בדיחה נוספת (כנראה לקראת פורים) משולחנה של ד"ר יפעת בן-חי-שגב

דף הבית >> עולם ה-ICT >> חדשות משרד התקשורת >> בדיחה נוספת (כנראה לקראת פורים) משולחנה של ד"ר יפעת בן-חי-שגב
שוב כלי התקשורת נפלו בספינים של יו"ר מועצת הכבלים והלוויין (ד"ר יפעת בן-חי-שגב) ופרסמו את הודעתה בדבר "מהפכה במדיניות המחירים של HOT ו-YES". לא מהפכה ולא נעליים. זה סתם מיחזור הנחיות קיימות שנכתבו ע"י אחרים. 
מאת: אבי וייס, 15.3.16, 09:30ד"ר יפעת בן-חי-שגב

ניתוח: אם תנסו למצא באתר מועצת הכבלים והלוויין את ההחלטות החדשות של המועצה, לא תמצאו מאומה. למה? כי יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, שלכל היותר יכולה לשמש שחקנית במחזמר לפורים, עברה לשיטה, שבה היא, בשת"פ עם תמי לשם, סמנכ"ל בכיר למינהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת) וגם חברת מועצת הכבלים והלוויין, החלו לייצר "מנגנון ספינים", שכלי התקשורת נופלים בהם פעם אחרי פעם.

הפעם ד"ר יפעת בן-חי-שגב (בתמונה), יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, התעלתה על עצמה: היא שלחה את "ההודעה לעיתונות" רק לעיתונאים, שידעה שיפרסמו את השטויות הללו בלי כל בדיקה, ורק אחרי כן שלחה "תקציר" החלטות ל-HOT ול-YES. את התקציר ש-HOT קיבלה ניתן לקרוא בהמשך הכתבה. פשוט מדהים. 

תמצית הספין החדש: הנחיות צרכניות חדשות, שמופנות ל-HOT ול-YES. אולם, לא מדובר כאן בשום הנחיות צרכניות חדשות (הן לכל היותר מועתקות מההנחיות החדשות של אגף הפיקוח במשרד התקשורת, כפי שחשפנו זה מכבר) ומהנחיות ישנות, שכבר קיימות ברישיונות של חברות התקשורת ובחקיקה ובפסיקה הצרכנית הקיימת מזה שנים בשוק.

יתרה מכך, בכלל כל השימוע של ד"ר יפעת בן חי-שגב החל, כשהיא החליטה להתנפל על HOT ו-YES בגלל בקשה להעלאה זעירה של מחירים בכמה נושאים. לא רק שד"ר יפעת בן-חי-שגב אחראית אישית לעליית המחירים הזו, היא עשתה אין סוף של ספינים, ולבסוף נאלצה להתקפל, אחרי שהותקפה מכל הצדדים, גם מהכיוון של הממונה על ההגבלים העסקיים, שהסביר לה בדיוק מה הגובה שלה.

במקום להודות בתבוסה המוחצת שלה ולהתפטר (היא יכולה להצטרף לסמנכ"ל בכיר אחר במשרד התקשורת, שצריך לפטר אותו ממש כעת), ולהצטרף כשחקנית חיזוק לקראת פורים למחזמר "שיער", היא שלפה אוסף של הנחיות צרכניות ממוחזרות ו"האכילה את העיתונות" בספין הטפשי הזה.

כנראה אין תחתית לספינים ולתחמנות הבלתי נגמרת, של ד"ר יפעת בן-חי-שגב, שחשבה, שהיא "רובין הוד" וסיימה בתור "ממחזרת ניירות"


הדיווח של הוט לבורסה (מיום 14.3.16):
"בהמשך לדיווח מיום 31.12.2015 (מס' אסמכתא 2015-01-191745) ולדוח משלים מיום 15.2.2016 (מס' אסמכתא 2016-01-028369) מבקשת החברה לעדכן, כי ביום 13 במרץ 2016, התקבל בידה מסמך שכותרתו "תקציר אופרטיבי" של החלטת המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין ("התקציר" ו-"המועצה" בהתאמה), בעניין מבצעים בשוק הטלוויזיה, אשר עיקריו הינם כדלקמן:

1. כל מבצע יכלול מחיר לתקופת זמן מוגדרת שלא תפחת מ- 4 חודשים ולא תעלה על 18 חודשים ("תקופת המחיר הראשונה") שבמהלכן לא תהא רשאית החברה להעלותו.

2. על אף האמור, החברה תהא רשאית לתת הנחה נוספת, במהלך תקופה של עד ארבעת החודשים הראשונים של תקופת המחיר הראשונה ועליית מחיר לאחר ארבעה חודשים כאמור לא תהווה הפרה של איסור עליית המחיר במהלך תקופת המחיר הראשונה.

3. החברה לא תהא רשאית לבטל מבצע במהלך תקופת המחיר הראשונה, אלא אם הדבר הותר לה (במסגרת הרישיון או בכל דרך אחרת).

4. החברה תהא רשאית לסכם עם המנוי מראש מהו המחיר שיחול לאחר תקופת המחיר הראשונה, בתנאים העיקריים הבאים: (א) מחירי ההמשך, כולל מחירי הציוד, יפורטו במפורש בתקנון המבצע במסגרתו הצטרף המנוי, (ב) החברה לא תעדכן את מחיר ההמשך, אלא בגין הצמדה למדד, כפי שיפורט בתקנון המבצע, (ג) בין 30 ל- 60 ימים לפני תום תקופת המחיר הראשונה תעדכן החברה את המנוי בדבר פרטי המבצע ומחיר ההמשך, באופן שנקבע בהחלטת המועצה, (ד) לאחר תום תקופת המחיר הראשונה, רשאית החברה לסיים את ההתקשרות עם המנוי בהודעה מראש של 30 ימים.

5. עוד מפורטות  הוראות בדבר אופן הפרסום של מבצעים ונקבע כי המועצה לא תחייב את החברה לפרסם את תנאיהם של מבצעי שימור או של הטבות ופיצויים שניתנים ללקוחות מעבר לנספח המבצע הראשי שלהם.

6. נקבע כי מוקדי שירות יציעו למנויים את המבצעים הטובים ביותר הרלבנטיים עבורם.

7. עוד נקבע כי בנוגע ליתרונות לגודל לרבות לקוחות עסקיים, קיבוצים, ועדי עובדים וכיו"ב- המועצה החליטה להותיר עניין זה להמשך בחינה בעתיד ולא להחיל בשלב זה את ההוראות הנקבעות כיום. באשר להבחנה בין מנויים חדשים לקיימים- המועצה סבורה, על פניו, שאכן יש טעם להבחנה ביניהם ובשלב זה אין למנוע הבחנה זו.

8. נקבעה תקופת היערכות של 3 חודשים למדיניות המועצה. החברות יהיו רשאיות לפנות בבקשת אורכה ויו"ר המועצה תהיה מוסמכת להאריך את המועד אם תשתכנע כי יש בכך צורך.

9. מבצעים קיימים- באיזון בין השיקולים השונים, המועצה מבהירה כי החל מעוד שנה מהיום ייאסר על החברה לבצע העלאות מחיר במבצעים קיימים. בשנה הקרובה המועצה אמנם לא תמנע מהחברה לפעול כפי הבנתה בעניין, אולם, ככל שהחברה תבקש להעלות את המחיר במבצעים אלו, יהיה עליה ליידע את המנויים בדבר ההעלאה ברוח הוראות חוק הגנת הצרכן.
נוסח ההחלטה המלא והמפורט טרם התקבל בידי החברה והחברה תלמד אותו עם קבלתו."
 
"רובין הוד"



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

12/12/17 - Video Trends For 2018 Conference   

29-31/1/18 - CybertechTLV 2018  

8/2/18 - Beyond Agile 

13-14/2/18 - Muni Expo 

5/3/18 - GoforIsrael Investment Conference

19/3/18 - כנס Teleco 2018    

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

פרשת "השחלת הסיבים" בתשתיות בזק ע"י סלקום ופרטנר - הולכת ומסתבכת - כאן

 
זרקור חברות
 
TLV-GENERATOR
 
TLV-Generator
 
מידע
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Ruckus
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים