איך להשתמש בפינטרסט לקידום עסקים?

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> איך להשתמש בפינטרסט לקידום עסקים?
איך להשתמש בפינטרסט לקידום עסקים?
מאת: ורד מודעי, 25.8.14, 13:01ורד מודעי

פלטפורמת Pinterest מקשרת בין אנשים בעלי תחומי עניין דומים ולאו דווקא בין אנשים המכירים אחד את השני. זה הבסיס להבדל בין פלטפורמה זו לפלטפורמות חברתיות אחרות.

פינטרסט - Pinterest נחשב עד לאחרונה ככלי לחובבים, שאינו מתאים לעסקים. אולם, לאחר שעבר מספר שינויים, מספר העסקים הפועלים בפינטרסט הולך וגדל והיכולת להציג בו בצורה נוחה מגוון רחב של סחורות עפ"י תחומי עניין שונים (לוחות) מאפשרת להגיע לתוצאות פעילות טובות יותר מאשר בפלטפורמות חברתיות אחרות. יכולות ניתוח התוצאות עוזרות אף הן להגיע לפעילות נכונה.

PINTEREST LOGO

בבסיסה, פלטפורמת פינטרסט מקשרת בין אנשים בעלי תחומי עניין דומים ולאו דווקא בין אנשים המכירים אחד את השני. זה הבסיס להבדל בין פלטפורמה זו לפלטפורמות חברתיות אחרות. סידור הלוחות מאפשר לאנשים בעלי תחומי עניין דומים ליצור קשר בינהם, לעקוב אחר לוחות דומים ולאהוב (Pin) מוצרים דומים ללא קשר להיכרות ביניהם.

לפני שמתחילים כדאי לבחון לעומק האם פלטפורמה זו אכן מתאימה לקהל שלך. קהילת פינטרסט מבוססת על תחומי עניין ועיקר המשתמשים בה הן נשים בגלאי 18-34. אם הקהל שלך מתאים לפלח שוק זה, קדימה הסתער:

* הצג את העסק שלך באופן אישי לעוקבים שלך.

* הצג את פעילות החברה והעובדים בזמן העבודה ולא רק בתמונות יצוגיות, כדי ליצור הזדהות מצד העוקב.

* השווה את הסטטיסטיקות בין הלוחות שלך כדי לראות מהו הנושא החם ביותר מבין הלוחות בקרב קהל העוקבים שלך.

* הוסף ללוחות הפופולריים ביותר עוד תכנים רלוונטיים והוסף לוחות בעלי תכנים דומים או קשורים.

* בחן את הוויראליות של הלוחות בעזרת פינים מקוריים (pin) ופינים חוזרים (repin). תוצאות ויראליות טובות הן כמובן הרצויות ביותר ומעידות על כך, שהתכנים שלך מעניינים אנשים רבים והם מעתיקים אותם ללוחות שלהם.

* שים לב לשעות העלאת הפינים. כדאי לעלות פינים בשעות השיא בהן הקהל שלך פעיל. ניתן לגלות זאת בעזרת כלי תזמון העוקבים אחר הפעילות וממליצים על שעות הפעילות הטובות ביותר או לעקוב אחר הפעילות בעצמך ולגלות את השעות הטובות ביותר. העלאת תכנים בשעות הנכונות מעלה באופן משמעותי את הסיכוי לשיתופים (repin).

פינטרסט היא פלטפורמה חברתית, שתופסת תאוצה הן בעולם הפרטי והן בעולם העסקי. היא מאפשרת כיום לעשות "Pin" לא רק לתמונות אלא גם לקבצי וידאו, דבר שלא היה ניתן לעשות בעבר. שימוש בפלטפורמה זו מאפשר הצגה ברורה של מוצרים ויצירת סיפורי הצלחה בעזרת יצירת לוחות המציגים השגים.

שיתופים של לוחות רלוונטיים והצגת ספרות בתחומי העניין של הלוחות מאפשרים להציג את עצמך כממוחה בתחומך, ליצור קשרים חדשים עם העוקבים, להציג את עצמך כפתוח ללימוד ולחידושים ולהציג אותך כמי שנמצא עם היד על הדופק. שמירה על כללים ברורים כמו אלה המומלצים למעלה תעשה שירות טוב לעסק שלך.

מאת ורד מודעי, אוגוסט 2014,
דיגיטל בוסטר, ניהול מדיה חברתית.
Social Media Management
vered.modai@gmail.com
 
Digital Booster Logo



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקים, תוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקים, תוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

2/11/17 - 28/10/17 - German Tel Aviv Week 2017  

12-19/11/17 - שבוע היזמות העולמי 2017     

14/11/17 - Red Hat Forum Israel 2017

12/12/17 - Video Trends For 2018 Conference   

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לספטמבר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

קריאה לפיטורים של מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים למיבור - כאן

 
זרקור חברות
 
TLV-Generator
 
TLV-Generator
 
מידע
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Ruckus
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים