Telecom News - בחוק לשידורי תוכן אף אחד לא יקבל את מלא תאוותו בידו

בחוק לשידורי תוכן אף אחד לא יקבל את מלא תאוותו בידו

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> בחוק לשידורי תוכן אף אחד לא יקבל את מלא תאוותו בידו
בחוק לשידורי תוכן אף אחד לא יקבל את מלא תאוותו בידו
מאת: מערכת Telecom News, 7.6.22, 18:09TV
 
ועדת הכלכלה של הכנסת התכנסה היום לדיון מיוחד שעסק בהתפתחות שירותי הזרמת המדיה (סטרימינג), והשפעתם על ענף התקשורת הישראלי.
עדכונים בסוף הכתבה. 

ניתוח של התהליך שהוביל לדיון הזה בכנסת ("דו"ח פולקמן") ראה כאן


ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ מיכאל ביטון, התכנסה היום לדיון מיוחד שעסק בהתפתחות שירותי הזרמת המדיה (סטרימינג), והשפעתם על ענף התקשורת הישראלי.

בתחילת הדיון אמר היו"ר, שבשנים האחרונות הולך וגובר השימוש באינטרנט לאספקת שידורי טלוויזיה ויש חדירה מסיבית לשוק של חברות כמו דיסני ונטפליקס לצד חברות ישראליות, כשנוצרת פעילות סטרימינג כמעט ללא פיקוח וללא חובת השקעה בהפקות מקור.הנדל דוברות

יועז הנדל, (בתמונה משמאל), שר התקשורת: "נביא את תזכיר חוק השידורים, כשהחוק יפתור את הדילמות הניצבות על השולחן. אני פונה אליכם נציגי החברות, הארגונים, הלוביסטים - אחת הסיבות, ש-30 שנה לא נגעו ברגולציה בתחום הזה, היא בעיקר בגללכם. ברגע שמישהו הרים את הדגל ישר התנפלו עליו. צריך לזכור, שזה או שיש רגולציה על הסטרימר ויש הפקות מקור או שזה לא יהיה, ואם אין חוק לא תהייה רגולציה. השידורים עברו לאינטרנט וזה ממד שאנו לא מפקחים עליו, וכל הרגולטורים בעולם מנסים להבין איך ואם צריך רגולציה על האינטרנט".

עידו נתן, מנהל אגף רגולציה בהוט המפעילה את שירות הסטרימינג נקסט: "התחרות לא הגיונית ולא שוויונית. בעוד שהוט תחת פיקוח יש שחקנים מקומיים ובינלאומיים, שפועלים ללא פיקוח רגולטורי וללא חובות השקעה בהפקות מקומיות. הוט עצמה השקיעה בהפקות מקור כ-150 מיליון ש"ח בשנה בממוצע, ויותר מ-2 מיליארד ₪ מהלך העשור, והרפורמה צריכה לעסוק בהכל כמקשה אחת ולא לקחת עמוד מהרפורמה של ועדת פולקמן ולדון רק בו".

היו"ר ביטון שאל האם הוט מפרישה 8% מהכנסות הסטרימינג להפקות מקור, וסמנכ"לית הרגולציה, מיכל פליישר, השיבה, שהוט השקיעה יותר מ-8% מסך כל ההכנסות על שידורים בהפקות מקור, והיא לא מציעה לסמוך על מי שאומר, שהוא הולך לשים מאות מיליוני ש"ח מרצונו.

מודי שרפסקי, מנהל אגף רגולציה ביס: "שוק השידורים מאוד תחרותי והרגולציה נרדמה 20 שנה. צריכים הגנה על הצופה, קיום חובת השקעה בהפקות מקומיות ורגולציה על שידורי הספורט, שהבסיס שלה הוא איסור בלעדיות, כשיש עלייה של 250 מיליון ש"ח בעלויות הספורט. זאת, רק בגלל שפרטנר ניסתה לרכוש זכויות ספורט כדינדבורני להביא עוד לקוחות, איסור הבלעדיות, שחל על יס והוט, לא חל עליה והיא ניסתה לקנות בבלעדיות, ואם ליגת העל עלתה 40 מיליון ש"ח זה קפץ ל-127 מיליון ₪".

יעקב נדבורני, (בתמונה משמאל), מנכל FreeTV של קשת וRGA: "התחרות בטלוויזיה הרב ערוצית היא בעוצמה נמוכה מאוד.

המיזם החדש יהיה קטליזטור תחרותי ויציע שירותי סטרימינג מתקדמים, שיאפשרו טלוויזיה רב ערוצית בדגש על הפקות מקור עם השקעה של עשרות מיליוני ש"ח בשנה.

ברור שהוט ויס מתנגדת ואם אי אפשר לעצור את זה אז היא תנסה לעכב, כי כל חודש, שאין תחרות, זה רבעון מצוין להוט ויס.נגה רובינשטיין

עו"ד נגה רובינשטיין, (בתמונה משמאל), שמייצגת את FreeTV: "15 חודשים הרשות השנייה לא מצליחה לקבל החלטה ופתאום לפני חודש יש שימוע ציבורי של מועצת הכבלים והלוויין.



ניר שוויקי, (בתמונה משמאל), יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולווין אמר, שיש בשוק מצב אנומלי בו אין רגולציה על האינטרנט, והם קיבלו בקשה להתייעץ עם רגולטורים נוספים ובכוונותיהם לתת תשובה בתוך שבוע, ודחה את הטענה לקונספירציה של משיכת זמן.ניר שוייקי


עדן בר טל, (בתמונה משמאל), יו"ר הרשות השנייה: "הרוגלטור לא נרדם אם הכנסת לא שינתה את החוקים למעלה מ-20 שנה. החקיקה הישנה הייתה מוטת טכנולוגיה, והיום יודעים, שהרגולציה צריכה להיות אדישת טכנולוגיה.

לגבי מיזם הסטרימינג של קשת וRGE-, אחרי שתתקבל התשובה של מועצת הכבלים תתכנס מועצת הרשות לקבל החלטה. באשר ליצירה המקומית, היא שואבת מעוגה הולכת וקטנה בעולם, והמדינות ערות לזה ומוצאות פתרונות.

למרות שהתחרותעדן ברטל מבורכת, אחת התוצאות שלה זו הקטנת מחזור עסקים של הגופים המפוקחים, והדאגה ליצירה הישראלית ולסוגה עילית דורשת, שהנחת העבודה של המחוקק תהייה, שהעוגה תקטן עקב תחרות".

בתגובה לכך ענה היו"ר ביטון, שלא תהיה שום רפורמה שתפגע בשיעור הכנסות להפקות מקור.

איתמר אביטן, מנכ"ל איגוד העובדים בקולנוע ובטלוויזיה: "אנו נרמסים תחת חברות הסטרימינג מזה 7 שנים והיצירה נאכלת והבמאים, השחקנים והיוצרים נפגעים.

יש פה מונופול דורסני של קשת, שמטרתו לפגוע ביצירה, ואם הוא הולך להיות בזול, שלא יגידו, שהם ישמרו על היצירה כי זה לא יכול להיות".ריקי בליך מוויקיפדיה

ריקי בליך, (בתמונה משמאל מוויקיפדיה), יו"ר איגוד שחקני המסך: "כשחקנית וגם כצרכנית טלוויזיה, צריך לשאול למה חשובה התרבות הישראלית ולמה חשוב ליצור מדורת שבט אמיתית. הפקות הישראליות הן שגרירות נהדרות וגם נותנות פרנסה לאלפי אנשים".

לירן אבישר בן חורין, (בתמונה משמאל), מנכ"לית משרד התקשורת: "יש מחשבה, שהרפורמה בלתי עבירה, והשאלה אם אפשר לעשות את זה תלויה בחדר הזה. אנו נביא תוך שבועיים - שלושה תזכיר חוק מבוסס על עבודת מטה ושימועים, שמסתכל על כל האתגרים, כולל הספורט. אנו נשמע שוב ונדון שוב לפני שנגיע לוועדתלירן אבישר בן חורין הכלכלה והשאיפה לעשות את זה בצורה יעילה וטובה.

צריך לנהל מעבר בין בין העולם הישן לחדש. באינטרנט תהייה רגולציה צרה ודקה, תהיה יצירה ישראלית בישראל, יהיה טיפול בספורט ויהיה אגף חדש, שיטפל בכל השוק, יאחד רגולציה וידאג לאיזונים ובלמים".  

היו"ר ביטון: "מטרת העל היא הוזלה של חבילת ערוצים איכותית לצרכן הישראלי, ללא מניפולציות בשירות. לצד ההוזלה לצרכן, יש לשמור על הפקות מקור והחלת חובה של כל גוף, שעוסק בסטרימינג, להפריש כסף להפקות מקור. החוק יונח בפני הוועדה בשבועות הקרובים ולאחר חשיפה לבעלי העניין הוא יבוא לכנסת. אנו נחושים להביא חוק לשידורי תוכן ולא מפחדים מאף אחד ונעשה את זה בהוגנות. אף אחד לא יקבל את מלא תאוותו בידו והאינטרס הציבורי יגבר על הכל".

עדכון 5.9.22: גד פרץ פרסם כאן ב"גלובס" (כותרת בלבד): "עד מתי פרטנר וסלקום ימשיכו להפסיד בטלוויזיה, ומה יהיה המהלך הבא בתחום?
בפני שתי חברות התקשורת הגדולות עומדות שתי אפשרויות: סגירה חד־צדדית של הפעילות הטלוויזיונית, שעלולה להסב להן נזק כבד כלכלית ותדמיתית - או חיפוש אחר שותף חיצוני • מהלך כזה יאפשר להן להתמקד במה שהן באמת טובות בו: סלולר וסיבים."

עדכון 7.9.22: פורסם ב"דה-מרקר" ע"י רפאלה גויכמן כאן (כותרת בלבד): "עתירתה של HOT נדחתה: תשלם קנס של 6 מיליון שקל בגין פגיעה בתחרות בשוק הסיטוני. במשרד התקשורת טענו כי HOT חיבלה בתחרות מאחר שנמנעה מיישום רפורמת השוק הסיטוני מתחילתה ■ ב-HOT טענו כי הרפורמה יושמה בהדרגה, אולם השופטת דחתה את הטענות."

עדכון 9.9.22: גד פרץ מ"גלובס" פרסם כאן: עד מתי פרטנר וסלקום ימשיכו להפסיד בטלוויזיה, ומה יהיה המהלך הבא בתחום?
בפני שתי חברות התקשורת הגדולות עומדות שתי אפשרויות: סגירה חד־צדדית של הפעילות הטלוויזיונית, שעלולה להסב להן נזק כבד כלכלית ותדמיתית - או חיפוש אחר שותף חיצוני • מהלך כזה יאפשר להן להתמקד במה שהן באמת טובות בו: סלולר וסיבים."

עדכון 10.9.22: גד פרץ פרסם כאן ב"גלובס" (כותרת בלבד): "פנייה ליועצת המשפטית לממשלה להקפיא המהלך שיאפשר אקזיט בבזק.
ועדי העובדים בפלאפון ובבזק בינלאומי פנו ליועצת המשפטית לממשלה וביקשו להקפיא את השימוע בעניין השינויים במעמד בעלי השליטה בבזק עד לאחר הבחירות."

עדכונים 13.9.22:
א. מועצת הכבלים והלוויין פרסמה כאן כך (כותרת בלבד): "החלטת המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין מספר 2-10/22 מתאריך 17.8.2022 בעניין: רישום חברת הוט מערכות תקשורת בע"מ במרשם ספקי תכנים לפי סעיף 13ד לחוק הפצת שידורים."

ב. מועצת הכבלים והלוויין פרסמה כאן (כותרת בלבד): "עיצום כספי על בעלת הרישיון לשידור בערוץ הכנסת בשל חוסר בשידורי טקסים ואירועים ממלכתיים בשנים 2020-2019".

עדכון 1.10.22: על פי מחקר חדש של חברת LRG Research שוק שידורי הכבלים והלוויין (בארה"ב) הגיע לבגרות. הגידול של שירותים מתחרים לחברות המסורתיות דוגמת נטפליקס, הגיעו לשיא וכרגע השוק די בוגר וזה יימשך כך עוד כמה שנים, כמפורט כאן. 

עדכון 3.4.23: פורסם כאן ב"דה-מרקר" מיסמין גואטה (כותרת בלבד): "הקרב בין קשת ל-HOT מתחמם: הרגולטורים בעד קשת - בג"ץ יכריע.
HOT עתרה נגד מיזם הסטרימינג של קשת - בטענה שייתן לה כוח כלכלי ותקשורתי גדול מדי, וכן שליטה בשוק הדעות ■ הרשות השנייה ורשות התחרות, שנתנו את האישור למיזם, הגיבו: לעיכוב צפויה להיות השפעה שלילית על התחרות ועל רווחת הצרכן."

עדכון 13.4.23: פורסם כאן ב"וואלה! (כותרת בלבד): "עתירה לבג"ץ נגד מועצת הכבלים והלוויין: "מועלת בתפקידה".
בעתירה נטען כי חברות השידור הרב ערוציות הוט וייס נמנעות מזה שנים מחישוב נכון של היקף המחויבות להפקה מקומית, בכך שהן אינן כוללות בו את ההכנסות ממנויים שונים דוגמת מנויי האינטרנט ושירותים נוספים. לטענת העותרים: מדובר ב"היעדר אכיפה"."

עדכון 16.4.23: פורסם כאן ב"כלכליסט" מעומר כביר (כותרת בלבד): "ארגוני יוצרים לבג"ץ: מועצת הכבלים והלוויין מאפשרת ל-HOT ו-yes להעביר לנו פחות כסף.
העותרים, ובהם איגוד המפיקים, ארגון השחקנים והשחקניות ואיגוד התסריטאים טוענים שהמועצה לא מחייבת את החברות לשקלל את הכנסותיהן משירותי טלוויזיה מבוססי אינטרנט בחישוב הסכום שהן מחויבות להשקיע ביצירה ישראלית, דבר שפוגע משמעותית בסכומים המועברים."

עדכון 18.4.23: פורסם כאן ב-ICE (כותרת בלבד): "דרמה בתקשורת הישראלית: קשת פותחת חזית נוספת במלחמה מול HOT.
זירה נוספת בקרב בין קשת ל-HOT: לאחר שפקעו הסכמי התשלום על תוכני ה–VOD ועל התכנים המשודרים בפלטפורמות שעל גבי האינטרנט (OTT), בקשת דורשים מ–HOT להסיר את תוכני ה–VOD מהכבלים. מנגד, ב–HOT טוענים כי קשת מנצלת את כוחה המונופוליסטי". 

עדכון 19.4.23: פורסם כאן ע"י דוד ורטהיים (כותרת בלבד): "מהדלת האחורית: FREETV של קשת תשלם לערוץ 14 מיליוני שקלים בשנה.
כשמדובר בכסף, העקרונות זזים הצידה: מיזם הסטרימינג של קשת ו-RGE חתם עם ערוץ 14 על הסכם אספקת שידורים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. המטרה: "לא להצטייר כגוף שמאלני". המחיר: עד מיליוני שקלים בשנה שיועברו לקופת ערוץ 14."

עדכון 7.5.23: גד פרץ פרסם כאן באתר "זמן אויר" (כותרת בלבד): "הוט: דרישת קשת להסרת תכניה אינה חוקית.
הוט מגיבה לבקשת קשת להסרת תכניה מה - VOD וטוענת שהעלימה מבית המשפט מידע בנוגע לביטול הוראת השעה."

עדכון 9.5.23: פורסם כאן ע"י עדיאל איתן מוסטקי מ"כלכליסט" (כותרת בלבד): "הרשות השנייה לבג"ץ: אין מניעה משפטית בהפעלת freeTV של קשת - תחת תנאים מגבילים.
הרשות השנייה הגישה את עמדתה לבג"ץ בעקבות עתירת HOT נגדה ונגד קשת על השקת מיזם הסטרימינג. על פי הרשות, יש להמשיך את הפעלת freeTV, תחת תנאים מגבילים בשל כוחה הרב של קשת בתחום השידורים. בית המשפט בתל אביב מינה את שופט העליון בדימוס אשר גרוניס לבורר בתחום."

עדכון 10.5.23: פורסם כאן ב-ICE (כותרת בלבד): "HOT הסכימה לגישור עם קשת: קרב הענקיות בדרך להכרעה.
חברת הכבלים HOT הודיעה כי היא מסכימה להצעת בית המשפט להליך גישור. קשת סירבה להפסקת הקמפיין התקשורתי נגד בזמן הגישור ובינתיים בהוט ימשיכו לשלם לקשת של שימוש בתכנים בפלטפורמת נקסט לפי ההסכם הישן. מאחורי הקלעים של הדרמה: עתירה של HOT לבג"ץ נגד FREETV של קשת."

עדכון 13.6.23: פורסם כאן ב-ICE (כותרת בלבד): "חיזוק לטענות HOT: "אישור FREETV יחסל את העיתונות".
עו"ד שחר בן מאיר ביקש להגיש נייר עמדה כ"ידיד בית משפט" מבג"ץ: "יש לקבל את בקשתי להצטרף על מנת להשמיע את צד "העיתונות החופשית" שלטענתו לא נשמע מספיק בהליך זה"."

עדכון 15.6.23: פורסם כאן ב-ICE (כותרת בלבד): "דרמה בשוק הטלוויזיה: הסטרימינג של ניר צוק וליאור שליין מתחמם.
לאחר חרושת שמועות: היזם הישראלי ומייסד פאלו אלטו מסתער על שוק הטלוויזיה בישראל, במהלך שני משמעותי לאחר הקמת בנק esh. עליית freetv מבית היוצר של קשת ו-RGE פתח את התיאבון למיליארדר שמעלה הילוך בשלב הגיוס - מי עומד מאחורי המהלך ומה המצב בינתיים? כל הפרטים."

עדכון 25.6.23: פורסם בדה-מרקר ע"י יסמין גואטה כאן (כותרת בלבד): "ניצחון לקשת בבית המשפט: HOT תסיר את תכני קשת בצפייה נדחית.
בית המשפט המחוזי בתל אביב הורה על צו מניעה זמני נגד HOT, והחברה חויבה לשלם הוצאות משפט בסך 20 אלף שקל ■ HOT טענה כי קשת ניצלה את כוחה העודף בשוק כדי להכתיב את התנאים, בעוד קשת טענה כי HOT איימה להשתמש בתכנים ללא תשלום."

עדכון 4.7.23: מצורפת תגובת HOT להחלטת בג"ץ כאן, (הכותרת בלבד)בג"ץ דחה את עתירת HOT נגד מיזם freeTV של קשת.
חברת HOT טענה כי הרשות השנייה אישרה את המיזם לא לקחה בחשבון את הפגיעה האפשרית בתחרות - בשל כוחה הרב של קשת; בג"ץ קבע כי "לא עלה בידי העותרת להצביע על פגם משפטי מבורר בהחלטות שהתקבלו"; תגובת HOT: "משמעות ההחלטה היא כי האסדרה בשוק התקשורת בכלל ובתחום השידורים בפרט היא חסרת משמעות".
 ״בג״ץ מותח ביקורת על הרשות השנייה וקובע באופן חד משמעי כי יש להמשיך לבחון את ההתפתחויות בשוק והתנהלות המיזם. על פי ההחלטה, "הרישיון שניתן אינו בגדר עובדה בלתי הפיכה ויש לבחון באופן נמשך את השלכותיו כמו גם את עמידתה של קשת בתנאים שנקבעו לפעילותה החדשה.״ (ציטוט מתוך פסק הדין).
יחד עם זאת משמעות החלטת בג"ץ מהיום כי האסדרה בשוק התקשורת בכלל ובתחום השידורים בפרט הינה חסרת משמעות, וכי בפועל כל שחקן יפעל כראות עיניו ולפי מיטב שיפוטו ושיקול דעתו.  משמעות ההחלטה הינה פירוק מוחלט של המבנים הקיימים בשוק השידורים, HOT לומדת את ההחלטה ותפעל בהתאמה."
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים