הסטארטאפ הישראלי קומפרנדי זכה בפרס ראשון 250,000$ בתחרות טוויטר

דף הבית >> לגיקים >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ הישראלי קומפרנדי זכה בפרס ראשון 250,000$ בתחרות טוויטר
הסטארטאפ הישראלי קומפרנדי זכה בפרס ראשון של 250,000$ בתחרות החדשנות של טוויטר
מאת: מערכת Telecom New, 28.9.16, 23:49איתי בן-זקן
 
הסטארטאפ עוסק בתחום של אופטימיזציית פרסום ברשתות חברתיות ומרחיב את קו מוצריו עם מוצר ייחודי ליצירת פרסום אדפטיבי בזמן אמת. הוא מציע למפרסמים פלטפורמה אוטומטית לגילוי קהלי יעד היפר-רלוונטיים מבוססת בינה מלאכותית ולמידה עמוקה.
 
הסטארטאפ קומפרנדי מישראל, שנוסד ב-2013,  עוסק בתחום של אוטומציית פרסום תוך שימוש בבינה מלאכותית וב-Big Data ועושה שימוש בתהליכי עיבוד שפה טבעית (NLP), כמו גם באלגוריתמי למידה חישובית ולמידה עמוקה, יכולות המאפשרות למפרסמים להגיע לקהלי יעד היפר רלוונטיים ולהציג להם תוכן פרסומי עכשווי ומעניין, הוא הזוכה הגדולו בתחרות החדשנות Twitter #Promote Ads API Challenge ל-2016.
 
הטכנולוגיה פורצת הדרך שלו, שמשתמשת בבינה מלאכותית, וב-Big Data זיכתה אותו בפרס הראשון בתחרות בה השתתפו מעל 100 חברות טכנולוגיה מרחבי העולם.
 
Comprendi קיבל את הפרס בטקס, שנערך במשרדים הראשיים של טוויטר בסן פרנסיסקו, עבור המוצר החדש שלו לפרסום אדפטיבי (Adaptive Creative), שעושה שימוש בממשק הפרסום הייחודי של טוויטר ובמידע בזמן-אמת, שמגיע מהרשת החברתית. מנכ״ל קומפרנדי, איתי בן-זקן, (בתמונה), קיבל את הפרס הכולל 250,000$ במזומן ו-125,000$ לפרסום בטוויטר, מידי אדם ביין, ה-COO של טוויטר.
 
באמצעות התחרות, אותה מקיימת טוויטר לראשונה השנה, היא מעודדת חדשנות בתחום טכנולוגיות הפרסום, ומאפשרת למפתחי טכנולוגיות אלה לבנות מוצרים ייחודיים בתחום, תוך שימוש בממשק הפרסום הייחודי של טוויטר.
 
הסטארטאפ קומפרנדי מציע למפרסמים מכל העולם, פלטפורמה אוטומטית לגילוי קהלי יעד היפר-רלוונטיים. בנוסף, עם השקת המוצר החדש שלו לפרסום אדפטיבי (Adaptive Creative) מפרסמים יכולים לבצע התאמה אישית אוטומטית של המודעות המוצגות לקהל היעד שלהם, תוף שימוש במידע זמן-אמת ממקורות שונים; לדוגמא מזג האוויר במקום מסוים, תוצאות משחקי ליגת הכדורסל במדינה מסוימת, ונושאים ״חמים״ הנידונים באותו זמן בטוויטר.
 
כך לדוגמא, רשת בתי קפה יכולה באופן אוטומטי, להציג מודעה של קפה קר בלוס אנג׳לס ביום חם, ובאותו זמן להציג מודעה של קפה חם בערים בהן מזג האוויר קר באותו רגע. באופן דומה, יצרן בירה יכול להשתמש בפלטפורמה של קומפרנדי כדי לשגר מודעות באופן אוטומטי בדיוק בזמן בו נגמר משחק כדורגל ביו 2 קבוצות גדולות.
 
יתרה מכך, יצרן הבירה יוכל להציג מודעה של אוהדים שמחים שותים בירה למעריצי הקבוצה המנצחת, ומודעה האומרת משהו כמו ״אי אפשר לנצח כל יום, תתעודדו, שתו בירה...״ למעריצי הקבוצה המפסידה. האפשרויות לשימוש בפלטפורמה ליצירת קשר היפר-רלוונטי, בזמן אמת בין מותגים וצרכנים הן כמעט בלתי מוגבלות.
 
הפלטפורמה משתמשת באלגוריתמים מתחום של עיבוד שפה טבעית, למידה חישובית ולמידה עמוקה (Deep Learning) עבורם רשמה החברה פטנטים. יכולות פרסונליזציה אוטומטית של תוכן פרסומי ואוטומציה של בניית קהלי יעד בזמן אמת כפי שמציע הסטארטאפ במוצר החדש שלו, מהוות פריצת דרך המשנה את כללי המשחק למפרסמים ברשת החברתית. יכולות אלו הן אטרקטיביות ביותר עבור המפרסמים הגדולים, שתמיד מנסים להגיע לקהל הכי רלוונטי, עם המסרים הכי מעניינים והכי עכשוויים.     
 
המשרדים הראשיים של קומפרנדי מצויים בתל אביב, בנוסף לנציגות מכירות בסן פרנסיסקו. קומפרנדי מגובה במשקיעים בהם הנשיא וה-CSO של סמסונג העולמית, יאנג סוהן
 
בן-זקן: ״אנו מאד גאים על ההכרה של טוויטר בנו כחברה ייחודית בעלת טכנולוגיה חדשנית לאוטומציה של פרסום מבוסס בינה מלאכותית ומידע בזמן-אמת. בדיוק כמו טוויטר, אנו ממוקדים בפתרון חכם של הבעיות הבוערות ביותר בעולם הפרסום הדיגיטלי. הפלטפורמה הייחודית מצליחה לייצר תוצאות חסרות תקדים ע"י שיפור היקף הפרסום והרלוונטיות של המודעות, במאמץ מינימלי מצד המפרסם ותוך שיפור מתמיד של ההחזר על ההשקעה בפרסום"
 
מייקל אנגל, ראש תחום Ads API בטוויטר: "אנו נרגשים לראות את החדשנות, שהתחרות הזאת השרתה על חברות מתחום טכנולוגיית הפרסום. פתרון הפרסום האדפטיבי של קומפרנדי הוא דוגמא מצוינת לסיוע ולתמיכה שלנו בפיתוח כלי השיווק הטובים ביותר, שמשתמשים במאפיינים הייחודיים של טוויטר".
 
פרס



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נפתחה ההרשמה למחזור הראשון של TLV Generator. ההרשמה - כאן

חנות המוצרים המובילה מסין -Chinabuy בעברית ובמחירי מבצע מטורפים

ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקים, תוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקים, תוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.
 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

24-25/1/17 - יריד חדשנות אורבנית של השלטון המקומי

15-16.2.17 - GLOBAL INVESTOR SUMMIT OurCrowd    

6-7.3.17 - BrainTech 2017 

29/3/17 - Telco2017 - תערוכת מוקדים טלפוניים 

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2016 עפ"י Business Insider - כאן

שחקני העלילה הסודית במש' התקשורת נחשפים - למה המשטרה לא בתמונה? - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

התרגיל לחיסול "השוק הסיטונאי" כבר כמעט מוכן, קוראים לו Vectoring - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

הפלופ הבא של "השוק הסיטונאי" שירות SLU (שבלעדיו הנוטשים יחזרו לבזק) - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

הגיעה העת ל"ניקוי אורוות" במש' התקשורת ולהעברת כל החומרים למשטרה - כאן

חי בסרט: סמנכ"ל הכלכלה במש' התקשורת בטוח שהתכנית שחיבר תצא לפועל - כאן

מכרז התדרים ל-LTE הסתיים (בחלוקת תדרים) בדיוק כמו שהחל: בפלופ - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2015 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן

האם נטפליקס זקוקה לרישיון כדי לפעול, לשדר ולמכור שירותים בישראל? - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

איגוד האינטרנט התקין מערכת המסכנת את חברות האינטרנט וגולשי האינטרנט - כאן

הפרשה הסודית במשרד התקשורת כבר לא סודית- הצלחה לטלקום ניוז - כאן

צמרת משרד התקשורת והפרקליטות ניסו לחסום את חשיפות טלקום ניוז - וכשלו - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן
 
זרקור חברות
 
Chinabuy
 
 
 
Telecom Experts
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
TLV Generator
 
ChinaBuy
 
טלי וייס
 
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים