Telecom News - האם זוג נשוי יכול לנהל ביחד סטארטאפ או 2 סטארטאפים במקביל ולהצליח?

האם זוג נשוי יכול לנהל ביחד סטארטאפ או 2 סטארטאפים במקביל ולהצליח?

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> האם זוג נשוי יכול לנהל ביחד סטארטאפ או 2 סטארטאפים במקביל ולהצליח?
במפגש Startup Grind "הורם המסך" מעל לזוג יזמים ומשקיעים (נשואים + 2), מאיה ואייל גורה, שפעמיים עשו אקזיטים במקביל, הקימו במשותף סטארטאפ ,שעשה אקזיט וכעת מנהלים במקביל 2 סטארטאפים (בתקווה לאקזיטים מוצלחים נוספים), וגם שותפים בקרן הון סיכון. בנוסף, חשיפת 3 סטארטאפים חדשים.
מאת: אבי וייס, 8.10.17, 8:00שחר מטורין

קהילת Startup Grind שלוחת תל אביב שנולדה לפני כ-4 שנים, נמצאת בצמיחה מואצת, מונה כיום כבר למעלה מ-3,500 איש (גם בפייסבוק). כ"כ, שחר מטורין הוא הדירקטור (המנהל) של Startup Grind בישראל, והשלוחה בתל אביב כמו שאר השלוחות, מנוהלת בהתנדבות מלאה. 

השלוחה של Startup Grind בת"א מנוהלת בסיוע של רם יוניש (סמנכ"ל שיווק ומכירות במטריקס גלובל) וצוות ענק של מתנדבים מסורים ונותני חסות.

באירוע, שהתקיים בשבוע החולף במתחם החדש של Rise TLV בהשתתפות עשרות רבות של יזמים, משקיעים, מנטורים ומפתחים, התקיים מפגש מרתק עם מאיה ואייל גורה, זוג יזמים (נשואים + 2), שכבר ביצעו 2 אקזיטים נפרדים, אקזיט אחד משותף וכעת מריצים (כל אחד בנפרד) סטארטאפ נוסף והם גם מעורבים בהשקעות וביוזמות רבות בעולם ההייטק. 

רם יוניש (בתמונה משרם יונישמאל): "היום אנו במפגש ה-41 של סניף ת"א של קהילת Startup Grind העולמית (המפגש הקודם מפורט כאן), בהחלט הישג יפה, עם מעל ל-3 וחצי אלף חברים, כשהתחלנו ממש מאפס, לפני יותר מ-4 שנים.

תודתי לכל המתנדבים המלווים אותנו לאורך השנים, ל-RISE, שנותנים לנו את המקום ולנותני החסות, שבלעדיהם לא היינו יכולים לקיים את הפעילות הנהדרת הזו, לטובת עולם היזמות הישראלית והחיבור שלו לקהילה העולמית הענקית של Startup Grind. 

הארגון, שאנו חלק ממנו, פרוס כבר במעל ל-300 ערים ברחבי העולם ב-110 מדינות. 

אנו מציגים היום 3 סטארטאפים חדשים (לבחירת "חביב הקהל"), וניתן לסטארטאפ הנבחר במה מלאה להציג את הפיתוח שלו במפגש הבא:
  • InforMi, מייסד בעלים ומנכ"ל - צחי גת. מערכת השולטת בשיח בקבוצות חברתיות. "בתור אבא לילדים חיפשתי אפליקציה, שבה ההורים יכולים לקבוע מי יכתוב ומי יקרא ומה, ולא מצאתי אפליקציה כזו, לכן הקמתי את המיזם", מספר צחי גת. ההכנסות תגענה מקבוצות גדולות ומנושאים שיש בהם עניין ויכולת לשלם. כך, הודעות בקבוצות תהיינה שקטות ומסודרות ובכל קבוצה ניתן להגדיר את עץ הנושאים המעניינים, ללא צורך לפתוח בכל נושא קבוצה חדשה.
  • Tryna Grub, מייסד ומנכ"ל - ג'רד בלומנפלד. פלטפורמה כדי למצוא עם מי לאכול ברגע האחרון והיכן, לפי מיקום, המלצות, סוג אוכל, מחירים ותחומי עניין. המודל העסקי: לידים למסעדות. החיפוש של מי שפנוי ומעוניין לאכול באותו רגע, נעשה באנשי הקשר בסמארטפון ובפייסבוק. 
  • Fitscanner, מייסד משותף ומנכ"ל - יאן גלבורד. כיום, בדיקת שומן - BMI בגוף האדם נעשית ידנית והיא לא מדויקת. פיתחו אפליקציה המשתמשת במצלמה של הסמארטפון המצלמת חצי גוף עליון ומנתחת את אחוז השומן בגוף. לאחרונה סיימו את האקסלרטור באשדוד והמוצר מוכן לשוק. ניתוח התוצאות מוביל להצעות לתכנית אימון ותזונה אישית. את התוכנה כבר הורידו 17 אלף איש. המודל העסקי יגיע מתכנית האימונים. האפליקציה מיועדת להתממשק למוצרי Fitness הקיימים בשוק ולהשלים את היכולות שלהם ע"י מדידת BMI ושימוש במידע הנצבר, כדי לספק תובנות והמלצות למשתמשים". 
הזוכה כ"חביב הקהל": מיזם Tryna Grub.

שחר מטורין (בתמונה למעלה משמאל): "לאחרונה חגגנו 4 שנים מאז שנוסדנו. מאז, גדלנו מסניף אחד בתל-אביב ואנו בתהליכי הקמה של סניפים בחיפה, ירושלים ובאר שבע, בנוסף ל-2 סניפים של הרשת העולמית Startup Grind, שקמו ברמאללה ובעזה. הסניף הכי מרתק, שקם ממש לאחרונה, הוא סניף Startup Grind באילת, בניהולו של אור חביב. נאחל הצלחה לקהילה החדשה הזו, שקמה באילת. אני מקווה שנשיק ממש בקרוב את הסניף בירושלים. 

ארגון Startup Grind חגג 6 שנים מאז היווסדו ומאירועים עולמיים, שהתקיימו עד השנה רק בארה"ב, התחילו אירועים באירופה. אירוע ראשון מאוד מוצלח היה בלונדון ובנוסף ייערך בקרוב כנס בברצלונה. בפברואר 2018 ייערך כנס ענק בארה"ב, על הבמות ובביתנים יוצגו מעל ל-300 סטארטאפים מהם כ-50 יוצגו על הבמה המרכזית. יהיו שם מאות משקיעים, 200 משקיעים כבר שיריינו מקום באירוע, עם יכולת לקבוע עמם פגישות אחד על אחד. אני מוביל משלחת, שתצא מישראל לאירוע וניתן עדיין להירשם לאירוע. עד סוף השנה [2017] צפויים לנו עוד 3 אירועים כאן בישראל. ניתן להירשם אליהם באתר". 

אייל גורה (מצד ימין), מ
אייל ומאיה גורה עם רם יונישאיה גורה (באמצע) מרואיינים ע"י רם יוניש (בתמונה מצד שמאל). אייל ומאיה הם זוג נשוי עם 2 ילדים קטנים, שעשו אקזיטים ביחד והקימו ומריצים כיום 2 סטארטאפים הנמצאים בצמיחה, מיזמים נפרדים. כיום הם גם משקיעים במיזמים בתחילת דרכם.

אייל גורה: "גדלתי בחיפה במשפחה בה יזמות הייתה חלק מהחיים שלנו, עוד לפני שידעו בארץ מה זה יזמות. הסטארטאפ הראשון שלי היה כשהייתי בגיל 16, למרות שלא ידעתי לתכנת. הסטארטאפ הרציני שלי היה אחרי הצבא, כשלא הייתי ב-8200 אלא בחיל הים, והמיזם הזה היה בתחום הספורט. כך הגעתי לאלכס גלעדי, שרציתי לגייס ממנו השקעה, ושם הכרתי את מאיה. זה הוביל בסוף לחתונה.

אני לא יזם טיפוסי, כי אני לא יודע תכנות. אולם, אני יודע לזהות הזדמנויות ואתגרים. אני באופיי די ביישן ולא אוהב חשיפה ולא אוהב לעמוד במרכז הבמה". 

מאיה גורה: "נולדתי בליטא ובגיל 11 עליתי לארץ עם המשפחה. הורי עבדו קשה כדי לשרוד בישראל. הם היו 'לוחמים' בנשמתם. אני חושבת, שהעיצוב שלי התרחש בשירות הצבאי שלי. אחרי השירות עבדתי אצל אלכס גלעדי, ככה אייל הכיר אותי, כי הוא פנה אל אלכס גלעדי בניסון לגייס ממנו כסף למיזם שלו.

בתחילת דרכנו היו לנו 2 סטארטאפים, שבשניהם עשינו אקזיט: 
PicScout לתחום ניטור זכויות יוצרים ברשת, עשינו אקזיט ביחד כי עבדנו יחד, ואת The Gifts Project, לקניית מתנות בצורה משותפת, מכרתי ל-eBay. אחרי האקזיט של PicScout, כשכבר היינו ממוקמים בסיליקון ואלי, החלטנו, שכל אחד יקים לו את המיזם, שהוא אוהב ויפתח קריירה עצמאית נפרדת, וכך יצא, שהאקזיט השני עם The Gifts Project היה של מיזם שלי. 

אחרי האקזיט השני, חזרנו לארץ וכאן הקמתי יוזמה חדשה בשם Missbeez, שהיא מרקט-פלייס לנשים עובדות עצמאיות המחפשות עבודה. חשבתי, שאני יכולה לעזור ולתת הזדמנות לספק עבודה למי שלא נמצאת במסגרת מסודרת של עבודה כשכירה, וזה למעשה סוג של יזמות חברתית.

תחום היזמות החברתית הוא קשה יותר מיזמות רגילה ולכן החלטתי להתחיל בשווקים וורטיקאליים. כיום המיזם ממוקם בתל-אביב ובלונדון ומרוכז בשלב ראשון כפלטפורמה לתווך בין נשים עסוקות, שמעוניינות בשירותי טיפוח, לבין נשים בעלות עסקים עצמאיים, שיכולות לענות על הצרכים שלהן, באמצעות אפליקציית סלולר. בלחיצת כפתור תגענה מומחיות הטיפוח למקום שייבחר, הבית או המשרד, ובקרוב יינתנו גם שירותי ניקיון, בייביסיטר, טיפולים אלטרנטיביים, אימוני כושר, מסז' או סטיילינג. 

העולם הולך לכיוון שינוי בשוק העבודה. יותר ויותר אנשים יהיו פרילנסים. כעת אנו מרוכזים בנשים, ונשים, שמתאים להן להיות עצמאיות. אנו סידור העבודה שלהן. 

החיים שלנו כזוג משותפים בכל דבר, אבל החלטנו אחרי כ-10 שנים של עבודה ביחד בעולם היזמות, שכל אחד יצמח לבד ויעזור לשני לצמוח. אחת ההחלטות שלנו הייתה, שלא ניהיה במקביל CEO, כי להיות מנכ"ל זה מאוד תובעני ודורש המון השקעת זמן. לכן כעת אני מנכ"ל ואייל הוא יו"ר ולא מנכ"ל". 

אייל גורה: "הסטארטאפ השני שלי, של תחום הספורט נכשל. זה היה ניסיון חזק עבורי ועבדתי קשות כדי להחזיר חובות. המיזם הבא, PicScout כבר היה הרבה יותר מוצלח והיה לנו אקזיט די יפה. הגענו ל-75 עובדים כשנרכשנו ע"י Getty Images. זה הוביל אותנו מישראל לארה"ב ושם ייסדתי חברה חדשה בתחום הפרסום והבלוגרים בשם PicApp, ונרכשתי די מהר ע"י Ybrant. 

אחרי האקזיט השני הזה, וגם למאיה היה אקזיט מוצלח משלה, נכנסנו לתחום ההשקעות. אחרי כמה חודשי חופשה חיפשתי כיוון חדש והחלטתי ללכת על רעיון שהיה לי בראש כמה שנים והקמתי עם שותפים את Zebra Medical Vision. בדרך הצטרפתי לקרן ההון סיכון פיטנגו כשותף. כך, שיש לי היום 2 כובעים: משקיע ויזם. אני מתמקד בהשקעות במיזמים בתחילת דרכם עם יכולת צמיחה מהירה.

Zebra היא מערכת חכמה, שיודעת לקרוא צילומים רפואיים. המשמעות: לקצר את הזמן של ההמתנה לפיענוח של מומחה - רדיולוג, שיפענח את התצלום. המערכת שלנו מתאימה כיום לכל סוגי הצילומים: CT, ממגורפיה, MRI וכד'. אנו משתמשים בכלי של ביג-דאטה ו-AI.

כשיצאנו לדרך, המשימה, שלקחנו על עצמנו, נראתה בלתי אפשרית ורבים אמרו, שאין סיכוי שנצליח. כיום, יש לנו כבר לא מעט מתחרים, כאשר בעולם ראו שזה אפשרי. ההתקדמות בעולם ה-AI מספקת לנו יכולת להתקדם מהר וזה מצליח ומתרחב כל הזמן. יש לנו פוטנציאל צמיחה עצום ויש לנו כבר התקנות בלא מעט בתי חולים ומרפאות. 

במקביל, פיתחנו מרקט-פלייס לחוקרים, כדי שיוכלו לפתח אלגוריתמים של ניתוח נתונים, על בסיס המידע שאנו מפקיים מהצילומים, לכל צורך חדש שיש בעולם הרפואה.

הפתרון הזה, שפיתחנו בזברה, עובד כבר במאות התקנות. כך, שהפקפוק הראשוני ביכולות שלנו - נעלם. גם קיבלנו השקעות יפות. 

אני אומר ליזמים, שאני פוגש, שיזמות היא שותפות. אני הלכתי בעבר עם אחי, במיזמים שלנו, לא מעט שנים, בנוסף למאיה אשתי במיזם PicScout. לכן, אני מאמין, שביזמות יש למצוא את השותפים הנכונים והמתאימים ביותר. המפתח להצלחת יזמות הוא האנשים והאנשים שהם שותפים לדרך ולחזון, אנשים המשלימים זה את זה ונותנים ערך משלהם לשותפות.

החלום שלי הוא לספק פתרון למיליונים רבים של אנשים, שזקוקים למידע רפואי נכון ומהיר, מידע המפוענח נכון ומביא תועלת רפואית. אנו בתחילת הדרך ואני בטוח, שיש לנו פוטנציאל צמיחה עצום בתחום בו אנו מפתחים".

מאיה גורה: "קל יותר להצליח בסיליקון ואלי, אבל קל יותר להיות יזם בישראל. יש כאן קהילה תומכת ומחבקת, שאין שם. יש כאן בישראל אקוסיסטם שלם. שעוזר ליזמים, מה שאין בצורה הזו ובאינטנסיביות הזו בארה"ב. 

כשהיינו יותר צעירים, רצינו להיות עצמאיים מבחינה פיננסית. כשהשגנו את זה, אנו מעוניינים לתת כיום ערך לציבור. כרגע אני מרוכזת בלתת ערך לנשים יזמיות ולעזור להן להצליח.

אני אומרת ליזמים וליזמיות: אתם בונים לכם עתיד, אתם בונים לכם את המטוס תוך כדי טיסה. זה אתגר לא פשוט,. לכן חשוב, שתיהנו מזה.

אני מאמינה, שאני יכולה לעזור לאלפי נשים יזמיות ולתת להן הזדמנות להצליח בחיים. אני מעוניינת להגיע למיליוני נשים וזו התרומה שלי לציבור, בשלב הזה של החיים שלי". 

בתמונה: חלק ממשתתפי האירוע עם צוות המתנדבים של Startup Grind תל-אביב ביחד עם אייל ומאיה גורה:
כל הצוות באירוע עם אייל ומאיה גורה
 
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים