Telecom News - היעד ליזמים: לייצא לדרום אמריקה בהיקף גדול יותר מהייצוא לצפון אמריקה

היעד ליזמים: לייצא לדרום אמריקה בהיקף גדול יותר מהייצוא לצפון אמריקה

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> היעד ליזמים: לייצא לדרום אמריקה בהיקף גדול יותר מהייצוא לצפון אמריקה
כך נחשף בחגיגת 50 שנה לייסוד לשכת המסחר ישראל אמל"ט (אמריקה הלטינית). משרדי הממשלה ובראשם משרד הכלכלה והתעשייה, משרד התיירות ומשרד החוץ, ביחד עם שגרירי המדינות, הנספחים הכלכליים והלשכה, מקדמים מהפך בנקודת המבט של היזמים הישראליים, שרואים (מזה שנים) בעיקר את ארה"ב - כשוק היעד העיקרי שלהם. קריאה לשינוי כיוון. 
מאת: אבי וייס, 28.1.16, 08:30לשכת המסחר ישראל אמל"ט

חגיגת 50 שנה ללשכת המסחר ישראל אמל"ט (אמריקה הלטינית) נערכה ביום 21.1.16 במלון דן ת"א, בהשתתפות מאות אורחים ובתוכם שר התיירות יריב לוין.

באירוע נצפו חברי כנסת, שגרירים (הרשימה המלאה בסוף המאמר), נספחים כלכליים, בכירים בהווה ולשעבר (למשל דני יתום, לשעבר ראש המוסד), מנכ"לים של חברות ישראליות - מחברות ענק ועד סטארטאפים בתחילת דרכם, משקיעים, מנהלי פיננסים, מנהלי אקסלרטורים, ואנשי עסקים מישראל וממדינות אמל"ט.

בסיום האירוע, קיבלו החברות המצטיינות בתרומה לייצוא למדינות אמל"ט "אותות הוקרה" מהלשכה (הרשימה המפורטת בסוף המאמר). 

את החגיגה הזו ארגן גבריאל (גבי) חיון, מנכ"ל לשכת המסחר ישראל אמל"ט (בתמונה, עם שר התיירות יריב לוין), ביחד עם כל צוות הלשכה ובסיוע כל הגורמים הקשורים לייצוא למדינות אמל"ט.


מריאן כהן, (בתמונה), נשיאמריאן כהן לשכת המסחר ישראל אמל"ט: "אני נרגש לפתוח את האירוע , שמסמל 50 שנות פעילות של לשכת המסחר, עם נוכחות מרשימה כל כך של בכירים ומשפיעים, כולל כל כך הרבה שגרירים ממדינות אמל"ט, שמצביעים בנוכחותם על הקשר ההדוק שלהם לישראל וללשכה.

אני חייב להודות גם לחברת הכנסת שרן השכל,  שמעבר לתפקידה בכנסת היא עומדת בראש אגודת הידידות הבין-פרלמנטרית החדשה: ישראל-צ'ילה ותורמת בכך להידוק הקשרים עם מדינות אמל"ט. 

אנו עובדים במשותף עם כל גורמי הממשל בישראל, החל ממשרד ראש הממשלה, משרדי הממשלה השונים וכל הגופים הציבוריים הפועלים לקדם את הקשרים עם מדינות אמל"ט. אנו מבצעים עבודה מתישה, ארוכת שנים והדורשת השקעה כל הזמן, כדי לשפר את הייצוא ולשפר את מעמדה של ישראל במדינות אמל"ט.

בשנה החולפת, גבי חיון קיבל את תפקיד המנכ"ל ואנו כבר רואים תוצאות מצוינות לפעילותו הנמרצת. הקמנו מערכת כספית חדשה, בנינו פלטפורמות קשר חדשות והתחלנו לקיים פעילות עניפה. פירסמנו מעל ל-30 ירחונים, שמופצים בכל מדינות אמל"ט, קיבלנו פרס על היותנו לשכה מצטיינת ואנו מרגישים, שאנו משפיעים גם ברמת גופי המימשל בישראל וגם ברמת מדינות אמל"ט. 

אני מברך על יוזמת ראש הממשלה, משרד הכלכלה ומשרד החוץ, לחזק ולמנף את הקשרים עם מדינות אמל"ט. אנו נרתמים למשימה הזו ונמשיך לפעות ולתרום למאמץ הציבורי הזה, כי זה לטובת כולנו.

הייצוא הישראלי נפגע מעט לאחרונה בגלל ההאטה העולמית, ואני מקווה שהממשלה תקדם עידוד של המסחר והייצוא בכללותו, כי אנו מדינה מוטת ייצוא.

אנו נקדם פעילות בשת"פ כל הגופים והגורמים העוסקים בנושא, שת"פ פורה ביותר ואני מודה על האמון המלא, שנותנים בנו. אני מאחל לכולנו, שנגיע לחגוג עוד 50 שנות פעילות מוצלחות כמו שאנו חוגגים כעת"

יריב לוין, (בתמונה), השר יריב לויןשר התיירות: "זו זכות עבורי להיות כאן ולברך בשם הממשלה על 50 שנות עשייה יצירתית, חלוצית וציונית, לקידום הקשרים הכלכליים ביננו לבין מדינות אמל"ט.

התחום הזה חשוב לא רק במספרים אלא בעיקר בגלל התרומה שלו לקשרים הדיפלומטיים בין ישראל למדינות אמריקה הלטינית ולקשר בין העמים, לקרב בין התרבויות ולחבר בין אנשים.

אנו בפתחה של תקופה מאתגרת ואנו כבר רואים את תהליכי השינוי לטובה. היו מדינות, שלא רצו אותנו וזה השפיע גם על היחסים הכלכליים איתן.

אולם, אני מאמין, שכבר חל שינוי הפותח אופקים חדשים ורחבים ללא תקדים. זו הזדמנות, שניתן למנף אותה להישגים בכל תחום.

הלשכה יכולה להוביל להנגשת הכלים והיכולות שמביאות תוצאות ממשיות בקשרים עם מדינות אמל"ט ואני מקווה לראות פעילות פורה בשנים הקרובות".

Jose Isaias Barahona, (בתמונה), ששגריר הונדורס בישראלגריר הונדורס בישראל ונציג השגרירים מאמל"ט בישראל: "אנו מצדיעים ללשכה, שהגיעה להישגים ולחגיגת 50 שנה של קידום ההבנות והקשרים בין משקיעים ויזמים מישראל, שפועלים באמל"ט. 

יחסים בין מדינות יוצרים קשרים עסקיים בין הצדדים, קשרים, שמהווים השלמה מלאה ליחסים הדיפלומטיים. אני חייב לברך ולציין לטובה את הקשרים, שנבנו ע"י הלשכה במשך 50 שנות פעילותה.

2015 הייתה שנה, שלא הייתה בה צמיחה מספקת באמ"לט. אולם, אנו בפתחה של 2016 וכבר אנו רואים את הניצנים של השינוי, של הזדמנויות גדולות העולות במדינות אמל"ט, הזדמנויות לצמיחה ויכולת להוביל השקעות וצמיחה מואצת.

האווירה הפוליטית באמל"ט פתוחה היום, יותר מתמיד, לקבל יוזמות ויזמים מישראל. זה לא מקרי, שנשיא הונדורס ביקר לאחרונה בישראל וזה מוכיח את הקשר החדש הזה, שמביא תועלת לשני הצדדים. 

ההתקדמות הטכנולוגית והצרכים, שבאים ממדינות אמל"ט, דוחפים את כולנו לפעול ולמצוא פתרונות חדשים בכל התחומים, החל מתחומים חדשים דוגמת הסייבר, הקלינטק, הננוטק והביוטק וכל התחומים יותר ותיקים דוגמת: ביטחון, אנרגיה, מפעלי מים, תעשיית הבריאות, תשתיות ציבוריות ופרטיות ותקשורת. 

נכנסנו לעידן, שבו יש יותר מ-100 מיליון תושבים רק במרכז אמריקה, שמצפים להתקדמות ולשיפור ברמת החיים שלהם ובהזדמנויות האישיות של כל אחד ואחד מהם. אני מזמין כל יזם להכיר את המדינות באמל"ט ולפתח עסקים משותפים, שיכולים לתרום לשיפור החיים ולרמת הטכנולוגיה בכל המדינות".

יוסי קטריבס, משנה למנכ"ל משרד ראש הממשלה: "ההחלטה של ראש הממשלה והממשלה מאוד ברורה: להגביר את השת"פ עם מדינות אמל"ט. נראה צעדים ברורים בעניין זה בקרוב וגם שמענו הצהרות מראשי מדינות, כולל מארגנטינה, שיש שם נשיא חדש. אך לאחרונה אירחנו כאן בהצלחה את נשיא הונדורס

נקדם את שיתוף הפעולה שלנו בכל הכיוונים, גם במסגרת "מדינות הברית הפסיפית" (הכוללת 4 כלכלות מובילות באמ"לט: מקסיקו, צ'ילה, פרו וקולומביה), שם התקבלנו כמשקיפים קבועים, בשת"פ המדען הראשי במשרד הכלכלה ושאר הגופים העוסקים בייצוא. אני רואה כאן דלת ענקית הנפתחת לרווחה וקורא ליזמים להיכנס בדלת המבטיחה הזו לאמל"ט". 

יפה בן ארי, (בתמונה), סמנכ"יפה בן אריל ליחסים כלכליים, משרד החוץ: "השגרירים של מדינות אמל"ט בישראל הם, לדעתי, האנשים הכי חשובים בישראל במימד של הקשרים הפוליטיים והכלכליים בין המדינות. אנו במשרד החוץ רואים חשיבות מיוחדת בהגברת הקשר עם המדינות הללו, שעל המפה נראות מאוד מרוחקות מאתנו.

עבורנו זה אתגר וגם הזדמנות. הכלכלה הישראלית מבוססת על ייצוא והייצוא למדינות אמל"ט עומד כעת על סביבות 2.5 מיליארד דולרים והגענו למסקנה, שזה לא מספק. יש צורך לפתח את הקשרים ולהביא טכנולוגיות וחדשנות ישראלית למדינות אמל"ט. זה לא רק סחורות, אלא גם שירותים וכלים טכנולוגיים לקידום התושבים והכלכלות באמל"ט.

כבר לקראת האולימפיאדה הבאה, שתתקיים בריו (ברזיל), אנו רואים הישגים בכניסת חברות ישראליות עם טכנולוגיות מתקדמות לברזיל. אנו נרחיב את ההסכמים האיזוריים עם מדינות אמל"ט כדי לקדם מו"פ ותעשיות עתידות ידע לשם.

כרגע יש לנו 12 שגרירויות וקונסוליה אחת באמל"ט וזה בהתפתחות והתרחבות. ההשקעה הזו נועדה לקדם את הקשרים הנבנים בין המדינות ובין החברות. אני מקווה ובטוחה, שהלשכה תתרום את חלקה בפתיחת הדלתות וקשירת הקשרים כדי להגיע לרמה אחרת בתחום היחסים בין המדינות".

עופר פורר, (בתמונה), מנהל עופר פוררתחום אמריקה, משרד הכלכלה והתעשייה: "החלטת הממשלה והמשרד מאוד ברורה: להשקיע יותר מאמץ בייצוא למדינות אמל"ט. עד כה, 25% מהייצוא של ישראל בכל התחומים הולך לארה"ב ועוד קצת לקנדה. אנו החלטנו, שהיעד שלנו הוא לשנות את היחס הזה ולהביא לידי כך, שהייצוא למדינות אמל"ט יהיה גדול יותר מהייצוא לצפון אמריקה (ארה"ב וקנדה יחדיו). 

אנו פועלים לשנות את מפת הייצוא ולקדם את התכנית זו ע"י הסכמים בין המדינות בדרום אמריקה ובמרכזה ויוזמים פרויקטים רבים משותפים, בנוסף להסכמי מו"פ של המדען הראשי במשרד.

אנו כרגע בשלבי סיום של הסכם חדש עם פנמה, שתצטרף להסכמים מאוד נרחבים, שיש לנו כבר עם מקסיקו וקולומביה. אנו ממש בתחילתו של תהליך מואץ, שבו נפתח עוד שני משרדים חדשים עם נספחים כלכליים, שאנו נשלח לצ'ילה ופרו. זה יגבי את הנוכחות שלנו ושל חברות ישראליות, שנעזרות בנו, מעבר לנוכחות, שכבר יש לנו במדינות אמל"ט.

תוך זמן קצר תהיינה לנו יותר נציגויות מסחריות במדינות אמל"ט מאשר בצפון אמריקה: בארה"ב ובקנדה. זה מצביע על הדגש, שאנו החלטנו לתת ועל הצורך שלנו במימוש הרחבת הקשרים הכלכליים שלנו עם מדינות אמל"ט.

אני מודה ללשכה, שנרתמה בעשייה לרבות סמינרים ויוזמות אחרות, כדי להכיר את מדינות אמל"ט ליזמים הישראליים ומזמין יזמים ללמוד את השווקים הללו ולהצטרף למסע הזה להגברת הייצוא לאמל"ט". 

רשימת החברות ובעלי התפקידים, שקיבלו באירוע "מגן הצטיינות" מהלשכה בתחום המסחר עם אמל"ט והסיבות לקבלת המגן:
רשימת המצטיינים
 
רשימת אורחי הכבוד והשגרירים ממדינות אמל"ט באירוע חגיגת 50 שנה ללשכת המסחר ישראל אמל"ט:
רשימת האורחים מחו"ל
 
רשימת האורחים
רשימת האורחים
דרום אמריקה



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים