון מדברים בנושאים בתחום הרגולציה הכלולים "בפתק של פילבר" - המחברת - "הבלוק הצהוב" - "דפדפת", שנתפסה ב-2017 ע"י רשות
היומן הצהוב ניירות ערך (ראה בתצלום מצד שמאל, מועד רישום המוצג המטבע על המסמך, לחיצה על התצלום מגדילה אותו), שהוסיפו לכתב האישום לאחר שכתב האישום כבר הוגש, - עם אוסף הערות, שפילבר רשם לעצמו להתייחסות במהלך תהליך הלימוד שלו, ללא סדר כרונולוגי, כי אין שם תאריכים. המחברת - כאן.
בין היתר, פילבר אמר, שלאתר ("Telecom News") של אבי וייס, היו מדליפים מתוך משרד התקשורת פרטים שונים על מהלכי הרגולציה. (הערה: אבי וייס, שסיקר במשך שנים וממשיך לסקר את פעולות משרד התקשורת באתר "טלקום ניוז" - מאשר זאת).

אברהם בלוך
ז. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ח. הערה: פילבר מעיד בפירוש, שהוא לא נחקר במשטרה על המחברת הנ"ל. אין על כך דבר בעדויות במשטרה, ותירוש טוענת בצורה מגוחכת שזו "עדות סברה"...
פילבר מעיד ש"הפתק" הוא לא מנתניהו ושהוא כתב אותו בלי שום קשר לנתניהו. (אלה היו נקודות לדיון של מה שפילבר אסף לקראת פגישות עם נתניהו). אלה דפים מזכים לנתניהו, שהוסתרו בכוונה ע"י הפרקליטות.
הערה: לכן זה סביר, שהוא נפגש עם נתניהו ב-15 או 17 ליוני 2015, שהן פגישות מתועדות (ראו בכתבה: גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן.

הערה: "הפתק" הודלף לתקשורת כ"ראיית זהב" נגד נתניהו ע"י הפרקליטות, אבל פילבר לא נחקר עליו. (זה שוב מעורר תדהמה איך תיק 4000 התפור התנהל).
ט. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
י. עו"ד כנרת בראשי הדגישה גם כן בטוויטר:
כנרת
ציפורי

י"א. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ציפורי
ציפורי

י"ב. בן צור מוכיח, שורה אחר שורה, מילה אחר מילה, ש"הפתק" לא יכול להיות לאחר פגישת הנחיה עם נתניהו, אלא נרשם כהכנה ב-16.6.15 לקראת פגישה עם נתניהו ב-17.6.15 (כאמור לעיל, ורשום ביומן של נתניהו). בן צור משתמש גם במסרונים ובווטסאפ - בתכתובות בין פילבר לדוד שרן (מנהל לשכת נתניהו) להוכיח, שהנושאים ב"פתק" עלו לקראת פגישה עם נתניהו. בן צור משתמש לשם כך גם במסמכי "מחקרי התקשורת" המושחרים, שקבל מהפרקליטות בסוף השבוע החולף (יום ה' בערב). בן צור מתייחס גם לאי חקירת אקוניס. (כי חקירה כזו הייתה בניגוד לתזת כתב האישום). בן צור מציג פרטים מ"הפתק", שנתניהו לא יכול היה לדעת עליהם בוודאות ושפילבר מסכים כעת עם כך.
למעשה, בן צור חיסל לפרקליטות את השימוש ב"פתק", שהודלף לתקשורת
כ"ראיית זהב" נגד נתניהו (של הנחיות לאחר פגישת הנחיה של נתניהו עם פילבר) והפך אותה ל"ראיית זהב" בעד נתניהו. מומלץ שוב לקרוא את הכתבה: פירוק הספין החדש של צוות בן ארי&תירוש: "הפתק של שלמה פילבר" - כאן. בן צור עסק בסעיפים הספציפים הכלולים בכתבה זו (כמו סעיף "דנה אישרה", סעיף "מחקרי תקשורת בינ"ל" ועוד). פילבר חיזק היום בצורה חזקה ומשמעותית ביותר את ההגנה. עד כה, כל עדי התביעה כולל "עדי המדינה" וביניהם פילבר, הפכו לעדי הגנה. הפרקליטות לא הצליחה עד כה להוכיח מילה מכתב האישום המפוברק.
י"ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי
ציפורי

י. גם עו"ד כנרת בראשי סיכמה בטוויטר:
כנרת
ט"ו. אלי ציפורי סיכם בטוויטר:

ציפורי
י"ז. פילבר ביקש להפסיק ולסיים היום את הדיון בגלל "כאב ראש".
י"ח. בנימין נתניהו פרסם בטוויטר:

נתניהו
נתניהו
נתניהו
י"ט. יאיר נתניהו פרסם בטוויטר:
יאיר נתניהו
יאיר נתניהו
כ. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת

כתבת המשך החקירה הנגדית של שלמה פילבר החל מ-18.5.22 - (היום העשירי של החקירה הנגדית) היא הכתבה: עדכונים מהחקירה של עד המדינה שלמה פילבר ע"י עו"ד בן צור חלק ב' - כאן.

המשך עדכונים מביהמ"ש המחוזי בי-ם מהחקירה הנגדית שלשלמה פילבר ע"י עו"ד בן צור החל מ-30.5.22 (היום ה-13 של החקירה הנגדית) בכתבה חלק ג' - כאן.

Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים